24h Le Mans 2016.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
24h Le Mans 2016.
Jbte, imam utisak da nikad brze nije prosla godina. Kao da sam juce gledao proslogodisnju trku Leti vreme u p...u lepu! Evo vec za ovaj vikend krece 84-to izdanje...
Pratim endurance vec par decenija i neobicno me raduje odlicna pokrivenost na Eurosportu - vec nekoliko godina FULL PRENOS + specijalne emisije - kombinacija eurosport 1 i 2... Pa ondak live stream i live timing na netu... Milina jedna... 24 sata kada me zena mrzi k'o Nemca pa posle moram da kompenzujem, ali vredi
Pratim endurance vec par decenija i neobicno me raduje odlicna pokrivenost na Eurosportu - vec nekoliko godina FULL PRENOS + specijalne emisije - kombinacija eurosport 1 i 2... Pa ondak live stream i live timing na netu... Milina jedna... 24 sata kada me zena mrzi k'o Nemca pa posle moram da kompenzujem, ali vredi
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Iskreno i ja jedva cekam Le Mans
Pogotovo sa sadasnjom ES pokrivenoscu
Pogotovo sa sadasnjom ES pokrivenoscu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Neka bude i Porsche, barem da neko s trkačkim pedigreom pokaže klasu novokomponovanim timovima i dizelašima kao prošle godine.
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
slazem se za audi i porše, iako ne pratim previse le man i generalno endurance trke ali realno ko da pobedi, ostaju toyota i nissan kao fabrike (sem ako nema jos neko ovo godine?) ostale ne smatram konkurentima za sam vrh jer su mahom privatnici.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: 24h Le Mans 2016.
Nema tu mnogo nedoumice oko pobede, osim ako nesto ozbiljno ne pomrsi konce VW grupaciji (Porsche i Audi), Toyota nije jos na tom nivou o ostalima (kojim ostaima?) i da ne govorim, kada pricamo o najjacoj LMP1 klasi. Ali, istorija nas uci da je na 24h Le Mansa sve moguce, i prilicno nepredvidivo, iako poslednjih godina ova trka sve vise postaje 24-satna sprint trka, a sve manje enudurance. Videcemo, u svakom slucaju za mene i dalje najbolja i najlepsa trkacka manifestacija u godini. Ja u principu najvise pratim GTEpro i GTEam klasu, gde je uvek neizvesno i izuzetno atraktivno trkanje do poslednje sekunde. Mada i LMP2, koji je i najmasovniji, nije za potcenjivanje.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
i mene vise zanimaju slabije klase ali njih najmanje pustaju, mada nemam zivaca da sedim uz tv ceo dan vise onako gledam u etapama od po 10-15minuta cisto informativno da vidim sta se desava
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: 24h Le Mans 2016.
Ja sam u onoj suprotnoj kategoriji... nema spavanja
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
i ove godine uz porše (lmp1) i uz ford gt pošto se "glumac" manuo vožnje nisu mi više zanimljivi
You bought the wrong car!!!
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Posle dosadnog starta, za sad interesantna trka
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Skuks
- Drug Član
- Garaža: 155 1.8ts 16v 1997 Blu Armonico
156 Sportwagon 1.8ts 16v 2001 Grigio Chiaro - Lokacija: Beograd - Zemun
- Lokacija: Beograd - Zemun
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Je l ima neki live stream?
Na naftu se ore. Na plin se greje. Na benzin se vozi!
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Nekada su ove trke vožene sa mnogo kalkulacija u smislu čuvanja mehaničkih sklopova automobila. Ovi se trkaju od starta i u takvom tempu izvesni su kvarovi. Već ih ima, a sva je prilika daće ih biti baš mnogo.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
trkaju se, onako, bas, bas...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
sad čitam, nisam gledao...kako? ukleti? baš ih neće, ni LM a ni u F1 se nisu proslavili...
