Dizna 2.0 JTS motora
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Dizna 2.0 JTS motora
Pozdrav svima,
Posto imam problem sa diznom na 4. klipu, resio sam da kupim novu. Otiso sam do auto-shop, pitao za cenu original BOSCH kosta nesto vise od 30.000 dok neka niza klasa, verovatno kineska, kosta 5-6000. Majstor mi kaze da moze i ta kineska. Interesuje me da li neko od vas ima iskustvo sa tim kineskim ili trazim remontovanu?
Hvala unapred
Posto imam problem sa diznom na 4. klipu, resio sam da kupim novu. Otiso sam do auto-shop, pitao za cenu original BOSCH kosta nesto vise od 30.000 dok neka niza klasa, verovatno kineska, kosta 5-6000. Majstor mi kaze da moze i ta kineska. Interesuje me da li neko od vas ima iskustvo sa tim kineskim ili trazim remontovanu?
Hvala unapred
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Hm, ja sam za Breru 2.2 jts nasao nove za 150-160€ kom Bosch-ove. Ne znam za cene od 2.0jts. Mene isto interesuje da li neko radi remont tih dizni.
Iz mog iskustva sta god sam uzeo kinesko nisam se bas usrecio. Ranije sam se raspitivao za 440cc Volvo dizne, takozvani "Green giants", i kineske varijante nisu bacale preciznu meru u epruvetama. Vec na 4.0bar pritiska su zaglavljivale.
2.0jts ako se ne varam na pumpi pravi 30.0bar pritiska, tako da je to 10x osetljivija varijanta.
Ako hoces posalji mi br. sasije u inbox pa cu videti cenu dizne za tvoj auto preko coveka od kog ja uzimam.
Iz mog iskustva sta god sam uzeo kinesko nisam se bas usrecio. Ranije sam se raspitivao za 440cc Volvo dizne, takozvani "Green giants", i kineske varijante nisu bacale preciznu meru u epruvetama. Vec na 4.0bar pritiska su zaglavljivale.
2.0jts ako se ne varam na pumpi pravi 30.0bar pritiska, tako da je to 10x osetljivija varijanta.
Ako hoces posalji mi br. sasije u inbox pa cu videti cenu dizne za tvoj auto preko coveka od kog ja uzimam.
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
30K je preterana cifra... u Engleskoj i Nemackoj su ~150-160eu
Mene bi interesovalo, gde je odradjena dijagnostika dizni, posto koga god da sam zvao, ne rade sa GDI diznama...
koliko znam, reparacija se ne radi na JTS diznama, samo nova resava problem
Mene bi interesovalo, gde je odradjena dijagnostika dizni, posto koga god da sam zvao, ne rade sa GDI diznama...
koliko znam, reparacija se ne radi na JTS diznama, samo nova resava problem
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Sto mi je najcudnije, na leru u trenutcima lepo radi i od jednom pocne da trokira a kad se mu dam malo gas sve normalno radi. Inace kad pocne da trokira istog trenutka pocne da trepti Check Engine lampica. Kolega je imao slican problem na Opela i kad je ocistio senzor radilice sve je bilo u redu, neznam dal senzor ima neke veze s tim...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Jel si sigiran da je problem dizna? Ti simptomi mogu da budu i ako neka bobina zeza, a na tom motoru se cesto desava
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Baca struju na bombinu. Kad prikljuci diagnostiku pise nesto kao (Failiture injection on 4 cylinder) ne secam se tacno
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Ja mogu samo da ti kažem da ni u BG nema majstora koji hoće da se petlja oko JTS motora kad krenu gremlini da ga napadaju... 156 JTS pogotvu.
Proveri ti sve kablove, kontakte i senzore pre nego kupis diznu.
Proveri ti sve kablove, kontakte i senzore pre nego kupis diznu.
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Kablovi su testirani, dobri su. Medjutim kolega mi je jutros reko da proverim senzor radilice ako se zaprljao da ga ocistim posto oce nekad da pravi probleme na dizne i ostalo.
- tenore166
- Drug Član
- Garaža: Nekad:156 2.0 ts 155ks, 166 2.4 jtd 180ks,159 2.4 jtdm 210ksMiTo 1.4 gpl 120ks MiTo QV 180ks
Sad: Giulietta QV - Lokacija: Opovo
- Lokacija: Opovo
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Sokole, to nije baš tačno...znači, dok je Zen imao JTS a držao ga kod jednog prijatelja, znaš kod koga, petljali se razni da "srede" dizne...kad je dr. House uzeo stvar u svoje ruke, GT je bila sređena 100 posto...dakle, ima jedan majstor, kad i ako hoće može da sredi i JTS.Falcon037 napisao:Ja mogu samo da ti kažem da ni u BG nema majstora koji hoće da se petlja oko JTS motora kad krenu gremlini da ga napadaju... 156 JTS pogotvu.
Proveri ti sve kablove, kontakte i senzore pre nego kupis diznu.
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Sto bi bacao pare na jednu novu diznu, i dalje ces imati 3 polovne na autu. Ako uzimas nove dizne uzmi sve 4, u suprotnom ja da sam na tvom mestu uzeo bi dobru polovnu koja kosta 20-30e.
