AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Pitanje za Gumetinu i njemu slicne magove Da li kad se radi remap chipa i ukidanje DPF je moguće to sve uraditi a ostaviti DPF fizicki ?
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Svrha ukidanja DPF-a i jeste da se fizicki ukloni, jer ako je zapusen pravi probleme. Posle fizickog skidanja se softverski ukida, tj programira ECU da ne prepoznaje nedostatak DPF-a. Mislim koja je svrha ukinuti ga softverski ako je on i dalje prisutan i gasovi cirkulisu kroz isti. Ako sam dobro shvatio, ti bi da on ostane i ako je moguce da se ECU programira da ga preskace. Iako je to moguce samo bih napravio katastrofu je bih se tek tada zapusio jer ne bi dobijao signal kad treba dodati nafte da se ocisti. Ovo ti je neki moj laicki zakljucak na osnovu onoga sto sam naucio na ovom forumu i od prica koje cuo vezano sa DPF i njegovu funkciju
- sasa_baska
- Garaža: 147 jtdm
- Lokacija: Baska_Krk
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Može se DPF otvoriti, sve isčupati šta je u njemu i opet zatvoriti i vratiti na mjesto,
Tako kad auto dignu u servisu vidi se da je dpf na mjestu, a u stvari on nije u funkciji posto je softwerski ukinuta regeneracija i kučište je prazno
Tako kad auto dignu u servisu vidi se da je dpf na mjestu, a u stvari on nije u funkciji posto je softwerski ukinuta regeneracija i kučište je prazno
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
hvala hvala....ja imam DPF i nije zapušen, kako mi je Desha rekao radi ok....ali mene interesuje da uadim remap zbog smanjenja potrošnje ( sad je na 11 po gradu kad vozim kao ćale ) a i možda malo povećanje snage.
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Znam...o tome pricam...a klimu palim recimo pola pola....i gorivo isključivo sipam samo na MOL-u.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
16v troši poprilično po gradu. Ja nemam DPF ni EGR, pa ako me smore semafori zna da pređe 10l na početku vožnje, ali čim se malo pokreneš padne na oko 8. Pogledaj koje su ti prosečne brzine.
Ako je Deša pregledao auto i sve je ok, ćuti i vozi. Skidanje DPF ne bi trebalo da ima znatnog uticaja na potrošnju.
Sa druge strane vožnja na otvorenom je merak - troši sitno preko 5l na 140km/h. Eto radosti da se zapiči negde malo dalje svakom prilikom. :-) Zapravo, stekao sam utisak da troši otprilike isto od 70 do 150, tako da je bolje peglati što brže. ;-)
Ako je Deša pregledao auto i sve je ok, ćuti i vozi. Skidanje DPF ne bi trebalo da ima znatnog uticaja na potrošnju.
Sa druge strane vožnja na otvorenom je merak - troši sitno preko 5l na 140km/h. Eto radosti da se zapiči negde malo dalje svakom prilikom. :-) Zapravo, stekao sam utisak da troši otprilike isto od 70 do 150, tako da je bolje peglati što brže. ;-)
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Vidi i to me brine, išao sam prošli vikend za Umčare auto putem.....probao sam ga kmh 200+ i to nije problem ali pri brzini od 150 troši oko 8,2 a na 120 - 7,5...za preko 150 nisam ni gledao....Ja nisam kupio auto da bi uštedeo nego znam koliko mi je trošio stilo 1,9 jtd na 150 a koliko u gradu
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Moj auto troši 8L po gradu sa klimom i to normalne lagane vožnje. Remapovan, isključeni EGR i demontiran katalizator.
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Isključenje filtera i remap po važećim cenama kod Gume, fizičko skidanje katalizatora i "mećanje" cevi na mesto njega 1500din u auspuh servisu.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Nidzo nema sanse da mu je realna potrosnja na 150km/h tako mala... to te bord laze, prosjecna "laz" je 1L na 156 ne znam tacno na 159 ali pretposavljam da je slicno...
meni 115ks sa klimom i momackom voznjom trosi 8-8.5 po gradu... pri 150 trosi oko 7.5 i ko kaze da moze manje da trosi sa klimom taj previse vjeruje bord kompu...
meni 115ks sa klimom i momackom voznjom trosi 8-8.5 po gradu... pri 150 trosi oko 7.5 i ko kaze da moze manje da trosi sa klimom taj previse vjeruje bord kompu...
