Stranica 2 od 2

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Pon Sep 05, 2016 9:56 pm
od boza146
Sutra ih skidam, pa cu da ih istestiram kod kuce uz pomoc stapa i kanapa.. jer je automobil ne voziv trenutno..ponasa se kao da radi na tri cilindra(sto verovatno i radi). Izmericu otpor svake dizne, malo cu da ih pustim da rade pod pritiskom karb klinera taman da proverim dal pustaju, pa cu da vidim dal ima makar malih promena. U slucaju da ima, ide na ultra sonicno, opet! :( ako im nema spasa, moracu polovne da pazarim, nema druge..

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Uto Sep 06, 2016 2:26 pm
od boza146
Ovako..
Dizne su proverene i malo ociscene..daju lep mlaz i svaka ima 15ohm +-0.1 otpor, ni jedna ne curi pod pritiskom..
evo kako sam istestirao. Napravio najprostiji prihvat koji moze da podnese pritisak boce i samo prikljucio terminale na bateriju od 9v..malo palis gasis, gledas sta se desava.. :)
Slika

Danas sam uzeo i promenio kablove svecica i svecice, i sada sve lepo radi..ispostavilo se da jedna svecica uopste nije bacala varnicu i zato se javljao nepravilan rad u motoru. Kontam da je pre radila, ali dosta slabije (zato su se javljale knedle na konstantnom gasu) eto i objasnjenja zasto je ulje smrdelo na benzin..

A sada glavni probleem :(
Ipak je pukao dihtung glave, vidim da je nivo vode opao oko pola santima preko noci i posle zagrevanja kola javlja se tkzv "majonez" kao i kondenz na cepu ulja..tako da dragi moji alfisti, mislim da je ovo kraj druzenja sa mojom alficom, stvarno nemam para za generalni servis, a ni uslova sam da ga odradim. :cry:

Posle 10godina sluzbe u mojoj porodici automobil ce ici na prodaju ovakav :cry:

Poslato: Uto Sep 06, 2016 4:07 pm
od FantomX
Ako glava nije kriva, malo se poravna, dihtung nov, za 150 do 200e je ozivis ponovo...

Bolje nego za siću da je daš...

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Uto Sep 06, 2016 5:15 pm
od OMP
u 99% slucajeva nema potrebe za generalnkom, sto kaze fantom moze to da prodje samo sa zamenom dihtunga i pozeljno obradom glave jer mislim da nije to velika kolicina vode koja bi mogla da osteti ostale delove u motoru.
majonez na cepu ne mora da znaci da je pomesao vodu i ulje, to je kondenz koji moze da se javi i kod ispravnih motora, meni se to cesto javljalo na 155ici narocito u hladnijim danima i voznjama na kratkim relacijama. Jel ti dimi na auspuhu beo dim ??? da li se na meracu ulja vidi da ima vode u istom???
prvo treba definitivno utvrditi sta je problem i kolika su ostecenja a to ne mozes znati dok ne dignes glavu motora pod uslovom da si siguran 100% da mesa vodu i ulje!

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Uto Sep 06, 2016 9:38 pm
od boza146
Iz auspuha dimi beo dim..
A merac kad pogledam izgleda ovako..
Slika

Da li je ikako moguce skinuti glave motora i promeniti dihtunge bez skidanja celog motora sa nosaca? i promeniti dihtung bez ravnjanja?

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Uto Sep 06, 2016 11:08 pm
od OMP
na meracu se nista ne vidi trebalo bi ulje da promeni boju u "kapućino" ili da se vide tragovi "majoneza".

jel se vidi nesto u posudi za vodu ima li tragova ulja i jel podize novo ulja na meracu?

mislim da mogu da se skinu glave bez vadjenja motora ali je ozbiljno zezanje jer je sve tesno i nema puno mesta za manverisanje kljucevima i rukama.
sto se tice ravnanja glave u principu moze samo novi dihtung ali pitanje kako ce da vrsi posao jer ako je glava malo kriva bice problema tako da bolje to odraditi kako treba i miran si, usput i siceve ventila i same ventile obradis i ocistis (to mozes i sam) i event gumice ventila zamenis to nije skupo i znas da je to sve ok.
sve je to pod uslovom da je crkao dihtung a ne nedaj boze sama glava

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Sre Sep 07, 2016 12:08 am
od edin
Beli dim je vodka, tj vodena para, sto znaci da je verovatno "samo" dihtung negde pustio, i verovatno je ostatak OK

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Sre Sep 07, 2016 8:51 am
od OMP
zavisi koja je kolicina tog belog dima i kakav je taj dim.
ne mora da znaci nista moze biti i samo kondenz u izduvnom sistemu ali to nestane vrlo brzo a moze da znaci ne samo ostecenje dihtunga vec i glave ili bloka, simptomi su isti tj slicni samo se razlikju u kolicini, gustini i duzini trajanja tog dima ali u vecini slucajeva sve se zavrsi na dihtung jer kad puca glava onda uz dim (ali ne mora da znaci) ide i veca temperatura , povecan pritisak u sistemu, tvrda creva i jos neki simptomi koji mogu a ne moraju da se pojave

Re: Potrosnja 1.4boxer

Poslato: Sre Sep 07, 2016 3:13 pm
od boza146
Hvala svima na odgovorima! :gr8:

Na meracu se nista ne vidi zato sto je ulje menjano pre 20km :)
baceno ulje je bilo kapucino boje..
Sada se vozikam po malo, pratim nivo vode i ulja..ulje sam natocio oko 7mm od minimuma, a vodu na minimum..
Posuda za vodu je cista, nema tragova ulja..
Od kad sam promenio svecice i kablove belog dima nema, a moguce da je prestao jer je otoplilo za 10C..

Eventualno postoji mogucnost da otvorim motor i zamenim sam dihtung uz obradu glave i to ako moze bez skidanja motora sa nosaca (probacu)..ako ne, to je vec investicija od polovine vrednosti automobila i ne isplati mi se. Automobil je jednom dobar, udoban, motor ima neprejebiv zvuk ali 21godina je 21godina..i koliko god mi tesko pada da se razdvojim od svog prvog automobila, ako ne sredim ovo morace i to da se desi..

A da ne spominjem naslov teme.. :glare: