Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Jedna od pretpostavki mi je i "gustina" ulja. Dok je hladno je "gušće", pa kad se ugreje "razredi". Zao mi ulja, prešao sam 5-6k na njemu.
Svakako ću prvo isprati motor sa nekim LM engine flush 10-15 min izbaciti eventualno đubre, pa nasuti 5W40 nakon toga.
Što se tiče klapni, nisam ni za ni protiv, ali je grana bila propišala, pa sam ih na servisu odma i uklonio.
Svakako ću prvo isprati motor sa nekim LM engine flush 10-15 min izbaciti eventualno đubre, pa nasuti 5W40 nakon toga.
Što se tiče klapni, nisam ni za ni protiv, ali je grana bila propišala, pa sam ih na servisu odma i uklonio.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Proslo je malo vremena (3k km), mislim da se situacija počela odvijati u nekom smeru.
Pri dodavanju laganog gasa u 4-5-6, zavibrira auto ~2000 obrtaja, pri menjanju brzina ako se brže kvačila oseti se trzaj, udarac, na leru pri pritiskanju pedale neko novo kuckanje sa leve strane motora...zamajac bih rekao
Taman par nedelja do malog servisa da ga izmučim. Bolje da se sam javi nego da ga prozivam.
Info preko setkvacila.rs, sa dostavom 793 eura kompletan LUK set kako bog zapoveda.
Vredi li gledati Valeo, Sachs?
Pri dodavanju laganog gasa u 4-5-6, zavibrira auto ~2000 obrtaja, pri menjanju brzina ako se brže kvačila oseti se trzaj, udarac, na leru pri pritiskanju pedale neko novo kuckanje sa leve strane motora...zamajac bih rekao
Taman par nedelja do malog servisa da ga izmučim. Bolje da se sam javi nego da ga prozivam.
Info preko setkvacila.rs, sa dostavom 793 eura kompletan LUK set kako bog zapoveda.
Vredi li gledati Valeo, Sachs?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Setkvacila.rs majka!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Meni je još kad sam kupovao set kvačila za 147icu, gazda taj sa setkvačila.rs rekao da Valeo, Sachs i Luk pakuju jedan te isti deo, samo menjaju kutije, jer su potpisali neki ugovor o franšizi i nešto slično tako. Nije me interesovalo tada, tako da raspitaj se malo. Mislim da su mu delovi iz Turske, što sam čitao da internetu da i nije tako loše.popovicvl napisao:Proslo je malo vremena (3k km), mislim da se situacija počela odvijati u nekom smeru.
Pri dodavanju laganog gasa u 4-5-6, zavibrira auto ~2000 obrtaja, pri menjanju brzina ako se brže kvačila oseti se trzaj, udarac, na leru pri pritiskanju pedale neko novo kuckanje sa leve strane motora...zamajac bih rekao
Taman par nedelja do malog servisa da ga izmučim. Bolje da se sam javi nego da ga prozivam.
Info preko setkvacila.rs, sa dostavom 793 eura kompletan LUK set kako bog zapoveda.
Vredi li gledati Valeo, Sachs?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Sachs, made in Germany, provereno. Mogu i za Luk da pogledam. Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
Ne znam kakav "ugovor o franšizi" su mogli da potpišu, ali to odavde liči na one NCA koji su strogo zabranjeni bilo gde u svetu, te bi bili žestoko kažnjeni od strane raznih regulatornih tela.
Ne znam kakav "ugovor o franšizi" su mogli da potpišu, ali to odavde liči na one NCA koji su strogo zabranjeni bilo gde u svetu, te bi bili žestoko kažnjeni od strane raznih regulatornih tela.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Nisam previše kompetentan u tom domenu, jer nisam čoveka ni slušao previše, tako nešto mi je spomenuo. Znam da sam ga pitao koja je razlika izmedju Sachsa, Luk ili Valea, pošto je tipa Valeo bio 14.500din, Luk 17.000 a Sachs 21k, on mi je rekao da je sve to Valeo tj. isti deo Valeov. Samo je cena drugačija zbor marke i pakovanja. Tako da ne uzimajte ovo zdravo za gotovo, ali nije ni prvo lice koje mi je spomenulo ovako nešto...
