Lancia Delta - Suvereni Sampion!
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Projekat zasnovan davne 1979. na bazi Fiat-a Ritmo dizajnirana sa strane Giogio Giugaro-a. Ovaj je nesumnjivo jedan od najboljih i najuspeshnijih ostvarenja kompanije Lancia, u pocetku sedan verzija, a posle extremni hatch back...
1985. Lancia priprema model pod oznakom S4 i ulazi u reli sampionat ali tu nije ostala zadugo posto je FISA ubrzo (1986.) ukinula neogranicenu grupu B u kojoj je Lancia ucestvovala sa svojih 480KS.
1987. Trkacku Delta-u priprema Abarth i nastupa era Lancia carstva, sa Juhom Kankunenom osvaja duplu titulu proizodjacha i vozaca.
Motivisani i inspirisani uspehom, ljudi iz Lancia-e zapocinju proizvodnju modela Lancia Delta HF Integrale koja je integrisala "sportsku" i "civilnu" verziju Delta-e. S'obzirom da su u grupi A striktno zabranjene ikakve modifikacije tela automobila, te je prakticno serijsko telo Delta-e vozheno na reli sampionatu... Sasija je prakticno ucvrscena, promenjeno je vesanje automobila, zamenjen kocioni sistem sa jacim i pouzdanijim. Tajna uspeha je definitivno bio integralni pogon na sva cetiri tocka (na Ferguson osnovi) sa prenosom snage na zadnje tockove od 53%... Fiat je bio zaduzen za sam motor automobila i pravio je unapredjenja u svakom segmentu. Svi motori od 1989. su 16v i iz 2l uz turbo isporuchuje 200ks.
Evoluzione
1991. Lansira se update Lancia Delta-e, ponovo inspirisane reli takmichenjima, a i potrebnim brojem automobila zbog homologacije... Ovu Delta-u od drugih izdvaja, pre svega povecano rastojanje tockova (i prednjih i zadnjih), a s'obzirom da je po pravilniku reli takmicenja bilo zabranjeno da tockovi budu istureni van karoserije automobila Lancia uvodi popularne siroke blatobrane koji dan danas nose ime Evoluzione. Josh puno modifikacija je odradjeno u samom telu ovog sampiona, od kocnica preko vesanja, svetlosne grupe i zadnjeg spojlera, a sva poboljsanja su odradjena kako bi auto bio kompaktniji i izdrzljiviji, motor je narastao do 210ks.
Evoluzione II
Finalna serija slavne Delta-e Integrale koja se nikada nije takmicila (zvanicno) na svetskom reli sampionatu i napravljena je u cast sest svetskih titula. Poboljshanja su bila "civilnog" karaktera i sastojala su se od boljeg audio sistema, Recaro sedista, 16' felni...
Specijalna Izdanja
Club Italia Najredje izdanje Delta-e (napravljeno samo 15 komada), prepoznatljivo po natpisu "Club Italia" napred i pozadi
Martini 5 i 6 Napravljene povodom proslave 5. i 6. titule sa Martini prugama sa strane Evoluzione I (5. proizvedeno 310 kom, 6. - 400 kom)
Poslednje Izdanje Proizvedeno 250 automobila obojenih u crvenu boju, a specificni su po tome sto imaju po simetricnoj osi plavu crvenu i zutu (tanku) prugu...
Lancia Delta je svojevremeno bila najpripremljeniji automobil za reli takmicenja, a i van autosporta je zadrzala ekvivalent agresivnog hatch-a koji je dugo vremena bio sinonim automobila iz snova...
Cinjenica da je suvereno vladala na reli sampionatu od 1987-1992 govori umesto bilo kakve slike ili teksta...[/quote]
Text by Kilson
Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Projekat zasnovan davne 1979. na bazi Fiat-a Ritmo dizajnirana sa strane Giogio Giugaro-a. Ovaj je nesumnjivo jedan od najboljih i najuspeshnijih ostvarenja kompanije Lancia, u pocetku sedan verzija, a posle extremni hatch back...
