1.9 16v i važi za troškadžiju. Ne radim ništa, vozim lagano, ali ni blizu ne mogu da postignem rezultate kao sa Stildžom. :-)
Za potrošnju si u pravu, nekako konvergira ka 8.
Šta fali tvojoj Alfi kada je menjaš? Ne verujem da menjaš tek tako za noviju samo što je novija. :-)
AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
- dovlax2
- Garaža: 156 2.4jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
zar nije obrnuto?erdeljan napisao:Izvini za OFF ali pri koriscenju tempomata auto ima vecu potrosnju goriva.nidza napisao: Zaboravljaš da je motor rasterećeniji, jači, moderniji, a najvažnije, ima 6. brzinu i tempomat.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Ne fali apsolutno nista, planiram da doteram 1750tbi... ili da predjem na bmw ili audi. I dok je ova na oglasu (2.4 se bas tesko prodaje, ali i leto je) skupljam pare, a i apetiti rastu... Uhvatilo me nesto da promenim kola. Ali ako bas ne uspem da je prodam, ova ce ici na svoj prvi styling i tuning. Cisto da se nesto desava...nidza napisao:1.9 16v i važi za troškadžiju. Ne radim ništa, vozim lagano, ali ni blizu ne mogu da postignem rezultate kao sa Stildžom. :-)
Za potrošnju si u pravu, nekako konvergira ka 8.
Šta fali tvojoj Alfi kada je menjaš? Ne verujem da menjaš tek tako za noviju samo što je novija. :-)
Turismo Internacionale
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Ako je dobra šteta što je se rešavaš. Vozikam ja audijeve i bmwe nove kao rentacar po Nemačkoj pa se ne bih menjao. Videćeš da si se zahebao.
Takođe mislim da sa TBi nećeš bogznašta da dobiješ sem malo tiši rad i performanse na papiru.
Jedini argument je ako je ta tvoja odslužila svoje, ali rekao bih da nije čim se spominje tjuning (npr, EGR+DPF doviđence, vešanje, kočnice, eventualno čip). :-) Toplo preporučujem budženje pravih stvari, ne stajling.
Takođe mislim da sa TBi nećeš bogznašta da dobiješ sem malo tiši rad i performanse na papiru.
Jedini argument je ako je ta tvoja odslužila svoje, ali rekao bih da nije čim se spominje tjuning (npr, EGR+DPF doviđence, vešanje, kočnice, eventualno čip). :-) Toplo preporučujem budženje pravih stvari, ne stajling.