turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Moze jedno pitanje?Nije bezobrazno.
Zasto si se odlucio za v6 24v,a ne za recimo za v6 turbo?Koja je razlika izmedju ta dva motora u zvuku i snazi.U praksi.
Zasto si se odlucio za v6 24v,a ne za recimo za v6 turbo?Koja je razlika izmedju ta dva motora u zvuku i snazi.U praksi.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
pa atmosferac je atmosferac
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
uf.Sad vas nista ne razumem.
Sam osecaj da je v6 24v ili?Nisam vozio ni jedan od ta dva motora pa zato pitam.
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
uf.Sad vas nista ne razumem.
Sam osecaj da je v6 24v ili?Nisam vozio ni jedan od ta dva motora pa zato pitam.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
1. slicna snaga, dobijena kubikazom i cistom atmosferskom mehanikom
vs
2. slicna snaga, dobijena na manjoj kubikazi, nadpritiskom i turbinom?
za mene je prvi motor svakako veci dragulj
vs
2. slicna snaga, dobijena na manjoj kubikazi, nadpritiskom i turbinom?
za mene je prvi motor svakako veci dragulj
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
zavisi ko sta voli, ja se nikad recimo ne bih odlucio za turbo, mrzim turbo automobile, jeste da su u nekim, mozda i svim segmentima voznje, bolji ali meni je atmosferac zakon, pre svega zbog zvuka i mogucnosti razvlacenja obrtaja dok turbo dobro puni ali se salta na npr. 4, 5k rpm sto je za mene rano i pritom tesko da moze da proizvede neki lep vuk (ima izuztaka ali i to je mrsavo ) a atmosferca kad navrtis na 7-8 banke ne treba ti bog zna kakav izduv,u zvuku ces svakako zivati a i snaga mi je nekako sirovija kod atmosferca
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Pa tako nekako! jeste da oba motora imaju oko 200ks,ali sami motori ne isporucuju npr.svoju najvecu snagu na istom broju obrtaja,zatim kod turbo motora je dosta velik obrtni momenat i on dolazi onako naglo i najcesce pri nizim obrtajima ,dok kod atmo je to dosta ravnomernije i najcesce u polju visokog broja obrtaja...U svakom slucaju subjektivan osecaj...
turbo bi te zalepio za sediste dok si se jos vezivao pojasem i ostao bi zabezeknut silom i snagom ,ali kako se dizes u obrtaje tako bi i osetio pad snage,dok kod atmo je to nekako drugacije...nema tog naglog porasta obrtnog momenta i snage pri niskom broju obrtaja..vec to ide nekako ravnomerno i oko 4,5rmp ces osetiti SIROVINU!
To ne vazi kod svakog motora..npr. kod boxera 33 koji nema turbo punjac je do 4.000rmp motor kao ga gusi nesto i onda odjednom poludi i tako lood vuce do oko 6200rmp..
To ti je neko objasnjenje..iskusniji ce ti to objasniti jos bolje ,ali to ti je tako nekako.
turbo bi te zalepio za sediste dok si se jos vezivao pojasem i ostao bi zabezeknut silom i snagom ,ali kako se dizes u obrtaje tako bi i osetio pad snage,dok kod atmo je to nekako drugacije...nema tog naglog porasta obrtnog momenta i snage pri niskom broju obrtaja..vec to ide nekako ravnomerno i oko 4,5rmp ces osetiti SIROVINU!
To ne vazi kod svakog motora..npr. kod boxera 33 koji nema turbo punjac je do 4.000rmp motor kao ga gusi nesto i onda odjednom poludi i tako lood vuce do oko 6200rmp..
To ti je neko objasnjenje..iskusniji ce ti to objasniti jos bolje ,ali to ti je tako nekako.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
a vozio sam i turbo motore pa otud moje nezadovoljstvo njima, jeste da potezu ali nije mi to to ipak
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
to vazi i za moj motor, do 4 soma i nije nesto i razvlaci se ali od 4 se otkine do 6,2, a sto je tako bem li gaQV lale napisao: To ne vazi kod svakog motora..npr. kod boxera 33 koji nema turbo punjac je do 4.000rmp motor kao ga gusi nesto i onda odjednom poludi i tako lood vuce do oko 6200rmp..
a vozio sam i turbo motore pa otud moje nezadovoljstvo njima, jeste da potezu ali nije mi to to ipak
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Pa da..verovatno zbog toga kazu : alfa je italijanska honda;visokoturazna masina itd..
Ja turbo masine volim da poredim sa 4x4 automobilima...I oni isto tako imaju strahovit start i velik obrtni momenat...ali to traje prve 2 brzine,posle tezina i raspodela snage,diffovi,kardan i ostale zahebancije dodje do izrazaja i tu vec auto pocne da gubi dah...(to sam najvise osetio na audiju 90 2.3 quattro,dok intagralka do 200ide kako treba ,a posle se muci)
A kilson ima da popizdi zbog spama ..
Ja turbo masine volim da poredim sa 4x4 automobilima...I oni isto tako imaju strahovit start i velik obrtni momenat...ali to traje prve 2 brzine,posle tezina i raspodela snage,diffovi,kardan i ostale zahebancije dodje do izrazaja i tu vec auto pocne da gubi dah...(to sam najvise osetio na audiju 90 2.3 quattro,dok intagralka do 200ide kako treba ,a posle se muci)
A kilson ima da popizdi zbog spama ..
-
ki
- Drug Član
Post
Izabrao sam 24v jer je pre svega drastichno savremeniji motor od v6 TB. Da bi V6 TB radio kao savremeni motori, potrebna je dodatna investicija od nekih 1200-1500 eur + dosta mozganja oko pakovanja svih potrebnih sitnica, ali bih za uzvrat dobio vishe snage i na neki nachin, jedinstven automobil.
Generalno, zvuk 24v je nezamenljiv,imao je i kompletniju instalaciju + siguran sam da je preshao manje kilometara tako da je logika rekla svoje. Da ugradjujem 2.0 V6, verovatno bi ishao u automobil preradjen na full atmo varijantu, a limiter bi bio na nekih 8000.
QV Lale; Ko Alfu naziva Hondom? To su totalno dva razlichita sveta i mislim da trebas korigovati ovakve izjave cim ih cujes. Btw, Alfini redni motori uopste nisu "turazni" niti vole preterano obrtaje, sa njihovim dugim hodom ne treba ih zakucavati do limitera, vec je 6,2K rpm neka sasvim ok cifra.
V6 je totalno drugachija pricha i mozhe da se vozi preko blokade, sto manja zapremina to vise dozvoljenih rpm.
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Sve ima svoje prednosti i mane.boka napisao:Moze jedno pitanje?Nije bezobrazno.
Zasto si se odlucio za v6 24v,a ne za recimo za v6 turbo?Koja je razlika izmedju ta dva motora u zvuku i snazi.U praksi.
Izabrao sam 24v jer je pre svega drastichno savremeniji motor od v6 TB. Da bi V6 TB radio kao savremeni motori, potrebna je dodatna investicija od nekih 1200-1500 eur + dosta mozganja oko pakovanja svih potrebnih sitnica, ali bih za uzvrat dobio vishe snage i na neki nachin, jedinstven automobil.
Generalno, zvuk 24v je nezamenljiv,imao je i kompletniju instalaciju + siguran sam da je preshao manje kilometara tako da je logika rekla svoje. Da ugradjujem 2.0 V6, verovatno bi ishao u automobil preradjen na full atmo varijantu, a limiter bi bio na nekih 8000.
QV Lale; Ko Alfu naziva Hondom? To su totalno dva razlichita sveta i mislim da trebas korigovati ovakve izjave cim ih cujes. Btw, Alfini redni motori uopste nisu "turazni" niti vole preterano obrtaje, sa njihovim dugim hodom ne treba ih zakucavati do limitera, vec je 6,2K rpm neka sasvim ok cifra.
V6 je totalno drugachija pricha i mozhe da se vozi preko blokade, sto manja zapremina to vise dozvoljenih rpm.
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
To su izjave laika koji nisu bas u ovim vodama...Verovatno su pod tim mislili to sto se kod alfe na nesto vecim obrtajima oseti veci priliv snage ,dok je to kod nekih drugih prosecnih automobila,koje najcesce i voze ti laici to izrazeno da nizim obrtajima.. valjda zbog povoljnijeg iskoriscenja u gradskoj voznji...Visokoturazni znaci nesto sasvim drugo,to i sam znam...to je v-tec npr....ili bmw-ov v8,v10 motor u m3 ,m5...itd
-
ki
- Drug Član
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Znam da znas, nego napominjem cisto zbog drugih koji nisu skroz upuceni, a citaju.
Vidjam dosta ubijenih TS-ova u poslednje vreme, neuredno odrzhavanje i kidanje po blokadi = radilica ciao...
Vidjam dosta ubijenih TS-ova u poslednje vreme, neuredno odrzhavanje i kidanje po blokadi = radilica ciao...
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
I kod boxera (najcesce 16v) strada radilica..iz istog razloga...bahato ponasanje vlasnika..
Moracemo srdjana_p da opomenemo,posto on od kada se vratio od Gumetine siba onu njegovu 146 u 8,000rmp samo zvoni..svojim ocima video!
Moracemo srdjana_p da opomenemo,posto on od kada se vratio od Gumetine siba onu njegovu 146 u 8,000rmp samo zvoni..svojim ocima video!
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Gledao sam na youtube zvuk im se ne razlikuje posebno.Jedino se na turbu na jednom snimku cuje turbina kako svira.
