Bezbednost u saobracaju
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ne podrzavam ovakvo ponasanje svakako. Ali, za mene je on mnogo manji manijak od onog koji tuda prodje sa 150-200km/h.milosnbgd napisao:https://www.blic.rs/vesti/beograd/sokan ... eo/ttk4h2p
Da bar crknu ovakvi ljudi...
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Bezbednost u saobracaju
Evo probao sam ja juce Niš Beograd sa oko 140 prosecnom (sa ENP) pa javljam ovih dana sta ce da se desi
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Ovde se navodi https://www.paragraf.rs/propisi/praviln ... acaju.html
PRAVILNIK O MERILIMA BRZINE VOZILA U SAOBRAĆAJU
Član 4
Pod merilima se smatraju:
1) radarska merila, koja brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu Doplerovog efekta (u daljem tekstu: radari);
2) laserska merila, koja rastojanje i brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prostiranja laserskih impulsa reflektovanih od kontrolisanog vozila (u daljem tekstu: lidari);
3) merila sa čvrsto ugrađenim senzorima, koji brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prolaza kontrolisanog vozila između dva ili više čvrsto ugrađenih senzora (u daljem tekstu: senzorska merila).
Radari prema načinu upotrebe mogu biti:
1) ručni radari;
2) radari ugrađeni iznad ili pored puta;
3) radari ugrađeni u vozila.
Član 10
Senzorska merila mere brzinu metodom stacionarnog merenja, automatski sa/ili bez nadzora.
Senzorsku jedinicu čine najmanje dva senzora koja su ugrađena u put u jednoj saobraćajnoj traci na tačno određenom rastojanju.
Senzorska jedinica je podzemnim kablom povezana sa ostalim delovima senzorskog merila koji su postavljeni u kućište na stub pored puta.
Kako su povezani, da li preko neta ili optikom ili žičano.
Re: Bezbednost u saobracaju
Vreme se lako uskladi, recimo vreme sa neta.mickeyrs napisao:Logično bi bilo da je merenje između bilo koje dve naplatne, ali pošto bi ih trebalo sve onda uskladiti da imaju tačno vreme, verujem da je to preveliki poduhvat za jednu ovakvu ekipu, a i morali bi da čuče i love strance na svim naplatnim Naravno, bilo bi još logičnije da ne čuče nigde već da ih sačekaju sa računom na izlasku iz zemlje, ali da ne preterujemo s logikom...
Ipak, ne bih izostavio mogućnost ni da je samo do glasila koje je citirano
Sent from my E6683 using Tapatalk
Ovde se navodi https://www.paragraf.rs/propisi/praviln ... acaju.html
PRAVILNIK O MERILIMA BRZINE VOZILA U SAOBRAĆAJU
Član 4
Pod merilima se smatraju:
1) radarska merila, koja brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu Doplerovog efekta (u daljem tekstu: radari);
2) laserska merila, koja rastojanje i brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prostiranja laserskih impulsa reflektovanih od kontrolisanog vozila (u daljem tekstu: lidari);
3) merila sa čvrsto ugrađenim senzorima, koji brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prolaza kontrolisanog vozila između dva ili više čvrsto ugrađenih senzora (u daljem tekstu: senzorska merila).
Radari prema načinu upotrebe mogu biti:
1) ručni radari;
2) radari ugrađeni iznad ili pored puta;
3) radari ugrađeni u vozila.
Član 10
Senzorska merila mere brzinu metodom stacionarnog merenja, automatski sa/ili bez nadzora.
Senzorsku jedinicu čine najmanje dva senzora koja su ugrađena u put u jednoj saobraćajnoj traci na tačno određenom rastojanju.
Senzorska jedinica je podzemnim kablom povezana sa ostalim delovima senzorskog merila koji su postavljeni u kućište na stub pored puta.
Kako su povezani, da li preko neta ili optikom ili žičano.
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Mene nisu pustili na tehnickom jer nemam prskalice farova u/na praniku. Stavio halogene za tehnicki, pa ovih dana vracam xenonSauriann napisao:znači ja da ne radim projektore na G?
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nisam reg alfu vec nissana. Fotkali su ga komplet, i zapisali kilometrazu
Umalo me nepustise jer zadnji desni tocak pocne da koci pre zadnjeg levog pa onda koce istim intenzitetom
Tome i sluzi tehnicki ,da nam kazu sta ne valja
Umalo me nepustise jer zadnji desni tocak pocne da koci pre zadnjeg levog pa onda koce istim intenzitetom
Tome i sluzi tehnicki ,da nam kazu sta ne valja
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Zika napisao:
Vreme se lako uskladi, recimo vreme sa neta.