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
115ks bi i trebalo da troši više, zbog opterećenijeg agregata težinom a i zbog starije tehnologije.....bar koliko mene znanje služi
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
DjomlaN napisao:Nidzo nema sanse da mu je realna potrosnja na 150km/h tako mala... to te bord laze, prosjecna "laz" je 1L na 156 ne znam tacno na 159 ali pretposavljam da je slicno...
meni 115ks sa klimom i momackom voznjom trosi 8-8.5 po gradu... pri 150 trosi oko 7.5 i ko kaze da moze manje da trosi sa klimom taj previse vjeruje bord kompu...
115ks bi i trebalo da troši više, zbog opterećenijeg agregata težinom a i zbog starije tehnologije.....bar koliko mene znanje služi
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Moj po kompu toši 6.5 po gradu (ustvari troši 8 ), zaboravio sam da kažem da sam merio na 20l metodom čepa. Remap baš dosta olakšava nogu na gasu. Misli ko zna zna
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Kada je potrošnja u pitanju, 159ka ima jednu "otežavajuću" okolnost - težinu. To posebno važi za SW (1585kg)... 159 JTDm 16v SW je iste težine kao 156 JTD SW u kojoj su još i trojica od po 88kg.
Ta težina nije toliki problem kada se 159ka zaleti, pa nastavi konstantnom brzinom, ali dok se ne zaleti... A to je veoma česta "stani-kreni" situacija u gradu poput BGD.
Inače, DPF radi uvek, a sofverski se "isključuje" samo provera prisustva DPF. Nema mnogo smisla da ostane, ako se već isključi.
Ta težina nije toliki problem kada se 159ka zaleti, pa nastavi konstantnom brzinom, ali dok se ne zaleti... A to je veoma česta "stani-kreni" situacija u gradu poput BGD.
Inače, DPF radi uvek, a sofverski se "isključuje" samo provera prisustva DPF. Nema mnogo smisla da ostane, ako se već isključi.
Poslednja izmena od dusanGT u Čet Jun 21, 2012 11:03 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Zaboravljaš da je motor rasterećeniji, jači, moderniji, a najvažnije, ima 6. brzinu i tempomat. Sasvim je realno 5.2-5.5 na 140km/h, a i dalje do 6 na 150. Ne smem da kažem dokle sam je potezao, ali potrošnje su me prijatno iznenadile.
Potpuno isto su me neprijatno iznenadile cifre potrošnje u gradu, ali šta da se radi. Po gradu sad sa Stilom na kratkim deonicama sa klimom ne bih prešao 7, a Alfa opušteno bije preko 10. ;-)
Re: Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Troši mnogo manje od JTD na otvorenom, a malo više po gradu. Samo sam prvi rezervoar merio do čepa, i to pre nego što sam sredio auto (sjebana grana, crknut EGR, zapušen DPF, creva pišala vazduh) bord je rekao 7.1, a bilo je 7.5. Verujem da bi sad izmerio još tačnije. :-)DjomlaN napisao:Nidzo nema sanse da mu je realna potrosnja na 150km/h tako mala... to te bord laze, prosjecna "laz" je 1L na 156 ne znam tacno na 159 ali pretposavljam da je slicno...
meni 115ks sa klimom i momackom voznjom trosi 8-8.5 po gradu... pri 150 trosi oko 7.5 i ko kaze da moze manje da trosi sa klimom taj previse vjeruje bord kompu...
Zaboravljaš da je motor rasterećeniji, jači, moderniji, a najvažnije, ima 6. brzinu i tempomat. Sasvim je realno 5.2-5.5 na 140km/h, a i dalje do 6 na 150. Ne smem da kažem dokle sam je potezao, ali potrošnje su me prijatno iznenadile.
Potpuno isto su me neprijatno iznenadile cifre potrošnje u gradu, ali šta da se radi. Po gradu sad sa Stilom na kratkim deonicama sa klimom ne bih prešao 7, a Alfa opušteno bije preko 10. ;-)
- marcony159
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw - 2.0 jtdM 170ks 2010g
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
To i ja mislim...moja je malo laksa jer je restyling pa je laksa za 45kg ali opet ima kataloski 1515kg...sto je mnogo, pa je to muci...
Nema veze, zato se svi okrecu
Nema veze, zato se svi okrecu
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Bord laze cim zine...