You bought the wrong car!!!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
ne stigoh da pogledam ni 15 minuta ukupno za ova dva dana
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
U zadnjih 6 minuta doslo je do kvara na pogonu prvolasirane toyote, i porse je odneo povedu, sta je tacno bilo na kraju sa tom toyotom ne znam, prebacio sam se na formulu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Skuks
- Drug Član
- Garaža: 155 1.8ts 16v 1997 Blu Armonico
156 Sportwagon 1.8ts 16v 2001 Grigio Chiaro - Lokacija: Beograd - Zemun
- Lokacija: Beograd - Zemun
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Gledao sam sinoc Le Man dobra 4 sata i jutros jedno sat vremena Drago mi je sto su Porsche i Ford pobedili iskreno sam za njih navijao
Na naftu se ore. Na plin se greje. Na benzin se vozi!
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: 24h Le Mans 2016.
Kao sto sam i pretpostavljao, imali smo 24-casovnu sprint trku. Rekavsi to moram da primetim da su automobili sve pouzdaniji, jer cepati na noz 24 sata, a sa tako malo odustajanja je zaista za respekt.
GTEpro klasa
Malo mi je isao na nerve citavi taj trandebal oko Forda i to sto je dobar deo trke bio zestoki marketing event za ford, ali Boze moj. Krivo mi samo sto se Villander, iako je najbolji vozac koga Ferrari ima onako izvrteo kada je sa sve istrosenim gumama stigao na dve sekunde od PREfavorizovanog Forda, i tako im omoguci pobedu u klasi. Napravili su (FORD) automobil specijalno u svrhu obelezavanja 50-godisnjice prve pobede, upali sa CETIRI fabricka tima, pokupili krem de la krem vozaca (ko prati auto sport zna o cemu pricam), i da nisu uspeli stvarno bi ispali papci, sto realno i jesu. Ferrari je zaista imao maler i obe AF Corse su odustale zbog kvarova, a samo jedan preostali (polu-fabricki) Risi Ferrari je zamalo uspeo da pomrsi racune i sjebe onoliki Fordov marketing Corvette za razliku od prosle godine, totalno van konkurencije, a i Aston Bogami, prilicno bled. Dakle, cestitke Ford-u!
GTEam
Tu nije bilo nekih iznenadjenja, osim mozda slabe forme Corvetti. Ocekivao sam da ce AF Corsa da uzme prva dva mesta, ali i ovako je OK, Scuderia Corsa prva, AF Corse drugi i Proton Porsche treci itd. Milsio sam da ce Aston biti ozbiljniji igrac, ali ove godine nista
LMP2
Moje simpatije su bile na strani Manora i SMP Racing, ali jbga... OK, jedna posada SMP je uspela da se domogne podijuma, ali Manor su prduli u fenjer, iako su odlicno krenuli. Ocekivano u vrhu G-Drive i Signatech.
LMP1
Tuga Bozja. Izgubiti ZASLUZENU pobedu u poslednjih 5-6 minuta 24-casovne trke je... Ne mogu da nadjem pravu rec... Bilo je sjajno trkanje izmedju Porschea i Toyote (jel' Audi uopste ucetvovao ove godine? ). Toyota je sve uradila kako treba na svim poljima, cak su i svesno podredili i zrtvovali rezultate u WEC seriji da bi imali apsolutno spreman prototip za Le Mans, i kada je trebalo samo lagano i trijumfalno stici do cilja desi se to sto se desilo. Ja sam jos u neverici. I tako je Porsche, ove godine ne bas zasluzeno, osvojio Le Mans. Da nesreca bude jos veca "pobednicka" Toyota br.5 je izbacena iz finalnog plasmana i tako je druga Toyotina posada osvojila drugo mesto a Audi br.8 (ipak su ucestvovali?!) je stigao do podijuma. Pih...
Kada se sve sabere i oduzme, ja sam kao i svake godine neizmerno uzivao, i uz tri sata spavanja i jednosatnu simultanku dok je Duca vozio u TCR-u, odgledah ja znacajni deo trke, mada godine me stizu i moram priznati da mi je sve teze da izvedem ovakve "podvige"
GTEpro klasa
Malo mi je isao na nerve citavi taj trandebal oko Forda i to sto je dobar deo trke bio zestoki marketing event za ford, ali Boze moj. Krivo mi samo sto se Villander, iako je najbolji vozac koga Ferrari ima onako izvrteo kada je sa sve istrosenim gumama stigao na dve sekunde od PREfavorizovanog Forda, i tako im omoguci pobedu u klasi. Napravili su (FORD) automobil specijalno u svrhu obelezavanja 50-godisnjice prve pobede, upali sa CETIRI fabricka tima, pokupili krem de la krem vozaca (ko prati auto sport zna o cemu pricam), i da nisu uspeli stvarno bi ispali papci, sto realno i jesu. Ferrari je zaista imao maler i obe AF Corse su odustale zbog kvarova, a samo jedan preostali (polu-fabricki) Risi Ferrari je zamalo uspeo da pomrsi racune i sjebe onoliki Fordov marketing Corvette za razliku od prosle godine, totalno van konkurencije, a i Aston Bogami, prilicno bled. Dakle, cestitke Ford-u!
GTEam
Tu nije bilo nekih iznenadjenja, osim mozda slabe forme Corvetti. Ocekivao sam da ce AF Corsa da uzme prva dva mesta, ali i ovako je OK, Scuderia Corsa prva, AF Corse drugi i Proton Porsche treci itd. Milsio sam da ce Aston biti ozbiljniji igrac, ali ove godine nista
LMP2
Moje simpatije su bile na strani Manora i SMP Racing, ali jbga... OK, jedna posada SMP je uspela da se domogne podijuma, ali Manor su prduli u fenjer, iako su odlicno krenuli. Ocekivano u vrhu G-Drive i Signatech.
LMP1
Tuga Bozja. Izgubiti ZASLUZENU pobedu u poslednjih 5-6 minuta 24-casovne trke je... Ne mogu da nadjem pravu rec... Bilo je sjajno trkanje izmedju Porschea i Toyote (jel' Audi uopste ucetvovao ove godine? ). Toyota je sve uradila kako treba na svim poljima, cak su i svesno podredili i zrtvovali rezultate u WEC seriji da bi imali apsolutno spreman prototip za Le Mans, i kada je trebalo samo lagano i trijumfalno stici do cilja desi se to sto se desilo. Ja sam jos u neverici. I tako je Porsche, ove godine ne bas zasluzeno, osvojio Le Mans. Da nesreca bude jos veca "pobednicka" Toyota br.5 je izbacena iz finalnog plasmana i tako je druga Toyotina posada osvojila drugo mesto a Audi br.8 (ipak su ucestvovali?!) je stigao do podijuma. Pih...
Kada se sve sabere i oduzme, ja sam kao i svake godine neizmerno uzivao, i uz tri sata spavanja i jednosatnu simultanku dok je Duca vozio u TCR-u, odgledah ja znacajni deo trke, mada godine me stizu i moram priznati da mi je sve teze da izvedem ovakve "podvige"
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: 24h Le Mans 2016.
appendix 1
Namerno nisam hteo da pisem o idiotskom "izjednacavanju" performansi u minut do dvanaest, i preteranom sakacenju jednih, a blago zavrnutih (odnosno odvrnutih) drugih, jer sam vec vagon zuci potrosio na tu temu. O toj kontroverzi se dosta pisalo tako da bolje ne pricam i ja sta mislim o tome.
Namerno nisam hteo da pisem o idiotskom "izjednacavanju" performansi u minut do dvanaest, i preteranom sakacenju jednih, a blago zavrnutih (odnosno odvrnutih) drugih, jer sam vec vagon zuci potrosio na tu temu. O toj kontroverzi se dosta pisalo tako da bolje ne pricam i ja sta mislim o tome.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: 24h Le Mans 2016.
appendix 2.
