Stranica 4 od 4

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Čet Dec 29, 2016 11:30 am
od popovicvl
Jedna od pretpostavki mi je i "gustina" ulja. Dok je hladno je "gušće", pa kad se ugreje "razredi". Zao mi ulja, prešao sam 5-6k na njemu.

Svakako ću prvo isprati motor sa nekim LM engine flush 10-15 min izbaciti eventualno đubre, pa nasuti 5W40 nakon toga.

Što se tiče klapni, nisam ni za ni protiv, ali je grana bila propišala, pa sam ih na servisu odma i uklonio.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Ned Jan 29, 2017 9:28 pm
od popovicvl
Proslo je malo vremena (3k km), mislim da se situacija počela odvijati u nekom smeru.

Pri dodavanju laganog gasa u 4-5-6, zavibrira auto ~2000 obrtaja, pri menjanju brzina ako se brže kvačila oseti se trzaj, udarac, na leru pri pritiskanju pedale neko novo kuckanje sa leve strane motora...zamajac bih rekao :glare:

Taman par nedelja do malog servisa da ga izmučim. Bolje da se sam javi nego da ga prozivam. :club:

Info preko setkvacila.rs, sa dostavom 793 eura kompletan LUK set kako bog zapoveda.

Vredi li gledati Valeo, Sachs?

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Ned Jan 29, 2017 9:40 pm
od MiloshBg
Setkvacila.rs majka!

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Ned Jan 29, 2017 9:55 pm
od yorda
popovicvl napisao:Proslo je malo vremena (3k km), mislim da se situacija počela odvijati u nekom smeru.

Pri dodavanju laganog gasa u 4-5-6, zavibrira auto ~2000 obrtaja, pri menjanju brzina ako se brže kvačila oseti se trzaj, udarac, na leru pri pritiskanju pedale neko novo kuckanje sa leve strane motora...zamajac bih rekao :glare:

Taman par nedelja do malog servisa da ga izmučim. Bolje da se sam javi nego da ga prozivam. :club:

Info preko setkvacila.rs, sa dostavom 793 eura kompletan LUK set kako bog zapoveda.

Vredi li gledati Valeo, Sachs?
Meni je još kad sam kupovao set kvačila za 147icu, gazda taj sa setkvačila.rs rekao da Valeo, Sachs i Luk pakuju jedan te isti deo, samo menjaju kutije, jer su potpisali neki ugovor o franšizi i nešto slično tako. Nije me interesovalo tada, tako da raspitaj se malo. Mislim da su mu delovi iz Turske, što sam čitao da internetu da i nije tako loše.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Ned Jan 29, 2017 10:26 pm
od BobanR
Sachs, made in Germany, provereno. Mogu i za Luk da pogledam. Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
Ne znam kakav "ugovor o franšizi" su mogli da potpišu, ali to odavde liči na one NCA koji su strogo zabranjeni bilo gde u svetu, te bi bili žestoko kažnjeni od strane raznih regulatornih tela.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jan 30, 2017 12:25 am
od yorda
Nisam previše kompetentan u tom domenu, jer nisam čoveka ni slušao previše, tako nešto mi je spomenuo. Znam da sam ga pitao koja je razlika izmedju Sachsa, Luk ili Valea, pošto je tipa Valeo bio 14.500din, Luk 17.000 a Sachs 21k, on mi je rekao da je sve to Valeo tj. isti deo Valeov. Samo je cena drugačija zbor marke i pakovanja. Tako da ne uzimajte ovo zdravo za gotovo, ali nije ni prvo lice koje mi je spomenulo ovako nešto...

Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jan 30, 2017 12:59 am
od Sava
To mozda jeste isti proizvodjac, ali nije ista kontrola kvaliteta u najjeftinijem i najskupljem delu.

Zato recimo OEM delovi kupljeni u Fiatu su papreno skupi. Prodju sve kontrole kvaliteta kod dobavljaca, pa tek onda prolazi kontrolu kvaliteta u Fiatu i tek kad to prodje dobije Fiatov logo utisnut na deo, oni stoje iza tog dela i to ima svoju cenu.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jan 30, 2017 7:52 am
od popovicvl
BobanR napisao:Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
Cena LUK kompleta na ebay.it je 570 eura. Sad cu da vidim sa drugarom da kupi i pošalje preko nekog.

http://www.ebay.it/itm/KIT-FRIZIONE-VOL ... SwZd1Vejih

http://www.ebay.it/itm/Kit-Frizione-Vol ... Swj0NUmUzZ

Može i jeftinije ali na Siciliji, jbg, daleko.

http://www.ebay.it/itm/Kit-frizione-vol ... SwwE5WbAlf

Valeo kitova za 2.4 JTDm nema.

Bitno mi je da se vidi rešenje jer me krpeži ubijaju u pojam. Ovaj zamajac nije ni čestito repariran, ni balansiran, a prodavac je sebi dao za pravo da napiše u oglas (VELIKIM SLOVIMA): TEK PROMENJEN KOMPLETAN SET KVAČILA! Msm, piiiip te se u kompletu.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jan 30, 2017 4:07 pm
od yorda
BobanR napisao:Sachs, made in Germany, provereno. Mogu i za Luk da pogledam. Cena LUK kompleta je bila oko 600e, kako mi se čini, na eBay-u.
Ne znam kakav "ugovor o franšizi" su mogli da potpišu, ali to odavde liči na one NCA koji su strogo zabranjeni bilo gde u svetu, te bi bili žestoko kažnjeni od strane raznih regulatornih tela.
I sad se setih da l' ovde na forumu ili negde na internetu sam pročitao da Varta, Bosch i Energizer je jedan te isti proizvod, kao i ta fora sa setom kvačila, da pakuju samo u različite "ambalaže"... To je sve ono rekla - kazala, ali možda ima istine.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pet Mar 10, 2017 9:23 pm
od popovicvl
Danas sam dobio rezultate testiranja injektora na hatridge mašini. Majstor mi je rekao da su ijektori odlični, po rezultatima izmedju min - max, ali jedna vrednost na pojedinim injektorima odskače od zadatih vrednosti - fail.

Slika

Da li neko može da mi protumači vrednosti "delivery variation"?

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Uto Mar 14, 2017 8:29 am
od popovicvl
Jel neko može da mi pomogne oko vrednosti očitavanja količina vazduha warm up idle i idle.

Čudno mi je da motor radi isto dal je raskačen ili zakačen MAF.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Uto Mar 14, 2017 5:16 pm
od motorhead
Je'l cipovan? Kada otk.maf prijavi gresku posle nekog vremena? Ko je cipovao?

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pet Jun 15, 2018 9:13 pm
od popovicvl
Posle godinu i po rešeno je štucanje motora u leru i podrhtavanje pri držanju gasa na 2000-2500 obrataja u leru.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pet Jun 15, 2018 9:40 pm
od MiloshBg
I na kraju, maf bio problem?

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Sub Jun 16, 2018 12:26 pm
od popovicvl
Problem je bio samouveren neobucen majstor u Bosch servisu koji je dva puta skidao dizne, dva puta proveravao, stelovao sa istom dijagnozom. Sve su cakum pakum do jaja dizne, skini mi se s'qrca.

Koje sam sve teorije prosao, ja, moj mehanicar, konzorcijum, infernet pretrage, opravke bez potrebe...

Na kraju iz Italije stigle 3 dizne 308, poslao kod mog imenjaka u Zemun da ih proveri. Na dijagnostici ocitam rad dizni, zamenim 3 potencijalno problematicne i resetujem "self learning". Auto radi kao sat.

Sad saljem ove skinute 3 dizne nazad u Zemun i imacu da ih menjam ako neka zaglavi.

Na kraju ovaj problem sam morao resiti sam samcijat, i resio sam. To sto me cudi kako ja amater naucim i znam vise o diznama nego majstori oko mene.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 1:28 am
od dzonyka1992
Ja imam isti problem sa podrhtavanjem motora na leru 159 2.4 jtdm ali samo kada minimalno stisnem papucicu gasa to je neka rupa od 1000 obrataja, sve iznad nema nikakvih nepravilnosti, na leru ponekad radi nemirno obrtaji setaju sitno gore dole, mislis li da je i meni vreme da skidaju i steluju dizne i dajte nekog boshistu iz Bg koji je pouzdan jer sam se sa proslim autom napatio bas sa njima...?

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 7:11 am
od BobanR
Pre će biti da je kod tebe nosač motora u pitanju

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 9:40 am
od popovicvl
Ako sitno šetaju obrtaji može biti do dizni. Ja sam ih slao u Zemun u "servis za dizne".

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 10:01 am
od edin
Regulator visokog pritiska.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 12:55 pm
od junky01
Ajde da postavim jedno pitanje u vezi podrhtavanja na leru.
Podrhtavanja primetna na 800 obrtaja. Blago dodavanje gasa 850-900 obrtaja i vibracija nigde nema. Ruku na srce ni ove nisu bas preterane ali sam ih "snimio" kada sam platnu karticu zaglavio da ne izgubim u drzac za casu :D

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 5:42 pm
od edin
Ovde koliko vidim imamo dve stvari.
1. Blago podrhtavanje na leru dizela preko deset godina starosti, stvarno strasno...
2. Variranje broja obrtaja na leru- vrlo verovatno regulator visokog pritiska repativno benigna stvar.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Pon Jul 02, 2018 8:18 pm
od junky01
Meni smeta. Jeste dizlo, jeste da nije mlad ali nisam navikao.
Ono, predji na benzi je uvek opcija :D
Do sada na ostalim autima nisam imao ovaj problem...mada bas danas proveravao ponovo, nije vise toliko izrazeno kao ranije...jedino sto se radilo na autu u poslednje vreme su reparacija dizni.

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Sre Avg 01, 2018 2:56 pm
od dzonyka1992
Evo da se javim sa iskustvima. Naime isao sam kod boschiste, "onog sto svi preporucuju" stavio svih 5 dizni na sto , samo su podesavanja radjenja, nije bilo ostecenja ovako, ociscen regulator pritiska, zamislite problem nije resen... Variraju obrtaji i dalje imam rupu u kojoj drhti motor na minimalno stiskanje gasa... Pa ajd sad....

Re: Podrhtavanje motora u leru 2.4 JTDM

Poslato: Sre Avg 01, 2018 3:24 pm
od BobanR
BobanR napisao:Pre će biti da je kod tebe nosač motora u pitanju