Re: Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Probaj sipati 10L i onda predji 200KM na otvorenom sa 140km/h pa vidi dokle ces sticinidza napisao:Troši mnogo manje od JTD na otvorenom, a malo više po gradu. Samo sam prvi rezervoar merio do čepa, i to pre nego što sam sredio auto (sjebana grana, crknut EGR, zapušen DPF, creva pišala vazduh) bord je rekao 7.1, a bilo je 7.5. Verujem da bi sad izmerio još tačnije. :-)DjomlaN napisao:Nidzo nema sanse da mu je realna potrosnja na 150km/h tako mala... to te bord laze, prosjecna "laz" je 1L na 156 ne znam tacno na 159 ali pretposavljam da je slicno...
meni 115ks sa klimom i momackom voznjom trosi 8-8.5 po gradu... pri 150 trosi oko 7.5 i ko kaze da moze manje da trosi sa klimom taj previse vjeruje bord kompu...
Zaboravljaš da je motor rasterećeniji, jači, moderniji, a najvažnije, ima 6. brzinu i tempomat. Sasvim je realno 5.2-5.5 na 140km/h, a i dalje do 6 na 150. Ne smem da kažem dokle sam je potezao, ali potrošnje su me prijatno iznenadile.
Potpuno isto su me neprijatno iznenadile cifre potrošnje u gradu, ali šta da se radi. Po gradu sad sa Stilom na kratkim deonicama sa klimom ne bih prešao 7, a Alfa opušteno bije preko 10. ;-)
Bord laze cim zine...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Nema potrebe, svaki dan idem oko 40km (u jednom smeru) na posao autoputem. :-) Ako mnogo laže, itekako bih znao.
Ne znam čemu tolika neverica, vozim i službenu Octaviu, potrošnja je još manja od Alfe, za oko pola litre (TDI, 140ks). U gradu troši bar dve litre manje. ;-)
Ne znam čemu tolika neverica, vozim i službenu Octaviu, potrošnja je još manja od Alfe, za oko pola litre (TDI, 140ks). U gradu troši bar dve litre manje. ;-)
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Izvini za OFF ali pri koriscenju tempomata auto ima vecu potrosnju goriva.nidza napisao: Zaboravljaš da je motor rasterećeniji, jači, moderniji, a najvažnije, ima 6. brzinu i tempomat.
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Ima li neko podatak od "cipovanih" da li auto pri istoj konstantnoj brzini trosi manje od necipovanog (manite se board-a)? Meni to izgleda malo nerealno, mogu da prihvatim da trosi malo manje kada se uzme neki prosek gde se vozi mesovito...
Off: Cekajte, dodjosmo do zakljucka da Octavia 2.0 TDI trosi od 4.8-5.0 lit./100 km pri konstantnoj brzini od 140 km/h...
Off: Cekajte, dodjosmo do zakljucka da Octavia 2.0 TDI trosi od 4.8-5.0 lit./100 km pri konstantnoj brzini od 140 km/h...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Teško je proceniti po trenutnoj potrošnji na bordu, ali prosečna je na pun rezervoar 5,0. Prvi put sam je nakritikovao da laže, jer sam sipao do čepa za 6.2, ali poslednji put 5.4. Tek treba da se razradi motor, prvo sipanje je bilo na ispod 1000km. Sačekajmo da se slegne, ali po ovoj vrućini kratki proseci su oko 6-7, dok me Alfa prepadne sa 12-13 dok izađem iz bloka, a onda je izazov da se spusti ispod 10! Ako je vožnja duža od nekoliko minuta siđe i do 8, ako nije, mnogo ružan broj stoji.
Svakako drugačije mere, Alfa i Stilo je mere manje od 2l/100km, dok Škoda meri do 0l/100km. Na primer, blaga nizbrdica u gužvi i broj šeta između 1 i 2.
Razlika je i što Škodu sipam na OMV, a Alfu isključivo na MOL. Doduše, ne znam šta je prethodni vlasnik sipao, pa će možda trebati neko vreme da se dizne iščiste (sipam u svaki drugi rezervoar wynss aditiv - odlično se pokazao na Stilu).
Da rezimiram, iste deonice, Alfa na pun rezervoar do čepa (digitron metod, ne bord) troši oko 2l više. :-) Ja se plašim da će TDI još manje da troši kad se razradi.
