Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Okt 20, 2008 1:39 pm

A zaboravili ste na motor iz Alfe 164 Turbo ?
Tu ne mislim na V6TB nego na R4T od 175KS ;).
Milsim da je to u osnovi Fiatov DOHC 2.0 8v koji je fabricki evoluirao u TB i ugradjivan u dosta modela,pocevsi od Delte,preko Theme,do Kappe.Usput,naravno,koristili su ga i Fiati i Alfa.
Sad mozda i lupim :oops: ,ne bih se iznenadio da je taj DOHC 2.0 8v,bio osnova i modelima Lancia Trevi i Lancia Beta(i Fiat Argenta),u verziji Volumex,sa mehanickim,Roots,kompresorom ...
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Pon Okt 20, 2008 7:56 pm

Dobra konstatacija , ali gde naci taj motor :roll: , nema shanse :|
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Okt 20, 2008 8:37 pm

Slika :lool: ...
A ovo


Slika

umesto turbiranja 2.0 TS.
Pratim sektasku :cool temu pa mi pada napamet da bi to mozda bila zgodna komb..Mada ... da se redovno pojaca masina,bila bi slicne snage kao def. V6TB :? .Neznam koliki bi bio sex upakivanja spram pakovanja V6 u R4 155 ...
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Okt 20, 2008 11:55 pm

Taj 1.8t zaboravi... nepotrebno je komlikovan, a pod 2 skoro ga je nemoguce naci... i ne nudi nista sto ts turbo ne bi radio bolje...

Hmmm, pitanje o turbu...

za tako mali pritisak neki standardni mali T3 iz saaba ili volvoa... a realno velicina turba je bitna tu samo zbog turbo rupe... a posto se tera na 0.5 bara... nije mnogo bitno moze i sa dizela neki... posto nece biti pritiska i WG ce biti otvoren manje vishe non stop...

dakle imas da pazi na 3 stvari kod izbora turba kad vec uzimas polovan... motor slicne ili nize kubikaze, projektovanje izduvne grane je najkriticnije i najidealnije je da ti sve 4 cevi budu iste duzine zbog pulseva cilindara i polozaj same turbine i izduvne grane u odnosu na usis vazduha i cevi istog...

dakle razmisljaj da zelis sto kracu izduvnu granu i turbo sto dalje od cevi koje idu u i iz intercoolera...

sto se same turbine tice starije T3 ili mitsubishi turbine imaju samo hladjenje uljem... tj. treba ti samo crevo iz i u karter za ulje dok novije imaju i vodu... tako da pazis da i te instalacije moraju da ti stanu...

jedini veci problem ce ti biti izrada auspuha iz turbine... zbog nestandardnog kacenja... sve ostalo ne bi trebalo biti toliko komplikovano...

najlakse je krenuti od donatora... za turbo i za intercooler... dakle fiat, lancia, saab, volvo... 1800-2200 cm3 i odatle kreni... svi njihovi delovi ce ti odgovarati kao dupe na noshu... cak izduvna grana od fiat turba moze da ide na ts 8v, kao i lancina... pitanje da li imas mesta ispod haube...
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Uto Okt 21, 2008 5:19 pm

ok , malo sam i ja listao i dosao do istog zakljucka da je T3 potrebna turbina , videcu jos kako cu doci do nje (ako neko ima predlog gde kupiti neka kaze ) . Takodje sam procitao po forumu da netreba stavljati turbine sa dizela ? Nije mi bas jasnije zasto >ako neko moze da pojasni ?
I reci mi samo sa kog tacno fiata-lancie mislis da pasuje izduvna grana?
busso trsi Sline
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Čet Okt 23, 2008 10:52 pm

Inlet 3.
Outlet 2.
Bearing Wet Floating Bearings
Oil Inlet 1/8 NPT Oil Inlet
Flange Standard T3/T4 Flange,
Swaps 350 WHP
Working Pressure: 5~30 PSI
Compressor .50 A/R Compressor
Turbine .63 A/R Turbine
Compressor Wheel Exducer: 3.
Inducer:2.
Turbine Wheel Exducer: 2.2.
Inducer:2.58.
Hot Side 5 Bolt Standard Hot Side
Works for Perfect for any 4-6 cylinder.
Mitsubishi Eclipse, Honda Civic, Prelude, Integra, Ford 2.3L Turbo Etc.