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
To mozda jeste isti proizvodjac, ali nije ista kontrola kvaliteta u najjeftinijem i najskupljem delu.
Zato recimo OEM delovi kupljeni u Fiatu su papreno skupi. Prodju sve kontrole kvaliteta kod dobavljaca, pa tek onda prolazi kontrolu kvaliteta u Fiatu i tek kad to prodje dobije Fiatov logo utisnut na deo, oni stoje iza tog dela i to ima svoju cenu.
Zato recimo OEM delovi kupljeni u Fiatu su papreno skupi. Prodju sve kontrole kvaliteta kod dobavljaca, pa tek onda prolazi kontrolu kvaliteta u Fiatu i tek kad to prodje dobije Fiatov logo utisnut na deo, oni stoje iza tog dela i to ima svoju cenu.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
http://www.ebay.it/itm/KIT-FRIZIONE-VOL ... SwZd1Vejih
http://www.ebay.it/itm/Kit-Frizione-Vol ... Swj0NUmUzZ
Može i jeftinije ali na Siciliji, jbg, daleko.
http://www.ebay.it/itm/Kit-frizione-vol ... SwwE5WbAlf
Valeo kitova za 2.4 JTDm nema.
Bitno mi je da se vidi rešenje jer me krpeži ubijaju u pojam. Ovaj zamajac nije ni čestito repariran, ni balansiran, a prodavac je sebi dao za pravo da napiše u oglas (VELIKIM SLOVIMA): TEK PROMENJEN KOMPLETAN SET KVAČILA! Msm, piiiip te se u kompletu.
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Cena LUK kompleta na ebay.it je 570 eura. Sad cu da vidim sa drugarom da kupi i pošalje preko nekog.BobanR napisao:Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
http://www.ebay.it/itm/KIT-FRIZIONE-VOL ... SwZd1Vejih
http://www.ebay.it/itm/Kit-Frizione-Vol ... Swj0NUmUzZ
Može i jeftinije ali na Siciliji, jbg, daleko.
http://www.ebay.it/itm/Kit-frizione-vol ... SwwE5WbAlf
Valeo kitova za 2.4 JTDm nema.
Bitno mi je da se vidi rešenje jer me krpeži ubijaju u pojam. Ovaj zamajac nije ni čestito repariran, ni balansiran, a prodavac je sebi dao za pravo da napiše u oglas (VELIKIM SLOVIMA): TEK PROMENJEN KOMPLETAN SET KVAČILA! Msm, piiiip te se u kompletu.
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
I sad se setih da l' ovde na forumu ili negde na internetu sam pročitao da Varta, Bosch i Energizer je jedan te isti proizvod, kao i ta fora sa setom kvačila, da pakuju samo u različite "ambalaže"... To je sve ono rekla - kazala, ali možda ima istine.BobanR napisao:Sachs, made in Germany, provereno. Mogu i za Luk da pogledam. Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
Ne znam kakav "ugovor o franšizi" su mogli da potpišu, ali to odavde liči na one NCA koji su strogo zabranjeni bilo gde u svetu, te bi bili žestoko kažnjeni od strane raznih regulatornih tela.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Jel neko može da mi pomogne oko vrednosti očitavanja količina vazduha warm up idle i idle.
Čudno mi je da motor radi isto dal je raskačen ili zakačen MAF.
Čudno mi je da motor radi isto dal je raskačen ili zakačen MAF.
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Je'l cipovan? Kada otk.maf prijavi gresku posle nekog vremena? Ko je cipovao?
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Posle godinu i po rešeno je štucanje motora u leru i podrhtavanje pri držanju gasa na 2000-2500 obrataja u leru.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
I na kraju, maf bio problem?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Problem je bio samouveren neobucen majstor u Bosch servisu koji je dva puta skidao dizne, dva puta proveravao, stelovao sa istom dijagnozom. Sve su cakum pakum do jaja dizne, skini mi se s'qrca.
Koje sam sve teorije prosao, ja, moj mehanicar, konzorcijum, infernet pretrage, opravke bez potrebe...