Na kraju krajeva, Škoda je stara 3m, a alfa 6g. Alfu kada stisneš grize, Škoda očigledno štekari (baš kao Stilo) nešto porazmisli pa onda ubrzava, iako i ona može lako preko 200.
Svakako drugačije mere, Alfa i Stilo je mere manje od 2l/100km, dok Škoda meri do 0l/100km. Na primer, blaga nizbrdica u gužvi i broj šeta između 1 i 2.
Razlika je i što Škodu sipam na OMV, a Alfu isključivo na MOL. Doduše, ne znam šta je prethodni vlasnik sipao, pa će možda trebati neko vreme da se dizne iščiste (sipam u svaki drugi rezervoar wynss aditiv - odlično se pokazao na Stilu).
Da rezimiram, iste deonice, Alfa na pun rezervoar do čepa (digitron metod, ne bord) troši oko 2l više. :-) Ja se plašim da će TDI još manje da troši kad se razradi.
Na kraju krajeva, Škoda je stara 3m, a alfa 6g. Alfu kada stisneš grize, Škoda očigledno štekari (baš kao Stilo) nešto porazmisli pa onda ubrzava, iako i ona može lako preko 200.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Potrošnja remapovanog motora zavisi od toga koliko i kako je intervenisano na mapama za ubrizgavanje goriva (ima nekoliko "osnovnih" i nekoliko "limiter" mapa) i može da bude malo veća i dosta veća, ako su svi ostali uslovi isti (broj obrtaja, pritisak i temperatura usisanog vazduha, itd...).
Ako je umesto remapa rađen "chip-tuning" potrošnja je obično dosta veća jer taj koncept podrazumeva samo povećanje količine ubrizganog goriva, što je ekvivalentno povećanom pritisku na pedalu gasa
Uzgred, bez obzira na ustaljeno mišljenje, kvalitet goriva (osim ako nije drastično pogoršan) ne može da utiče na potrošnju, pa je svejedno da li je u pitanju OMV ili Mol (tu i ja sipam). Naravno da posle dugotrajne upotrebe "prljavog" goriva najviše trpe injektori, što dugoročno poveća potrošnju, ali je proces postepen (nije posle jednog rezervoara). Sve u svemu... objektivno merenje (a posebno upoređivanje) potrošnje nije moguće u kućnim uslovima (meni, na primer, boardcomp pokazuje veću potrošnju nego što je realna)...
Slično kao i ovo prethodno, vozač ne može da primeti da je kvalitet goriva uticao na performanse jer neznatno povećanje, na primer, cetanskog broja (kod "specijalnog" dizela u odnosu na "obični" eurodizel) može da se izmeri samo na jedan način, a to nije desna noga na pedali gasa.
I još nešto - tzv. "sport" dugme obično menja parametre u tzv. "driver's wish" mapi koja definiše odnos pritiska na pedalu gasa i ubrizganog goriva.
Ako je umesto remapa rađen "chip-tuning" potrošnja je obično dosta veća jer taj koncept podrazumeva samo povećanje količine ubrizganog goriva, što je ekvivalentno povećanom pritisku na pedalu gasa
Uzgred, bez obzira na ustaljeno mišljenje, kvalitet goriva (osim ako nije drastično pogoršan) ne može da utiče na potrošnju, pa je svejedno da li je u pitanju OMV ili Mol (tu i ja sipam). Naravno da posle dugotrajne upotrebe "prljavog" goriva najviše trpe injektori, što dugoročno poveća potrošnju, ali je proces postepen (nije posle jednog rezervoara). Sve u svemu... objektivno merenje (a posebno upoređivanje) potrošnje nije moguće u kućnim uslovima (meni, na primer, boardcomp pokazuje veću potrošnju nego što je realna)...
Slično kao i ovo prethodno, vozač ne može da primeti da je kvalitet goriva uticao na performanse jer neznatno povećanje, na primer, cetanskog broja (kod "specijalnog" dizela u odnosu na "obični" eurodizel) može da se izmeri samo na jedan način, a to nije desna noga na pedali gasa.
I još nešto - tzv. "sport" dugme obično menja parametre u tzv. "driver's wish" mapi koja definiše odnos pritiska na pedalu gasa i ubrizganog goriva.
Alfa je stil... ostalo je status...
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Moja 147 jtd po gradu mi je do ovih vrucina po boardu trosila 8-8,5l na 100.
