HHO uredjaj
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
HHO uredjaj
Ima li neko iskustva sa Hidrogen generatorom na Twin Spark masinama? Kako se ponasa motor?
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: HHO uredjaj
Ne ponasa se nikako ni na jednom motoru, pa nece ni na tom Nije valjda opet poceo da radi marketing sa tim sranjem xD
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: HHO uredjaj
Nije, ali gledam nesto po netu, pa reko da pitam vas, vidim da ugradnja nije preskupa, da auto manje trosi (ne ispitano na alfama (bar ne na netu)) i da bolje ide.. Pa reko da pitam alfiste da li je to provereno na nasim masinama ili je samo prazna prica. Imam previse tesku nogu na gasu, auto trosi komb 14l benzina, pa gledam kako da je vise vozim za manje pare xD (a da to nije plin)
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: HHO uredjaj
@miljakovic_s:
Nisam nikada imao HHO i lično nemam iskustva. Osnovni razlog je taj što je nekolicina poznanika svojevremeno ugradila te uređaje ( par benzinskih i par dizel-motora) i nakon nekog vremena ih skinuli sa vozila. Svi do jednog. Niko nije imao nikakve štete niti problema sa radom motora. Niko od njih na kraju nije video nikakav benefit od tih uređaja. Nisu bili prevareni jer su svi uređaji bili deklarisani da "smanjuje potrošnju do 30%". Formalno-pravno, i 0% je "do 30%".
Retko gde piše da HHO generator vuče od 10A do 30A struje ( podatak sa sajta "Hydrogen Technologies" https://hho.rs/hs-vg-b120-vodonik-generator/ ). To je pri 14V snaga od 140W do 520 W nominalno. To je najmanje kao još jedna instalacija sa upaljenim srednjim svetlima (2x55W+4*5W = 130W) . Alternator da bi proizveo struju postaje otpor motoru, proporcionalno veći što je njegovo opterećenje veće. Osnovno pitanje je da li je količina "praskavog gasa" (smeša H2 i O2 nakon elektrolize vode) koja se proizvede pod tim uslovima sa današnjim tehnološkim nivoom HHO generatora dovoljna da obezbedi dovoljno gasa da bi ekonomski isplativo smanjila potrošnju. Svojevremeno sam intenzivno istraživao ali do danas nisam našao da je neko relevantan objavio merenja ili podatke koji bi potkrepili tvrdnje da HHO poboljšava performanse motora i smanjuje potrošnju goriva. Ako ja nisam uspeo da nađem a neko od vas jeste - molim da postavi link ovde, voleo bih da pročitam.
Nisam nikada imao HHO i lično nemam iskustva. Osnovni razlog je taj što je nekolicina poznanika svojevremeno ugradila te uređaje ( par benzinskih i par dizel-motora) i nakon nekog vremena ih skinuli sa vozila. Svi do jednog. Niko nije imao nikakve štete niti problema sa radom motora. Niko od njih na kraju nije video nikakav benefit od tih uređaja. Nisu bili prevareni jer su svi uređaji bili deklarisani da "smanjuje potrošnju do 30%". Formalno-pravno, i 0% je "do 30%".
Retko gde piše da HHO generator vuče od 10A do 30A struje ( podatak sa sajta "Hydrogen Technologies" https://hho.rs/hs-vg-b120-vodonik-generator/ ). To je pri 14V snaga od 140W do 520 W nominalno. To je najmanje kao još jedna instalacija sa upaljenim srednjim svetlima (2x55W+4*5W = 130W) . Alternator da bi proizveo struju postaje otpor motoru, proporcionalno veći što je njegovo opterećenje veće. Osnovno pitanje je da li je količina "praskavog gasa" (smeša H2 i O2 nakon elektrolize vode) koja se proizvede pod tim uslovima sa današnjim tehnološkim nivoom HHO generatora dovoljna da obezbedi dovoljno gasa da bi ekonomski isplativo smanjila potrošnju. Svojevremeno sam intenzivno istraživao ali do danas nisam našao da je neko relevantan objavio merenja ili podatke koji bi potkrepili tvrdnje da HHO poboljšava performanse motora i smanjuje potrošnju goriva. Ako ja nisam uspeo da nađem a neko od vas jeste - molim da postavi link ovde, voleo bih da pročitam.
- NeCi
- Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: HHO uredjaj
ja licno probao na mojoj alfi 33 1.7 16v ,auto mirnije i lepse radi i nekako smirenije i lepse ide, ali sto se tice drugih stvari nisam video neku preteranu razliku potrosnja,brzina i sl...
kolko sam ja onda citao i skapirao neki boljitak ima kod starijih dizela i traktora recimo sad dal je istina ne bih znao...
kolko sam ja onda citao i skapirao neki boljitak ima kod starijih dizela i traktora recimo sad dal je istina ne bih znao...
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: HHO uredjaj
Jedino sto ja znam i mogu da poverujem da je dokazano je da uz dosta korscenja ocisti ceo sistem usisa i komoru za sagorevanje od naslaga, sto moze biti eventualno potencijalan razlog za mirniji i bolji rad motora. Mada redovnom voznjom auta, to ne bi trebao da bude problem, to se desava samo pod "penzionerskim" uslovima.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: HHO uredjaj
Pa čišćenje sistema se dešava zbog toga jer je to u stvari mini aparat za dekarbonizaciju.A što se potrošnje tiče ima raznih tvrdnji ali relevantnih podataka nigde ali recimo to ovako zamislimo da proizvede više energije nego što utroši...pa zar se to ne zove perpetuum mobile
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: HHO uredjaj
Znam, zato i kazem, ali necu da kazem da je svaki sistem uspesan u tome posto za pocetak mora da proizvede vise gasa nego sto se motor prlja
Ovo drugo sto kazes je i poenta zasto ne radi. Mozda neko vidi neke rezultate na motoru u jako losem stanju, ali da vidi unapredjenje na ispravnom i dobro odrzavanom motoru, a kamoli na novom je nemoguce. E sad ako je nekom lakse kupiti taj sistem nego proganjati nekad po autoputu auto ili fizicki ocistiti, onda ono, samo napred.
Ovo drugo sto kazes je i poenta zasto ne radi. Mozda neko vidi neke rezultate na motoru u jako losem stanju, ali da vidi unapredjenje na ispravnom i dobro odrzavanom motoru, a kamoli na novom je nemoguce. E sad ako je nekom lakse kupiti taj sistem nego proganjati nekad po autoputu auto ili fizicki ocistiti, onda ono, samo napred.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: HHO uredjaj
WMI je zakon za dekarbonizaciju
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: HHO uredjaj
Pa i nije...u principu WMI radi ono što obećavaju kreatori HHO
Naravno, ako se pretera sa procentom alkohola, onda je već drugačija vrsta dekarbonizacije
Naravno, ako se pretera sa procentom alkohola, onda je već drugačija vrsta dekarbonizacije
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: HHO uredjaj
Koliko sam skapirao, mojne da stedis nogu na gasu, i nema potrebe za dekarbonizacijom
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: HHO uredjaj
Hahhaa ne stedim je ja u opste, ali gorivo pije, pa me ne pita da li imam da joj sipam xD