Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Ponedeljak zakazano:
- ispitivanje protokomjera
- ciscenje usisne grane
- ciscenje turbine
- EGR OFF mehanicki i softverski
- DPF OFF mehanicki i softverski
- Remap??? To jos uvijek nisam odlucio, a blizi sam da NE!
Javljam kad bude sve zavrseno kakvi su rezultati. Do tada bi volio da mi pomognete da odlucim da li da radim remap i naravno argumente za ZA i PROTIV.
- ispitivanje protokomjera
- ciscenje usisne grane
- ciscenje turbine
- EGR OFF mehanicki i softverski
- DPF OFF mehanicki i softverski
- Remap??? To jos uvijek nisam odlucio, a blizi sam da NE!
Javljam kad bude sve zavrseno kakvi su rezultati. Do tada bi volio da mi pomognete da odlucim da li da radim remap i naravno argumente za ZA i PROTIV.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Mislim da mora neki oblik remapa jer skidas te dve stvari koje ustvari guse automobil. Tako da ce morati bar nesto da se cacne u mapi kako bi se bolje prilagodilo rad motora sa otpustenim nosom.
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Ja sam pod remapom podrazumijevao da se dizu performanse. Na forumu sam citao utiske svih koji su gasili EGR i DPF na 2.0 jtdm da nema potrbe dizati snagu jer se i sa ovim vec dobija dodatnih 20-tak konja i da je auto mnogo startniji.
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Pa taman si dobro nazvao placebo efekat!
Svi opisuju da je auto prodisao, da mnogo bolje vuce, da je startniji i da se osjeca kao da ima vise snage! Kako auto vec ima 170 ks, mislim da apsolutno nema potrebe doatno dizati snagu i opterecivati motor i ostale komponente!?
Svi opisuju da je auto prodisao, da mnogo bolje vuce, da je startniji i da se osjeca kao da ima vise snage! Kako auto vec ima 170 ks, mislim da apsolutno nema potrebe doatno dizati snagu i opterecivati motor i ostale komponente!?
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Uzmi to ovako, ubijanje dpf i egr mu vraća nazad tih 170 konja. Ako neces da se igraš nego da voziš auto, nema svrhe ići preko tih 170, besmisleno opterecivanje zamajca, poluosovina, čega sve ne...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
tako je, nema niko "170" na valjcima kad dodje po defaultu (ako nije dirana mapa). Skini to sve dole i neka ti podigne na 170 i cao.
Sent from my XT1650 using Tapatalk
Sent from my XT1650 using Tapatalk
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Tako cu i uraditi! Hvala na savjetima! :-)
Javljam se kad bude sve zavrseno...
Javljam se kad bude sve zavrseno...
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Auto jos nije zavrsen, ali sam se cuo sa majstorom.
Skinuo je i ocistio usisnu granu koja je kako kaze bila jako zaprljana i kaze da klapne sigurno nisu mogle da rade kako treba jer su na njima bile naslage garezi.
Sjutra dolazi na servis jedna 2.0 jtdm sa koje ce skinuti i testirati protokomjer. Takodje ostaje da uradi ciscenje turbine i da fizicki zatvori EGR i odradi sofrver. Kaze da EGR nije bio mnogo prljav.
On me savjetuje da ne skidamo DPF iz vise razloga.
Prvi je sto je u odlicnom stanju i sve funkcionise kako treba.
Drugi je da ce se po uklanjanju cuti turbina i da ce mi to sigurno smetati.
Treci da ce se zatvaranjem EGR i ciscenjem usisne poboljsati izlaz turbine i da ce se jos manje prljati, a najvazniji razlog mu je da se radi o jako skupom potpuno ispravnom dijelu koji cemo ovako stetovati.
U svakom slucaju njegovo misljenje je da se to ne radi ukoliko ne pravi problem i da ako u buducnosti bude pravio probleme to uvijek mozemo da napravimo.
Ja sam mu objasnio da hocu sada da odradim sve sto treba kako bi za neko vrijeme bio miran kada se radi o problemima ove vrste, ali on je ostao pri svome.
Radice DPF iskljucivo ako ja insistiram, ali je on protiv toga!
To je inace Acika Fandjo najbolji majstor kojeg imamo u CG za Alfe i ne mogu bas da ne postujem njegovo misljenje, ali me ipak interesujete sta vi mislite o ovome???
Pozzz...
Skinuo je i ocistio usisnu granu koja je kako kaze bila jako zaprljana i kaze da klapne sigurno nisu mogle da rade kako treba jer su na njima bile naslage garezi.
Sjutra dolazi na servis jedna 2.0 jtdm sa koje ce skinuti i testirati protokomjer. Takodje ostaje da uradi ciscenje turbine i da fizicki zatvori EGR i odradi sofrver. Kaze da EGR nije bio mnogo prljav.
On me savjetuje da ne skidamo DPF iz vise razloga.
Prvi je sto je u odlicnom stanju i sve funkcionise kako treba.
Drugi je da ce se po uklanjanju cuti turbina i da ce mi to sigurno smetati.
Treci da ce se zatvaranjem EGR i ciscenjem usisne poboljsati izlaz turbine i da ce se jos manje prljati, a najvazniji razlog mu je da se radi o jako skupom potpuno ispravnom dijelu koji cemo ovako stetovati.
U svakom slucaju njegovo misljenje je da se to ne radi ukoliko ne pravi problem i da ako u buducnosti bude pravio probleme to uvijek mozemo da napravimo.
Ja sam mu objasnio da hocu sada da odradim sve sto treba kako bi za neko vrijeme bio miran kada se radi o problemima ove vrste, ali on je ostao pri svome.
Radice DPF iskljucivo ako ja insistiram, ali je on protiv toga!
To je inace Acika Fandjo najbolji majstor kojeg imamo u CG za Alfe i ne mogu bas da ne postujem njegovo misljenje, ali me ipak interesujete sta vi mislite o ovome???
Pozzz...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Pitaj koliko košta čišćenje zaprljanog DPF-a, pa ćeš sam doći do zaključka zašto su majstori protiv gašenja istog.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Poslušaj majstora. Zašto ga skidati ako je dobar. Samo radi mogućih problema u budućnosti. Lepo je rekao, uvek ga možeš skinuti.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Svaka cast Aciki, ali skidaj to kad ti je auto vec u servisu i nista ti taj dpf dobro nece doneti.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Poslušaj majstora, njegovo mišljenje je za poštovanje, ali će ima da uradi kako mu ti budeš zahtevao.
On je u pravu ako imaš 90% vožnje na otvorenom i na dugim relacijama preko sat vremena. U suprotnom, taj dpf će se vrlo brzo zacementirati da ne može ni čišćenje da mu pomogne. Ovako možeš još da ga prodas kad ga skineš.
Ne mogu nažalost da primam pozive jer sam u romingu da ti taksativno i hronološki opišem moj put od "odličan ti je dpf, aj da ga skinemo dok ne krene da pravi probleme" do 99% zaprljanosti i doslepanog auta u servis na skidanje.
Dpf je super stvar na novom automobilu, na autu starom preko 5 godina je zlo koje ne znaš kad ce da se povampiri i da pokrši štošta na automobilu pride.
Bacaj to djubre van, što se mene tice, ti vidi...
Sent from your Mom's house with compliments >:)
On je u pravu ako imaš 90% vožnje na otvorenom i na dugim relacijama preko sat vremena. U suprotnom, taj dpf će se vrlo brzo zacementirati da ne može ni čišćenje da mu pomogne. Ovako možeš još da ga prodas kad ga skineš.
Ne mogu nažalost da primam pozive jer sam u romingu da ti taksativno i hronološki opišem moj put od "odličan ti je dpf, aj da ga skinemo dok ne krene da pravi probleme" do 99% zaprljanosti i doslepanog auta u servis na skidanje.
Dpf je super stvar na novom automobilu, na autu starom preko 5 godina je zlo koje ne znaš kad ce da se povampiri i da pokrši štošta na automobilu pride.
Bacaj to djubre van, što se mene tice, ti vidi...
Sent from your Mom's house with compliments >:)
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
DPF, EGR, varijabilni usis, sve napolje...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Maloprije sam dosao od majstora, pa vam prenosim utiske u cjelosti.
Zvao me predvece da dodjem da zajedno isprobamo auto najavljujuci da cu sam vidjeti kako sada ide. Sjeli smo zajedno u auto, ja sam udario po gasu i on me je gledao ocekujuci da cu se ja sada oduseviti jer auto mnogo bolje ide. Medjutim, moja reakcija nije bila neko veliko odusevljenje. Naravno da uto ide bolje kada je ociscena usisna grana, zatvoten EGR mehanicki i softverski, ali ne tako dobro kako bi to trebalo da bude. Mogu slobodno reci da cak ide za nijansu slabije nego kada sam ga kupio. Isli smo na blagoj uzbrdici u 5 brzini oko 90 km/h i kad bi ranije poklopio gas nakon 1 sek pauze bi se osjetila velika snaga i silina i auto bi za cas napunio do 120-130 km/h. Sada nije bilo tolike snage, a kazaljka koja pokazuje pritisak u turbini nije odma isla na 1.6 bar vec je pravila odredjenu pauzu oko 1.2 bar!?
