159 Prvi start
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
Post
159 Prvi start
Pozdrav svima, 159 1.9 jtdm 120ks.
Vozim vec godinu dana auto sa ovim problemom, tako je i kupljen. Prosao sam nekoliko majstora i u principu niko nema pojma sta je, pa da okusam srecu i sa vama
Dakle prvo paljenje u danu je grubo, okrene par puta, zatrese se pa tek onda upali, posle toga pali super bez ikakvih problema. Ovakvo ponasanje je najgore kada je temperatura vazduha od 10 do 15 stepeni, sto je temperatura veca ili manja to je paljenje bolje. Na primer zimi kada je ispod nule pali "na zub" i bez ikakvih problema. Takodje po ovim vrucinama pali, pa ne bas idealno mozda za pola sekunde duze vergla, ali recimo bez vecih poteskoca.
Dakle kada je temperatura u najgorem rasponu (10-15 stepeni) bukvalno ovako pali (nije moj snimak, ako ne sme da se kaci link admini slobodno obrisite):
Naravno bio je na dijagnostici, bez gresaka. Sledeci korak je izgleda nasumicno menjanje delova (mnogo je teorija medju majstorima, moze da bude 10 stvari), za sta ja nemam ni vremena ni zivaca posto ne znam nikog ko bi mi dao da ih skidam sa stranca, dakle morao bi da ih kupujem i vracam zarad jednog testa dnevno. I da napomenem da je auto redovno odrzavan i da vodim racuna o njemu kako dolikuje
Vozim vec godinu dana auto sa ovim problemom, tako je i kupljen. Prosao sam nekoliko majstora i u principu niko nema pojma sta je, pa da okusam srecu i sa vama
Dakle prvo paljenje u danu je grubo, okrene par puta, zatrese se pa tek onda upali, posle toga pali super bez ikakvih problema. Ovakvo ponasanje je najgore kada je temperatura vazduha od 10 do 15 stepeni, sto je temperatura veca ili manja to je paljenje bolje. Na primer zimi kada je ispod nule pali "na zub" i bez ikakvih problema. Takodje po ovim vrucinama pali, pa ne bas idealno mozda za pola sekunde duze vergla, ali recimo bez vecih poteskoca.
Dakle kada je temperatura u najgorem rasponu (10-15 stepeni) bukvalno ovako pali (nije moj snimak, ako ne sme da se kaci link admini slobodno obrisite):
Naravno bio je na dijagnostici, bez gresaka. Sledeci korak je izgleda nasumicno menjanje delova (mnogo je teorija medju majstorima, moze da bude 10 stvari), za sta ja nemam ni vremena ni zivaca posto ne znam nikog ko bi mi dao da ih skidam sa stranca, dakle morao bi da ih kupujem i vracam zarad jednog testa dnevno. I da napomenem da je auto redovno odrzavan i da vodim racuna o njemu kako dolikuje
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 Prvi start
Au brate sta je ovo sa paljenjem?!
Kreni od alternatora alnasera akumulatora...
Prva dva skini i odnesi na proveru, sve neka provere
Ako nije nesto od ta 3, mada akumulator sumnjam da je, ne znam sta bi moglo da bude
Kreni od alternatora alnasera akumulatora...
Prva dva skini i odnesi na proveru, sve neka provere
Ako nije nesto od ta 3, mada akumulator sumnjam da je, ne znam sta bi moglo da bude
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: 159 Prvi start
Ima li belog dima na paljenju?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: 159 Prvi start
Ja bih rekao da je ovo problem oko dovoda goriva.. Regulator pritiska, ili nesto oko cr pumpe.. Citah dosta ranije na FLCS da je to problem bio na nekom Jtd, koji je sasvim slcajno resen posle godinu dana... Bas je slican snimak postavio covek. Videcu ako nadjem temu.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 159 Prvi start
i ja sam prvo pomislio na cr pumpu ili kvalitet goriva. Ovo bi bolji majstor moralo da reši.
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: 159 Prvi start
@Boxa
Prvo su svi gledali to, vergla brzo nije to problem, aku je Varta kupljen zimus, i sa starim je palio na zub zimi samo je jednog dana crko pa sam uzeo novi. Zimi nema problem nikakav, najgore je prolece/jesen kada su temperature 10-15 stepeni.
Takodje da ponovim da cim je temperatura manja od 10-tak ili veca od 15-tak stepeni sve bolje pali, ispod nule pali perfektno - sto iskljucuje uobicajene krivce kao sto su aku i anlaser.
Ako je bas hladno zimi, ili bas toplo kao ovih dana - pali perfektno. Sto se vise temperatura blizi srednjem podeoku paljenje je teze. I to naravno samo prvi put, kad jednom upali nema problema ceo dan.
@BobanR
nema nikakvog dima ALI dpf nije skunut pa i ne moze da dimi. Regenerisao sam ga prosle godine, trebalo bi da je super.
