prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 3:33 pm

kilson napisao: +Nalepnice oko 5 KS ukoliko su nove
+Trkacke pruge npr polovne sa mustanga, minimum 3KS

:rotfl:


Mislim ono, ja bih prvo izmerio auto na dyno jet-u pa ako bih imao i 140KS iz tog 2.0 rekao bih - vidi nov motor! :blink: Da ne pricam dalje...
:rotfl:
Kao prvo dyno u CG ne postoji niti polovina znaju sta je to uopste,kao drugo to sto sam nabrojao su sitnice ali na kraju hebu kevu rezultatima,Santino je rekao da se ne zavaravamo cipovima,neko je rekao da se ne zavaravamo katalizatorima i raznim filterima,jer je rezultat neosjetan-neosjetan u voznji da,ali kad se na semaforu npr nadjes sa nekim pa ga ostavis za 10-20 metara shvatis da to nisu bas sitnice...Za 155 1.7 8v fabricki podatci su 11,8 sec 0-100,moja ubrzava ispod 10,cajger sam provjeravao pomocu GPS-a i "laze" +/- 3 km/h,ali da ne offujemo covjeku...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 7:05 pm

Negde si se ti malo z... u podacima ubrzanja koje bi trebalo fabricki biti 10.3 s.

1.8 16v ima 14 KS vise i makar 60 KG vise pa po tvojoj informaciji ubrzava 2 sekunde brze u odnosu na 1.8 8v.

Hajde sad da krenem tvojom logikom;
Ne znam gde na svetu postoji chip za 2.0TS kojim dobijas 15KS. A da ne pominjem da striktno moras ici na gorivo od 98 oktana koje ces kupiti na pumpi "ne-znam-ni-ja-gde petrol".

10 KS na neki shuplji filter? -Mozhda ako ti auto ima bar 350 KS - a najverovatnije ni tad jer su "dobitci" tj gubitci u snazi zbog otpora filtera manji za celih 1.5-2% u celoj prichi. Pa sad ti lepo plati 230 eur K&N Typhon kit koji ce ti dati celih 3KS - jeftin tuning, nema sta.

Sebring remus 10-15KS ista prica, pod uslovom da ti je auto turbak od 250+KS, ali tu bi i par najjeftinijih prepravki donelo snagu - da ne sirim pricu...

U celoj ovoj "tuning avanturi" nisi nista tunirao vec samo smanjio otpore u sistemu + promenio mapu, a realno gledano potrosices od tih tvojih 300eur do realnijih 500+e. Dobitak ce ti plafon 10KS a mozhda i ravan nuli.

Jeftini konji, nema sta... Za to vreme, postavimo kompresor 300e + link sistem 50-100e i gledas u zdravih 40KS.
Korisnikov avatar
QV lale
Contact:
Garaža: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Postovi: 1023
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:26 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 7:17 pm

Ja sam ubedjen da sportski filteri tipa K&N,simoni i itd nista ne daju..Takodje ni Zadnji lonac npr.. bio on supersprint,sebring,remus...Znaci te sitnice od 50 - 100e.. Takodje ni chip..Mislim da ni on ne moze 10ks da podigne na ts-u ..nzm..to rale sigurno zna.. Skidanjem katalizatora se siiigurno podize snaga..tu nema govora.. ali to je malo...
Ja cu staviti serijski filter.. Mooozda k&n panel ,cisto zbog zvuka..kao i izduv... motor necu dirati tako da nema potrebe za tim...Ali eto to je cisto radi nekog boljeg zvucnog ugodjaja :) I ako je motor turbo. ne mislim da ce to poboljsati neke stvari.. chip ,odvrtanje turba,pumpe ,to je vec nesto... potom custom made izduvna grana koja siigurno daje 10ks.. Mada sumnjam da cu ja to moci da osetim ,a jos vise da upotrebim ,ali ona ima vise koristi u smislu dugotrajnosti motora.. jer je izduvna grana na tim 2.0 16v t bangava.. 4ti cilindar najvise strada ..jer je toplota straaaasna..
Tu bi se zaustavio ,jer para za nesto ozbiljnije nemam.
Sta sam hteo da kazem ... Pa turbo motor ima caka da jeftinije podignes snagu ,dok su atmosferci osudjeni na otvaranje motora... Ili neke cake kao sto su Kilson ,Sasha i drugi na svojim 6tacima odradili...nzm kako stoje stvari sa ts-ovima..za v6 znam da ima knjiga u kojoj je sve objasnjeno...znaci provereno i 100posto efikasno.
Slika
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 7:37 pm