Na kraju iz Italije stigle 3 dizne 308, poslao kod mog imenjaka u Zemun da ih proveri. Na dijagnostici ocitam rad dizni, zamenim 3 potencijalno problematicne i resetujem "self learning". Auto radi kao sat.
Sad saljem ove skinute 3 dizne nazad u Zemun i imacu da ih menjam ako neka zaglavi.
Na kraju ovaj problem sam morao resiti sam samcijat, i resio sam. To sto me cudi kako ja amater naucim i znam vise o diznama nego majstori oko mene.
Koje sam sve teorije prosao, ja, moj mehanicar, konzorcijum, infernet pretrage, opravke bez potrebe...
Na kraju iz Italije stigle 3 dizne 308, poslao kod mog imenjaka u Zemun da ih proveri. Na dijagnostici ocitam rad dizni, zamenim 3 potencijalno problematicne i resetujem "self learning". Auto radi kao sat.
Sad saljem ove skinute 3 dizne nazad u Zemun i imacu da ih menjam ako neka zaglavi.
Na kraju ovaj problem sam morao resiti sam samcijat, i resio sam. To sto me cudi kako ja amater naucim i znam vise o diznama nego majstori oko mene.
- dzonyka1992
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDM
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ja imam isti problem sa podrhtavanjem motora na leru 159 2.4 jtdm ali samo kada minimalno stisnem papucicu gasa to je neka rupa od 1000 obrataja, sve iznad nema nikakvih nepravilnosti, na leru ponekad radi nemirno obrtaji setaju sitno gore dole, mislis li da je i meni vreme da skidaju i steluju dizne i dajte nekog boshistu iz Bg koji je pouzdan jer sam se sa proslim autom napatio bas sa njima...?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Pre će biti da je kod tebe nosač motora u pitanju
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ako sitno šetaju obrtaji može biti do dizni. Ja sam ih slao u Zemun u "servis za dizne".
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Regulator visokog pritiska.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ajde da postavim jedno pitanje u vezi podrhtavanja na leru.
Podrhtavanja primetna na 800 obrtaja. Blago dodavanje gasa 850-900 obrtaja i vibracija nigde nema. Ruku na srce ni ove nisu bas preterane ali sam ih "snimio" kada sam platnu karticu zaglavio da ne izgubim u drzac za casu
Podrhtavanja primetna na 800 obrtaja. Blago dodavanje gasa 850-900 obrtaja i vibracija nigde nema. Ruku na srce ni ove nisu bas preterane ali sam ih "snimio" kada sam platnu karticu zaglavio da ne izgubim u drzac za casu
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Ovde koliko vidim imamo dve stvari.
1. Blago podrhtavanje na leru dizela preko deset godina starosti, stvarno strasno...
2. Variranje broja obrtaja na leru- vrlo verovatno regulator visokog pritiska repativno benigna stvar.
1. Blago podrhtavanje na leru dizela preko deset godina starosti, stvarno strasno...
2. Variranje broja obrtaja na leru- vrlo verovatno regulator visokog pritiska repativno benigna stvar.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Meni smeta. Jeste dizlo, jeste da nije mlad ali nisam navikao.
Ono, predji na benzi je uvek opcija
Do sada na ostalim autima nisam imao ovaj problem...mada bas danas proveravao ponovo, nije vise toliko izrazeno kao ranije...jedino sto se radilo na autu u poslednje vreme su reparacija dizni.
Ono, predji na benzi je uvek opcija
Do sada na ostalim autima nisam imao ovaj problem...mada bas danas proveravao ponovo, nije vise toliko izrazeno kao ranije...jedino sto se radilo na autu u poslednje vreme su reparacija dizni.
- dzonyka1992
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDM
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
Evo da se javim sa iskustvima. Naime isao sam kod boschiste, "onog sto svi preporucuju" stavio svih 5 dizni na sto , samo su podesavanja radjenja, nije bilo ostecenja ovako, ociscen regulator pritiska, zamislite problem nije resen... Variraju obrtaji i dalje imam rupu u kojoj drhti motor na minimalno stiskanje gasa... Pa ajd sad....
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM
BobanR napisao:Pre će biti da je kod tebe nosač motora u pitanju
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...