Stranica 3 od 4

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 5:59 pm
od G0XY
hahaha

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 6:44 pm
od OMP
jbg ja nisam lovator kao neki da se rasipam parama za nove turbine, grane, cuda, muda i da mi se svi slihtaju, masu zastavicama i klicu kao bogu kad postavim sliku nekog novog dela na forum. ja za razliku od mnogih imam iskrene prijatelje gde pare nisu prioritet i ne moram poznanstva i drugare da kupujem niti da gradim lazna i virtuelna prijateljstva preko neta!

ovaj forum je odavno postao, nazalost, steciste onih dobro stojecih kojima se svi dive jer izgleda moras da imas pare i dobar auto da bi bio neko i nesto na forumu. CAST IZUZECIMA!!! ali malo ih je
odavno je poznato da je suludo nesto pitati ili zatraziti pomoc preko foruma jer bivas ismevan zato sto pokusavas nesto sam da resis iz nekog svog hira ili znatizelje, mnogi izgleda vise vole da ih majstori sisaju za svaku glupost ali dobro dok je ovaca bice i vune.

zao mi je sto sam uopste trosio vreme na ovom forumu i pokusavao ljudima da pomognem kad god sam mogao, bolje da sam ih zezao i ismevao izgleda bih ispao baja i mozda cak i dobio neku funkciju na forumu poput nekih, nije ni cudo sto je mnogo kvalitetnih ljudi otislo sa ovog foruma.

Odavno na forumu nema nista pametno da se procita, zapitajte se zasto? nekad su teme bile konkstruktivne i ljudi su pomagali jedni drugima i resavali probleme, ali ocigledno tih ljudi je ostalo jako malo, dosla neka nova klapa kojoj izgleda forum sluzi da se hvale ili caskaju sa "prijateljima" ili pak prosipaju mudrosti a do juce nisu znali nos da obrisu, danas su veliki tjuneri i poznavaoci. opet cast izuzecima!

ja necu otici sa foruma jer sam ovde od prvog dana i smatram da sam gradio ovaj forum na ovaj ili onaj nacin, mozete samo da me banujete sto ne bi bilo cudo ni presedan, vidjali smo to i ranije cim neko kaze neku istinu koja nekog zaboli dobije ban ali dobro ni to nije problem, ako ostanem uvek cu pokusati nekom da pomognem i nastavim kontakt sa ovo malo, na zalost jako malo, kvalitetnih ljudi koji su ostali, a svi koji se prave pametni, i koji su od juce na forumu i misle da su POCUCLALI svo znanje ovog sveta, neka nastave da uzivaju u svom virtuelnom svetu gde izgleda jedino i mogu biti neko i nesto. CAST IZUZECIMA!!!

hvala svima koji su pokusali da pomognu na ovaj ili onaj nacin bez obzira sto je za neke to bila samo izrecena "kolicina gluposti" ali su bar pokusali da pomognu, nisu se pravili da su veliki majstori, tuneri i sl.

toliko od mene, vrv ce ovo biti obrisano kao i mnogo toga jer istina uvek boli ali izgleda neki samo tako i umeju da se nose sa realnoscu ;)

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:08 pm
od G0XY
Nema potrebe toliko da se ljutis,u svakoj temi ima svacega i svako ima slobodu da pise ono sto mu je interesantno.
Sto se tice tebe i tvog znanja,uvek si dobrodosao na forum,a sto se tice tvoje konstatacije o poziranju,kacenju novih delova i slicnih stvari,svaka tema ima svoju publiku,a neko rasipa pare na kladionicu,neko potrosi bogatstvo za cigare,a neko voli da ustedi i kupi novi deo :)
Sto se tice majstora i sredjivanja frizure,ne znaci da je neko ovca ako ode kod majstora,nekada je mnogo skuplje raditi ono sto ne znas,pa kasnije platis punu cenu.I tvoji drugari su majstori,moraju i oni od necega da zive ;)
Generalno,ako neko ima slobodu da napise neku glupost da ne trepne (ne mislim na tebe),ne vidim i sto neko drugi ne bi imao slobodu da napise da je ta glupost-glupost.
Sto se tice sredjivanja vozila uz pomoc foruma,imas punu slobodu za to,ali ako nesto lupis i neko strucan ti ukaze na to - nema ljutis ...
Sto se tice odumiranja foruma,odlasku "legendi foruma",banovanju itd...dajte vise promenite plocu,niko se nije vencao sa forumom,promene ljudi interesovanje,ozene se - zena zabrani forum :D ,a postoje viber grupe koje su mnogo zgodnije za komunikaciju,jbg sve je to deo internet evolucije.