Slika

Ovu mogu da nabavim preko drugarice iz usa, dali vredi ovo nesto ?
busso trsi Sline
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Uto Okt 28, 2008 1:09 pm

niko nista
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 3:00 pm

Zasto ne v6 turbo?Ako imas celog stranca 164 onda imas sve sto je potrebno.
I mene interesuje tako nesto.Moze i da se legalno ubaci u saobracajnu.Mislim zbog registracije.24v ne nerazuman izbor sto se toga tice.
Slika
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 3:21 pm

Ne bih da se mijesam,ali 164-ka stranac je najmanji problem.Koliko sam ja shvatio trebaju ti (nam) trapovi od 155 V6,kompjuter,mjenjac,instalacija...Previse komplikovan zahvat V6 u TS,posebno ako je turbo u pitanju.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
QV lale
Contact:
Garaža: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Postovi: 1023
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:26 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 4:46 pm

boka napisao:Zasto ne v6 turbo?Ako imas celog stranca 164 onda imas sve sto je potrebno.
I mene interesuje tako nesto.Moze i da se legalno ubaci u saobracajnu.Mislim zbog registracije.24v ne nerazuman izbor sto se toga tice.
Receno je vec zbog cega.
brzi_pas napisao:Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe .truda.



evo kako je Milos to fino rekao
Milos napisao: znajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio! :lool:

:lool:
Za taj poduhvat mu trebaju neke sitnice sa jos 1 automobila...mnogo sexa..Sve se moze,ali sto komplikovati.. Bolje 2.0 T

@Skorpion - Dedru integrale /FWD 2.0 T 8v ili 164 2.0 T trazi... :thumbsup:
Slika
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 5:07 pm

Svise veliko cimanje stvarno za v6 2,0tb , ali bi to leglo :yahoo: Mada opet nista nije ne moguce :D
Trazimo trazimo :) ako saznas nesto javljaj ;)
busso trsi Sline
SIZE
Postovi: 12
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:47 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 5:16 pm

po meni mislim da ti je sigurno jednostavnija i jeftinija varijanta da kupis celu 164 v6t stranca nego prepravka na ts. mozda ti sada to tako ne izgleda ali ako se upustis u takav projekat da bi sve bilo kako treba otpisi 1000e sigurno a mozda i vise. nakupi se raznih gluposti u takvoj prepravci tako da dodjes na to da turbina i interkuler i nisu najskuplji u celoj prici npr moras pre svega smanjiti kompresioni odnos u motoru a nisam siguran bas da je samo deblji dihtung resenje zatim izduvna grana pa takodje i ubrizgavanje postojeca mapa u ecu nije ni slicna onoj koju bi trebao da ima motor sa turbo punjacem, mozda i dizne i isto tako i regulacija punjenja turbine..... sve u svemu nije nemoguce ali treba videti sta je jeftinije jednostavnije i bolje resenje.v6t ima 200ks i sa obicnim cipom da mu dignes pritisak ne vise od 0.2 bar na postojeci dobijas sigurno 15-20% vise snage.
Korisnikov avatar
QV lale
Contact:
Garaža: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Postovi: 1023
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:26 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 5:28 pm

Ako vec ide na v6 onda bolje da stavi glavu 24v tj. da projekat ide u slicnom smeru kao sto je isao Kilsonov..Na prethodnoj strani je vec receno zasto je 12v problematican...
Skorpion jeli taj tvoj saab turbo? Ja kada bi uzeo ,,ono" ,onda bi mogao da iskoristis od mene moj ECU i instalaciju od dedre T.. :unsure:
Slika
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 7:31 pm

Iskreno da ti kazem da me vise privlaci v6 turbo zato sto je snaga na nizim obrtajima.Druga je stvar kad pravis zver kao Kilson pa je vozis povremeno.I tisi je cini mi se.
Jos uvek sam u fazi razmisljanja,i znace mi vasa misljenja.Ne mislim da sam najpametniji. :wave:
Slika
Korisnikov avatar
QV lale
Contact:
Garaža: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Postovi: 1023
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:26 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Čet Jan 08, 2009 8:57 pm

iskreno i meni zvuci privlacnije,ali ako nemas para onda je nabolje izabrati soluciju koja je najbolja po dzep ,koja je manje komplikovanija jer ipak treba neko to i da uradi..nije to samo izbaci-ubaci i gde je jos ostalo tipa: nabavka,vreme,mesto... mnogo je jos tu faktora..mnogo cimanja..kad imas prave ljude i novac onda je lako.. :(
Slika
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Pet Jan 09, 2009 1:53 am

sabcina je turbo , videcemo stace biti do leta tada ce sve racunice doci na svoje mesto , jos uvek se kalkulise. Delovi iz usa su stigli ali ce deo toga biti srecno prodat jer je chajna shit (turbo npr.) , posluzice tvoja instalacija cuvaj mi i turbo, granu , inter itd ;)
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Pet Jan 09, 2009 6:15 pm

Ja pitao majstora sto radi alfe da uzmem stranca 164 v6 da mi sve prepakuje i sredi i da zadrzi resto od tog stranca za ruku i njemu se svidela ta ideja. :grin:
Slika
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Pon Jan 12, 2009 12:28 pm

@alfaskorpion
Ti si sigurno kupio onu turbaljku sa halo oglasa :cry:
Slika
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Pon Jan 12, 2009 12:37 pm

Ja bih mogao naci 164 ku relativno jeftino ali za u 155 ne odgovara mjenjac itd...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”