Ok.Sad evo procitah sve.Tema je jedna,a mi odosmo na drugu stranu,al nema veze.Nisam pominjao tuning mog 2.0 16v.Ne znam kolko konja ima,al ide ko djavo.Sad,interesuje me,sta je to s granom na ts 16 v??Prvi put cujem za ovo sa toplotom i crkavanjem 4-og cilindra??Pa,sta ti predlazes??Da se radi nova grana?Pojasni mi malo.
Mijoni,ako dodjem u PG za vikend,mogli bi da pogledamo tu HPE.Naravno,ako je to ona sa 193 ks ;) .Volio bih da provozam tu. :hello: .HPE,nije euro 3 jel???
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 7:54 pm

Svi dobitci svuda u svim casopisima posebno na zapadu se rade na motorima od 350+ks... jer tu mogu da se 2-3% pretvore u neke cifre... kojima se ti odusevljavas sa svojih 100+ks koliko TS ima na tockovima... 122ks najzdraviji... potpuno nov... 2.0...

neki tamo mega auspuh ti daje 15ks... na imprezi od 420 ks... e sad ... 420 ili 435... totalno nebitno... zvuci dobro na papiru... da li je dobio 0.1 sek....nije...
zamlacivanje... mora da se proda nekako... reklama je cudo...

kod obicnih kola se sve te gluposti stavljaju zbog izgleda i zvuka... performanse ne postoje...

vishe ces dobiti ako sipas bolji benzin od ovog mulja koji prodaju kod nas na pumpama nego sa 500e spucanih u sve filtere i auspuhe ovog sveta koje mozes nasrafiti na TS... 8v ili 16v...

na v6 atmo motoru mozes dobiti nesto sa filterom i usisom... nesto... najvise zvuk... jer opet sipas isti crap banzin kao i svi ovde... grci imaju 100 oktana na pumpama... to je vec primetna razlika...
na turbo motoru neces dobiti bas nista... jer on po definiciji usisava vazduh silom... dakle kroz bilo koji filter ce on povuci tih 1-1.5 bar... u najgorem slucaju uvucice i filter unutra :) tako da je to samo za izgled i zvuk kod turba... da se deca loze kad otvorim haubu... :)

uostalom, probaj sam... baci pare, vidi... pa posle prepricavaj...

ja sam se isto tako lozio... imao sam i protocni auspuh sa 1 loncem... i k&n panel i pecurku i skracen usis i sire cevi izduva... i sve gluposti kojih mozes da se setis za neke male pare 200-300e... i prestelovan protokomer posle itd... jedino sto sam na TS-u ikada dobio bio je zvuk... i mnogo vecu potrosnju... od performansi... merenih veoma dobrim stand alone gps-om bas nista... jedina razlika koju sam primetio je kada sam sipao benzin na JP-u i na nekoj privatnoj pumpi... na JP u carli caplina ide losije definitivno... i to celu sekundu losije... njihov bezolovni nije bas "najbolji" da tako kazemo...

u sustini ne diraj nista... najbolji nacin za dobijanje snage ti vec pomenut... i zahteva neki realan rad i pravljenje, nije tako jednostavan... kompresor... je zakon za alfine atmo motore za male pare tuning... alfa ima veoma dugu tradiciju nadpunjenja motora na trkama... i oni sami znaju da njihovi motori idu odlicno u visokim obrtajima i da im kompresor daje torque i snagu na niskim... savrsena simbioza... i jeftinije od turba... a mnogo bolje za svakodnevnu voznju...
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 8:03 pm