1985. Lancia priprema model pod oznakom S4 i ulazi u reli sampionat ali tu nije ostala zadugo posto je FISA ubrzo (1986.) ukinula neogranicenu grupu B u kojoj je Lancia ucestvovala sa svojih 480KS.
1987. Trkacku Delta-u priprema Abarth i nastupa era Lancia carstva, sa Juhom Kankunenom osvaja duplu titulu proizodjacha i vozaca.
Motivisani i inspirisani uspehom, ljudi iz Lancia-e zapocinju proizvodnju modela Lancia Delta HF Integrale koja je integrisala "sportsku" i "civilnu" verziju Delta-e. S'obzirom da su u grupi A striktno zabranjene ikakve modifikacije tela automobila, te je prakticno serijsko telo Delta-e vozheno na reli sampionatu... Sasija je prakticno ucvrscena, promenjeno je vesanje automobila, zamenjen kocioni sistem sa jacim i pouzdanijim. Tajna uspeha je definitivno bio integralni pogon na sva cetiri tocka (na Ferguson osnovi) sa prenosom snage na zadnje tockove od 53%... Fiat je bio zaduzen za sam motor automobila i pravio je unapredjenja u svakom segmentu. Svi motori od 1989. su 16v i iz 2l uz turbo isporuchuje 200ks.
Evoluzione
1991. Lansira se update Lancia Delta-e, ponovo inspirisane reli takmichenjima, a i potrebnim brojem automobila zbog homologacije... Ovu Delta-u od drugih izdvaja, pre svega povecano rastojanje tockova (i prednjih i zadnjih), a s'obzirom da je po pravilniku reli takmicenja bilo zabranjeno da tockovi budu istureni van karoserije automobila Lancia uvodi popularne siroke blatobrane koji dan danas nose ime Evoluzione. Josh puno modifikacija je odradjeno u samom telu ovog sampiona, od kocnica preko vesanja, svetlosne grupe i zadnjeg spojlera, a sva poboljsanja su odradjena kako bi auto bio kompaktniji i izdrzljiviji, motor je narastao do 210ks.
Evoluzione II
Finalna serija slavne Delta-e Integrale koja se nikada nije takmicila (zvanicno) na svetskom reli sampionatu i napravljena je u cast sest svetskih titula. Poboljshanja su bila "civilnog" karaktera i sastojala su se od boljeg audio sistema, Recaro sedista, 16' felni...
Specijalna Izdanja
Club Italia Najredje izdanje Delta-e (napravljeno samo 15 komada), prepoznatljivo po natpisu "Club Italia" napred i pozadi
Martini 5 i 6 Napravljene povodom proslave 5. i 6. titule sa Martini prugama sa strane Evoluzione I (5. proizvedeno 310 kom, 6. - 400 kom)
Poslednje Izdanje Proizvedeno 250 automobila obojenih u crvenu boju, a specificni su po tome sto imaju po simetricnoj osi plavu crvenu i zutu (tanku) prugu...
Lancia Delta je svojevremeno bila najpripremljeniji automobil za reli takmicenja, a i van autosporta je zadrzala ekvivalent agresivnog hatch-a koji je dugo vremena bio sinonim automobila iz snova...
Cinjenica da je suvereno vladala na reli sampionatu od 1987-1992 govori umesto bilo kakve slike ili teksta...[/quote]
Text by Kilson
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Hvala ,hvala!
Total sales of all versions of the Integrales came to 44,296.
"Limited Edition" modeli:
HF Integrale 16V with 8V Catalytic engine 2700
HF Integrale Evolution I with 8V Catalytic Engine 4650
HF Integrale Evolution I "5 World Rally Champion" 400
HF Integrale Evolution I -VERDE YORK 200
HF Integrale Evolution I -CLUB "HF" 44
HF Integrale Evolution I -CLUB ITALIA 15
HF Integrale Evolution I "6 World Rally Champion" 310
HF Integrale Evolution II "GIALLA" 220
HF Integrale Evolution II "PEARL WHITE" 365
HF Integrale Evolution II "BLUE LAGOS" 215
HF Integrale Evolution II "EDIZIONE FINALE" 250
HF Integrale Evolution II "DEALER COLLECTION" 180
Lancia Delta HF 4WD
Lancia Delta HF INTEGRALE 8v
Lancia Delta HF INTEGRALE 16v
Lancia Delta HF INTEGRALE EVOLUZIONE l l
Total sales of all versions of the Integrales came to 44,296.