Nije mi bio najbolji termostat pa nikad nije prelazio 70 stepeni. Doduse i kratke su mi relacije, voznja po 10-15 minuta.
Sada kako su krenule ove vrucine, po boardu mi je 6,5-7,5. Ali mi auto i za 2 minuta dostigne 90 stepeni i ne spada.
Nisam merio od cepa cepa jer mi treba 100E da napunim rezervoar. Ali uvek na pocetku meseca sipam 5000 din i traje mi skoro do kraja kada mozda dodam jos 500-1000 din. I kada izracunam (neefikasnom metodom) uz pomoc polozaja kazaljke, bude mi otprilike tacna cifra...
To radim vec 6 meseci i svaki put mi se poklapa sa boardom. Sipam na EKO.
Druga stvar.
Voznjom 120 km/h mislim da mi je potrosnja oko 6l. oko 140 km/h bude 6.5. Sve preko toga proporcionalno raste. Kad ga razvrtim 200 km/h pokazuje cak i 13 dok ne ujednacim brzinu, a onda spadne na 11 km/h.
Sve je to naravno samo preko boarda. Nisam sipao do cepa i onda vozio konstantno 200 km/h
Ali ono sto mi je zanimljivo, kada idem starim putem od KG do BG, dakle brzine 60-90 km/h, laganom voznjom bez zurbe uz uzivanje, tada mi smesno malo trosi. Po boardu cak 4,5l/100km. A mislim da je i realna potrosnja jako blizu toj.
Sve ovo sto pricam je bez klime. Cini mi se klimu kad upalim da mi pokazuje za 1l vise po boardu...
Ne hvatajte se za ovaj post da board nije tacan, jer i ja to verujem.
Nije mi bio najbolji termostat pa nikad nije prelazio 70 stepeni. Doduse i kratke su mi relacije, voznja po 10-15 minuta.
Sada kako su krenule ove vrucine, po boardu mi je 6,5-7,5. Ali mi auto i za 2 minuta dostigne 90 stepeni i ne spada.
Nisam merio od cepa cepa jer mi treba 100E da napunim rezervoar. Ali uvek na pocetku meseca sipam 5000 din i traje mi skoro do kraja kada mozda dodam jos 500-1000 din. I kada izracunam (neefikasnom metodom) uz pomoc polozaja kazaljke, bude mi otprilike tacna cifra...
To radim vec 6 meseci i svaki put mi se poklapa sa boardom. Sipam na EKO.
Druga stvar.
Voznjom 120 km/h mislim da mi je potrosnja oko 6l. oko 140 km/h bude 6.5. Sve preko toga proporcionalno raste. Kad ga razvrtim 200 km/h pokazuje cak i 13 dok ne ujednacim brzinu, a onda spadne na 11 km/h.
Sve je to naravno samo preko boarda. Nisam sipao do cepa i onda vozio konstantno 200 km/h
Ali ono sto mi je zanimljivo, kada idem starim putem od KG do BG, dakle brzine 60-90 km/h, laganom voznjom bez zurbe uz uzivanje, tada mi smesno malo trosi. Po boardu cak 4,5l/100km. A mislim da je i realna potrosnja jako blizu toj.
Sve ovo sto pricam je bez klime. Cini mi se klimu kad upalim da mi pokazuje za 1l vise po boardu...
Ne hvatajte se za ovaj post da board nije tacan, jer i ja to verujem.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 159 JtdM 16V Remap pitanje
Ja ne znam šta vi radite sa tim automobilima, ali meni ne prelazi 8.2l u gradu sa klimom (doduše, stalno sam na NBG, retko se krećem po gužvama) i do 8.7l zimi, ali uglavnom kratke relacije, pa zagrejan motor radi kraće od pola dužine vožnje... A imam 2.4 JTDM. Na autoputu potrošnja je 8.0-8.4 litra (zavisi od temperature, goriva i činjenice da li i koliko radi klima) pri 170km/h. 8.6 litara troši na 3050 rpm kada ide 180-185 km/h. Ne znam nijedan automobil koji troši tako malo pri toj brzini. A i motor se na 3K ne muči...
Zato mi je i sledeći automobil 159-tka, 2.4jtdm, ali 2009. godište. Stiže uskoro.
Zato mi je i sledeći automobil 159-tka, 2.4jtdm, ali 2009. godište. Stiže uskoro.
Turismo Internacionale