imam jedno pitanje a mozda je i bilo reci o tome,interesuje me ugradnja KN-a na alfu 155,znaci ne klasicnog panel filtera nego pecurke one univerzalne da li je neko to stavljao i ima li kakvih rezultata,citao sam na nekim forumima da su neki automobili gubili performansu sa KN-om,dobijali su zvuk ali ne i performansu kao i da ne valja u kombinaciji sa plinom,druga stvar je jel je ikako moguce ugraditi ga a da ne vuce vruc vec hladan vazduh,konkretno kod mog motora tj alfe 155 nisam bas video mesto gde bi se mogao staviti a da vuce koliko toliko hladan vazduh,znaci sta bi trebalo uraditi i gde i kako ga staviti i naravno da li su potrebna neka naknadna stelovanja i sl. i jel ima svrhe uopste stvaljti ga???
i jos jedno pitanje vredi li staviti takodje KN ali panel filter umesto ovog koji sada imam, ne znam koji je...
KN filter
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
standard filter ces u svakom slucaju izbaciti pored KN ti on ne treba a i onda KN nema funkciju,ja bih ga kod mene stavio odmah do protokomera,znaci cela kutija sa st. filterom leti napolje,samo mi je problem resavanje hladnog vazduha ...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
Go
- Drug Član
Post
Postoje, sigurno znate za to, cold air intake kit-ovi. Dakle kompletan sistem za odredjeni tip i marku vozila, koji se sastoje iz air box-a (kutije u kojoj se nalazi filter), sportskog filtera i cevi koje dovode hladan vazduh do kutije i cevi koje odvode do motora.
U svakom slucaju ako ste za varujantu da sami nesto cacnete (kao ja ) onda osmislite nacin na koji cete obezbediti najpovoljnije uslove, a oni su:
- filter u motornom prostoru mora biti na najhladnijem mestu(sto dalje od turba i izduvne grane) dakle treba ga izolovati od toplog vazduha ili premestanjem polozaja ili kutijom...
- kupite alu-rebrastu cev i sprovedite je tako da obezbedi stalan dovod hladnog vazduha filteru (lepo pogledajte kuda moze da se provuce, zakacite je plasticnim ili metalnim vezicama za ostale delove kako se ne bi pomerala)
- nemojte previse odstupati od fabricke duzine cevi za usis...
Ja sam recimo odlucio da stavim K&N panel filter (stize mi ovih dana), dakle on se stavlja u fabricku kutiju i istih je dimenzija kao fabricki filter, samo sto cu korigovati dovod hladnog vazduha tako sto cu cev spustiti na dole i produziti je skroz do branika kako bi konstantno filter dobijao dovoljnu kolicinu hladnog vazduha. Tako da dobijam cold air intake kit. :cool
pozz
U svakom slucaju ako ste za varujantu da sami nesto cacnete (kao ja ) onda osmislite nacin na koji cete obezbediti najpovoljnije uslove, a oni su:
- filter u motornom prostoru mora biti na najhladnijem mestu(sto dalje od turba i izduvne grane) dakle treba ga izolovati od toplog vazduha ili premestanjem polozaja ili kutijom...
- kupite alu-rebrastu cev i sprovedite je tako da obezbedi stalan dovod hladnog vazduha filteru (lepo pogledajte kuda moze da se provuce, zakacite je plasticnim ili metalnim vezicama za ostale delove kako se ne bi pomerala)
- nemojte previse odstupati od fabricke duzine cevi za usis...