@Alonso i @ Sauriann
vrlo je moguce da je nesto oko sistema goriva, jedna "bolja" teorija koja mi je ostala u glavi je da je moguce da dobavna pumpa ima negde pukotinu pa vrati gorivo kad se dugo ne vozi, mada kako onda zimi pali normalno...
Prvo su svi gledali to, vergla brzo nije to problem, aku je Varta kupljen zimus, i sa starim je palio na zub zimi samo je jednog dana crko pa sam uzeo novi. Zimi nema problem nikakav, najgore je prolece/jesen kada su temperature 10-15 stepeni.
Takodje da ponovim da cim je temperatura manja od 10-tak ili veca od 15-tak stepeni sve bolje pali, ispod nule pali perfektno - sto iskljucuje uobicajene krivce kao sto su aku i anlaser.
Ako je bas hladno zimi, ili bas toplo kao ovih dana - pali perfektno. Sto se vise temperatura blizi srednjem podeoku paljenje je teze. I to naravno samo prvi put, kad jednom upali nema problema ceo dan.
@BobanR
nema nikakvog dima ALI dpf nije skunut pa i ne moze da dimi. Regenerisao sam ga prosle godine, trebalo bi da je super.
@Alonso i @ Sauriann
vrlo je moguce da je nesto oko sistema goriva, jedna "bolja" teorija koja mi je ostala u glavi je da je moguce da dobavna pumpa ima negde pukotinu pa vrati gorivo kad se dugo ne vozi, mada kako onda zimi pali normalno...
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Ima nas par sa identičnim problemom...
Meni prestalo zadnjih mesec dana pa nisam ni cackao dalje, a stigao sam do ovoga sto Zika kaze... Jedino su mi velike korekcije po diznama, nisam uhvatio vremena ni tom temom da se pozabavim...
Sent from my C6903 using Tapatalk
Meni prestalo zadnjih mesec dana pa nisam ni cackao dalje, a stigao sam do ovoga sto Zika kaze... Jedino su mi velike korekcije po diznama, nisam uhvatio vremena ni tom temom da se pozabavim...
Sent from my C6903 using Tapatalk
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: 159 Prvi start
Pa i meni prestane leti i zimi kada su niske i visoke temperature, nego ovih dana ujutru zahladilo, taman da me podseti
Ovo za regulator idem kod bosiste jel?
Ovo za regulator idem kod bosiste jel?
- Alfa servis Brana
- Sponzor
- Garaža: Alfa Romeo 159,147,Gt,Brera,156Q4,Fiat tipo,B4 cabrio
- Lokacija: Vranic Bgd
- Lokacija: Beograd Vranic
Post
Re: 159 Prvi start
Svi sa takvim problemima prvo na merenje kompeesije. U zadnjih 7-8 meseci bilo nam je nekoliko 159 koje su imale takve simptome. Na hladno svi cilindri izmedju 13 i 15 bar. Jednostavno ravnomerno na svim cilindrima su se umorili. Budite sigurni dpf filteri su ih pobili. 400000km i polako počinju da posustaju. Km na tabli su naravno nesto drugo. Pozz
- Alfa servis Brana
- Sponzor
- Garaža: Alfa Romeo 159,147,Gt,Brera,156Q4,Fiat tipo,B4 cabrio
- Lokacija: Vranic Bgd
- Lokacija: Beograd Vranic
Post
Re: 159 Prvi start
Pa jbg ispod 10 pali grejače koji mu pomazu, preko 10 nema grejača. Tu kompresija igra glavnu ulogu.
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Vidim ja da se vidimo da se upoznamo ubrzo, i malo ozbiljnije popricamo o autu, jer imam još jedan gremlin-kvar sa pistanjem/skičanjem kad ga dam na gas, a koji mi se rodio pred remont turba, a ni posle nije nestao...
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
159 Prvi start
Pistanje/skicanje pri dodavanju gasa hoće na 1.9 16v da bude puknut brezon na izduvnoj grani. Pogledaj da li ima garezi negde oko izduvne grane.
Generalno za 1.9 sam cuo samo na 159-kama da imaju problema sa paljenjem a da nije standardna boljka anlaser/akumulator. A posto skoro svaka ima dpf i sto kaze brana da ih taj isti dpf sjebe, sad mi je i jasno zasto cujem samo za njih da imaju probleme.
Generalno za 1.9 sam cuo samo na 159-kama da imaju problema sa paljenjem a da nije standardna boljka anlaser/akumulator. A posto skoro svaka ima dpf i sto kaze brana da ih taj isti dpf sjebe, sad mi je i jasno zasto cujem samo za njih da imaju probleme.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 Prvi start
komparater pa trcanje po auto placuAlfa servis Brana napisao:Svi sa takvim problemima prvo na merenje kompeesije. U zadnjih 7-8 meseci bilo nam je nekoliko 159 koje su imale takve simptome. Na hladno svi cilindri izmedju 13 i 15 bar. Jednostavno ravnomerno na svim cilindrima su se umorili. Budite sigurni dpf filteri su ih pobili. 400000km i polako počinju da posustaju. Km na tabli su naravno nesto drugo. Pozz
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 Prvi start
Savo, hvala ti na naznaci, sad sam pogledao i na alfisti.hr, veoma sličan opis... Sutra ću da proverim ima li gareži... neću ni da pitam koliko mi je pametno da potežem za Grčku u nedelju
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Ako nisi uradio remont anlasera, uradi. Ja sam tako rešio.