Ovde se navodi https://www.paragraf.rs/propisi/praviln ... acaju.html
PRAVILNIK O MERILIMA BRZINE VOZILA U SAOBRAĆAJU
Član 4
Pod merilima se smatraju:
1) radarska merila, koja brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu Doplerovog efekta (u daljem tekstu: radari);
2) laserska merila, koja rastojanje i brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prostiranja laserskih impulsa reflektovanih od kontrolisanog vozila (u daljem tekstu: lidari);
3) merila sa čvrsto ugrađenim senzorima, koji brzinu kontrolisanog vozila određuju na osnovu merenja vremena prolaza kontrolisanog vozila između dva ili više čvrsto ugrađenih senzora (u daljem tekstu: senzorska merila).
Radari prema načinu upotrebe mogu biti:
1) ručni radari;
2) radari ugrađeni iznad ili pored puta;
3) radari ugrađeni u vozila.
Član 10
Senzorska merila mere brzinu metodom stacionarnog merenja, automatski sa/ili bez nadzora.
Senzorsku jedinicu čine najmanje dva senzora koja su ugrađena u put u jednoj saobraćajnoj traci na tačno određenom rastojanju.
Senzorska jedinica je podzemnim kablom povezana sa ostalim delovima senzorskog merila koji su postavljeni u kućište na stub pored puta.
Kako su povezani, da li preko neta ili optikom ili žičano.
BEOGRAD - Prosečna srednja brzina na auto-putevima u Srbiji izračunava se posebnim softverom koji dužinu pređenog puta deli s vremenom koje je bilo potrebno da se taj put pređe. Razdaljinu na svim deonicama meri Direkcija za mere i dragocene metale, koja je zadužena i za zakonsko tačno vreme na nacionalnom nivou, ali ne i za tačnost satova na naplatnim rampama, pošto oni pripadaju JP "Putevi Srbije".
- Direkcija ne može garantovati za tačnost izračunate prosečne brzine, s obzirom na to da se prosečna brzina ne meri u skladu s Pravilnikom o merilima brzine vozila u saobraćaju, već se izračunava na osnovu dužine između naplatnih stanica. Direkcija garantuje za dužinu između naplatnih stanica, kao i za tačnost zakonskog vremena koje se prenosi do vremenskog servera u JP "Putevi Srbije" - kažu u Direkciji i dodaju da je korisnik ("Putevi Srbije", prim. aut.) dužan da obezbedi da časovnici na naplatnim rampama budu tačni.
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/ko-je ... ba/86gwqmf
Evo i resenja za brzu voznju
Evo i resenja za brzu voznju
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
kao i obicno kod nas se prvo donese zakon a onda se nalaze rupe u njemu uopste da se prvo sve sagleda kako treba pa donese zakon, banana drzava za sve
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pa kad debili koji veze nemaju sa saobraćajem a ni sa pravom predlažu zakone.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Potpisujem ovo što je napisao "interceptor". Odredba o merenju prosečne brzine stoji u ZOBS-u od 2009. Isto kao i tehnički 2x godišnje za vozila starija od 15 godina. To znači da ili je idiotizam nasledan ili su idioti samo promenili boje. Nikako da shvatim zašto je za mladog vozača bezbedna na primer AR147 sa 77kW a nije AR147 sa 88kW? Možda je neki "stručnjak" analizirao saobraćajne nesreće u kojima su stradali mladi vozači i dobio rezultat da je najviše mladih stradalo u periodu 23-06h, u vozilima sa motorima >80kW, sa više od 0.3 0/00 alkohola u krvi i u periodu manje od 2 godine od dobijanja dozvole? I onda smislio solomonsko rešenje - nema vožnje noću u prve 2 godine, nema vožnje jakog motora bez mame ili tate, nema vožnje više od 3 osobe u vozilu i eto rešenja - ne ginu nam mladi vozači. Pa ginuće, vi idioti na vlasti, samo ne u tom periodu kad ste im zabranili da voze.
Ovaj trenutni kartel idiota me fascinira: prvo vlada (skup idiota različite političke orijentacije) natera skupštinu (skup debila) da usvoji neki propis, pravilnik, zakon, šta god. Onda skup debila u skupštini ožulja malo bulju i usvoje tamo neki propis. Onda se u nekoj emisiji i nekoj reviji argumentovano iskritikuje taj propis, gde se jasno vidi da su retardi smislili nešto što nigde u Evropi ne postoji. I onda orgazam - izađe tamo neki ministar na televizoru i kaže "puj pike ne važi, odustajemo! ".
Ili još bolje: "dižemo brzinu na autoputu na 130km/h, al' samo kad vidite znak na kom piše 130 ". Što znači da je znak "130" u suprotnosti sa ZOBS-om čl 44 i sa članom 20 koji citiram:
"Izuzetno od stava 4. ovog člana, kada se ograničenje brzine utvrđeno saobraćajnim znakom razlikuje od pravila ograničenja brzine propisanog posebnim pravilom saobraćaja iz člana 44, člana 45, člana 75. stav 2, člana 119. stav 4, člana 161. stav 2, člana 162. stav 1, člana 163. stav 2. ili člana 182. stav 5, primenjuje se strože ograničenje brzine. "
Naravoučenije: samo gledajte TV, da vam štogod važno ne promakne između reklama, parova, farmi, repriza šit-serija...
Ali budite presrećni jer smo mi jedinstveni: samo se kod nas markira gorivo . Samo se kod nas kažnjava prekoračenje brzine bez tolerancije iako svaki proizvođač merne opreme propisuje marginu greške. Samo se kod nas potroše silni novci za uvođenje nekog pravila da bi se odmah po uvođenju istog donosioci i zagovornoci tog istog pravila oglasili da pravilo ne valja. I ... da ne nabrajam dalje.
Ovde bi se i Lewis Carroll pitao: "What a fuck?! "
Ovaj trenutni kartel idiota me fascinira: prvo vlada (skup idiota različite političke orijentacije) natera skupštinu (skup debila) da usvoji neki propis, pravilnik, zakon, šta god. Onda skup debila u skupštini ožulja malo bulju i usvoje tamo neki propis. Onda se u nekoj emisiji i nekoj reviji argumentovano iskritikuje taj propis, gde se jasno vidi da su retardi smislili nešto što nigde u Evropi ne postoji. I onda orgazam - izađe tamo neki ministar na televizoru i kaže "puj pike ne važi, odustajemo! ".
Ili još bolje: "dižemo brzinu na autoputu na 130km/h, al' samo kad vidite znak na kom piše 130 ". Što znači da je znak "130" u suprotnosti sa ZOBS-om čl 44 i sa članom 20 koji citiram:
"Izuzetno od stava 4. ovog člana, kada se ograničenje brzine utvrđeno saobraćajnim znakom razlikuje od pravila ograničenja brzine propisanog posebnim pravilom saobraćaja iz člana 44, člana 45, člana 75. stav 2, člana 119. stav 4, člana 161. stav 2, člana 162. stav 1, člana 163. stav 2. ili člana 182. stav 5, primenjuje se strože ograničenje brzine. "
Naravoučenije: samo gledajte TV, da vam štogod važno ne promakne između reklama, parova, farmi, repriza šit-serija...
Ali budite presrećni jer smo mi jedinstveni: samo se kod nas markira gorivo . Samo se kod nas kažnjava prekoračenje brzine bez tolerancije iako svaki proizvođač merne opreme propisuje marginu greške. Samo se kod nas potroše silni novci za uvođenje nekog pravila da bi se odmah po uvođenju istog donosioci i zagovornoci tog istog pravila oglasili da pravilo ne valja. I ... da ne nabrajam dalje.
Ovde bi se i Lewis Carroll pitao: "What a fuck?! "
Poslednja izmena od ForestGump u Pon Maj 21, 2018 9:33 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
... jer po pravilu nemaju MKR, nemaju lična dokumenta, nemaju stalno prebivalište, itd...
Nego, hajde da ne budem rasista pa da njim pridodam npr neosvetljene traktore na putu sa sve "mašinerijom" zakačenom pozadi. Zatim pretovarene kamione s drvima na najgorim mogućim gumama "jer nemaju računa da po vrletima cepaju dobre gume i ne mogu da zarade ako nisu u pretovaru". Ili autobuse GSP-a na periferiji grada... danas sam imao čast da se nadišem "iberlaufa" i ostalih blagodeti izduvnih gasova.
Nego, hajde da ne budem rasista pa da njim pridodam npr neosvetljene traktore na putu sa sve "mašinerijom" zakačenom pozadi. Zatim pretovarene kamione s drvima na najgorim mogućim gumama "jer nemaju računa da po vrletima cepaju dobre gume i ne mogu da zarade ako nisu u pretovaru". Ili autobuse GSP-a na periferiji grada... danas sam imao čast da se nadišem "iberlaufa" i ostalih blagodeti izduvnih gasova.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/prvo- ... sa/914zwsrPRVO CRNOGORCI, SAD I MAĐARI Zvog ovog papira carinici vraćaju državljane Srbije sa granice čak im SKIDAJU I TABLICE
Mađarski carinci na graničnom prelazu Horgoš ovih dana nisu dozvolili ulazak građanima Srbije u njihovu zemlju, a nekima su čak skinuli i registarske tablice, iako su imali potvrdu da im je produžena važnost saobraćajne dozvole i registarskih tablica.
To su nam potvrdili i naši carinici i prema njihovim rečima, i ovde se sada dešava upravo ono što se nedavno dešavalo i na crnogorskoj granici, a o čemu je "Blic" već pisao.
