Problem 3200 rpm
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Problem 3200 rpm
Evo jednog problema, koji me muci neko vreme, radjeno je dosta, ali nije reseno. Kad dostigne 3200 rpm, motor kao da se ugusi, u nizim brzinama, prvoj i drugoj ulazi i dalje u obrtaje, ali znanto sporije, losije, u visim brzinama, jednostavno nece preko ovog broja obrtaja, a u petoj mnogo trza i teskom mukom ide preko.
Na dijagnostici nema nikakvih gresaka, lambda radi ok, ali prijavljuje siromasnu smesu, i po sistecem zvuku bih rekao da je smesa siromasna.
Protokomere sam izmenjao, 3-4 komada, sto novih sto polovnih, posto me jedan majstor ubedjuje da je los protokomer, ali nemoguce da svi protokomeri daju priblizno isti signal i da se identicno ponasa. mislim da on gresi, jer zna paramtre za protokomer sa 5 pina, a moj je sa 4. Pronasao sam neku Bosch brosuru u vezi protokomera, i ono sto sam primetio je da svi protokomeri sa 4 pina daju slabiji signal od onih sa 5.
Filter vazduha redovno menjan, servisi redovno radjeni na 10k km.
Uzubljena je kako treba, prosle godine je radjen veliki servis, normalno, kod majstora koji radi Alfe, ima blokatore i ostali alat.
Ciscen leptir gasa, mehanicki je, ali sam ga ocistio, nije tesko, ali je korisno. Senzori temperature motora i temperature vazduha u usisu rade ok.
Probao sam sa otkacenim dzekom od protokomera, radi 300% gore nego sa protokomerom, koji kao nije ispravan. Ne prima nikako gas, na pola gasa se gusi, gasi se, itd.
Dizne ciscenje pre oko 15k km, testirane, dobro rade, trebalo bi da se nisu zapusile posle 15k km.
Osluskivao sam, ali necujem da negde vuce fals vazduh, mada slusanje nije najpreciznija metoda za dijagnostiku fals vazduha.
Ja sam ubedjen da je neki mehanicki problem u pitanju. Pre par meseci mi se desilo da mi je spalo povratno crevo na pumpi goriva, iz cista mira u voznji.
Katalizator skinut, ceo izduv sredjen, ne bi trebalo da je negde zapusen.
Logika mi kaze, ako su svi senzori ispravni, da ili negde vuce fals vazduh, iza protokomera, pa ima vise vazduha nego sto bi trebalo ili nije dobar pritisak goriva, pa manje goriva ulazi u motor, i samim tim je smesa siromasna.
Od lokalnih majstora nema puno koristi, vec mesec dana se jurim sa jednim da m zameni zadnja kociona klesta, posto klip ne vraca kako treba.
Ima li ko kakvu ideju, osim da nadjem dobrog majstora ( pozeljno centralna/istocna Srbija)?
Na dijagnostici nema nikakvih gresaka, lambda radi ok, ali prijavljuje siromasnu smesu, i po sistecem zvuku bih rekao da je smesa siromasna.
Protokomere sam izmenjao, 3-4 komada, sto novih sto polovnih, posto me jedan majstor ubedjuje da je los protokomer, ali nemoguce da svi protokomeri daju priblizno isti signal i da se identicno ponasa. mislim da on gresi, jer zna paramtre za protokomer sa 5 pina, a moj je sa 4. Pronasao sam neku Bosch brosuru u vezi protokomera, i ono sto sam primetio je da svi protokomeri sa 4 pina daju slabiji signal od onih sa 5.
Filter vazduha redovno menjan, servisi redovno radjeni na 10k km.
Uzubljena je kako treba, prosle godine je radjen veliki servis, normalno, kod majstora koji radi Alfe, ima blokatore i ostali alat.
Ciscen leptir gasa, mehanicki je, ali sam ga ocistio, nije tesko, ali je korisno. Senzori temperature motora i temperature vazduha u usisu rade ok.
Probao sam sa otkacenim dzekom od protokomera, radi 300% gore nego sa protokomerom, koji kao nije ispravan. Ne prima nikako gas, na pola gasa se gusi, gasi se, itd.
Dizne ciscenje pre oko 15k km, testirane, dobro rade, trebalo bi da se nisu zapusile posle 15k km.
