Pomoc Alfa 159 2.0 jtdm
Poslato: Ned Avg 20, 2017 10:56 pm
Cao kolege,
Nadam se da ce se neko od vas ukljuciti i dati mi neku ideju kako da rijesim problem.
Imam Alfu 159 2.0 jtdm 2010.g koja je u besprekornom stanju. Prije oko 2 mjeseca sam primijetio da se auto muci i da slabo vuce iz niskih obrtaja. dugo mu treba da napuni pritisak u turbini, a tek posle 2800 rpm kao povuce.
Takodje se javlja visak crnog dima i 30- tak posto veca potrosnja.
Bio sam kod majstora, sve je u redu, nema gresaka, mehanicki sve ispravno, ali kada smo ga zajedno probali uvjerio se da sa autom od 170 ks ne mogu da preteknem Golfa III. Auto je zatim bio par dana kod njega, a onda je iskopcao protokomjer i utvrdio da auto mnogo bolje ide. Rekao mi je da kupim novi i da je 100% protokomjer!
Odem ja potom iz Podgorice do Beograda sa iskopcanim protokomjerom, auto leti, nema ni kapi dima, puni i petom i setom brzinom iz niskih obrtaja kao lud, pumpa do 200 km/h kao od sale, jedino sto je upaljena motorna greska zbog iskopcanog protokomjera, sve ostalo skroz OK.
Cim sam stigao u Beograd kupim NOV original BOSCH protokomjer 120€ po kataloskom broju, ugradim ga i kako sam bio sam u kolima i ne primijetim neku veliku razliku, a posto je auto odma ponistilo gresku, pomislim da sam rijesio problem.
Medjutim kao sam krenuo nazad pun stvari sa zenom i djecom, ponovo osjetim da se auto muci. Dzabe ga ja cijelim putem nervozno vracam u nize brzine i tjeram u visoke obrtaje, jednostavno ne ide!
Cim sam presao granicu, iskopcam protokomjer i auto leti. Ludiiiloooo....
Ne znam sta da radim? Prvo zovem majstora i kazem mu sta se desava. On mi kaze da ima puno kopija i da ostaje pri tome da je 100% protokomjer. Ja onda zovem covjeka koji mi je prodao, a on mi kaze da je dio 100% original Bosch da ima na kutiji kod pomocu koga mogu preko interneta da provjerim autenticnost i da ukoliko je neispravan moze da ga zamijeni, ali mi takodje kaze da su ranije Bosch protokomjeri crkavali, ali da su u fabrici ukacili o cemu se radi i napravili novije generacije koje vrlo rijetko crkavaju i da je moj ta novija generacija.
Kad sam se vratio odem kod mog majstora, ostavim mu i auto i stari i novi protokomjer i kutiju sa hologramom i svim i naravno da sam provjerio preko neta i da je dio original i kazem majstoru da ako je siguran da slobodno poruci jos jedan i da cu ga platiti, a ako nije da utvrdi sta je i da to rijesimo.
Auto je bio jos par dana kod njega i on sada tvrdi da je u pitanju usisna grana i geometrija turbine.
Da treba sve da se skida i ocisti da ce problem biti rijesen.
Uzeo sam auto i zakazali smo to da radi za 10 dana. Od tada ga vozim sa iskljucenim protokomjerom i bas sam imao priliku da ga testiram. Auto ubija kako ide!!! Jednostavno je sve u redu. Vuce kao lud, vec od 1500 rpm puni do 4000 rpm bez problem, nema kapi dima, potrosnja za tu ludacku voznju sasvim podnosljiva.
Moje pitanje je: KAKO JE TO MOGUCE AKO JE KVAR MEHANICKE PRIRODE????
Zdrava logika mi kaze da ako je u pitanju zaprljana usisna grana ili geometrija turbine, pa to se ne bi moglo rijesiti ni kada se iskopca protokomjer.
Ne znam sta da radim? Strah me ovog ciscenja koje smo zakazali, jer je veliki posao, treba da se razupci motor koji ima 2 bregaste, a plus sam vec u minusu 150€ za protokomjer. Strah me da cu napraviti jos veci problem i trosak, a da uopste to nije u pitanju. Ima li neko iskustva sa slicnim problemom i da li ima neko predlog sta jos da prekontrolisem?
HELP PLEASE!!!!!
Nadam se da ce se neko od vas ukljuciti i dati mi neku ideju kako da rijesim problem.
Imam Alfu 159 2.0 jtdm 2010.g koja je u besprekornom stanju. Prije oko 2 mjeseca sam primijetio da se auto muci i da slabo vuce iz niskih obrtaja. dugo mu treba da napuni pritisak u turbini, a tek posle 2800 rpm kao povuce.
Takodje se javlja visak crnog dima i 30- tak posto veca potrosnja.
Bio sam kod majstora, sve je u redu, nema gresaka, mehanicki sve ispravno, ali kada smo ga zajedno probali uvjerio se da sa autom od 170 ks ne mogu da preteknem Golfa III. Auto je zatim bio par dana kod njega, a onda je iskopcao protokomjer i utvrdio da auto mnogo bolje ide. Rekao mi je da kupim novi i da je 100% protokomjer!
Odem ja potom iz Podgorice do Beograda sa iskopcanim protokomjerom, auto leti, nema ni kapi dima, puni i petom i setom brzinom iz niskih obrtaja kao lud, pumpa do 200 km/h kao od sale, jedino sto je upaljena motorna greska zbog iskopcanog protokomjera, sve ostalo skroz OK.
Cim sam stigao u Beograd kupim NOV original BOSCH protokomjer 120€ po kataloskom broju, ugradim ga i kako sam bio sam u kolima i ne primijetim neku veliku razliku, a posto je auto odma ponistilo gresku, pomislim da sam rijesio problem.
Medjutim kao sam krenuo nazad pun stvari sa zenom i djecom, ponovo osjetim da se auto muci. Dzabe ga ja cijelim putem nervozno vracam u nize brzine i tjeram u visoke obrtaje, jednostavno ne ide!
Cim sam presao granicu, iskopcam protokomjer i auto leti. Ludiiiloooo....
Ne znam sta da radim? Prvo zovem majstora i kazem mu sta se desava. On mi kaze da ima puno kopija i da ostaje pri tome da je 100% protokomjer. Ja onda zovem covjeka koji mi je prodao, a on mi kaze da je dio 100% original Bosch da ima na kutiji kod pomocu koga mogu preko interneta da provjerim autenticnost i da ukoliko je neispravan moze da ga zamijeni, ali mi takodje kaze da su ranije Bosch protokomjeri crkavali, ali da su u fabrici ukacili o cemu se radi i napravili novije generacije koje vrlo rijetko crkavaju i da je moj ta novija generacija.
Kad sam se vratio odem kod mog majstora, ostavim mu i auto i stari i novi protokomjer i kutiju sa hologramom i svim i naravno da sam provjerio preko neta i da je dio original i kazem majstoru da ako je siguran da slobodno poruci jos jedan i da cu ga platiti, a ako nije da utvrdi sta je i da to rijesimo.
Auto je bio jos par dana kod njega i on sada tvrdi da je u pitanju usisna grana i geometrija turbine.
Da treba sve da se skida i ocisti da ce problem biti rijesen.
Uzeo sam auto i zakazali smo to da radi za 10 dana. Od tada ga vozim sa iskljucenim protokomjerom i bas sam imao priliku da ga testiram. Auto ubija kako ide!!! Jednostavno je sve u redu. Vuce kao lud, vec od 1500 rpm puni do 4000 rpm bez problem, nema kapi dima, potrosnja za tu ludacku voznju sasvim podnosljiva.
Moje pitanje je: KAKO JE TO MOGUCE AKO JE KVAR MEHANICKE PRIRODE????
Zdrava logika mi kaze da ako je u pitanju zaprljana usisna grana ili geometrija turbine, pa to se ne bi moglo rijesiti ni kada se iskopca protokomjer.
Ne znam sta da radim? Strah me ovog ciscenja koje smo zakazali, jer je veliki posao, treba da se razupci motor koji ima 2 bregaste, a plus sam vec u minusu 150€ za protokomjer. Strah me da cu napraviti jos veci problem i trosak, a da uopste to nije u pitanju. Ima li neko iskustva sa slicnim problemom i da li ima neko predlog sta jos da prekontrolisem?
HELP PLEASE!!!!!