Ovu neprijatnost nisu doživeli svi putnici, po svoj prilici mađarski carinici nasumice biraju koga će da vrate, a koga ne, tako da niko ne može da garantuje našim građanima da li će im se ovo dogiti ili neće.
Kako nezvanično saznajemo, MUP Srbije je uputio zvaničnu molbu mađarskim vlastima da prihvate potvrde o produžetku važenja saobraćajne dozvole, pa ostaje nejasno zašto mađarski carinici ovo rade pojedinim našim državljanima.
Izmenom Pravilnika o registraciji motornih vozila, rok važenja saobraćajnih dozvola i registarskih tablica produžen je sa sedam na devet godina.
Podsetimo, od 1. januara 2018. godine, od kada se izmene primenjuju, Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije vlasnicima automobila izdaje papirnu potvrdu na srpskom i engleskom jeziku da se važnost saobraćajne dozvole i tablica produžava.
MUP: Nadamo se da će problem biti rešen ????'?
Zbog sporadičnih slučajeva "vraćanja" vozača na graničnim prelazima sa Mađarskom, kojima nisu uvažene potvrde o produženju važenja saobraćajne dozvole, MUP Srbije je uputio molbu kolegama iz te zemlje, da prihvate potvrde o produženju roka, a koje su uredno izdate u Srbiji.
Kako u MUP-u kažu, zbog nekoliko sporadičnih slučajeva u kojima nisu uvažene potvrde o produženju važenja saobraćajne dozvole, upućena je zvanična molba Ministarstvu unutranjih poslova Mađarske da prihvate potvrde o produžetku roka važenja saobraćajne dozvole, a u dopisu se navodi da su vozila, za koja su izdate potvrde i važeće registracione nalepnice, propisno registrovana u Republici Srbiji.
Navedeno je i da su ta vozila tehnički pregledana, utvrđena njihova tehnička ispravnost, kao i da su osigurana od odgovornosti za štetu pričinjenu trećim licima i da osiguranje važi do roka označenog na registracionoj nalepnici.
U MUP-u dodaju i da imajući u vidu odličnu saradnju dva ministarstva unutrašnjih poslova veruju da će taj problem, koji se pojavio u nekoliko sporadičnih slučajeva od 1. januara 2018. godine do danas, biti rešen i da će naši vozači moći nesmetano da učestvuju u saobraćaju na putevima u Mađarskoj.
Inače, MUP Crne Gore je, na napise u medijima da je slična situacija bila i prilikom ulaska u tu zemlju, pre mesec da odgvorio da državljani Srbije mogu ući u Crnu Goru, pored lične karte i vozačke dozvole, uz prezentovanje i potvrde o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila, saoptila je danas Uprava policije MUP-a Crne Gore.
U tom saopšetnju je istaknuto da je izdato povodom izveštavanja medija u Srbiji da se iz Srbije u Crnu Goru preko graničnih prelaza ne može više ući u Crnu Goru uz prezentovanje "potvrde o prudužetku važenja roka trajanja saobraćajnih dozvola i registarskih oznaka", gde se misli na potvrdu o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila, odnosno produženje registracije.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Kako misle da će neko da dopusti da mu u zemlju ulaze vozila sa isteklim zvaničnim dokumentom. Prihvatili smo evropski obrazac saobraćajne dozvole i na njemu jasno stoji datum dokle važi. Naši bi da sa nekim papirićima (a skloni smo tome kao i raznim muvačinama) na engleskom jeziku šetaju po uređenoj evropi.
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Danas sam išao u MUP Užice po tu potvrdu. Epilog: ne izdaju potvrde jer ne važe nigde već mora nova saobraćajna, tablice i nalepnica. Ne treba tehnički pregled jer je auto registrovan. Suma zamene oko 5 000 din. Idioti su stvarno mislili da će nekakav papir sa pečatom biti stariji od biometrijskog dokumenta. Ovo zadnje su reči (samo bez ovog idioti) službenice MUP-a.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
picture uploader
Re: Bezbednost u saobracaju
Možda je ovo rešenjeRaketa napisao:https://www.blic.rs/vesti/drustvo/ko-je ... ba/86gwqmf
Evo i resenja za brzu voznju
picture uploader
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Izgleda da smo mirni još tri godina kada su u pitanju katalizatori, DPF-ovi i ostali Offovi na našim rkavelama. Tehnički ostaju po starom osim cene i to posle dogovora.
[video][/video]
[video][/video]
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Naravno, nego nasli na tv-u da se foliraju, i to bas tehnicki pregled Sunce koji proverava samo kocnice i nista vise.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Bas me zanima koliko automobila bi proslo test izduvnih gasova cak i da imaju kat i dpf ispravan