Ajde da ti pojasnim sto bolje mogu, kad prikopcas protokomer imas oko 500mg/i u voznji na laganom gasu, i kad das gas protokomer ocita 600mg/i odma po stiskanju papucice i ubrizga kolicinu goriva za taj parametar. Kad raskopcas protokomer on uzima srednju vrednost npr 800mg/i na laganom gasu, i cim stisnes papucicu on ubrizga gorivo u odnosu na ovih 800mg/i pa auto ide bolje. Tj imas veci obrtni moment po stiskanju gasa, ali sobzirom da ima srednju vrednost od 800mg/i ti u visim obrtajima ne dobijas gorivo koje treba da dodbijes pa auto ide slabije nego sa ispravnim protokomerom. Rezime, kad raskacis protokomer imas vise goriva u odnosu na vazduh nego sa zakacenim protokomerom, sto znaci da auto treba da se gusi kad je protokomer otkacen. Ali zaboravljas jednu stvar, a to je da vozis dizel. Tako da za razliku od benzinca dizel ne mozes da ugusis gorivom.milovanpop napisao:Pitatore je to odlicno objasnio. Kada se otkaci protokomjer kompjuter uzima prosjecne vrijednosti za referentne i sad stvarno ima logike ovo sto tvrdi majstor da negdje fali vazduh, jer kada je prikopcan on salje informaciju za max kolicinu goriva ali ne dobija dovoljno vazduha i smjesa je prezasicena i auto se gusi. Kada se raskaci protokomjer ta kolicina goriva je manja i sa ovom kolicinom vazduha se pravi bolja smjesa i zbog toga bolje ide sa raskacenim. To je njegova teorija. A moja opet je da to ne bi smjelo da bude bas toliko odstupanje od prosjeka i da se bas toliko osjeca i sve me vuce na neku elektroniku, instalaciju i slicne stvari. Sto se tice tih logova, pogledao sam uputstva i sve, ali ja to nisam u mogucnosti da samostalno uradim. Nije mi jasno zasto on to izbjegava, ako je to toliko dobra polazna osnova, jer ovako ocigledno samo tumaramo!???
Promeni majstora. Po svemu sudeci taj majstor ne zna da snimi log a jos veca je sansa da ne zna u sta da gleda.