Moja teorija je da to nešto sporije što vrti, uz već malo umorne i cilindre i pumpu i dizne, jednostavno ne napravi dovoljno dobru maglu i teško sastavi.
Deša je dao ne znam kome da anlaser napuca muški i znatno se ubrzalo verglanje. Palila kao mina nakon toga, kačio sam klip hladnog starta. Skoro ko nov auto da je.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Moja teorija je da to nešto sporije što vrti, uz već malo umorne i cilindre i pumpu i dizne, jednostavno ne napravi dovoljno dobru maglu i teško sastavi.
Deša je dao ne znam kome da anlaser napuca muški i znatno se ubrzalo verglanje. Palila kao mina nakon toga, kačio sam klip hladnog starta. Skoro ko nov auto da je.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: 159 Prvi start
Sto se kompresije tice vrlo moguce, mada u mom slucaju vrlo tesko da je to problem. Zimus kad je krenulo hladno vreme poceo je da pali lampicu grejaca sto me je smorilo posle nekog vremena te sam ih zamenio sve, ispostavilo se da 2 nisu radila uopste, a auto je palio "na kljuc" celo vreme, tako da tesko da je kompresija.
Meni ovo smrdi na neki senzor, kao da mu nije jasna temperatura, nemam pojma...
Posle toliko razgovora i bajanja najpopularnija teorija je da vraca naftu preko noci, dal na pumpi ili na crevima/filteru, sto ajde moze da bude validan argument tipa kad je hladno materijal se skupi pa ne povuce vazduh a kad malo ugreje onda povuce, ali onda zasto bi opet bilo bolje paljenje na visokim temperaturama.
Sa druge strane kad jednom upali onda pali super ceo dan, cak i kada ga odmah ugasim pa upalim, znaci ne bi trebalo ni da je do nekog senzora.
Nemam pojma, nema smisla uopste
Meni ovo smrdi na neki senzor, kao da mu nije jasna temperatura, nemam pojma...
Posle toliko razgovora i bajanja najpopularnija teorija je da vraca naftu preko noci, dal na pumpi ili na crevima/filteru, sto ajde moze da bude validan argument tipa kad je hladno materijal se skupi pa ne povuce vazduh a kad malo ugreje onda povuce, ali onda zasto bi opet bilo bolje paljenje na visokim temperaturama.
Sa druge strane kad jednom upali onda pali super ceo dan, cak i kada ga odmah ugasim pa upalim, znaci ne bi trebalo ni da je do nekog senzora.
Nemam pojma, nema smisla uopste
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 Prvi start
To pistanje iliti zvuk cvrcka kada turbo pocinje da pravi pritisak od 2000rpm pa na dalje je verovatno kriva izduvna grana od visoke temperature izduvnih gasova.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Pumpa u rezervoaru čim daš kontakt nabija pritisak ka pumpi visokog pritiska, tako da i ako je nešto pobeglo brzo ga vrati.
Kreni od tog regulatora pritiska lako se skida.
Re: 159 Prvi start
Tu razliku u kompresiju upravo peglaju korekcije dizni, kao i ostalo što dovodi do nepravilnosti u radu.Alex147 napisao:Sto se kompresije tice vrlo moguce, mada u mom slucaju vrlo tesko da je to problem. Zimus kad je krenulo hladno vreme poceo je da pali lampicu grejaca sto me je smorilo posle nekog vremena te sam ih zamenio sve, ispostavilo se da 2 nisu radila uopste, a auto je palio "na kljuc" celo vreme, tako da tesko da je kompresija.
Meni ovo smrdi na neki senzor, kao da mu nije jasna temperatura, nemam pojma...
Posle toliko razgovora i bajanja najpopularnija teorija je da vraca naftu preko noci, dal na pumpi ili na crevima/filteru, sto ajde moze da bude validan argument tipa kad je hladno materijal se skupi pa ne povuce vazduh a kad malo ugreje onda povuce, ali onda zasto bi opet bilo bolje paljenje na visokim temperaturama.
Sa druge strane kad jednom upali onda pali super ceo dan, cak i kada ga odmah ugasim pa upalim, znaci ne bi trebalo ni da je do nekog senzora.
Nemam pojma, nema smisla uopste
Pumpa u rezervoaru čim daš kontakt nabija pritisak ka pumpi visokog pritiska, tako da i ako je nešto pobeglo brzo ga vrati.
Kreni od tog regulatora pritiska lako se skida.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Hahaha pao si mi na pamet kad je stezao i kad je kazao "sad samo moram da pazim da ga ne pretegnem" :-D odličan majstor samo inače ne pipa ništa osim mečke, na drugarskoj osnovi je uzeo da pregleda granu konstatovao da nije grana i u dva minuta našao krivca :-)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac