Stranica 1 od 1

Problem sa prvim paljenjem

Poslato: Čet Feb 23, 2017 1:49 am
od Micko_147
Kolege pomagajte,
Imam problem sa autom, naime: Auto je pre mesec do mesec i po na prvo jutarnje prebacivanje na plin imao problem, odmah se ugasi ili krene da štuca u vožnji prvih 5 sekundi i onda sve savšreno, nakon toga se to drastično pojačalo, do te mere da trebam da ga baš mučim da prebaci na plin, i onda sve savršeno opet. Od juče je počeo i da prvo jutarnje paljenje traje baš dugo i jako teško zastavi, palim ga iz drugog puta, nakon toga sve opet savršeno. Svećice nisu menjane minimalno 70000 k m, termostat je bio totalno van funkcije na minusima, to je zamenjeno, sad dalje šta može biti...

Re: Problem sa prvim paljenjem

Poslato: Čet Feb 23, 2017 6:48 am
od Antonijo
Svakao bi bilo dobro spojiti auto na dijagnostiku da vidiš ima li kakve greške.
Koliko je star isparivač i koliko ima kilometara ?
U kakvom su stanju LPG dizne ?
Jel redovito mjenjaš LPG filtere (tekuće i plinovite faze) ?
Provjeri sapunicom da li negdje na spojevima pušta plin.

Re: Problem sa prvim paljenjem

Poslato: Čet Feb 23, 2017 2:45 pm
od Fittipaldi
Možda ti je prljavština iz plina zaprljala filtere ili dizne, onda se od toga poremetila mapa i pravi probleme sa paljenjem. Zatvori bocu i vozi ga par dana samo na benzin pa vidi, ako pali, onda je plinska instalacija u pitanju. Ako ne, onda najpre dijagnostika i sređivanje rada na benzin pa onda i na plin.

Re: Problem sa prvim paljenjem

Poslato: Čet Feb 23, 2017 5:08 pm
od Micko_147
Auto je kod mene godinu i po dana, ni dizne ni filtere nisam nikad menjao, ali nisam ih menjao jer je auto stvarno radio, i sad radi beskprekorno, niti trza, niti se oseti da radi auto u mestu, baš je bukvalno savršen rad u svakom pogledu, samo što je počeo da se gasi prilikom prebacivanja na plin, to sam prepisao isparivaču jer sam vozio auto po teškim minusima sa totalno neispravnim termostatom, te sam čekao u mestu da mi auto prebaci na plin, kada prebaci vozim ga 7-8 km nizbrdo u grad (živim u čuki gore) i onda se hladna voda vrtela kroz isparivač, pa sam to njemu prepisao, ali od pre par dana počeo da teško pali, dugo vergla, malo teže sastavi, ali onda opet sve savršeno i besprekorno...
Da napomenem, rađena je glava i komplet ventili i sve pre pola godine, tako da je motor u izuzetnom stanju sa mehaničke strane.
I da, poslednjih 7-8 dana ga samo na benzin i vozim, iz razloga što auto ne prima plin nikako...
Ali hvala na savetima svakako :-)