"Limited Edition" modeli:
HF Integrale 16V with 8V Catalytic engine 2700
HF Integrale Evolution I with 8V Catalytic Engine 4650
HF Integrale Evolution I "5 World Rally Champion" 400
HF Integrale Evolution I -VERDE YORK 200
HF Integrale Evolution I -CLUB "HF" 44
HF Integrale Evolution I -CLUB ITALIA 15
HF Integrale Evolution I "6 World Rally Champion" 310
HF Integrale Evolution II "GIALLA" 220
HF Integrale Evolution II "PEARL WHITE" 365
HF Integrale Evolution II "BLUE LAGOS" 215
HF Integrale Evolution II "EDIZIONE FINALE" 250
HF Integrale Evolution II "DEALER COLLECTION" 180
Lancia Delta HF 4WD
Lancia Delta HF INTEGRALE 8v
Lancia Delta HF INTEGRALE 16v
Lancia Delta HF INTEGRALE EVOLUZIONE l l
- srdjan_p
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: ZR
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Ko? JA!??Ma ooootkud...
Lagos blue:
[/quote]
I jedan eeextra text...
Svibanj 1986. godine u razmišljanjima automobilskih entuzijasta uistinu je značajan povijesni trenutak. Tada prije više od 20 godina rodila se legendarna kraljica, rally monstrum koji je pokorio svijet i kojeg svi štuju, jedna i neponovljiva Lancia Delta Integrale.
Prva inačica nosila je ime Delta HF 4WD i bila je pogonjena 2.0-litrenim agregatom. Redni četverocilindraš je uz pomoć turbo punjača razvijao za to doba iznimno respektabilnih 165 KS. Osim velike snage, pravi adut Delte bilo je odlično držanje ceste za koje je bio zaslužan pogon na sve kotače s stražnjim Torsen diferencijalom.
2.0-litreni turbo motor smatrao se vrlo pouzdanim osim u slučajevima nestručnog tuninga. Zahtijevao je puno pažnje, ali je zauzvrat pružao velike količine gušta. Ovisno o izvedbi razvijao je od početnih 165 pa sve do konačnih 215 KS
U studenom 1987. godina svijetlo dana ugledala je Delta HF Integrale izvedba koja je već na prvi pogled djelovala znatno agresivnije od prethodne. Veći intercooler i unaprijeđena elektronika omogućili su povećanje snage na 185 KS u overboostu, a to je bilo dovoljno za sprint do stotke u 6.6 sekundi te postizanje maksimalne brzine od 215 km/h.
Točno tri godine nakon prve izvedbe na tržištu se u svibnju 1989. godine našla verzija HF Integrale 16V. Prelazak sa tehnologije od dva na četiri ventila po cilindru doprinijelo je brzini vrtnje agregata, a modifikacije poput: hidraulične spojke, širih gume i naplataka te ABS sustava činile su ovu izvedbu znatno ozbiljnijim automobilom. Ova je inačica značajna i po tome što je po prvi puta omjer snage bio u korist stražnje osovine. Već spomenuti prelazak na 16V tehnologiju rezultirao je povećanjem snage na okruglo 200 KS, ubrzanje je palo na 5.7 sekundi, a maksimalna brzina je narasla na 220 km/h.