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Pa obicno majstori nemaju zivce za "makarone", kako ih obicno zovu. Ali ko hoce, taj mozetenore166 napisao:Sokole, to nije baš tačno...znači, dok je Zen imao JTS a držao ga kod jednog prijatelja, znaš kod koga, petljali se razni da "srede" dizne...kad je dr. House uzeo stvar u svoje ruke, GT je bila sređena 100 posto...dakle, ima jedan majstor, kad i ako hoće može da sredi i JTS.Falcon037 napisao:Ja mogu samo da ti kažem da ni u BG nema majstora koji hoće da se petlja oko JTS motora kad krenu gremlini da ga napadaju... 156 JTS pogotvu.
Proveri ti sve kablove, kontakte i senzore pre nego kupis diznu.
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Pepe012, jesi u pravu ali posto je budim iz kome onda dobro dodje bar jedna nova jer ako idem na tu varijantu za polovnu to je ko macka u dzak. Potrosio sam gomilu novca da je sredim kako valja, jos mi ostalo i estetika da bi prosla tehnicki. U svakom slucaju ako nije do senzora radikilice, ako nije ta zapusena moracu ili novu ili polovnu pa sta bude... Hvala na savetu
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
@tenore
Zen i taj majstor su extremni slučajevi pa njih nisam ni brojao
Danas prosečna 156 jts košta 1500€ a cena da se sva napravi da radi na njoj je barem još toliko. Prosečan vozač u ovoj zemlji to nije u mogućnosti da priušti.
Nego ... Ako majstor hoće da se zeza zamenite mesta diznama pa proverite hoće li da pali grešku na tom cilindru gde je prebačena problematična dizna. Nemam samo info da li se je ove dizne potrebno kodirati prilikom zamene ili ne.
Zen i taj majstor su extremni slučajevi pa njih nisam ni brojao
Danas prosečna 156 jts košta 1500€ a cena da se sva napravi da radi na njoj je barem još toliko. Prosečan vozač u ovoj zemlji to nije u mogućnosti da priušti.
Nego ... Ako majstor hoće da se zeza zamenite mesta diznama pa proverite hoće li da pali grešku na tom cilindru gde je prebačena problematična dizna. Nemam samo info da li se je ove dizne potrebno kodirati prilikom zamene ili ne.
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Sutra cemo to da isprobamo, cak sto vise odnecu ih na ciscenje pa cemo da im zamenimo mesta
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Muci me dizna. Na momenti trokira pa prestane i opet pocne. Kad pocne da trokira check engine pocne da trepti. Kad mu dam malo gas sve radi kako treba, greska i dalje stoji ali ne trepti i ako ga pustim opet na ler sve pocne od pocetka. Na diagnostiku pise da je injektor 4og cilindra.
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Opisani simptomi liče na misfire. Možda da prvo staviš nove svećice pa menjaj mesta bobinama. Možda je bobina stradala.
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Na cetvrtom cilindru smo stavljali, novu svecicu. Isto je kao i sa starom
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Ako je jedna GDI dizna neodgovarajuća,loše radi i pali grešku...
A Man's Got to Know His Limitations...
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Nisam, bio sam nesto zauzet predhodnih dana. Od sutra cu da pocnem da resavam taj problem
- dadi995
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16V
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Pozdrav drugari,
Juce sam skinuo dizne i odneo na ciscenje. Ciscenje je trajalo oko 2h u kadicu + oko pola sata da tecnost prolazi pod pritiskom kroz dizne. Nakon testiranja su mi rekli da su dizne u odlicnom stanju. Kad sam ih namontirao, pri prvom paljenju bilo je isto kao i pre ciscenja, lampica "check engine" je treperila i na bordu je pistalo. pustio sam ga da radi na ler par minuta i zatim ga drzao malo po gasu, a onda je "check engine" stao da treperi i da pisti. Kad sam ga ugasio sacekao sam 5-10min i ponovo upalio auto lampica nije treperila. Jos par puta sam tako palio i gasio ostaje nepromenjeno. A sto se tice rad motora, daleko je bolji nego pre.
E sad, da bi se uklonila greska dal treba da se putem kompjutera izbrise ta greska? Ili bi trebao sam po sebi da obrise?
U svakom slucaju sutra cu opet da isprobam na hladan motor.
Juce sam skinuo dizne i odneo na ciscenje. Ciscenje je trajalo oko 2h u kadicu + oko pola sata da tecnost prolazi pod pritiskom kroz dizne. Nakon testiranja su mi rekli da su dizne u odlicnom stanju. Kad sam ih namontirao, pri prvom paljenju bilo je isto kao i pre ciscenja, lampica "check engine" je treperila i na bordu je pistalo. pustio sam ga da radi na ler par minuta i zatim ga drzao malo po gasu, a onda je "check engine" stao da treperi i da pisti. Kad sam ga ugasio sacekao sam 5-10min i ponovo upalio auto lampica nije treperila. Jos par puta sam tako palio i gasio ostaje nepromenjeno. A sto se tice rad motora, daleko je bolji nego pre.
E sad, da bi se uklonila greska dal treba da se putem kompjutera izbrise ta greska? Ili bi trebao sam po sebi da obrise?
U svakom slucaju sutra cu opet da isprobam na hladan motor.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Dizna 2.0 JTS motora
Da,trebao bi da je obrises. Samo nisam siguran da ces uspeti da resis problem ciscenjem