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:09 pm
od 916
ne bih se mešao u vaše rasprave(izgleda nešto od ranije)ali ja ne vidim problem u tome što omp pokušava da popravi auto sam ili sa drugarima,lepo je kad uspeš da središ nešto sam...bar meni! pozdrav

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:24 pm
od mladenke
Kad ne znas onda slusas savete onih koji znaju, kad si vec pitao. To sto si stavio map senzor koji se ne poklapa sa tvojim brojem, ima za posledicu da ti se linearizacija u mapi ne poklapa sa tim map senzorom, sto za rezultat ima pogresno citanje pritiska. Pa jos ako si gasirao auto, ako ti je ecu npr ocitao 2.1 bar, ti si realno imao 2.5+ bara, sto je za fabricku turbinu moze da bude kobno. :D Zato ili slusaj savet kad si vec pitao, ili resavaj sam po sopstvenoj intuiciji pa ces kad procesljas sve da ubodes i problem. Mada je valjda lakse ovo prvo, a i ustedece ti puno vremena i zivaca. Ima i pametnijih stvari da se radi nego da se bude ispod haube. :D

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:32 pm
od OMP
da se razumemo, ja nista nemam protiv toga sto neko ima visak para, kako je zaradio i kako ih trosi apsolutno me ne zanima niti mi smeta, u svom drustvu imam par drugara sa mnogo para i ne gledam ih drugacije od onih koji nemaju ali nije u redu podrugivati se nekom ko na neki drugi nacin pokusava nesto da resi.

ja sam neko ko vecinu stvari pre svega voli da resi svojim prstima, znanjem i uslovima, ne zbog toga jer nemam para ili mi je zao da ih potrosim, nego zato jer volim kad sam nesto popravim, napravim i sl. to mi je neki fetis jbg.
e kad ne mogu nesto sam nisam od onih sto bi po svaku cenu da uradi i nesto zajebe, i ne idem do toga da ispadne skuplja dara nego mera, u tom slucaju prepustam onima koji znaju i mogu vise od mene, nebitno dal su drugari ili ko, ali imam tu srecu da imam drugare u raznim "zanatima" pa eto mnoge stvari me ne kostaju ili mnogo manje kostaju nego da idem kod nekog koga ne poznajem. Ni tu ne vidim nista lose da bi bih bio prozvan na tu temu.

da nisam hteo da slusam savete ne bih ni otvorio temu, ali se ispostavilo da u ovakvim temema mali broj ljudi hoce da pomogne a veci broj da pametuje ili ismeva.

sad vise nije ni bitno, izguracu ovo kako umem i dok umem sto ne budem mogao ima ko moze, tako da sto se mene tice ovakvi saveti, šatro u zelji da se pomogne, mi ne trebaju i tema moze da se zakljuca.

hvala na paznji.

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:33 pm
od G0XY
Brate iskuliraj,gde su mladi tu je i sala :lol: :lol:

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:34 pm
od OMP
916 napisao:ne bih se mešao u vaše rasprave(izgleda nešto od ranije)
apsolutno nemam nista protiv nikog na forumu, sa kim sam imao raspravio sam odavno.

Re: Hladan start

Poslato: Sub Dec 02, 2017 7:34 pm
od maxy
Obicno to sredjivanje ispadne skuplje, plus izgubljeno vreme. Ono sto je riknulo na autu mora da se menja, nema razloga da lazemo sami sebe.

Re: Hladan start

Poslato: Čet Mar 01, 2018 11:55 pm
od Zvrle
Evo da ja ponovo napišem nešto na ovu temu, već sam ranije rekao da sam i ja primetio da kod prvog paljenja Alfa zadimi plavičasto, nisam tome pridavao veliki značaj smatrajući da auto koji ima zavidnu kilometražu mora kad tad da počne da "popušta". U poslednje vreme kod svakog prvog paljenja sam obraćao pažnju na taj dim i uvek ga je bilo, sve do pre nekoliko dana. Od tada više nema dima kod prvog paljenja. U međuvremenu ništa nije čačkano oko motora, ulje i svi filteri su menjani krajem avgusta, tako da ni to nije uzrok. Jedino što mi pada na pamet je da je gorivo u pitanju, jer sam od jesenas uvek sipao Molov ED sa aditivima, a pre nekoliko dana sam sipao Nisov običan ED. Ne mogu 100% da garantujem da je to uzrok, ali se baš poklopilo i navelo me na takvo razmišljnje. Možda je neki od aditiva krivac za dim? Eto to je neko moje zapažanje pa ga podelih sa vama.

Re: Hladan start

Poslato: Pet Mar 02, 2018 10:00 am
od Macola
Meni se redovno palila MIL lampica zbog lošeg sagorevanja, ali od kada sipam samo OMV 95 sa aditivima nije ni jednom već mesecima.

Re: Hladan start

Poslato: Ned Mar 04, 2018 9:09 am
od OMP
ja sam probao sa razlicitim gorivima na razlicitim pumpama i uvek isto, ovih dana skidam dizne i saljem na proveru pa cemo videti

Re: Hladan start

Poslato: Ned Mar 04, 2018 9:18 am
od edin
Vec neko vreme sam zagovornik toga da obican ED, pogodniji za obicne JTD motore, nego aditivirani ED.

Poslato: Ned Mar 04, 2018 12:15 pm
od interceptor
Ja ne znam dali je pogodniji ali moj auto ne zna da oseti razliku. Čak i u Madjarskoj sam na šelovoj pumpi dva rezervoara sipao onaj njihov skuplji i sve isto i potrošnja i ponašanje. Jedino kad sam nisov skuplji sipao par rezervoara desila se zanimljiva stvar,skočila potrošnja skoro za litar e sad dali je od njega ili sam imao više lokala baš i nisam siguran ali povratkom na obični i potrošnja se vratila na normalu.

Sent from maj el dži ge-2 manji

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 9:09 am
od edin
Bill je jedno vreme negativnih komentara na UltraD i G-drive

Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 10:10 am
od mali radojica
Bas cu da predjem na obican dizel pa da vidim ima li razlike. Mada jako malo vozim pa je pitanje i da li cu primetiti jbg.

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 6:05 pm
od Raketa
Drugar u austriji kad sipa taj skuplji dizel u 535 e60 , brze mu potrosi , ja kad sipam 100 u ficu isto brze potrosi.. a ima neka prica kao da taj jaci brze sagori pa ga i vise trosi

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 6:22 pm
od BobanR
Meni se čini da je potrošnja regulisana u ECU i da više oktana/ketana može da utiče samo na snagu, a ne na potrošnju. Pod uslovom da su dizne u redu, potrošnja je ista, ma koje gorivo sipali.

Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 6:57 pm
od nidza
Mislim da ne možeš razdvajati snagu i potrošnju danas, u vezi sa kvalitetom goriva. Nekad nije toliko veze imalo, ali danas ECU vrlo brzo skapira šta sagoreva.

Moralo bi bolje gorivo da nudi i nižu potrošnju pri istom režimu, ako pruža veću snagu pri maksimalnom.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 7:30 pm
od BobanR
Dok ne ugrade AI u ECU, količina goriva je određena u mapi. Postoje parametri koji mogu da ograniče ubrizgavanje, poput EGT-a, ali ništa što bi moglo da poveća količinu ubrizganog goriva. Dokle god je mehanički sve u redu sa autom, potrošnja ne zavisi od kvaliteta goriva.

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 8:50 pm
od Alfanatic
Izneo je kolega Siniša interesantnu teoriju da jedno sipanje goriva kakvo se obično ne koristi nije dovoljno, te da se razlike u potrošnji i performansama mogu osetiti tek nakon nekoliko točenja, kad se "nauči" na nove vrednosti. Da ne citiram sada stručnijeg kolegu, ubaciće se već i on ako treba i ponoviti svoja zapažanja ;)

P.S. Zalutao sam ovde u dizel sekciju, ali valjda i tu važi isto :lol:

Re: Hladan start

Poslato: Pon Mar 05, 2018 9:00 pm
od alonso14
Od drugara koji radi u firmi koja iskljucivo saradjuje sa NIS-om/ Gazprom-om sam saznao da je u toku decmbra/januara bila neka '' frka '' u redovima te kompanije jer navodno G drive dizel nije ispunio standarde kvaliteta, sto je naknadno otkriveno te su po brzinskom postupku izvlacili gorivo, ispirali tank-ove i korigovali ga, te bi sada trebalo da je odlican. To su neke info sto su do njega dosle, nadam se da nisu dezinformacije. Mozda neko ko je nezadovoljan G- drajvom je zakacio te lose ture.. Svakako sam svega 2-3 puta u zadnjih godinu dana sipao na nis-u ED, jer sam bio nezadovoljan, tada, Ultra Diesel-om.

Re: Hladan start

Poslato: Uto Mar 06, 2018 12:06 pm
od Zika
nidza napisao:Mislim da ne možeš razdvajati snagu i potrošnju danas, u vezi sa kvalitetom goriva. Nekad nije toliko veze imalo, ali danas ECU vrlo brzo skapira šta sagoreva.

Moralo bi bolje gorivo da nudi i nižu potrošnju pri istom režimu, ako pruža veću snagu pri maksimalnom.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ovi tvrde

Slika


i usput i operu dizne

Slika


Onda pitanje što prodaju taj krš od goriva ?

Re: Hladan start

Poslato: Uto Mar 06, 2018 12:17 pm
od BobanR
Prilično sam siguran da na tim pritiscima dizel brizgaljke ne mogu biti delimično zapušene, odnosno, ne deluje logično da se taloži prljavština iz goriva na način na koji je opisano.

Re: Hladan start

Poslato: Uto Mar 06, 2018 12:19 pm
od popovicvl
Prvo i prvo, NIS ne proizvodi G-drive i ED posebno. Proizvodi isključivo ED, i jedino cisternu ED možeš kupiti. Na kapiju rafinerije izlazi samo jedno gorivo. Oni naknadno sipaju aditiv koji čisti, pere, puši...

1 kg ED i G-drive ima istu energetsku gustinu, tako da se ne zamlaćujete.

Ove ilustracije od gore normalan čovek može da baci peglu od količine gluposti. Znači motor izgubi neku snagu tokom vremena, ok, ovo može da se shvati, ali da posle upotrebe G-drive dizela ne što povrati snagu, nego i doda. Fantastično. Pere dizne, i spolja i iznutra, i ovaj deo koji nije u motoru. genijalno.