Nakon testiranja kroz razgovor sa njim uvidjam polako da ni ususna nije bila u tako losem stanju kako mi je prvo rekao. Klapne nije skidao jer su kao nove, usisna naravno prljava, ali je gledao nmogo gore, EGR cist, turbina cista, DPF u odlicnom stanju i kapiram polako da nista od ovoga nije ni napravilo problem.
Vracamo se u servis i vidim tu Alfu 2.0 jtdm sa koje je htio da skida protokomjer i ispita da nije on u pitanju. Pitam ga da li je to uradio kaze da nije! Ja mu onda kazem da on radi dalje to sto ima, a da mi prebaci protokomjer sa te alfe na moju da se ja malo provozam i to testiram i da definitivno onda i to eliminisemo.
Prebaci on to i ja krenem da vozim. Auto se identicno ponasa kao i sa mojim protokomjerom. Posto sam to dobro isprobao, ne bude mi tesko, zaustavim se i iskopcam protokomjer. Auto ide 20-30% bolje!???
Vratim se za njega, sjednem ga pored mene i kazem mu samo gledaj i slusaj i na kraju mi kazi svoje utiske da ne bude da ja nesto tripujem.
Provozam ga nekoliko kilometara putem uzbrdo 4 i 5 brzinom, na ravno u preticanu i na kraju ga pitam kakav je njegov utisak. Kaze bez dileme auto ide puno bolje i kao suvozac jasno osjeca vecu snagu i brze punjenje turbine. Zatim kaze slobodno vozi sa ovim protokomjerom i dalje testiraj jer ce ova Alfa sa koje je skinuo biti jos neko vrijeme kod njega. E tek tada mu kazem da je ovo bez protokomjera i da moze slobodno da ga vrati na tu Alfu i da je problem ostao apsolutno isti!
Znaci auto ide mnogo bolje nego prije jer je sve ovo odradio, ali i dalje ide jos bolje kada se iskopca protokomjer!???
Da rezimiram:
EGR nije
DPF nije
Turbina nije
Protokomjer definitivno nije
MAP senzor nije
A sta je, e to se jos uvijek ne zna!?
On opet tvrdi da mu negdje fali vazduh, a mene opet sve vuce na nesto vezano za elektroniku i to na dijelu od protokomjera do kompjutera. Rekao je da ce nocas da pregleda hladnjak interkulera i jos neke stvari, ali ja uvidjam da i ako se puno toga odradilo uopste nismo na tragu!!!
Zvao me predvece da dodjem da zajedno isprobamo auto najavljujuci da cu sam vidjeti kako sada ide. Sjeli smo zajedno u auto, ja sam udario po gasu i on me je gledao ocekujuci da cu se ja sada oduseviti jer auto mnogo bolje ide. Medjutim, moja reakcija nije bila neko veliko odusevljenje. Naravno da uto ide bolje kada je ociscena usisna grana, zatvoten EGR mehanicki i softverski, ali ne tako dobro kako bi to trebalo da bude. Mogu slobodno reci da cak ide za nijansu slabije nego kada sam ga kupio. Isli smo na blagoj uzbrdici u 5 brzini oko 90 km/h i kad bi ranije poklopio gas nakon 1 sek pauze bi se osjetila velika snaga i silina i auto bi za cas napunio do 120-130 km/h. Sada nije bilo tolike snage, a kazaljka koja pokazuje pritisak u turbini nije odma isla na 1.6 bar vec je pravila odredjenu pauzu oko 1.2 bar!?
Nakon testiranja kroz razgovor sa njim uvidjam polako da ni ususna nije bila u tako losem stanju kako mi je prvo rekao. Klapne nije skidao jer su kao nove, usisna naravno prljava, ali je gledao nmogo gore, EGR cist, turbina cista, DPF u odlicnom stanju i kapiram polako da nista od ovoga nije ni napravilo problem.
Vracamo se u servis i vidim tu Alfu 2.0 jtdm sa koje je htio da skida protokomjer i ispita da nije on u pitanju. Pitam ga da li je to uradio kaze da nije! Ja mu onda kazem da on radi dalje to sto ima, a da mi prebaci protokomjer sa te alfe na moju da se ja malo provozam i to testiram i da definitivno onda i to eliminisemo.
Prebaci on to i ja krenem da vozim. Auto se identicno ponasa kao i sa mojim protokomjerom. Posto sam to dobro isprobao, ne bude mi tesko, zaustavim se i iskopcam protokomjer. Auto ide 20-30% bolje!???