E to se zove edurance - Trka jos nije zavrsena (zvanicno)
Both the 24 Hours of Le Mans GTE-Pro race-winning No. 68 Ford GT and the second-in-class No. 82 Risi Competizione Ferrari 458 Italia GTE have been penalized post-race, following a series of stewards’ decisions issued Sunday evening.
The Dirk Mueller, Joey Hand and Sebastien Bourdais-driven entry has been given a 50-second post-race penalty due to speeding in a Slow Zone, following a protest lodged by Risi Competizione.
Additionally, the Ford was found to have had faulty wheel speed sensors, with a further 20-second penalty added.
With the original margin-of-victory being 1:00.200, the penalties would have given the Risi Ferrari the class victory, but the Houston-based team was also hit with a post-race time penalty of its own.
The Stewards upheld its ruling to force Risi to repair its car’s broken leader lights, following a protest lodged by Ford Chip Ganassi Racing in the final hour of the race.
The team has been given a 20-second post-race penalty and 5,000 Euro fine as a result of not adhering to the black-and-orange flag.
A Risi team representative told Sportscar365 they will not appeal the ruling.
The post-race penalties do not change the final race positions, with the No. 68 Ford still claiming the class win, ahead of the No. 82 Ferrari and No. 69 Ford third in class.
It’s understood a protest, lodged by Ferrari, alleging the Ford GT was outside of the GTE-Pro performance window in the race, is still ongoing, with no ruling yet made by the stewards.
Ovo poslednje sam zacrveneo jer ima direktne veze sa onim cega sam se dotakao u gornjim postovima. I TVRDIM da ce presuda biti da je sve OK i u skladu sa propisima sa Fordom, iako je cak i laicima koji su gledali trku bilo jasno da tu nesto i nije bas OK... Politika, svugde politika...
E to se zove edurance - Trka jos nije zavrsena (zvanicno)
Both the 24 Hours of Le Mans GTE-Pro race-winning No. 68 Ford GT and the second-in-class No. 82 Risi Competizione Ferrari 458 Italia GTE have been penalized post-race, following a series of stewards’ decisions issued Sunday evening.
The Dirk Mueller, Joey Hand and Sebastien Bourdais-driven entry has been given a 50-second post-race penalty due to speeding in a Slow Zone, following a protest lodged by Risi Competizione.
Additionally, the Ford was found to have had faulty wheel speed sensors, with a further 20-second penalty added.
With the original margin-of-victory being 1:00.200, the penalties would have given the Risi Ferrari the class victory, but the Houston-based team was also hit with a post-race time penalty of its own.
The Stewards upheld its ruling to force Risi to repair its car’s broken leader lights, following a protest lodged by Ford Chip Ganassi Racing in the final hour of the race.
The team has been given a 20-second post-race penalty and 5,000 Euro fine as a result of not adhering to the black-and-orange flag.
A Risi team representative told Sportscar365 they will not appeal the ruling.
The post-race penalties do not change the final race positions, with the No. 68 Ford still claiming the class win, ahead of the No. 82 Ferrari and No. 69 Ford third in class.
It’s understood a protest, lodged by Ferrari, alleging the Ford GT was outside of the GTE-Pro performance window in the race, is still ongoing, with no ruling yet made by the stewards.
Ovo poslednje sam zacrveneo jer ima direktne veze sa onim cega sam se dotakao u gornjim postovima. I TVRDIM da ce presuda biti da je sve OK i u skladu sa propisima sa Fordom, iako je cak i laicima koji su gledali trku bilo jasno da tu nesto i nije bas OK... Politika, svugde politika...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Čim sam pročitao kako su krenuli da mijenjaju pravila u korist Forda tik pred trku, isključio sam GTEpro iz plana za praćenje ovog vikenda.
Žao mi je Tojote, malo im je nedostajalo.
Žao mi je Tojote, malo im je nedostajalo.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: 24h Le Mans 2016.
Zašto je Corvette bio slab...
http://www.roadandtrack.com/motorsports ... t-le-mans/
http://www.roadandtrack.com/motorsports ... t-le-mans/
Acqua-Olio-Benzina