Giulietta 1750i Turbo Benzina
Poslato: Pon Nov 05, 2018 8:27 pm
Drugar nije ljubitelj društvenih mreža i foruma, ali mi je dao dozvolu da u njegovo ime otvorim temu i predstavim Alfu na pravi način. Smatram da jedan ovakav primerak zaslužuje da se o njemu napiše koja reč, tim pre što se polako pretvara i u mini projekat, a nikad nisam imao problem da zašiljim pero i pišem o inspirativnim Alfama, čak i kad nisu moje.
Dakle bela 1750 TBi kupljena kod ovlašćenog dilera iz programa staro za novo, od prvog vlasnika koji je prešao na Stelvio. Od prvog dana je redovno servisirana, a do momenta kupovine pregazila manje od 50 kkm. Poseduje bogat paket opreme koji uključuje i navigaciju, Bose ozvučenje, kožna sedišta sa grejanjem i memorijom, xenone i gotovo sve drugo izuzev staklenog neba i prednjih parking senzora, koliko mogu da se setim. Ovako je počeo njen drugi život:
Pošto je drugar detaljista prešlo se na otklanjanje i najsitnijih mana, odnosno redovno servisiranje, tako da je odmah odrađen mali servis (do velikog ima još dosta lufta), odrađene su komplet kočnice koje su bile u lošem stanju i zamenjena je posuda za rashladnu tečnost koja je imala mikro pukotinu. Išlo se do poslednjeg detalja pa je tako promenjeno i ulje u menjaču, kao i potpuno novi dugmići na volanu pošto su neki od starih reagovali samo na vrlo snažan pritisak. Podrazumeva se dijagnostika i vizuelni pregled svih vitalnih sklopova.
Nakon što je mehanički potpuno proverena i rešena, prešlo se na estetiku pa je Alfa ispolirana i stavljena je „keramika“. Nakon toga došlo je i do prve veće personalizacije kada je Giulietta počašćena Mopar kompletom spojlera, difuzora i bočnih suknjica. Svojevremeno sam ostavljao link za ovaj body kit dok je nuđen za 50% redovne cene, a drugar ga je sada pazario za jedva 30%. I dalje je to za naše stadarde lepa cifra za šminku, ali mislim da je vredelo. Čak šta više – sjajno izgleda! Uzor za ovaj zahvat bio je jedan od 100 primeraka iz specijalne edicije Squadra Corse koji su osim estetskih promena dobili i više snage pa su nasvirani na 280 KS. Evo kako ta zverka izgleda:
http://www.rsperformancecars.co.za/rece ... adra-corse
A evo kako je sve čučnulo na Julku drugara:
Što se tiče nekih daljih planova, skačem mu po glavi da poseti neki od renomiranih auspuh servisa i stavi nove nastavke malo većeg prečnika i sjaja, pogotovo sada kada bi se isti odlično uklopili uz difuzor. Poseduje dva seta odlično očuvanih premium guma, ali samo jedan set felni, pa je u planu kupovina novih koje bi služile kao letnji set, dok bi ove ostale kao zimski (ako se ostane pri postojećim željama i planovima). Najveći problem je dovođene estetike do perfekcije jer se Alfa koristi kao prevoz do i sa posla po najvećem špicu i u svim vremenskim prilikama, dok je često i na javnim parkinzima, a svi znamo kako to izgleda kada je BG u pitanju. Uglavnom postojećim felnama treba sređivanje, postoje ožiljci i zafarbana mesta na limariji, retrovizorima, ali je pitanje koliko ima smisla detaljno se baviti time pri postojećim uslovima eksploatacije. I sa ove strane stižu pritužbe na oblik i funkcionalnost sedišta iz pre FL ere tako da bi aktuelna Veloce sedišta legla kao kec na deset, ali to je baš na dugačkom štapu i pre neka moja maštarija nego vlasnikova.
Inače da se ja pitam i da sam vlasnik ovakvog vozila verovatno bih gledao da kompletiram Squadra Corse look do kraja, misleći na izduv, felne retrovizore i eventualno zadnji spojler kako bih zaokružio celu lepu priču. Ali ja se ipak (srećom) ne pitam i videćemo kojim putem će ići vlasnik. U svakom slučaju ova Julka je već personalizovana i prepoznatljiva.
Ukoliko drugar ne odluči da se i zvanično pridruži biću tu za sva pitanja, zamerke i pohvale. To mi neće mi biti problem jer sam je video i vozio, a imaću prilike da iz druge ruke ispratim i njen dalji život.
Dakle bela 1750 TBi kupljena kod ovlašćenog dilera iz programa staro za novo, od prvog vlasnika koji je prešao na Stelvio. Od prvog dana je redovno servisirana, a do momenta kupovine pregazila manje od 50 kkm. Poseduje bogat paket opreme koji uključuje i navigaciju, Bose ozvučenje, kožna sedišta sa grejanjem i memorijom, xenone i gotovo sve drugo izuzev staklenog neba i prednjih parking senzora, koliko mogu da se setim. Ovako je počeo njen drugi život:
Pošto je drugar detaljista prešlo se na otklanjanje i najsitnijih mana, odnosno redovno servisiranje, tako da je odmah odrađen mali servis (do velikog ima još dosta lufta), odrađene su komplet kočnice koje su bile u lošem stanju i zamenjena je posuda za rashladnu tečnost koja je imala mikro pukotinu. Išlo se do poslednjeg detalja pa je tako promenjeno i ulje u menjaču, kao i potpuno novi dugmići na volanu pošto su neki od starih reagovali samo na vrlo snažan pritisak. Podrazumeva se dijagnostika i vizuelni pregled svih vitalnih sklopova.
Nakon što je mehanički potpuno proverena i rešena, prešlo se na estetiku pa je Alfa ispolirana i stavljena je „keramika“. Nakon toga došlo je i do prve veće personalizacije kada je Giulietta počašćena Mopar kompletom spojlera, difuzora i bočnih suknjica. Svojevremeno sam ostavljao link za ovaj body kit dok je nuđen za 50% redovne cene, a drugar ga je sada pazario za jedva 30%. I dalje je to za naše stadarde lepa cifra za šminku, ali mislim da je vredelo. Čak šta više – sjajno izgleda! Uzor za ovaj zahvat bio je jedan od 100 primeraka iz specijalne edicije Squadra Corse koji su osim estetskih promena dobili i više snage pa su nasvirani na 280 KS. Evo kako ta zverka izgleda:
http://www.rsperformancecars.co.za/rece ... adra-corse
A evo kako je sve čučnulo na Julku drugara:
Što se tiče nekih daljih planova, skačem mu po glavi da poseti neki od renomiranih auspuh servisa i stavi nove nastavke malo većeg prečnika i sjaja, pogotovo sada kada bi se isti odlično uklopili uz difuzor. Poseduje dva seta odlično očuvanih premium guma, ali samo jedan set felni, pa je u planu kupovina novih koje bi služile kao letnji set, dok bi ove ostale kao zimski (ako se ostane pri postojećim željama i planovima). Najveći problem je dovođene estetike do perfekcije jer se Alfa koristi kao prevoz do i sa posla po najvećem špicu i u svim vremenskim prilikama, dok je često i na javnim parkinzima, a svi znamo kako to izgleda kada je BG u pitanju. Uglavnom postojećim felnama treba sređivanje, postoje ožiljci i zafarbana mesta na limariji, retrovizorima, ali je pitanje koliko ima smisla detaljno se baviti time pri postojećim uslovima eksploatacije. I sa ove strane stižu pritužbe na oblik i funkcionalnost sedišta iz pre FL ere tako da bi aktuelna Veloce sedišta legla kao kec na deset, ali to je baš na dugačkom štapu i pre neka moja maštarija nego vlasnikova.
Inače da se ja pitam i da sam vlasnik ovakvog vozila verovatno bih gledao da kompletiram Squadra Corse look do kraja, misleći na izduv, felne retrovizore i eventualno zadnji spojler kako bih zaokružio celu lepu priču. Ali ja se ipak (srećom) ne pitam i videćemo kojim putem će ići vlasnik. U svakom slučaju ova Julka je već personalizovana i prepoznatljiva.
Ukoliko drugar ne odluči da se i zvanično pridruži biću tu za sva pitanja, zamerke i pohvale. To mi neće mi biti problem jer sam je video i vozio, a imaću prilike da iz druge ruke ispratim i njen dalji život.