Osluskivao sam, ali necujem da negde vuce fals vazduh, mada slusanje nije najpreciznija metoda za dijagnostiku fals vazduha.
Ja sam ubedjen da je neki mehanicki problem u pitanju. Pre par meseci mi se desilo da mi je spalo povratno crevo na pumpi goriva, iz cista mira u voznji.
Katalizator skinut, ceo izduv sredjen, ne bi trebalo da je negde zapusen.
Logika mi kaze, ako su svi senzori ispravni, da ili negde vuce fals vazduh, iza protokomera, pa ima vise vazduha nego sto bi trebalo ili nije dobar pritisak goriva, pa manje goriva ulazi u motor, i samim tim je smesa siromasna.
Od lokalnih majstora nema puno koristi, vec mesec dana se jurim sa jednim da m zameni zadnja kociona klesta, posto klip ne vraca kako treba.
Ima li ko kakvu ideju, osim da nadjem dobrog majstora ( pozeljno centralna/istocna Srbija)?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Pa za pocetak nadji nekog ko ce ti izmeriti pritisak goriva, velika verovatnoca je da je to problem a ne protokomer.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Problem 3200 rpm
Varijator? On radi do otprilike tih obtaja, ne znam da ne pravi on neku zaebanciju. Ako je 1.6 TS kao što piše u potpisu
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Jel krene da se gusi i eventualno puca kada iz lera naglo potopis papucicu ? Jel imas plin ? Odakle si ?
Nema gorih ljudi od alfista.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
I ja vise sansi dajem losem pritisku goriva,.
Ne bi trebalo da je varijator toliko crko. Radjen je remont prilikom velikog servisa, imao je malo lufta, hoce ponekad da se cuje, ali sigurno nije toliko propao.
Nemam plin.
Da, krene da se gusi kad stisnem gas, ne digne obrtaje momentalno, nego usporeno, obicno dok ne predje oko 1500 rpm, posle toga radi koliko toliko kako treba, ima puckanja iz auspuha, ne bas da puca, ali onako, pucketa. Iz Bora.
Ne bi trebalo da je varijator toliko crko. Radjen je remont prilikom velikog servisa, imao je malo lufta, hoce ponekad da se cuje, ali sigurno nije toliko propao.
Nemam plin.
Da, krene da se gusi kad stisnem gas, ne digne obrtaje momentalno, nego usporeno, obicno dok ne predje oko 1500 rpm, posle toga radi koliko toliko kako treba, ima puckanja iz auspuha, ne bas da puca, ali onako, pucketa. Iz Bora.
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Verovatno je benzinska pumpa pri kraju. Ako imas obicaj da vozis auto na rezervi, to je dokusuri.
Nema gorih ljudi od alfista.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Od kad sam je uzeo, ima tome 3 godine, kazaljka nikad nije pala ispod 1/4 rezervoara. Kad dodje do 1/4 sipam koliko mi treba i teraj dalje
Danas sam se vozio nekih 100km, pa sam se setio, tj. desio mi se jos jedan simptom, kad je npr u 4. ili 5. brzini, noga na vrhu papucice gasa, npr . nizbrdica ili slicno, i kad stisnem gas, desi se trzaj, i to bas nagli, kao da se motor u trenutku ugasio i posle nastavlja sa radom.
PS
Ako resim da promenim piumpu, znam da treba da skinem zadnje sediste i tapacir na podu gepeka, odvrnem metalni poklopac, odvrnem plasticni prsten, ako nece rukama onda cekicem i srafcigerom. Da li postoji jos neka zackoljica oko vadjenja pumpe iz rezervoara?
Danas sam se vozio nekih 100km, pa sam se setio, tj. desio mi se jos jedan simptom, kad je npr u 4. ili 5. brzini, noga na vrhu papucice gasa, npr . nizbrdica ili slicno, i kad stisnem gas, desi se trzaj, i to bas nagli, kao da se motor u trenutku ugasio i posle nastavlja sa radom.
PS
Ako resim da promenim piumpu, znam da treba da skinem zadnje sediste i tapacir na podu gepeka, odvrnem metalni poklopac, odvrnem plasticni prsten, ako nece rukama onda cekicem i srafcigerom. Da li postoji jos neka zackoljica oko vadjenja pumpe iz rezervoara?
