Na auto putu je sve bilo uključeno (tempomat, klima, turbo po potrebi).
Pre neki dan kad je crko drugi osigurač ništa od toga (osim turba možda, tempomat isključen, klima isključena)
1.9 jtdm pola auta ne radi
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Pretpostavljam da je nešto od toga u kratkom spoju. Samo imam jedno pitanje, kako to misliš uključi turbo? Zar turbo nije stalno u funkciji - mislim ne uključuje ga nikakva struja?
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Svaka od komponenata radi super, a ni jedna od njih ne radi kada crkne taj osigurač (tako da ne bi rekao da postoji permanentni kratak spoj, ali možda se desi u nekom trenutku a gde i kako ga naći, to je problem...).
Klima radi. Cruise radi. Auto super ide. Ne svićka sve vreme lampica od grejača.
Kad crkne osigurač ništa od toga ne radi, lampica za grejače svićka dugo, auto ne ide preko 3000 obrtaja, auto ide ali se vuče ko prebijen, ne čuje se relej od klime, Cruise Control ne reaguje (niti pali lampicu da je aktivan)...
Klima radi. Cruise radi. Auto super ide. Ne svićka sve vreme lampica od grejača.
Kad crkne osigurač ništa od toga ne radi, lampica za grejače svićka dugo, auto ne ide preko 3000 obrtaja, auto ide ali se vuče ko prebijen, ne čuje se relej od klime, Cruise Control ne reaguje (niti pali lampicu da je aktivan)...
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Nije nuzno da je neka od ovih komponenti u kratkom spoju, cak naprotiv, da je kratak spoj odmah bi osigurac odreagovao.
Ovo vise vuce na to da je neki od spojeva oslabio(rasklimala se zica, patinirao spoj...) tako da nema dobar protok struje i cim se ukljuce vise potrosaca ili se jedna od ovih gore navedenih delovo duze koristi osigurac na kraju popusti.
Sve je to OK dok ne krene taj slab deo da se greje i topi.
Semu u ruke i jedan po jedan deo na insprekciju. Kreni od samog kucista osiguraca....ili pravac kod auto-elektricara da proveri u cemu je stvar.
Ovo vise vuce na to da je neki od spojeva oslabio(rasklimala se zica, patinirao spoj...) tako da nema dobar protok struje i cim se ukljuce vise potrosaca ili se jedna od ovih gore navedenih delovo duze koristi osigurac na kraju popusti.
Sve je to OK dok ne krene taj slab deo da se greje i topi.
Semu u ruke i jedan po jedan deo na insprekciju. Kreni od samog kucista osiguraca....ili pravac kod auto-elektricara da proveri u cemu je stvar.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- milaNoGusTA
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Pozdrav,
izvinjavam se što posle toliko vremena vraćam ovaj post, ali na kraju nismo dobili odgovor šta je bio problem
Mučim istu muku od pre par dana. Meni odmah izgori osigurač čim startujem motor. Nakon 5 minuta (okvirno) rada isključim motor i stavim nov osigurač onda on strada čim dam kontakt. Bez osigurača motor mogu da pokrenem ali u Limp Mode-u.
P0047 (turbo actuator signal), P1639 (Throttle valve control), P0645 (Air conditioner relay), P1612 (fuel filter heater relay command), P0101 (Air flow meter), P0683 (Preheating control unit). Primetio sam da ne radi ni tempomat. I greške je nemoguće obrisati bez ispravnog osigurača.
Isto sam pokušao jedno po jedno da isključim i probam ali svaki put strada osigurač.
Motor je ušao u limp mode oko 2000 obrtaja pri ubrzanju.
Osigurač koji strada je ispod volana, 2. po redu u sammom vrhu. Po šemi to je osigurač za Air Bag sistem.
Svaka pomoć je dobrodošla.
P.S. U pitanju je Alfa 156 JTD 1.9 Mjet 2003
izvinjavam se što posle toliko vremena vraćam ovaj post, ali na kraju nismo dobili odgovor šta je bio problem
Mučim istu muku od pre par dana. Meni odmah izgori osigurač čim startujem motor. Nakon 5 minuta (okvirno) rada isključim motor i stavim nov osigurač onda on strada čim dam kontakt. Bez osigurača motor mogu da pokrenem ali u Limp Mode-u.