JaMaL napisao:Svi dobitci svuda u svim casopisima posebno na zapadu se rade na motorima od 350+ks... jer tu mogu da se 2-3% pretvore u neke cifre... kojima se ti odusevljavas sa svojih 100+ks koliko TS ima na tockovima... 122ks najzdraviji... potpuno nov... 2.0...

neki tamo mega auspuh ti daje 15ks... na imprezi od 420 ks... e sad ... 420 ili 435... totalno nebitno... zvuci dobro na papiru... da li je dobio 0.1 sek....nije...
zamlacivanje... mora da se proda nekako... reklama je cudo...

kod obicnih kola se sve te gluposti stavljaju zbog izgleda i zvuka... performanse ne postoje...

vishe ces dobiti ako sipas bolji benzin od ovog mulja koji prodaju kod nas na pumpama nego sa 500e spucanih u sve filtere i auspuhe ovog sveta koje mozes nasrafiti na TS... 8v ili 16v...

na v6 atmo motoru mozes dobiti nesto sa filterom i usisom... nesto... najvise zvuk... jer opet sipas isti crap banzin kao i svi ovde... grci imaju 100 oktana na pumpama... to je vec primetna razlika...
na turbo motoru neces dobiti bas nista... jer on po definiciji usisava vazduh silom... dakle kroz bilo koji filter ce on povuci tih 1-1.5 bar... u najgorem slucaju uvucice i filter unutra :) tako da je to samo za izgled i zvuk kod turba... da se deca loze kad otvorim haubu... :)

uostalom, probaj sam... baci pare, vidi... pa posle prepricavaj...

ja sam se isto tako lozio... imao sam i protocni auspuh sa 1 loncem... i k&n panel i pecurku i skracen usis i sire cevi izduva... i sve gluposti kojih mozes da se setis za neke male pare 200-300e... i prestelovan protokomer posle itd... jedino sto sam na TS-u ikada dobio bio je zvuk... i mnogo vecu potrosnju... od performansi... merenih veoma dobrim stand alone gps-om bas nista... jedina razlika koju sam primetio je kada sam sipao benzin na JP-u i na nekoj privatnoj pumpi... na JP u carli caplina ide losije definitivno... i to celu sekundu losije... njihov bezolovni nije bas "najbolji" da tako kazemo...

u sustini ne diraj nista... najbolji nacin za dobijanje snage ti vec pomenut... i zahteva neki realan rad i pravljenje, nije tako jednostavan... kompresor... je zakon za alfine atmo motore za male pare tuning... alfa ima veoma dugu tradiciju nadpunjenja motora na trkama... i oni sami znaju da njihovi motori idu odlicno u visokim obrtajima i da im kompresor daje torque i snagu na niskim... savrsena simbioza... i jeftinije od turba... a mnogo bolje za svakodnevnu voznju...
Ne znam koliko konja ima na tockovima...volio bih to da izmjerim,pa da ti kazem.Mada,evo citao sam na HR forumu da su 2 lika imali 145 :quadrifoglio ,znaci iste i trkali se redovno.Ni jedan se nije izdvajao jer su auta isto isla,dok jedan nije uzeo komletan Supersprintov auspuh,pa ovoga cepao redovno.Ima tu necega...Sad,kolko kosta kompresor i gdje ga uopste nabaviti??Kolko on daje ks-a??
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
QV lale
Contact:
Garaža: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Postovi: 1023
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:26 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 10:11 pm

darko qv napisao:Ok.Sad evo procitah sve.Tema je jedna,a mi odosmo na drugu stranu,al nema veze.Nisam pominjao tuning mog 2.0 16v.Ne znam kolko konja ima,al ide ko djavo.Sad,interesuje me,sta je to s granom na ts 16 v??Prvi put cujem za ovo sa toplotom i crkavanjem 4-og cilindra??Pa,sta ti predlazes??Da se radi nova grana?Pojasni mi malo.
Mijoni,ako dodjem u PG za vikend,mogli bi da pogledamo tu HPE.Naravno,ako je to ona sa 193 ks ;) .Volio bih da provozam tu. :hello: .HPE,nije euro 3 jel???
Opusteno,ja sam spominjao 2.0 turbo ;) To za granu vazi kod njega...
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Sre Jan 27, 2010 10:24 pm

Kompresor najbolje da za tako mali boost i mali motor uzmes od minija cooper s... imas ih na ebay-u i britanskom i americkom i nemackom... to je easton m45 koliko se secam...

treba ti piggyback za ecu... veci injectori... da napravis nosac na motoru za sam kompresor... remenicu... novu rutu usisa... intercooler je pozeljan...

pogledaj po netu imas gomilu prepravki sa kompresorom... na raznim kolima... svi imaju drugaciji pristup celoj prici... neko srafi za sasiju, drugi za motor... imas vishe opcija...

cela prica kosta koliko imas prijatelja i rodbine u inostranstvu + koliko si spretan i opremenjen sa alatom + garazu/prostor koji imas na raspolaganju... sto manje ovih stavki imas to ce vishe da te kosta...

ima ljudi koji su uradili to za 200e sami sve i onih koji su platili druge da im to urade za 2000e... kapiras poentu...

a dobitci idu od toga koliko si spreman da ulozis u sam motor da izdrzi boost... do 0.4-0.5 bara svaki fabricki motor ce drzati... posle je vec koliko para toliko muzike... ali 40-50ks mozes da izvuces bez nekih skupih prepravki motora...
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 12:49 am

Da.Pregledacu malo temu,al mi se vise dopada turbo-verzija. ;)
QV lale-OK!! :arflag :drink
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 9:44 am

Ok ragazzi,duze ste u "ovome" (Kilson & JaMal) pa vasa prica sigurno ima smisla...
Dare izvini sto ti pokvarismo temu,ali razglabanjem ovdje sa nama neces postci nista nego nedje zaustavi momka,pogledaj Lanciu i probaj da se dogovoris sa njim za kompenzaciju uz doplatu,ako ne-pogledaj ovu sto ti Mijo predlaze,trebalo bi da se lako dogovorite jer taj sto je vozi sigurno nije Italo-fob i nece ostati imun na sarm Alfe (koju ce opet prije prodati nego turbo Lanciu od 200 konja)...
I obavezno postavi blow-off ventil-ima da pisti k'o djavo :-)))
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 11:16 am

Nema velike razlike u ceni tuninga atmosferca i turba. Jedina je razlika sto je proces cedjenja KS u atmosfercu skup, ali je zato cena celog tuninga kod turba skupa, mozda jos skuplja...Mrzi me da idem u detalje i opovrgavam to sto Jamal propoveda, mislice covek da imam nesto protiv njega. Ako hoces napisacu ti pp.

A i bolje da juris tu HPE i da se ne zamaras. Dobar je to auto, ima sper serijski...ako ga uzmes mozda bi trebalo jos malo da ga ukrutis sa tvrdjim amoritzerima i oprugama i da stavis minuse napred i nemas vise nista da radis na njemu.
Ako je ne uzmes, uzmi Alfu GTV sa 6 cilindra, ako ima neka dobra u CG i to je to.
Acqua-Olio-Benzina
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 11:57 am

ma jok, ne mislim da imas nesto protiv mene, samo znam da imas drugacije poglede od mene... napisi slobodno, zanima me tvoja racunica...

kod turba/kompresora mozes dosta stvari da uradis sam... ili nabavis polovno kao sto ljudi uglavnom rade... jer ne idu na 300ks pa da im treba sve novo i savrseno...

kod atmoa... tesko... za bilo koje ozbiljne dobitke ne mozes nista sam da radis... obradu glave... ne... regrind ili nove bregaste ne... olaksavanje i balansiranje sklopova... ne... nista od toga nije potrebno na low boost turbu...

dobiti 40-50ks iz TS-a preko nadpunjenja je jeftino, jeftinije od atmo varijante kod koje imas tonu problema i zavisis om mase poluobrazovanih i nestrucnih masin-bravara... koji vishe upropaste nego sto pomognu... i razlog pomene kompresorske varijante je sto ne moras da se smaras sa izduvnom granom i izduvom... sto je da se uradi kako treba ozbiljan novac...

izvuci 190-200ks na radilici iz atmo ts-a je muka i u americi... i obicno znaci podizanje kompresije i bolji benzin pored svega drugog...
Korisnikov avatar
duxi-kg
Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
Lokacija: kragujevac
Postovi: 364
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 7:45 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 12:10 pm

evo jedan link sta se moze uraditi sa 145-icom i dobiti dosta al ne za male pare... http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=21_38
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 2:05 pm

Ma,kakvo kvarenje teme???Neka...svako ima svoje misljenje,pogleda na stvar i slicno.Hvala za link.Sad cu da ga pogledam bolje,i da vidim sta pise.Ako naletim na tu HPE,slikacu je pa cu izbaciti slike da i sami pogledate,kolko je vrh.Obecao sam i Schumiju da cu je slikati.Jel ima neko link,ili bilo sta drugo....kako novitec sredjuje 2.0 ts,sta mu radi sve i to....Znam da na kraju ima 208 ks. :scratch: Znam da ubacuju turbo. :arflag
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
duxi-kg
Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
Lokacija: kragujevac
Postovi: 364
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 7:45 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 2:13 pm

darko qv napisao:Ma,kakvo kvarenje teme???Neka...svako ima svoje misljenje,pogleda na stvar i slicno.Hvala za link.Sad cu da ga pogledam bolje,i da vidim sta pise.Ako naletim na tu HPE,slikacu je pa cu izbaciti slike da i sami pogledate,kolko je vrh.Obecao sam i Schumiju da cu je slikati.Jel ima neko link,ili bilo sta drugo....kako novitec sredjuje 2.0 ts,sta mu radi sve i to....Znam da na kraju ima 208 ks. :scratch: Znam da ubacuju turbo. :arflag
evo nesto zanimljivo i opasno :wave: :arflag http://www.alfisti.net/index.php?id=875&L=1
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 2:36 pm

Svaka mu cast,ulozio je dosta,ali je dobio mnogo,mnogo vise-ovo je pravi karting...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
duxi-kg
Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
Lokacija: kragujevac
Postovi: 364
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 7:45 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 2:44 pm

SCHUMACHER napisao:Svaka mu cast,ulozio je dosta,ali je dobio mnogo,mnogo vise-ovo je pravi karting...
zaista svaka cast za poduhvat... :arflag
dakas164
Postovi: 3
Pridružio se: Pon Jan 25, 2010 1:10 pm

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 2:47 pm

darko qv napisao:Kao sto naziv teme kaze,ako nabavim Coupea 16v Turbo,znaci cio auto udaren sa strane,i malo u prednji dio,koliko je moguce ovo odraditi??S obzirom da je Fiat citav.Jel ima ko iskustva s necim slicnim i ako neko nesto zna slobodno pisite. :hello: :beg:
:banghead: najbolje resenje
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 3:02 pm

Xaxaxaxa........Necemo to raditi!!
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: prepakivanje fiat coupe 2.0t 16v u 145 qv

Čet Jan 28, 2010 5:03 pm

duxi-kg napisao:
SCHUMACHER napisao:Svaka mu cast,ulozio je dosta,ali je dobio mnogo,mnogo vise-ovo je pravi karting...
zaista svaka cast za poduhvat... :arflag
Svaka im cast.Ovo je sigurno kostalo djavo i po.Jedino mi se ne svidjaju 18 tockovi.Ne stoje lijepo na 145,sa 17 je to vrh!!!
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF

Povratak na “Squadra Corse”