Vrhunski očuvani primjerci poput ovog na slici u današnje su doba prava rijetkost
Delta HF Integrale Evolution koja je na tržište stigla u listopadu 1991. godine donosila je nova poboljšanja. Širi trag kotača, novi prednji i stražnji amortizeri, direktniji upravljački sustav te unaprijeđeni kočioni sustav, značili su još bolju stabilnost te samim time i aktivnu sigurnost. Evolution inačica Delte bio je automobil koji se početkom devedesetih godina uzimao kao referenca za suvereno držanje ceste, a i još dan danas bi bio u stanju očitati lekciju velikoj većini modernih i višestruko skupljih automobila. Zajedno s poboljšanjima na ovjesu stigla je i nova elektronika motora koja je zaslužna za povećanje snage od desetak 'konja', na okruglo 210 KS.
Crveni slon simbol je koji se u krugovima znalaca itekako štuje
Sve do lipnja 1993. godine sve inačice bazirale su se samo na estetskim promjenama koje su uglavnom bile djelo Martini Racinga te su se njima proslavljali naslovi prvaka u svjetskom rallyu. U lipnju 1993. godine, u posljednjoj godini Deltinog života, na tržište je stigla 215 KS snažna Evolution II inačica koja se zbog ekskluzivnosti proizvodila u samo pet boja: Gialla, Blue Lagos, Pearl Whit, Dealer Edition i Final Edition.
Proizvodnja Lancie Delte Integrale stala je, na žalost svih ljubitelja ovog legendarnog automobila, u listopadu 1994. godine.
Za automobil koji cilja na tako uzak krug kupaca Delta se prodavala odlično te se s punim pravom može reći da je osim u rallyu Delta bila pobjednik i na tržištu. Već u prvoj godini proizvodnje Delta 4WD prodala se u 1566 komada, a već iduće 1987. godine broj prodanih primjeraka narastao je na 4399 te Lanciji nije trebalo puno vremena za dosezanje prodanih 5000 automobila nužnih za homologaciju u Grupi A.
Čak i nakon 20 godina mišićavi dizajn Delte HF Integrale djeluje iznimno privlačno
U slijedeće tri godine: 1988., 1989. i 1990. prodaja je išla odlično te je vrlo brzo premašena brojka od 10.000 komada potrebnih za homologaciju. U te tri godine Delta HF Integrale 8V i Delta HF Integrale 16V prodale su se u 22.500 primjeraka. Konačni broj prodanih primjeraka od 1986. do 1994. godine iznosi 44.296, što je uistinu za svaku pohvalu.
Lancia će zauvijek ostati zapamćena kao najuspješniji proizvođač u svjetskom rally prvenstvu svih vremena, a najveće zasluge za to pripadaju upravo Delti koja je imala uspješnost od 100 %. Gotovo nevjerojatno zvuči podatak da je od šest sezona nastupanja u svjetskom rally prvenstvu Delta Integrale osvojila svih šest naslova. Bio je to automobil koji je konkurenciji jednostavno bio neuhvatljiv.
Već u premijernoj sezoni 1986. godine Delta je u Grupi B osvojila sve važnije rallye prije nego što je zbog niza nesreća grupa ukinuta, a od 1987. do 1992. godine osvojila je sve što se moglo osvojiti u Grupi A. Sa čak 46 pobjeda u WRC-u Delta je ostatku svijeta očitala bukvicu, a nju su vozile veličine poput: Kankkunena, Biasiona, Auriola, Alena, Toivonena, Röhla i Sainza.
Šest osovjenih naslova prvaka u šest godina nastupanja u svjetskom prvenstvu u rallyu uistinu su nevjerojatan rezultat
Osim u svjetskim razmjerima, Delta Integrale bio je automobil koji je često bio neuhvatljiv u raznoraznim regionalnim prvenstvima. Tako je bilo i kod nas. Legendarna Lancia koju je ing. Zlatko Kvočić pripremao za Niku Pulića bila je gotovo neuhvatljiva, a 1996. godine Pulić je s tim automobilom vrlo uspješno vozio europsko brdo i vodio žestoke bitke s Otokarom Kramskyem. Nažalost taj automobil je svoj put završio te iste godine na brdskoj utrci u Buzetu. Koliko je Lancia Delta Integrale izdržljiv automobil najbolje pokazuje činjenica da Delta Austrijanca Felixa Pailera koju je također pripremio ing. Kvočić razvija monstruoznih 520 KS.