Vratim se za njega, sjednem ga pored mene i kazem mu samo gledaj i slusaj i na kraju mi kazi svoje utiske da ne bude da ja nesto tripujem.
Provozam ga nekoliko kilometara putem uzbrdo 4 i 5 brzinom, na ravno u preticanu i na kraju ga pitam kakav je njegov utisak. Kaze bez dileme auto ide puno bolje i kao suvozac jasno osjeca vecu snagu i brze punjenje turbine. Zatim kaze slobodno vozi sa ovim protokomjerom i dalje testiraj jer ce ova Alfa sa koje je skinuo biti jos neko vrijeme kod njega. E tek tada mu kazem da je ovo bez protokomjera i da moze slobodno da ga vrati na tu Alfu i da je problem ostao apsolutno isti!
Znaci auto ide mnogo bolje nego prije jer je sve ovo odradio, ali i dalje ide jos bolje kada se iskopca protokomjer!???
Da rezimiram:
EGR nije
DPF nije
Turbina nije
Protokomjer definitivno nije
MAP senzor nije
A sta je, e to se jos uvijek ne zna!?
On opet tvrdi da mu negdje fali vazduh, a mene opet sve vuce na nesto vezano za elektroniku i to na dijelu od protokomjera do kompjutera. Rekao je da ce nocas da pregleda hladnjak interkulera i jos neke stvari, ali ja uvidjam da i ako se puno toga odradilo uopste nismo na tragu!!!
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Mislim da bi bilo lakše kada bi imao neke logove sa i bez protokomera. Obrtaje, zahtevani i ostvareni pritisak i količina goriva. To bi bila solidna polazna tačka
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Odradi logove kao sto kaze kolega pa da se vidi sta kazu. Ako je druga alfa jos tu probaj i overboost ventil da prebacis pa vidi da li ima neke razlike, hoce i on da se ulenji pa ne pomera krilca na turbini kako treba
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Pitao sam da mi snimi te parametre. On kaze da su mu svi parametri u redu!!! Ali u leru!?
Predlozio sam da napravi u voznji jer ce se tu tacno vidjeti gdje su odstupanja i zasto se javljaju.
Vidjecemo sta ce napravit!?
Predlozio sam da napravi u voznji jer ce se tu tacno vidjeti gdje su odstupanja i zasto se javljaju.
Vidjecemo sta ce napravit!?
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Valjalo bi eventualno da cak i sam odradis te logove, nije neka nauka. Nadji samo kabl negde, ubaci MES na komp, prikaci i odradi.
Ovde imas uputstvo: viewtopic.php?f=71&t=56982
To sa otkacinjanjem protokomera nije bas merodavno, bas je skoro Pitatore objasnjavao negde na forumu zbog cega. U tom slucaju auto do odredjenog broja obrtaja ima visak goriva, a kasnije manjak, jer konstantno ubacuje istu kolicinu goriva. (Ako sam dobro skontao)
Ovde imas uputstvo: viewtopic.php?f=71&t=56982
To sa otkacinjanjem protokomera nije bas merodavno, bas je skoro Pitatore objasnjavao negde na forumu zbog cega. U tom slucaju auto do odredjenog broja obrtaja ima visak goriva, a kasnije manjak, jer konstantno ubacuje istu kolicinu goriva. (Ako sam dobro skontao)
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Bez logova iz voznje nista...
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- milovanpop
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Pitatore je to odlicno objasnio. Kada se otkaci protokomjer kompjuter uzima prosjecne vrijednosti za referentne i sad stvarno ima logike ovo sto tvrdi majstor da negdje fali vazduh, jer kada je prikopcan on salje informaciju za max kolicinu goriva ali ne dobija dovoljno vazduha i smjesa je prezasicena i auto se gusi. Kada se raskaci protokomjer ta kolicina goriva je manja i sa ovom kolicinom vazduha se pravi bolja smjesa i zbog toga bolje ide sa raskacenim. To je njegova teorija. A moja opet je da to ne bi smjelo da bude bas toliko odstupanje od prosjeka i da se bas toliko osjeca i sve me vuce na neku elektroniku, instalaciju i slicne stvari. Sto se tice tih logova, pogledao sam uputstva i sve, ali ja to nisam u mogucnosti da samostalno uradim. Nije mi jasno zasto on to izbjegava, ako je to toliko dobra polazna osnova, jer ovako ocigledno samo tumaramo!???
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Sad meni jedna stvar nije jasna...Jel' imaju dizalicu u tom servisu? Ne razumem, kako to da majstor kaže "Negde gubi vazduh"...pa jel' Milana Tarota da pitaš gde tačno to vazduh nestaje? Ko će, ako ne majstor, da nađe problem?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...