Poslednja izmena od Bojan90 u Sub Feb 14, 2015 9:27 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Verovatno ostecena benzinska puma...izvadi je iz onog plasticnog kucista sa plovkom i pogledaj da li gornji i donji plasticni delovi pumpe imaju tragove topljenja.
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Ta plastika se bukvalno izdeformise do te mere da se namucis kako bi je izvadio iz kucista. Pogledaj pravi li otpor na osigurac pumpe. Da li se plastika na osiguracu topi... Osigurac je u kutiji pod haubom. Na poklopcu imas mapu, pa nadji gde pise fuel pump
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Pogledacu sutra osigurac, videcu da nadjem nekog da mi premeri pritisak pre nego sto se upustim u akciju skidanja pumpe, jer ne bih da skidam bez potrebe, mada ako polovna, ispravna, nije skupa (kao nova ) uzecu da probam.
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Skidanje pumpe je prilicno jednostavno. Ali naravno da je bolje da neko strucan izmeri pritisak itd. Ako budes morao da kupujes uzmi novu, jer je jeftina...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Problem 3200 rpm
Lolovna ti se krece oko 20-30e.zavisi gde ubodes. Jednostavna je za zamenu. Bas kako si naveo.
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Ja sam prosle godine pazario novu za 147 1.6ts i mislim da sam platio oko 4000din. To je smesna razlika, al je novo. Zato okreni koju radnju i pitaj sta sve nude i koje su cene
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Napomonjem da ne kupujes plasticno kuciste sa plovkom. Samo pumpu koja se udene u njega.
Preprodavci obicno daju samo komplet.
Na kraju ako se odlucis za polovan deo nadji nekoga ko rastura kola van Beograda. Jer ovi svi po Bg deru sa cenama. Skoro sam kupovao hladnjak ulja i svi u bg mi traze 50-60€...Zato Milanovac, Pozega 20€ post expres i deo je sutra kod tebe...znaci izbegavaj bg i okolinu
Preprodavci obicno daju samo komplet.
Na kraju ako se odlucis za polovan deo nadji nekoga ko rastura kola van Beograda. Jer ovi svi po Bg deru sa cenama. Skoro sam kupovao hladnjak ulja i svi u bg mi traze 50-60€...Zato Milanovac, Pozega 20€ post expres i deo je sutra kod tebe...znaci izbegavaj bg i okolinu
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Ako je pumpa, kupiš novu, kad je skineš vidiš kataloški Bosch broj i izguglaš zamensku Meat and Doria ili QPR i slično, one su oko 30-40 e.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Po ePer-u broj je 60628082, a brojevi zamenskih su: http://www.autopartoo.com/oem/partscros ... h=60628082
Samo bih ja ipak sve komplet.
PS
Ako je 20-30 evra to nije skupo, uzeo bih odmah za probu
Samo bih ja ipak sve komplet.
PS
Ako je 20-30 evra to nije skupo, uzeo bih odmah za probu
- Mili
- Garaža: Alfa Romeo 147, 1.6 Twin Spark 120ks
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Mozes da uzmes i sa sve kucistem. Samo to je kao da ri pukne guma, a ti zamenis ceo tocak sa sve felnom
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Nasao sam 2x kociona klesta + pumpa za 40 evra. Vecina samo za klesta trazi toliko, pa cak i vise.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Prednja ili zadnja klesta? Zadnja sam proletos platio 20e par i ta cena je manje vise svuda. Prednja bem li ga posto su.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Zamenjena klesta, medjutim problem jos uvek nije u potpunosti resen, definitivno ne idem vise kod lokalnih majstora, samo u krajnjoj nuzdi.
Mislim da znam u cemu je problem, pa mi trebaju saveti iskusnijih forumskih majstora, posto cu verovatno sam da resim problem. Mislim da je problem u klizacima, da ne rade kako treba. Da li je preporucljivo da se klizaci izvade iz lezista, ukoliko je to moguce, ociste i podmazu? Da li se nosaci plocica lako skidaju, tj. da li srafovi imaju obicaj da zapeknu ili ne? Pretpostavljam da je za podmazivanje potrebna bakarna mast. U kom smeru se sabijaju klipovi, u smeru kazaljke na satu ili obrnutom? kako bih to mogao da znam, bez da mi neko kaze? Probam pa vidim kako ide ili? Za sada toliko. Pumpom za gorivo se jos uvek nisam bavio.