U današnje je vrijeme teško pronaći Lanciu Deltu Integrale u vrhunskom stanju. To je automobil koji zahtjeva iznimno puno vlasnikove pažnje, ali zato je i u stanju puno toga i dati. Najbolji primjerci najčešće su neki iz limitiranih edicija čiji pregled možete pronaći u tablici, a cijena im se kreće od 20.000 pa sve do više od 40.000 eura.
Lagos blue:
[/quote]
I jedan eeextra text...
Svibanj 1986. godine u razmišljanjima automobilskih entuzijasta uistinu je značajan povijesni trenutak. Tada prije više od 20 godina rodila se legendarna kraljica, rally monstrum koji je pokorio svijet i kojeg svi štuju, jedna i neponovljiva Lancia Delta Integrale.
Prva inačica nosila je ime Delta HF 4WD i bila je pogonjena 2.0-litrenim agregatom. Redni četverocilindraš je uz pomoć turbo punjača razvijao za to doba iznimno respektabilnih 165 KS. Osim velike snage, pravi adut Delte bilo je odlično držanje ceste za koje je bio zaslužan pogon na sve kotače s stražnjim Torsen diferencijalom.
2.0-litreni turbo motor smatrao se vrlo pouzdanim osim u slučajevima nestručnog tuninga. Zahtijevao je puno pažnje, ali je zauzvrat pružao velike količine gušta. Ovisno o izvedbi razvijao je od početnih 165 pa sve do konačnih 215 KS
U studenom 1987. godina svijetlo dana ugledala je Delta HF Integrale izvedba koja je već na prvi pogled djelovala znatno agresivnije od prethodne. Veći intercooler i unaprijeđena elektronika omogućili su povećanje snage na 185 KS u overboostu, a to je bilo dovoljno za sprint do stotke u 6.6 sekundi te postizanje maksimalne brzine od 215 km/h.
Točno tri godine nakon prve izvedbe na tržištu se u svibnju 1989. godine našla verzija HF Integrale 16V. Prelazak sa tehnologije od dva na četiri ventila po cilindru doprinijelo je brzini vrtnje agregata, a modifikacije poput: hidraulične spojke, širih gume i naplataka te ABS sustava činile su ovu izvedbu znatno ozbiljnijim automobilom. Ova je inačica značajna i po tome što je po prvi puta omjer snage bio u korist stražnje osovine. Već spomenuti prelazak na 16V tehnologiju rezultirao je povećanjem snage na okruglo 200 KS, ubrzanje je palo na 5.7 sekundi, a maksimalna brzina je narasla na 220 km/h.
Vrhunski očuvani primjerci poput ovog na slici u današnje su doba prava rijetkost
Delta HF Integrale Evolution koja je na tržište stigla u listopadu 1991. godine donosila je nova poboljšanja. Širi trag kotača, novi prednji i stražnji amortizeri, direktniji upravljački sustav te unaprijeđeni kočioni sustav, značili su još bolju stabilnost te samim time i aktivnu sigurnost. Evolution inačica Delte bio je automobil koji se početkom devedesetih godina uzimao kao referenca za suvereno držanje ceste, a i još dan danas bi bio u stanju očitati lekciju velikoj većini modernih i višestruko skupljih automobila. Zajedno s poboljšanjima na ovjesu stigla je i nova elektronika motora koja je zaslužna za povećanje snage od desetak 'konja', na okruglo 210 KS.
Crveni slon simbol je koji se u krugovima znalaca itekako štuje
Sve do lipnja 1993. godine sve inačice bazirale su se samo na estetskim promjenama koje su uglavnom bile djelo Martini Racinga te su se njima proslavljali naslovi prvaka u svjetskom rallyu. U lipnju 1993. godine, u posljednjoj godini Deltinog života, na tržište je stigla 215 KS snažna Evolution II inačica koja se zbog ekskluzivnosti proizvodila u samo pet boja: Gialla, Blue Lagos, Pearl Whit, Dealer Edition i Final Edition.
