Stranica 2 od 3

Poslato: Sre Avg 16, 2017 8:51 pm
od tadicd
Pa pali on kao mina kad je ugrejan... Posle dužeg stajanja bude ponekad lenj. Javljam ujutro, mada to mora da se prati... Kako kad mu se digne...

Sent from your Mom's house with compliments >:)

Re:

Poslato: Ned Avg 20, 2017 9:35 am
od maxy
tadicd napisao:A meni se javilo sa dolaskom temperatura od 10 pa naviše..

Kod bosiste... U Beogradu sam dobio najtoplije preporuke za Ninica...

Sent from my C6903 using Tapatalk
Od njega beži u širokom luku. S obzirom da mi je u komšiluku i da je nekoliko poznanika kod njega rešavalo probleme, samo su pukli pare i dobili nove delove koji nisu rešili problem.

Re: Re:

Poslato: Ned Avg 20, 2017 9:43 am
od tadicd
maxy napisao:
tadicd napisao:A meni se javilo sa dolaskom temperatura od 10 pa naviše..

Kod bosiste... U Beogradu sam dobio najtoplije preporuke za Ninica...

Sent from my C6903 using Tapatalk
Od njega beži u širokom luku. S obzirom da mi je u komšiluku i da je nekoliko poznanika kod njega rešavalo probleme, samo su pukli pare i dobili nove delove koji nisu rešili problem.

Hvala i na drugoj strani priče... svako iskustvo je dragoceno.

Inače, kod mene sa paljenjem ništa novo, bez incidenata od poslednjeg zahvata, kao i u proteklih mesec-dva... jednom se desilo da je bio malo lenji, ali ništa zabrinjavajuće... pratimo dalje...

Re: 159 Prvi start

Poslato: Pon Sep 04, 2017 3:27 pm
od Krneta
Pozdrav svima, ja imam sličan problem već par meseci od kad sam pazario auto međutim meni se dešava da teže pali svaki put prilikom startovanja motora nebitno dal je to ujutro prvi start ili posle dva sata vožnje, uvek je isto. Prethodni vlasnik je servisirao alnaser bio sam prisutan kad je rađen a akumulator je dobar posle dve nedelje stajanja upali normalno (osim ovog već pomenutog problema).

Re: 159 Prvi start

Poslato: Pon Sep 04, 2017 5:49 pm
od sinisa
Ne pomazem resenju pitanja kolega, nemam ni pomenuti problem sa prvim startom, ali imam interesantnu pojavu pri paljenju (159 2.0JTDm). Ako posle gasenja kljuc ostane ubacen, i palim posle toga - motor upali odmah i ugasi se. Prvo sledece paljenje je OK.

Ako izvucem kljuc i ubacim ponovo, pali OK. Nikakvih drugih problema nema, uvek pali identicno i brzo, nezavisno od temperature, ili da li je hladan ili vruc.

Kod mehanicara, i u ovlascenom servisu na svim pregledima sve je OK, ovako mi se ponasa od kad sam ga kupio (mart 2016)...

Re: 159 Prvi start

Poslato: Uto Sep 05, 2017 7:28 am
od popovicvl
To ti je zbog lift pumpe jer joj nisi dao da podigne pritisak nego si okinuo palenje bez kontakta.

Probaj da prvo na dugme das kontakt pa nakon toga palenje ako je ostao kljuc u bravi.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Čet Sep 07, 2017 1:58 am
od sinisa
Izgleda da je to to, u pravu si :gr8: Probao sam i posle davanja kontakta sve je ok. Nisam ni razmisljao...

Re: 159 Prvi start

Poslato: Pet Okt 27, 2017 8:52 pm
od Alex147
Provalili smo sta je u pitanju pa da podelim sa kolegama:

Dakle da ponovim, problem je malo duze verglanje (2-3 sekunde). Samo kad su temperature preko 10-15 stepeni se ovo javljalo, kad je hladnije nema problema, pali na kljuc, sto se kaze. Takodje problem se javljao samo pri prvom paljenju ili ako auto stoji duze ugasen, tipa pola dana ili malo vise tako nesto.

