Za ovaj projekat u redu za atest i dodatnu proveru.
Ali aj mi pojasnite zasto atest za 166, recimo 2.0v6 umesto 3.0 ili obrnuto???
3.0 V6 24v u Alfi 146?
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Zato sto je nemoguce ispitati da li je sve propisno i bezbedno. Sta ako taj motor i pri manjem sudaru zavrsi vozacu ili suvozacu na nogama? A velika je verovatnoca da hoce, jer prostora ispod haube nema previse.
Re: 3.0 V6 24v u Alfi 146?
Ducero napisao:Jerotije ja sam prvi za bezbednost.Smatram da u ovoj jadnoj drzavi postoje mnogo veci problemi od toga da li je u 145 V8 ili V6....ako cemo iskreno.To je vec neka druga tema.A ne vidim sto bi bilo nekih problema ako se sve uradi propisno Opet se sve svodi na isplativost celog projekta.
Zato sto je nemoguce ispitati da li je sve propisno i bezbedno. Sta ako taj motor i pri manjem sudaru zavrsi vozacu ili suvozacu na nogama? A velika je verovatnoca da hoce, jer prostora ispod haube nema previse.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: 3.0 V6 24v u Alfi 146?
146 je na primer, po donjem trapu i šasiji sličan auto kao 155, a 155 je kao Fiat Tipo/Tempra. A u 155 je bio V6 motor fabrički, doduše 2.5 V6 12v.
Tako da, mislim da nebi to toliko bi nebezbedno, ako sa te "istorijske" strane gleda. Ali praktično, ta auta sad imaju najmanje po 15god starosti, razmisliti i o tome. I što to nikad ne može biti kao da ga je fabrika pravila. A oni nisu ludi što u 145/146 nisu stavljali V6 agregate.
Ne smatram da je neizvodljivo ali da je papreno skupo, tu nema greške. Motor, menjač, instalacija, trapovi, kočnice, oslanjanje... Da bi to bilo kako Bog zapoveda.
Ali, merak nema cenu .
Tako da, mislim da nebi to toliko bi nebezbedno, ako sa te "istorijske" strane gleda. Ali praktično, ta auta sad imaju najmanje po 15god starosti, razmisliti i o tome. I što to nikad ne može biti kao da ga je fabrika pravila. A oni nisu ludi što u 145/146 nisu stavljali V6 agregate.
Ne smatram da je neizvodljivo ali da je papreno skupo, tu nema greške. Motor, menjač, instalacija, trapovi, kočnice, oslanjanje... Da bi to bilo kako Bog zapoveda.
Ali, merak nema cenu .
FANTAZ'JA