Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Isto i u d modu?? 4 -5 sec lag? To nesto ne sljaka bas..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
DPF, EGR napolje, i mapa sve resava
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Samo zbog neizvesne regulative pametnije je DPF ceo skinuti i sačuvati, a na njegovo mesto staviti downpipe (iako kod 2.0JTDm nema previše benefita od downpipe-a na tom mestu).
Ne znam kakva je Giulietta 2.0JTDm sa mapom potenciometra pedale gasa, tj. ne znam da li je ista kao na 159. Ukoliko jeste, toplo savetujem promenu, razlika je ogromna.
Ne znam kakva je Giulietta 2.0JTDm sa mapom potenciometra pedale gasa, tj. ne znam da li je ista kao na 159. Ukoliko jeste, toplo savetujem promenu, razlika je ogromna.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne znam sta je, ali nije kilava ni u n modu.. a tu je D mod gde je potenciometar dosta osetljiviji.. tako da tu ne bih preporucio neko bespotrebno igranje.
Dpf off obavezno kao sto rekose kolege..
Dpf off obavezno kao sto rekose kolege..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
U D modu je bolje dosta, samo D mod moram rucno svaki put da palim, nece da ga zapamti. Takodje Start & Stop mi ozbiljno ide na K i takodje moram rucno svaki put da ga gasim. To isto ako bi moglo da se namesti da pamti bilo bi super.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
De ste chiperi nisam vas prepoznao
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Start stop malo teže da se ugasi permanentrno. Mene živcira opasno po gužvama.
Nije mi jasno samo šta je bio problem da se napravi memorija da pamti setup. Na glupom fiatu 500L pamti podešavanja, a na alfi im bilo teško da to naprave.
Nije mi jasno samo šta je bio problem da se napravi memorija da pamti setup. Na glupom fiatu 500L pamti podešavanja, a na alfi im bilo teško da to naprave.
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Malo ovako off-topic.
Zašto postoji start/stop? Iz ekoloških razloga, manja potrošnja, čuvanje motora?
Često vozim burazerov Bmw i moram reći da odma pre nego što stavim pojas, ugasim to sr*nje!
Zašto postoji start/stop? Iz ekoloških razloga, manja potrošnja, čuvanje motora?
Često vozim burazerov Bmw i moram reći da odma pre nego što stavim pojas, ugasim to sr*nje!
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da, ekologija. Dobra stvar po gradu, ali može da bude smrt za turboako se ugasi posle malo oštrije vožnje
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Gde dobra za po gradu kad ti se ugasi na pola raskrsnice na bulevaru zato jer si pustio kvačilo ili vožnja preko gazele u 5 popodne ... kreneš, staneš, ugasi se, posle dve sekunde kreneš opet 5m staneš, ugasi se i tako jedno 50 puta.
Mislim ok je malo štedi na gorivu ali opet za špic po gradu jako nervira.
Mislim ok je malo štedi na gorivu ali opet za špic po gradu jako nervira.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa ne gasi se baš tako. "Prepoznaje" kreni/stani situacije. Iako smo mi iz provincije ređe suočeni sa istima, na graničnom prelazu, na primer, se ne gasi stalno.
Inače, može da se ugasi iz MES-a
Inače, može da se ugasi iz MES-a
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne prepoznaje na svakom automobilu isto, npr na novoj Skodi Superb je katastrofa teska, imao sam i situaciju gde sam sebe izlozio riziku zbog start-stopa....Uvek ga gasim, vise moze da odmogne nego pomogne.
ALFAFORZAITALIA
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jesi probao ? Mislim da posle deaktivacije nećeš ni upaliti auto.BobanR napisao: Inače, može da se ugasi iz MES-a
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pali svako jutro
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
... gde sad ostavih kablove od dijagnostike
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mislim da to zavisi od modela do modela, nema kod svakoga ta opcija.
Kao sto kod 2.0mjet nema SOI i Duracija da se snima npr.
Kao sto kod 2.0mjet nema SOI i Duracija da se snima npr.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ovako, generalno ne bi trebalo da može, ali evo kako sam ja to uradio...
Prvo sam probao standardno, auto nije hteo da upali. Nakon toga sam ga uključio ponovo, auto je upalio normalno.
Posle toga sam ponovo ugasio u MES-u i odmah upalio, bez startovanja auta. Od tad start/stop ne radi, a auto pali normalno
Prvo sam probao standardno, auto nije hteo da upali. Nakon toga sam ga uključio ponovo, auto je upalio normalno.
Posle toga sam ponovo ugasio u MES-u i odmah upalio, bez startovanja auta. Od tad start/stop ne radi, a auto pali normalno
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- singer994
- Garaža: Alfa Romeo gt 1.9jtd 2006
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Alfa romeo gt 1.9 110kw 2006 neki remap?
Generalno je sve novo na.autu od dizni turbine zamajca veliki mali servis sve...iskustva koliko nm konja?
Ne bih vadio egr, pogotovo me dpf...ide ovaj zakon sacuvaj me boze!
Generalno je sve novo na.autu od dizni turbine zamajca veliki mali servis sve...iskustva koliko nm konja?
Ne bih vadio egr, pogotovo me dpf...ide ovaj zakon sacuvaj me boze!
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ide ide. Za 20 godina.
I tu će verovatno neka eco taksa za prekoračenje emisije izduvnih gasova i doviđenja.
I tu će verovatno neka eco taksa za prekoračenje emisije izduvnih gasova i doviđenja.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da li je neko imao problema na tehnickom pregledu zbog cip tuninga? Za 3 godine bi trebalo da pocnu da mere emisije stetnih gasova, barem tako su najavili, da li neko zna hoce biti problem tad da se prodje tehnicki ako je auto cipovan?
Ja sam zainteresovan da cipujem moju giuliettu, samo me brine tehnicki. Ne bih vadio dpf i zatvarao egr, ostavio bih sve fabricki.
Ja sam zainteresovan da cipujem moju giuliettu, samo me brine tehnicki. Ne bih vadio dpf i zatvarao egr, ostavio bih sve fabricki.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne moz dpf i chip zajedno...tjst moze,ali extra kratkog roka,pogotovo ako dpf ima 200k km u sebi...vise puta dokazano u praksi.. Sa dobrom mapom i izvadjenim dof-om prolazis tehnicki
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
- Rudy5
- Drug Član
- Garaža: Ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 2009.
- Lokacija: Srbija
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Tražiće da DPF bude na autu, moraće da slikaju taj deo lonca koji je od prohroma valjda, i kao far ima neki kod na sebi, iz pouzdanih izvora info.Zex QV napisao:Ne moz dpf i chip zajedno...tjst moze,ali extra kratkog roka,pogotovo ako dpf ima 200k km u sebi...vise puta dokazano u praksi.. Sa dobrom mapom i izvadjenim dof-om prolazis tehnicki