Uglavnom problem je bio u tome sto je negde ulazilo malo vazduha u sistem te se gorivo vracalo nazad u rezervoar pa kad stoji duze ugasen a napolju toplo (pa se rasire creva ili sta vec) treba mu par sekundi da navuce pritisak goriva ona pumpa u rezervoaru.

Elem nisam provalio jos gde uvlaci vazduh, dok je bilo toplo samo sam 2 puta dao kontakt pre nego sto sam palio (da pumpa dva puta odradi) umesto odmah da palim i nisam imao problema. Treba valjda neka silna providna creva da se stavljaju da bi se videlo gde ulazi vazduh pa se nisam bakcao sa tim, sad je hladno ujutru pa nemam vise taj problem tako da ce verovatno da ostane za sledece leto. Mozda cu i da zamenim tu pumpu, ne znam ni kolko kosta pa da rizikujem da mozda bacim pare, sve u svemu eto kod mene je to bio problem.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sub Okt 28, 2017 1:38 pm
od ognjen877
premeri kompresiju..

Re: 159 Prvi start

Poslato: Pon Okt 30, 2017 9:55 pm
od voosaa
E, a moze li meni neko reci sta moze biti u pitanju kod mene, ja imam obrnutu situaciju, kada je hladan (tipa prvo jutarnje paljenje,posle par dana na parkingu ili ako je stajao par sati) pali na takoreci pola kljuca, nezavisno od spoljasnje temperature, a cim se malo zagreje vergla tipa sekundu-dve dok ne upali. Pri svakom paljenju ostavim da se do kraja odradi onaj self-check, da nestane ispis nivoa ulja, pa tek onda palim. Akumulator nov, anlaser se ne muci (snazno i brzo se okrece).
Glupost je, nije ni to kada je topao neko dugo verglanje, niti je kad bilo da nije hteo da upali, ali mi je zapalo za oko da je duze nego za hladan.

159 Prvi start

Poslato: Pon Okt 30, 2017 10:16 pm
od nidza
Liči na simptome moje bivše 9tke. Rešeno remontom anlasera.

Moja teorija je da hladan mnogo jače aktivira grejače i lakše zapali smesu, bez obzira na nešto lošiju maglu iz dizni (posledica slabijeg anlasera koji ne zavrti motor dovoljno brzo da CR pumpa nabije pritisak). Zato bolje pali hladan, ali lošije kad je ogroman minus i auto nije radio danima. Ja sam zbog toga za malo ostao na Kopu jedne zime.

Kad je topao grejači rade slabije i anomalija se više pokaže.

Sa novim anlaserom je sastavljao kao lud, kačio sam snimke. Novi vlasnik je startovao auto na minus 28 prošle zime u okolini Vranja. Tako mi je on rekao, pohvalio se posle događaja.

Star motor, sve je tu pomalo umorno. Kad se umor multiplicira dobiješ simptom. Makar jednu stvar poboljšaš, simptom nestane. Dizne su dalje te iste, pumpa stara ta ista, grejači potrošeni, ali sad pali kao zmaj. :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: 159 Prvi start

Poslato: Pon Okt 30, 2017 10:29 pm
od voosaa
Moguce, samo sto je palio savrseno (sa akumulatorom na samrti) proslu zimu i par dana na -20 i kusur (dok sam bio kuci, na Zlatiboru). Anlaser mi se ne cini da se sporo okrece, mada moguce da u "tom grmu lezi zec". Negde sam citao (po stranim forumima da je moguce da je u pitanju senzor bregaste, mada se nigde ne poklapaju simptomi kao moji...)

159 Prvi start

Poslato: Pon Okt 30, 2017 10:44 pm
od nidza
Senzor faze, tj. bregaste, bi trebalo da stoji zabeležen u greškama, iako ti verovatno neće dati check engine poruku.

Takođe mislim da bi nasumično imao problem, a ti si, pak, utvrdio određenu pravilnost i znaš kad da ga očekuješ.