Proizvodnja Lancie Delte Integrale stala je, na žalost svih ljubitelja ovog legendarnog automobila, u listopadu 1994. godine.
Za automobil koji cilja na tako uzak krug kupaca Delta se prodavala odlično te se s punim pravom može reći da je osim u rallyu Delta bila pobjednik i na tržištu. Već u prvoj godini proizvodnje Delta 4WD prodala se u 1566 komada, a već iduće 1987. godine broj prodanih primjeraka narastao je na 4399 te Lanciji nije trebalo puno vremena za dosezanje prodanih 5000 automobila nužnih za homologaciju u Grupi A.
Čak i nakon 20 godina mišićavi dizajn Delte HF Integrale djeluje iznimno privlačno
U slijedeće tri godine: 1988., 1989. i 1990. prodaja je išla odlično te je vrlo brzo premašena brojka od 10.000 komada potrebnih za homologaciju. U te tri godine Delta HF Integrale 8V i Delta HF Integrale 16V prodale su se u 22.500 primjeraka. Konačni broj prodanih primjeraka od 1986. do 1994. godine iznosi 44.296, što je uistinu za svaku pohvalu.
Lancia će zauvijek ostati zapamćena kao najuspješniji proizvođač u svjetskom rally prvenstvu svih vremena, a najveće zasluge za to pripadaju upravo Delti koja je imala uspješnost od 100 %. Gotovo nevjerojatno zvuči podatak da je od šest sezona nastupanja u svjetskom rally prvenstvu Delta Integrale osvojila svih šest naslova. Bio je to automobil koji je konkurenciji jednostavno bio neuhvatljiv.
Već u premijernoj sezoni 1986. godine Delta je u Grupi B osvojila sve važnije rallye prije nego što je zbog niza nesreća grupa ukinuta, a od 1987. do 1992. godine osvojila je sve što se moglo osvojiti u Grupi A. Sa čak 46 pobjeda u WRC-u Delta je ostatku svijeta očitala bukvicu, a nju su vozile veličine poput: Kankkunena, Biasiona, Auriola, Alena, Toivonena, Röhla i Sainza.
Šest osovjenih naslova prvaka u šest godina nastupanja u svjetskom prvenstvu u rallyu uistinu su nevjerojatan rezultat
Osim u svjetskim razmjerima, Delta Integrale bio je automobil koji je često bio neuhvatljiv u raznoraznim regionalnim prvenstvima. Tako je bilo i kod nas. Legendarna Lancia koju je ing. Zlatko Kvočić pripremao za Niku Pulića bila je gotovo neuhvatljiva, a 1996. godine Pulić je s tim automobilom vrlo uspješno vozio europsko brdo i vodio žestoke bitke s Otokarom Kramskyem. Nažalost taj automobil je svoj put završio te iste godine na brdskoj utrci u Buzetu. Koliko je Lancia Delta Integrale izdržljiv automobil najbolje pokazuje činjenica da Delta Austrijanca Felixa Pailera koju je također pripremio ing. Kvočić razvija monstruoznih 520 KS.
U današnje je vrijeme teško pronaći Lanciu Deltu Integrale u vrhunskom stanju. To je automobil koji zahtjeva iznimno puno vlasnikove pažnje, ali zato je i u stanju puno toga i dati. Najbolji primjerci najčešće su neki iz limitiranih edicija čiji pregled možete pronaći u tablici, a cijena im se kreće od 20.000 pa sve do više od 40.000 eura.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00221/00221526.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00221/00221527.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00221/00221527.jpg
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
DELTA & VIP
Kimi Raikkonen Ferrari yellow
Eddie Irvine Ginestra yellow
Gherard Berger Martini6
Mike Bongiorno Martini5 (tried also from the mourning Michele Alboreto)
Vasco Rossi Black Martini5
Alberto Tomba Evo1
Ing Leopoldo Pirelli Armored Evo1
Avv. Giovanni Agnelli Evo1 Cabrio
Ing Marelli Evo1
Giovannino Agnelli Evo2
Jean Alesi Evo1 and Ufficiale
Juha Kankkunen Official blueta Red Madras//
Dr. Umberto Agnelli Evo1
Miki Biasion Several Evo1 and 2
Renato Trap Italy club
Luigi Macaluso Italy club
Mauro Forghieri Italy club
Renato Of Goes them Italy club
Borja Garci'a Evo1
Didier Auriol Evo1 and Ufficiale
Andrea Aghini Official 1992
Roberto Baggio Yellow Evo2 Ginestra
Alexander Of the Piero Evo1 White woman
Loris Capirossi Yellow Evo2 Ginestra
Riccardo Errani Evo1, Gr.A, Erre20
Philippe Bugalski Evo1
Dolce&Gabbana Evo2
Frederik André Henrik Christian (Prince of Denmark) Evo2
Eros Ramazzotti Ginestra yellow
Ezio Crude oil Red Evo1
Paul Andreucci Black Evo1
Fabrizio Ravanelli Evo2 White man Pearl, Red Evo2 Monza
Stefano Tacconi 16V. Red Monza
Diego Arming Maradona Evo2
George Rocca Evo1 White woman
Kristian Ghedina Red Evo1
Conte Umbero Rossi 16V. Safari official
Kimi Raikkonen Ferrari yellow
Eddie Irvine Ginestra yellow
Gherard Berger Martini6
Mike Bongiorno Martini5 (tried also from the mourning Michele Alboreto)
Vasco Rossi Black Martini5
Alberto Tomba Evo1
Ing Leopoldo Pirelli Armored Evo1
Avv. Giovanni Agnelli Evo1 Cabrio
Ing Marelli Evo1
Giovannino Agnelli Evo2
Jean Alesi Evo1 and Ufficiale
Juha Kankkunen Official blueta Red Madras//
Dr. Umberto Agnelli Evo1
Miki Biasion Several Evo1 and 2
Renato Trap Italy club
Luigi Macaluso Italy club
Mauro Forghieri Italy club
Renato Of Goes them Italy club
Borja Garci'a Evo1
Didier Auriol Evo1 and Ufficiale
Andrea Aghini Official 1992
Roberto Baggio Yellow Evo2 Ginestra
Alexander Of the Piero Evo1 White woman
Loris Capirossi Yellow Evo2 Ginestra
Riccardo Errani Evo1, Gr.A, Erre20
Philippe Bugalski Evo1
Dolce&Gabbana Evo2
Frederik André Henrik Christian (Prince of Denmark) Evo2
Eros Ramazzotti Ginestra yellow
Ezio Crude oil Red Evo1
Paul Andreucci Black Evo1
Fabrizio Ravanelli Evo2 White man Pearl, Red Evo2 Monza
Stefano Tacconi 16V. Red Monza
Diego Arming Maradona Evo2
George Rocca Evo1 White woman
Kristian Ghedina Red Evo1
Conte Umbero Rossi 16V. Safari official
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Kako li se Dolce i Gabbana dogovaraju kad ko vozi i ko koga vozi?
Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Vjerovatno sede jedan drugom u krilo
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Jedan snimak sa ljetosnjeg Street Race-a u Sarajevu...
Delta vs RS4
Delta vs RS4
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
UUUU jeeee kakvo ciscenje
"...owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine" by Jeremy Clarckson (da je srbin zvao bi se Jeremija)
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Pa glat je mogo da mu da tri dužine auta fore
ko iz praćke , da ne poveruješ
ko iz praćke , da ne poveruješ
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Vlasnik i vozac one Delte je Suad Hota iz Sarajeva. Prema nekim izvorima,auto ima oko 750 KS. Slijedi kratak clanak o njemu (vlasniku).
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- cipiripi
- Lokacija: BGD