Desilo mi se pre neki dan jednom i danas takodje da vergla normalno a ne upali. Ponovo dam kontakt i upali iz prve. Izmedju toga 15ak paljenja bez problema, nema gresaka, nema problema u voznji, ler ne varira, akumulator nov dobar.
Jel moze regulator pritiska goriva da tako zeza ili ima neki drugi smer u kojem gledati?
paljenje problem
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: paljenje problem
Jel ti mozda problem bio u paljenju izmedju dve voznje, tipa voznja, kratka pauza, voznja?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: paljenje problem
ne, bilo je u sred noci pre neki dan stajao pre toga 10ak sati, danas stajao recimo 1h pre tog verglanja... dakle bilo je i na prvo paljenje i na vec zagrejan motor...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: paljenje problem
To na vec zagrejan motor mogu pripisati senzoru radilice, i generalno bih razmisljao u tom smeru.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: paljenje problem
menjao sam ga prosle godine kad sam kupio auto jer se gasio u voznji (ono standardno kad se zagreje), od tada mi se to vise nije desavalo da se ugasi ali mi se desavalo da jednom u 10 paljenja recimo izbaci gresku senzor radilice ali normalno upali i sve normalno kasnije u voznji... pre 15 dana slucajno provalim da jedan od dva srafa koji drze prednji diff spojen na blok motora (tik ispod alnasera) stoji na pola odvrnut zavrnem ga i od tada nemam greske rpm senzora pri paljenju sto je bilo ponekad...
da li je to povezano sa ovim problemom veglanja nemam pojma, najcudnije je sto u voznji nemam apsolutno nikakvih problema... sta moze da mu ne da upali ako vergla normalno, jedino mi pada na pamet nesto oko pritiska goriva, ali kako onda u voznji sve ok posle, vuce normalno, radi mirno, ide u obrtaje...
da li je to povezano sa ovim problemom veglanja nemam pojma, najcudnije je sto u voznji nemam apsolutno nikakvih problema... sta moze da mu ne da upali ako vergla normalno, jedino mi pada na pamet nesto oko pritiska goriva, ali kako onda u voznji sve ok posle, vuce normalno, radi mirno, ide u obrtaje...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: paljenje problem
Proveri dzekove i kablove tog senzora u kakvom su stanju, ako nije do njega deluje mi kao neki problem sa sistemom za gorivo
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: paljenje problem
Proveri i sensor opet, ipak je zamenski, i nikada kvalitet kao prva ugradnja.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: paljenje problem
tu se i ja dvoumim, posto je rpm senzor zavucen ispod alnasera i tu prolazi dosta kablova, moguce dok sam odozgo pokusavao da dodjem do tog srafa od diff-a da sam neki dzek pomerio... najcudnije u svemu je sto se svi problemi i ovaj prethodni i ovaj sad sa verglanjem javljaju iskljucivo pri paljenju, nikad nije bilo simptoma u voznji... mozda je pre neki problem dzek/struja nego sistem goriva... videcu sutra da proverim dzekove...
kod CW je problem zameniti rpm senzor, ne moze da se pridje osim da se skine prednji diff a to je posao od pola dana... taj sraf je verovatno ostao odvrnut kad je majstor menjao senzor radilice nemoguce da se odvrnuo sam od sebe , tacno Facet je, nisam nasao Bosch tada a bilo mi je hitno...
kod CW je problem zameniti rpm senzor, ne moze da se pridje osim da se skine prednji diff a to je posao od pola dana... taj sraf je verovatno ostao odvrnut kad je majstor menjao senzor radilice nemoguce da se odvrnuo sam od sebe , tacno Facet je, nisam nasao Bosch tada a bilo mi je hitno...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: paljenje problem
ako nekad naidje neko na ovu temu... posle skoro tri godine problem je lociran, iako se u medjuvremenu ucestalost problema proredila sama od sebe na jednom u dva meseca a i dalje je palio gresku senzora radilice kad dodje do problema... nisam se vise time ni zamarao...
naime, oksidiralo je nekoliko pinova na manjem dzeku od ECU-a, to se desilo kao posledica slivanja goriva od senzora za vodu sa donje strane filtera goriva pa niz instalaciju je ladno dolazilo do manjeg dzeka na ECU, nigde nije kapalo niti vidno curilo... primetio novi majstor na velikom servisu kad je raskacio ECU... ocistih pinove, namazao mascu sklopio sve i eliminisao senzor za vodu sa filtera goriva, stavio onaj njegov cep... cudno da niko ranije na malim servisima nije to primetio da je dzek ispod filtera goriva unutra masan od nafte... ali eto
naime, oksidiralo je nekoliko pinova na manjem dzeku od ECU-a, to se desilo kao posledica slivanja goriva od senzora za vodu sa donje strane filtera goriva pa niz instalaciju je ladno dolazilo do manjeg dzeka na ECU, nigde nije kapalo niti vidno curilo... primetio novi majstor na velikom servisu kad je raskacio ECU... ocistih pinove, namazao mascu sklopio sve i eliminisao senzor za vodu sa filtera goriva, stavio onaj njegov cep... cudno da niko ranije na malim servisima nije to primetio da je dzek ispod filtera goriva unutra masan od nafte... ali eto