Stranica 1 od 1

Pedala gasa premekana

Poslato: Čet Jun 29, 2017 8:51 pm
od Macola
Dakle, od početka imam problem u dužoj vožnji sa pedalom gasa jer je previše mekana. Ne mogu da naslonim stopalo na pedalu već ga sve vreme držim povučeno unazad. Posle sat - dva kreće opasan zamor u mišiću koji podiže stopalo.

Jel postoji neko štelovanje tvrdoće ili je neka opruga otišla ili ja nisam po JUS-u?

Re: Pedala gasa premekana

Poslato: Čet Jun 29, 2017 9:20 pm
od ForestGump
Pedala gasa ima u sebi oprugu i potenciometar. Upravljanje gasom je električno, linijom pedala - računar ubrizgavanja - električni leptir. Znači, nema sajle i kontra-opruge na leptir-klapni da bi se eventualno mogao podešavati otpor pedale gasa. Moja je isto mekana i u poređenju sa velikim brojem drugih automobila koje svakodnevno vozim mislim da je to na mom autu normalno. Normalno je da se nakon sat-dva javlja grč u desnoj nozi ako se drži ukočena u jednom položaju. Za duže relacije konstantnom brzinom koristim tempomat , zato je tempomat i izmišljen. Ako nemaš tempomat, to se može vrlo jeftino i lako naknadno ugraditi.

Re: Pedala gasa premekana

Poslato: Pet Jun 30, 2017 9:19 am
od Macola
Znam da je pedala sa potenciometrom, ali svakako mora da postoji opruga na samoj pedali, pa sam mislio da možda postoji mogućnost podešavanja same pedale.

Moj problem je najviše u tome što sedište držim gurnuto dosta napred što onda savija koleno i stopalo još više. Ako povučem sedište nazad onda mi je leva noga kratka jer kvačilo ima baš dug hod (a i inače je tvrdo i "federasto"), a i volan mi je daleko čak i maksimalno izvučen i spušten, jer opet odgovara mi malo zabačeniji naslon zbog problema sa leđima.

Tempomat bih voleo da imam i već sam se raspitivao, ali nisam dobijao tako optimistične odgovore u pogledu lakoće ugradnje.

Re: Pedala gasa premekana

Poslato: Pet Jun 30, 2017 2:40 pm
od ForestGump
Ugrađivao sam naknadno 2 puta tempomat u Fiat Stilo 2004. U jedan je "legla" ručica od AR147, u drugi original Fiatova. Oba auta su ispod volana imali pripremu za tempomat. Ni na jednom nije rađen proxy (rekonfiguracija ubrizgavanja da bi svetlela zelena lampica na tabli kada je tempomat aktivan). U oba slučaja tempomat je radio bez ikakvih problema. Najveći posao mi je bilo sečenje plastike ispod volana da može da se postavi ručica komande tempomata i da to ne bude ruglo.

http://www.forum.alfaholicy.org/156/215 ... anguage=en

a da ne off-ujemo, ima tema i ovde na forumu: viewtopic.php?f=13&t=47641&hilit=tempomat

Pozdrav