Mislim da znam u cemu je problem, pa mi trebaju saveti iskusnijih forumskih majstora, posto cu verovatno sam da resim problem. Mislim da je problem u klizacima, da ne rade kako treba. Da li je preporucljivo da se klizaci izvade iz lezista, ukoliko je to moguce, ociste i podmazu? Da li se nosaci plocica lako skidaju, tj. da li srafovi imaju obicaj da zapeknu ili ne? Pretpostavljam da je za podmazivanje potrebna bakarna mast. U kom smeru se sabijaju klipovi, u smeru kazaljke na satu ili obrnutom? kako bih to mogao da znam, bez da mi neko kaze? Probam pa vidim kako ide ili? Za sada toliko. Pumpom za gorivo se jos uvek nisam bavio.
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Problem 3200 rpm
Ja sam imao problema sa zadnjim kocnicama kako sam stavio nove plocice. Non stop su cvilele. Resio sam problem tako sto sam skinuo plocice i na njima malo obrusio one kljunove da bi lakse klizale i vise nisam imao problema. Inace lako se skidaju, dva srafa za kljuc 12 ili 13,ne secam se tacno. Kod prednjih ide imbus 7mm. Inace klipovi na zadnjim kljestima se vracaju tako sto se zavrcu u smeru kazaljke na satu. Moze da se napravi, a ima i da se kupi alat za vracanje klipova ali mozes to i pomocu papagajki kljesta i male stolarske stege. Stegom zatezes klip i kljestima zavrces, onda opet dotegnes stegu i tako redom dok ne vratis klip do kraja, samo pazi da kljestima ne ostetis zastitnu gumu na klipu.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Problem 3200 rpm
Malo sam googlao, i skripanje zadnjih tockova je izgleda cest problem, barem kod engleza Radi se o donjem klizacu koji ima neku gumu na sebi, i ta guma se lepi za deo po kome klizi, i onda blokira. Resenje je, kao sto sam i mislio, da se izvade klizaci, ociste i podmazu. Kako se odvajaju klesta od nosaca, to sam znao, treba i jedan viljuskasti kljuc, radi kontre na klizacu, ovaj deo sabijanja klipa je malo zbunjujuci, posto ne znas na koju stranu treba da zavrces. Alat cu kupiti nije skup, pa ce se otplatiti kroz neku godinu
Na kraju krajeva, nije sve ni u parama, ima neceg u zadovoljstvu kad nesto odradis sam.
Za sad nije tako strasno, bolje je nego sto je bilo, ali me nervira kad povremeno krenu da skripe, jer ne treba da skripe
Trenutno sam u guzvi, tako da planiram to da radim krajem meseca, stavim nove plocice, usput da ofarbam klesta, kad vec rasturam
Na kraju krajeva, nije sve ni u parama, ima neceg u zadovoljstvu kad nesto odradis sam.
Za sad nije tako strasno, bolje je nego sto je bilo, ali me nervira kad povremeno krenu da skripe, jer ne treba da skripe
Trenutno sam u guzvi, tako da planiram to da radim krajem meseca, stavim nove plocice, usput da ofarbam klesta, kad vec rasturam
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem 3200 rpm
Ne moras nikakav alat da kupujes,jedna klesta za vodu rocangle ili ti papagajke...zavrnes dva tri kruga u smeru kazaljke i pritisnes klip nazad,i opet istim postupkom ...sve dok se ne vrati u prvobitan polozaj.
A za skripanje stvarno ne znam o cemu si sad pisao,imas gumicu na glavnom klipu i gumice na klizacima koje si sad spomenuo, da im treba kontra kad se klesta skidaju,sto jeste istina.Meni skripi vec 30000 km i nisam resio problem a nije nista zaglavljeno.Sve je podmazano i radi posao.
A za skripanje stvarno ne znam o cemu si sad pisao,imas gumicu na glavnom klipu i gumice na klizacima koje si sad spomenuo, da im treba kontra kad se klesta skidaju,sto jeste istina.Meni skripi vec 30000 km i nisam resio problem a nije nista zaglavljeno.Sve je podmazano i radi posao.