Izbaci i ubaci ključ 2-3x pun ciklus do poruke da možeš da startuješ motor i vidi da li je bolje.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: 159 Prvi start

Poslato: Uto Okt 31, 2017 9:24 am
od voosaa
Probacu tako, pa javljam kako se ponasa. :)

Re: 159 Prvi start

Poslato: Uto Okt 31, 2017 7:06 pm
od voosaa
Probao sam da ponovim 2x kljuc kada je zagrejan, identicno se ponasa kao i kada se regularno pali. Kao sto rekoh, nije to nista dugo verglanje, mozda za obrtaj-obrtaj i po duze nego kada je skroz hladan.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Uto Okt 31, 2017 7:11 pm
od mladenke
sasvim je normalno da duze vergla kad je vruc motor, jer pocetno ubrizgavanje prilikom paljenja zavisi od temperature motora, odnosno sa zagrejanijim motorom pocetno ubrizgavanje je manje. Sve dok ta razlika u verglanju toplog i hladnog motora ne bude previse ocigledna, ne diras nista.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Uto Okt 31, 2017 7:23 pm
od voosaa
Vidis, to nisam znao. :) Navikao sam kod benzinaca da pale na pola kljuca kad su zagrejani, tj. krace nego kod hladnog paljenja, pa mi cudno. :)

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sre Nov 15, 2017 10:34 pm
od Boxa
Da li je moguce da teze paljenje kod 159 dizela, mogu da izazovu klapne na usisu?
Danas odem nesto na proveru kod svog majstora, i rece da je imao skoro jednu 159 sa tim problemom, i ja sam licno prisustvovao paljenju te devetke, to je katastrofa bila. Kaze da je resio taj problem vadjenjem klapni iz usisa koje su po njegovim recima bile “zacementirane”.

Ja npr nikad nisam imao tih problema, ni sa klapnama ni sad bez klapni, jer su moje klapne bile odlicne, ali su izvadjene preventivno naravno.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sre Nov 15, 2017 10:51 pm
od Relja
Ja imam problema sa prvim paljenjem, usis je nov, egr/dpf iskljuceni

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sre Nov 15, 2017 10:53 pm
od Boxa
Hmm...
Ova devetka je imala lose paljenje uvek. Ne samo prvo.
Ko ce znati sta je problem

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sre Nov 15, 2017 11:09 pm
od Krneta
Boxa napisao:Da li je moguce da teze paljenje kod 159 dizela, mogu da izazovu klapne na usisu?
Danas odem nesto na proveru kod svog majstora, i rece da je imao skoro jednu 159 sa tim problemom, i ja sam licno prisustvovao paljenju te devetke, to je katastrofa bila. Kaze da je resio taj problem vadjenjem klapni iz usisa koje su po njegovim recima bile “zacementirane”.

Ja npr nikad nisam imao tih problema, ni sa klapnama ni sad bez klapni, jer su moje klapne bile odlicne, ali su izvadjene preventivno naravno.

Negde sam ovo već pročitao dal na nekom stranom forumu isto je bio problem sa paljenjem, kad je izvadio klapne posle toga je sve bilo ok sa paljenjem mada znam da neki nemaju klapne al ipak imaju problema.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Sre Nov 15, 2017 11:16 pm
od BobanR
Reljiću, u kakvom su ti stanju dizne, dobro je da se ne upali motor :D

Re: 159 Prvi start

Poslato: Čet Nov 16, 2017 1:06 am
od Relja
Motor se "pali" al jedva :D

159 Prvi start

Poslato: Čet Nov 16, 2017 11:29 am
od Sava
Proverite da li se cuje sistanje vazduha iz common rail pumpe dok radi motor. Ja jednoj smo saznali da falsira vazduh i da je to potencijalni problem prilikom prvog paljenja.

Re: 159 Prvi start

Poslato: Čet Nov 16, 2017 12:47 pm
od mladenke
cak i da se cuje, kad das kontakt pumpa u rezervoaru stvara 2-3 bara pritiska sto je dovoljno da istera vazduh. Tako da to ne moze biti uzrok problema teskog paljenja. Vozite dizel motore, koji kad se upale, cak im i ne treba gorivo da bi radili. Problem moze da bude kompresija i slaba struja, lose dizne...