Ja sam recimo odlucio da stavim K&N panel filter (stize mi ovih dana), dakle on se stavlja u fabricku kutiju i istih je dimenzija kao fabricki filter, samo sto cu korigovati dovod hladnog vazduha tako sto cu cev spustiti na dole i produziti je skroz do branika kako bi konstantno filter dobijao dovoljnu kolicinu hladnog vazduha. Tako da dobijam cold air intake kit. :cool
pozz
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ma meni je problem da dovedem hladana vazduh,znam da ne sme topao naravno,samo nema bas puno mesta oko motora a i 155ica se ne dici bas nekim grilom i maskm napred tako da je zeznuto,znam za cold air intake ali je skup meni ipak nije prioritet neka performansa ne znam kakva,cisto malo ako moze i malo lepseg zvuka ispoad haube,na sieri sam imao izbuseno kuciste filtera i skinuto ino crevo za dovod vazduha sto ide na njega i culo se extra a pritom je i koliko toliko hladan vazduh dobijala ali jbg bilo je i vise mesta u motornom prostoru,moracu malo da se iscimam da vidim kako bih najbolje mogao da ubudzim filter a da koristi...koja je cena panela i gde se moze kupiti tj naruciti ili kako god,i on bi trebalo valjda malo da da zvuk i performansu ....
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
Go
- Drug Član
Post
Meni je doneo prijatelj iz Londona, a narucio sam preko neta da stigne sestri na kucnu adresu takodje iz Londona. Kostalo me 37funti...
Evo ti link: http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3737570
Evo ti link: http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3737570
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
@OMP,mislim da imas dovoljno mesta ispod levog fara,u braniku.Zagledaj malo,posebno ako ces i stock kutiju za fliter da izbacujesh .Anyway,mislim i da nemash hladnije mesto od toga ispod haube ... ona izduvna greje k'o blesava.
snimi rupu na levom delu branika
Slaba vajda na T.S. 8V .Danas sam vratio cevuljagu jer nista novo nisam primetio/cuo.srdjan_p napisao:A ako ocete dreku i mukanje skidajte te rezonatore, prigusivace itd...
@OMP,mislim da imas dovoljno mesta ispod levog fara,u braniku.Zagledaj malo,posebno ako ces i stock kutiju za fliter da izbacujesh .Anyway,mislim i da nemash hladnije mesto od toga ispod haube ... ona izduvna greje k'o blesava.
snimi rupu na levom delu branika
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
da znam za tu foru i uglavnom to svi tako resavaju,bar na slikama koje sam pronasao po netu,ali ja bih ako je nekako moguce da izbegnem varijantu sa busenjem branika a samim tim i rusenjam izgleda auta,nikako mi se ne svidja taj detalj na braniku,mada moze to i diskretnije da se resi ali treba naci ipak varijantu bez busenja ,ne znam ipak je meni auto stock i ne uklapa mi se nikako da tako nesto uradim,ove su ipak koliko toliko sredjene bar su patosirane i sa velikm fenama pa onda nekako i prilici tako neki custom detalj
ma videcu nisam jos odlucio da uopste kupujem filter,prvo cu malo ovih dana da vidim kako bih eventualno resio drugacije,mozda ako bih sproveo negde dole kod leve maglenke,manja bi steta bila busiti tu dole negde a vec i postoje oni kao prorezi tu pa kad bi moglo tako nesto videcemo.....
ma videcu nisam jos odlucio da uopste kupujem filter,prvo cu malo ovih dana da vidim kako bih eventualno resio drugacije,mozda ako bih sproveo negde dole kod leve maglenke,manja bi steta bila busiti tu dole negde a vec i postoje oni kao prorezi tu pa kad bi moglo tako nesto videcemo.....
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ako bih uspeo da rebrasto crevo sprovedem do maglenke i tu ga negde ubudzim na branik,sa ili bez busenja nebitno,bilo bi super,onda bih pecurku postavio na mestu sadasnje kucista filtera i do njega sproveo rebrasto crevo a sam filter bi izolovao od toplog vazduha necim, pravio bih od lima ili poliestera recimo,kao neku kutiju koja ce spreciti topao vazduh da dodje do filtera,nije problem sve to napraviti samo treba malo vremena,nesto u ovom fazonu,to bi ibla prava stvar i to bi se onda moglo nazvati cold air intake system ...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
mene je iskreno mrzelo da trazim pa sa otvorio novu temu,predpostavljao sam da je bilo reci,izvinjavam se na lenjosti,moze lock
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Cek,cek! Evo pre lock-a Link sa 5 strana o K&N...http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=14063
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
hvala lale vec sam nasao i iscitao,definitivno sam i odustao od KN-a ....
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji