Stranica 1 od 1

Potrosnja ulja

Poslato: Čet Nov 02, 2017 9:11 pm
od Petaraga
Imam tri pitanja:
1.koje ulje za motor je najbolje za alfu 147 1,6 ts 77/105 2002 g
2.posto sam cuo da sve alfe trose ulje kolika je ,,normalna'' potrosnja na 1000 km
3.desava mi se da kad idem nizbrdo posle toga na ravnici prvi put kad mu dam gas zadimi to sam vise puta video u retrovizoru

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Pet Nov 03, 2017 11:59 am
od Fittipaldi
1. Selenia 20K (Lično bih uvek u TS sipao Racing ako motor ne troši enormno ulje).
2. Do 0,3-0.4 l ulja na 1000km nije problem.
3. To znači da sagoreva ulje koje iz nekog razloga dospeva u kompresioni prostor zbog potrošenih karika ili gumica ventila.
Prati potrošnju ulja pa ćeš moći da doneseš zaključak da li je potrebna neka intervencija na motoru ili ne.

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Pon Nov 06, 2017 5:48 pm
od Petaraga
Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Uto Nov 07, 2017 9:35 pm
od PetarP
1. Kad ne znam sta je dobro kupim skuplje. 10w60 racing selenia je skroz ok za 2.0T.S.

2. Moj 2.0T.S. od pocetka trosi 300-400ml/1000km, barem tako kaze covek od kog sam je kupio. Kod mene je jednom prilikom potrosila i manje jer je lagano vozen auto.

3.Kad pustis gas na npr 4000rmp ECU naredi gasenje dovoda goriva i ako se tako kotrljas npr 400m, nema kontrolisanih detonacija, i na zidovima cilindra se moze nakupiti malo ulja koje karike nisu obrisale. Jos jedna stvar dodaje ovde brze nakupjanje ulja a to je blagi vakum koji se stvara u cilindrima zbog zatvorene klapne gasa (mozda je ovo cak i razlog zasto se klapna ne zatvara 100% vec je uvek par stepeni otvorena). Onda kada posle tako neke nizbrdice das gas pocne da sagoreva to ulje koje se nakupilo.

4. Zar je bitno, i zbog jednog i zbog drugog moras da skidas glavu :)

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Uto Nov 07, 2017 9:51 pm
od MiloshBg
Petaraga napisao:Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice
Kad su samo gumice losije, auto najvise dimi pri paljenju, a kad su karike onda dimi non stop.

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Uto Nov 07, 2017 10:18 pm
od bums85
Ne mora se skidati glava zbog gumica, samo bregaste i ima manje posla nego kada su karike

Re: Potrosnja ulja

Poslato: Uto Nov 07, 2017 11:42 pm
od PetarP
MiloshBg napisao:
Petaraga napisao:Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice
Kad su samo gumice losije, auto najvise dimi pri paljenju, a kad su karike onda dimi non stop.
To je prilicno nepouzdana teorija, ne kazem da mozda nije u vecini slucajeva, ali def. ne mora biti. Licno sam zamenio samo gumice bez skidanja glave (sr20de) i opet bio problem dima pri prvom paljenju.
bums85 napisao:Ne mora se skidati glava zbog gumica, samo bregaste i ima manje posla nego kada su karike
Aj, posto pricamo o T.S. bas sam danas nosio glavu skunutu sa 2.0T.S. u MR i poskidao gumice (poskidao sam sve da mi ne gundjaju tamo). Skinuta je sa motora sa 228000km koji je gutao ulje, a gumice i dalje mekane i unutrasnji precnik uzi od stuba ventila.

Mogu gumice da se zamene bez skidanja glave, jednon sam bio dovoljno pametan da poslusam savete sa interneta i tako uradim-nista nisam postigao, zato sam i napisao "moras"

I nisam siguran kako na cf3 T.S. zameniti gumice bez skidanja glave. Kako pritisnuti oprugu kad nema gde alat da se postavi i kad su opruge unutar vodjica hidropodizaca? Meni je to pretvaranje normalnog posla u budzevinu.

@Petaraga moj ti je savet ako se upustis u posao resavanje potrosnje ulja
-skidanje glave i komplet ciscenje od karbona
-nov dihting, karike, gumice, leteci lezajevi

Da placas cenu skidanja bregastih samo da bi promenio gumice, sta znam, proceni sam.

Potrosnja ulja

Poslato: Sre Nov 08, 2017 9:32 am
od mali radojica
Ako rasturas obavezno proveri klipove.