P0047 (turbo actuator signal), P1639 (Throttle valve control), P0645 (Air conditioner relay), P1612 (fuel filter heater relay command), P0101 (Air flow meter), P0683 (Preheating control unit). Primetio sam da ne radi ni tempomat. I greške je nemoguće obrisati bez ispravnog osigurača.
Isto sam pokušao jedno po jedno da isključim i probam ali svaki put strada osigurač.
Motor je ušao u limp mode oko 2000 obrtaja pri ubrzanju.
Osigurač koji strada je ispod volana, 2. po redu u sammom vrhu. Po šemi to je osigurač za Air Bag sistem.
Svaka pomoć je dobrodošla.
P.S. U pitanju je Alfa 156 JTD 1.9 Mjet 2003
Poslednja izmena od milaNoGusTA u Pon Okt 31, 2022 1:02 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- bgkovak
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Pozdrav milaNoGusTA,
Da li ste rešili Vaš problem? Ja imam potpuno isti problem, pa ako imate neki info molim Vas objavite.
Da li ste rešili Vaš problem? Ja imam potpuno isti problem, pa ako imate neki info molim Vas objavite.
- bgkovak
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Ako neko čita, problem koji je imao milaNoGusTA imao sam i ja, pa sam ga rešio. Promenio sam pierburg ventil turbine i sve je proradilo. Pre toga sam promenio MAP senzor, ali nije pomoglo. Isti osugurač mi je crkavao čim dam kontakt, nije radila turbina, obrtaji oko 3000 max, nije radila klima, nije radio tempomat. Kodovi kvara na dijagnostici su bili P0101 P0638 P0047 P0489. Možda ovo nekome pomogne.
- milaNoGusTA
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9 jtdm pola auta ne radi
Pozdrav,
izvinite sto se kasno javljam. Nedelju dve posle mog posta sam rešio problem, ili sam bar tako mislio. Čekao sam da se ponovi situacija da čim dam kontak osigurač izgori. Onda sam raskačio akumulator i unimerom trazio kratak spoj sa masom. Jedna pipalica unimera na masi a druga na osiguracu (donji kontakt). Unimer pisti sve dok je kabl u kratkom spoju. Krenuo da pomeram kablove i isključujem sve sto je ECU prujavio kao gresku. Kada sam iskljucio senzor prisutnosti vode prestalo je. Ostavio sam ga tako iskljucenog i vozio bez problema do pre par nedelja kada je opet pocelo
Isto sam sve namestio i krenuo redom. Da skratim priču, 3 kabla su bila oštećenja jer su strugala o nosač separatora ulja, pored pumpe visokog pritiska. Izolacija tog snopa je neka bandaz traka koja se odvila i ostali su goli kablovi da trljaju o ivicu lima.
U svakom slucaju, moze da bude bilo sta na toj liniji. Ne mora da znaci da je isti problem kod svih. Uzmite unimer, naoružajte se strpljenjem i krenite redom. Nadam se da je ovo pomoglo nekome. Srećno.
izvinite sto se kasno javljam. Nedelju dve posle mog posta sam rešio problem, ili sam bar tako mislio. Čekao sam da se ponovi situacija da čim dam kontak osigurač izgori. Onda sam raskačio akumulator i unimerom trazio kratak spoj sa masom. Jedna pipalica unimera na masi a druga na osiguracu (donji kontakt). Unimer pisti sve dok je kabl u kratkom spoju. Krenuo da pomeram kablove i isključujem sve sto je ECU prujavio kao gresku. Kada sam iskljucio senzor prisutnosti vode prestalo je. Ostavio sam ga tako iskljucenog i vozio bez problema do pre par nedelja kada je opet pocelo
Isto sam sve namestio i krenuo redom. Da skratim priču, 3 kabla su bila oštećenja jer su strugala o nosač separatora ulja, pored pumpe visokog pritiska. Izolacija tog snopa je neka bandaz traka koja se odvila i ostali su goli kablovi da trljaju o ivicu lima.
U svakom slucaju, moze da bude bilo sta na toj liniji. Ne mora da znaci da je isti problem kod svih. Uzmite unimer, naoružajte se strpljenjem i krenite redom. Nadam se da je ovo pomoglo nekome. Srećno.
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”