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Ma cini ti se...Poslusaj alexinu 75 v6 24v ili Sashin gtv 6
i
Znaci zvuk kiiiiiida!
I sad poslusaj v6 tb... 0 naspram atmo...
ili ... re=related
i
Znaci zvuk kiiiiiida!
I sad poslusaj v6 tb... 0 naspram atmo...
ili ... re=related
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Ukratko zvuk motora zavisi od bregastih, tj kolicina ventila u glavi, ugla paljenja i brzine izduvnih gasova koji se odbijaju o zidove izduvne grane i taj zvuk se pojacava izduvnim sistemom sa protocnim loncima ili gushi sa normalnim loncima...
svaki V6 ima karakteristican zvuk... na 24v je jos karakteristicniji zbog mnogo bregastih i ventila i ugla cilindara odnosno rasporeda paljenja...
turbo ne moze imati nikada takav zvuk jer je njegova izduvna grana 10 cm... i sve ide direktno na lopatice turbine koje ubijaju akustiku i u uspuh izlazi samo vreo vazduh iz 1 cevi... nema rezonance, nema sexy zvuka samo pistanje turbine i prasina iza automobila...
svaki V6 ima karakteristican zvuk... na 24v je jos karakteristicniji zbog mnogo bregastih i ventila i ugla cilindara odnosno rasporeda paljenja...
turbo ne moze imati nikada takav zvuk jer je njegova izduvna grana 10 cm... i sve ide direktno na lopatice turbine koje ubijaju akustiku i u uspuh izlazi samo vreo vazduh iz 1 cevi... nema rezonance, nema sexy zvuka samo pistanje turbine i prasina iza automobila...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Odlicno objasnjeno.
Samo dodatak; zvuk uzivo i preko nekog medija tipa youtube itd, nemaju blage veze
Samo dodatak; zvuk uzivo i preko nekog medija tipa youtube itd, nemaju blage veze
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Pored navedenog zvuk motora zavisi od jos mnogo drugih elemenata, a pre svega od same konstrukcije motora. Zatim, svaki mehanicki deo ucestvuje u stvaranju zvuka, kao i konstrukcija usisa. Nekad su i karburatori ucestvovali u stvaranju zvuka.
Acqua-Olio-Benzina
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Slazem se sa Tihomircetom.Gde tu spada 2.5 v6 12v i 3.0 v6 12v.
Kakav je zvuk kod njih u odnosu na tb i 24v.
Najeftinije moze da se nadje cini mi se 3.0 v6 12v-kompletan auto stranac.
Kakav je zvuk kod njih u odnosu na tb i 24v.
Najeftinije moze da se nadje cini mi se 3.0 v6 12v-kompletan auto stranac.
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
24v se cuje brrrrrrrrrrrrrrm a 12v se cuje brbrmmmbrmmbr..
Salim se
Pa 12v nije tako resak ,neznam kako da objasnim vozio sam se puno u 12v,u 24v samo jednom,ali, slusao ga puno na prethodnim skupovima...
Uglavnom 12v zvuci kao da je maaaalo prigusen a 24v kao da dise punim plucima! Dere se i melodican do bola!!
Ima na ovoj mojoj kompilaciji u par navrata 3.0 24v i 12v pa uporedite..
crvena 75 i crna 164(2min 19sec) su 3.0 12v a 75 sto bljuje vatru i pravi krofne je 24v
Salim se
Pa 12v nije tako resak ,neznam kako da objasnim vozio sam se puno u 12v,u 24v samo jednom,ali, slusao ga puno na prethodnim skupovima...
Uglavnom 12v zvuci kao da je maaaalo prigusen a 24v kao da dise punim plucima! Dere se i melodican do bola!!
Ima na ovoj mojoj kompilaciji u par navrata 3.0 24v i 12v pa uporedite..
crvena 75 i crna 164(2min 19sec) su 3.0 12v a 75 sto bljuje vatru i pravi krofne je 24v
- srdjan_p
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: ZR
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Ja to nekad samo, uglavnom vozim cool na plin do 4000rpm, ali da vrti vrti, kratak hod jbg...QV lale napisao: Moracemo srdjana_p da opomenemo,posto on od kada se vratio od Gumetine siba onu njegovu 146 u 8,000rmp samo zvoni..svojim ocima video!
- srdjan_p
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: ZR
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
A atmo ili turbo...hmmm, i jedno i drugo je brutalno na svoj nacin
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: turbo vs atmo: split Pomrachenje by Alfaholics Barabchine!
Jeste Lale, ali danas... Na tim snimcima gde bljuje vatru i spaljuje gume kod Intera je bila 12vQV lale napisao:Ima na ovoj mojoj kompilaciji u par navrata 3.0 24v i 12v pa uporedite..
crvena 75 i crna 164(2min 19sec) su 3.0 12v a 75 sto bljuje vatru i pravi krofne je 24v