Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Mojoj braci sa 16v otkricu par korisnih stvari vezane za motore sa 16v:
1)Velike svecice kupujte najjeftinije NGK za kljuc 16 oko 250din komad, ne moraju uopste originalne, isprobano do sada 100 puta, ja ih menjam na 20 000 km bez problema, a neuporedivo jeftinije od originalnih
2) Male svecice nemojte nikako kupovati originalne, jer su one oko 10e komad, imam resenje za njih, to je moj patent, kupite svecice od Punta 2 1.2 16v ili Stila sa istim motorom, NGK one su fabricke sa navojem 12x1.25 i kod bilo kog strugara ih odnesete da vam na njima nareze navoj 10x1.25 koji je na originalnim malim svecicama i resili ste veliki problem, ovo govorim takodje iz licnog iskustva, jer su mi i sad na kolima i rade besprekorno, tako da vas ceo set svecica od 8kom kosta oko 30e, umesto 70-80e
3) Kablove za svecice ne morate kupovati originalne, koji kostaju oko 40-50e, vec stavite od Juga 55 silikonske, originalne su duzine i rade besprekorno, ja ih menjam na 15 000km, provereno vec dva puta, a kostaju celih 350din
Pretpostavljam da sam vam malo pomogao, jer znam da su ovo najskuplje stvari na ovom motoru, a sve funkcionise besprekorno kao da je iz originala.Ako imate jos neka pitanja, tu sam
1)Velike svecice kupujte najjeftinije NGK za kljuc 16 oko 250din komad, ne moraju uopste originalne, isprobano do sada 100 puta, ja ih menjam na 20 000 km bez problema, a neuporedivo jeftinije od originalnih
2) Male svecice nemojte nikako kupovati originalne, jer su one oko 10e komad, imam resenje za njih, to je moj patent, kupite svecice od Punta 2 1.2 16v ili Stila sa istim motorom, NGK one su fabricke sa navojem 12x1.25 i kod bilo kog strugara ih odnesete da vam na njima nareze navoj 10x1.25 koji je na originalnim malim svecicama i resili ste veliki problem, ovo govorim takodje iz licnog iskustva, jer su mi i sad na kolima i rade besprekorno, tako da vas ceo set svecica od 8kom kosta oko 30e, umesto 70-80e
3) Kablove za svecice ne morate kupovati originalne, koji kostaju oko 40-50e, vec stavite od Juga 55 silikonske, originalne su duzine i rade besprekorno, ja ih menjam na 15 000km, provereno vec dva puta, a kostaju celih 350din
Pretpostavljam da sam vam malo pomogao, jer znam da su ovo najskuplje stvari na ovom motoru, a sve funkcionise besprekorno kao da je iz originala.Ako imate jos neka pitanja, tu sam
- Dzoni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0 TS 16v
Alfa Romeo 75 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
@Cvejo Super, hvala ti na savetima. Motor me odusevljava, pored nje osecam se kao da imam 25 godina ponovo.
@Ogi Cekamo da se legende sa 8v/v6 probude, a i ove sa 16v. Sekcija 155 16v ARCS se pakleno priprema za prolecni skup. Samo malo da se finansije poboljsaju da se lepo do tada srede.
Nas trojica imamo isti auto, u istoj boji, wide body sasija, sa istim motorom... koji smo mi srecnici!
Mada su meni sve 155 na forumu vrhunske i inspiracija za dalje sredjivanje moje.
Legenda živi....
@Ogi Cekamo da se legende sa 8v/v6 probude, a i ove sa 16v. Sekcija 155 16v ARCS se pakleno priprema za prolecni skup. Samo malo da se finansije poboljsaju da se lepo do tada srede.
Nas trojica imamo isti auto, u istoj boji, wide body sasija, sa istim motorom... koji smo mi srecnici!
Mada su meni sve 155 na forumu vrhunske i inspiracija za dalje sredjivanje moje.
Legenda živi....
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Ovo nisam znao jbt,covjek uci dok je ziv.Cvejo napisao:Mojoj braci sa 16v otkricu par korisnih stvari vezane za motore sa 16v:
1)Velike svecice kupujte najjeftinije NGK za kljuc 16 oko 250din komad, ne moraju uopste originalne, isprobano do sada 100 puta, ja ih menjam na 20 000 km bez problema, a neuporedivo jeftinije od originalnih
2) Male svecice nemojte nikako kupovati originalne, jer su one oko 10e komad, imam resenje za njih, to je moj patent, kupite svecice od Punta 2 1.2 16v ili Stila sa istim motorom, NGK one su fabricke sa navojem 12x1.25 i kod bilo kog strugara ih odnesete da vam na njima nareze navoj 10x1.25 koji je na originalnim malim svecicama i resili ste veliki problem, ovo govorim takodje iz licnog iskustva, jer su mi i sad na kolima i rade besprekorno, tako da vas ceo set svecica od 8kom kosta oko 30e, umesto 70-80e
3) Kablove za svecice ne morate kupovati originalne, koji kostaju oko 40-50e, vec stavite od Juga 55 silikonske, originalne su duzine i rade besprekorno, ja ih menjam na 15 000km, provereno vec dva puta, a kostaju celih 350din
Pretpostavljam da sam vam malo pomogao, jer znam da su ovo najskuplje stvari na ovom motoru, a sve funkcionise besprekorno kao da je iz originala.Ako imate jos neka pitanja, tu sam
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Koliko se secam prosle huje malo visr od pola reda je bilo 155ica, nadam se da ce ove godine biti vise od jednog . Samo polako i strpljivo. Druzimo se
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Alfa 155 2,0 16v Super
ngk premium platinum 80e a ne gledas ih 100.000km. one skinute s motora nisam bacio, kao nove su.
necu da trazim jeftiniju varijantu i da ih menjam pet puta za istu kilometrazu. meni je originalna preporuka bolja.
za kablove svaka cast, gde ima za te pare?
inace nisam ih nikad menjao, lika sistem, 120.000km
Sent from my iPhone using Tapatalk
necu da trazim jeftiniju varijantu i da ih menjam pet puta za istu kilometrazu. meni je originalna preporuka bolja.
za kablove svaka cast, gde ima za te pare?
inace nisam ih nikad menjao, lika sistem, 120.000km
Sent from my iPhone using Tapatalk
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Ja sam iz Kraljeva, ovde kod mene su ti kablovi 350-400 din, doduse bili su toliko pre dva-tri meseca kad sam ih menjao, ne verujem da se cena nesto drasticno menjala, provericu posle, pa javljam.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Tacno je da su originalne svecice dugotrajnije, to bez daljnjeg, ali nije ni ova varijanta losa uopste, ja ih menjam na 20 000 km, ali verovatno mogu jos da izguraju, a za kablove javljam danas u toku dana koliko su tacno ovde kod mene u Kv.dekideki napisao:ngk premium platinum 80e a ne gledas ih 100.000km. one skinute s motora nisam bacio, kao nove su.
necu da trazim jeftiniju varijantu i da ih menjam pet puta za istu kilometrazu. meni je originalna preporuka bolja.
za kablove svaka cast, gde ima za te pare?
inace nisam ih nikad menjao, lika sistem, 120.000km
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
E pa ovako, ne znam odakle prvo da pocnem, ima puno stvai koje sam prepravljao na 155 16v, pa cu mozda nesto izuzeti, tj necu se setiti svega, ali evo ono sto je meni najbitnije bilo za moju:
1) Menjac sam stavio od 145-146 1.6 16v, sa fabrickim menjacem vrtela je 2800 obrtaja na 100km/h, a sada vrti 3300 obrtaja i sada ima nenormalno jako dno, koje taj motor nikada nije imao sa fabrickim menjacem, a do 7000rpm ubrzava odlicno, tu imate dve prepravke, prva je birac brzina mora da se prepakuje sa jednog na drugi menjac i merac brzine, posto nisu isti, nije neki posao, sve ukupno sat vremena
2) Set kvacila nisam stavljao 230mm, vec 215mm dosta je jeftiniji i sve radi odlicno, guram vec 30 000 km bez ikakvih problema
3) Svaki 2.0 16v ima dva balansera radilice i poseban zupcasti kais za njih, ja sam taj kais stavio kad sam radio veliki servis, ali sam ga posle par hiljada predjenih kilometara skinuo, jer su mi se culi lezajevi u balanserima,tako da mi balanseri nemaju nikakvu funkciju sada i motor je bez njih mnogo ostriji na gasu, nego sa njima, a potresa nikakvih nema u radu motora, niti vibracija
4) Varijator bregaste sam iskljucio sa fabricke instalacije, zato sto se preko te instalacije on fabricki pali na 2000rpm koliko se secam kada sam ga proveravao na probnoj lapmpi, a gasi na 4000rpm, nego sam ga direktno spojio sa drugim dzekom, na koji dobija stalnu struju kada se da kontakt i varijator je samim tim uvek u funkciji, tj na svim brojevima obrtaja, sto je vrlo bitno na malim obrtajima kad krecete, sada prihvata gas mnogo lakse, a pogotovu kad je auto pod opterecenjem, ili idete uzbrdo
Za sada toliko, mozda ima jos nesto, ali trenutno ne mogu da se setim, mislim da ce vam i ovo puno pomoci
1) Menjac sam stavio od 145-146 1.6 16v, sa fabrickim menjacem vrtela je 2800 obrtaja na 100km/h, a sada vrti 3300 obrtaja i sada ima nenormalno jako dno, koje taj motor nikada nije imao sa fabrickim menjacem, a do 7000rpm ubrzava odlicno, tu imate dve prepravke, prva je birac brzina mora da se prepakuje sa jednog na drugi menjac i merac brzine, posto nisu isti, nije neki posao, sve ukupno sat vremena
2) Set kvacila nisam stavljao 230mm, vec 215mm dosta je jeftiniji i sve radi odlicno, guram vec 30 000 km bez ikakvih problema
3) Svaki 2.0 16v ima dva balansera radilice i poseban zupcasti kais za njih, ja sam taj kais stavio kad sam radio veliki servis, ali sam ga posle par hiljada predjenih kilometara skinuo, jer su mi se culi lezajevi u balanserima,tako da mi balanseri nemaju nikakvu funkciju sada i motor je bez njih mnogo ostriji na gasu, nego sa njima, a potresa nikakvih nema u radu motora, niti vibracija
4) Varijator bregaste sam iskljucio sa fabricke instalacije, zato sto se preko te instalacije on fabricki pali na 2000rpm koliko se secam kada sam ga proveravao na probnoj lapmpi, a gasi na 4000rpm, nego sam ga direktno spojio sa drugim dzekom, na koji dobija stalnu struju kada se da kontakt i varijator je samim tim uvek u funkciji, tj na svim brojevima obrtaja, sto je vrlo bitno na malim obrtajima kad krecete, sada prihvata gas mnogo lakse, a pogotovu kad je auto pod opterecenjem, ili idete uzbrdo
Za sada toliko, mozda ima jos nesto, ali trenutno ne mogu da se setim, mislim da ce vam i ovo puno pomoci
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
sto se tice varijatora: on je tu bas zbog toga da pomogne Alfi da se ona izbori sa rezimom normalne voznje, jer je skoro svaki Alfin motor Cuore Sportivo i brljao bi kao nenormalan na leru a imao bi mali momenat u niskim obrtajima. on je ispod 1800rpm iskljucen i to je taj "nenormalan" rezim za Alfe, kada je ugao usisne bregaste kao na normalnim kolima. kada se upali na 1800+, on zaturi bregastu na, recimo tako, trkacki mod, i omogucava da motor lakse dise i moze da ide u obrtaje, i gasi se kad motor usporava ispod 2500rpm.
to sto si ga ukljucio znaci da je sad motor non stop setovan kao za trke, ali je mnogo losiji i neupotrebljiviji na niskim obrtajima, 800-1800rpm, odnosno u kreni-stani gradskoj voznji. ono sto je dobro kod tvog motora 2.0 je sto ima neprirodno veliki hod klipa za Alfe (92mm) i tu imas dovoljno momenta da bi to uopste radilo, a to sto si stavio "kraci" menjac je postavilo stvari taman kako treba. mala napomena - izgubio si maksimalnu brzinu koja ti je sad oko 190, a bila je 230. da si to sa varijatorom uradio na 1.8 udavio bi ga na leru skroz, i bili bi mrtvi ispod 1800rpm. ovako? vozi malo pa gledaj i performanse i potrosnju... meni cakce na leru i cuje se kao dizel, ali se ukljucuje na 1800 i utisa, pa ga ne diram. obicno ljudi ne rade to sto si ti, vec nameste usisnu bregastu na neki polozaj izmedju i zavare varijator. koliko sam citao o varijatoru, niko se nije usrecio sto ga je namestio fiksirano u neki polozaj, na bilo koji nacin sem fabricki.
skoro sve o varijatoru, imas i kod nas na forumu:
viewtopic.php?f=15&t=54715
balansere za motor, odnosno dvostruko nazubljeni kais mnogi izbacuju tako da tu nisi nista lose uradio.
to sto si ga ukljucio znaci da je sad motor non stop setovan kao za trke, ali je mnogo losiji i neupotrebljiviji na niskim obrtajima, 800-1800rpm, odnosno u kreni-stani gradskoj voznji. ono sto je dobro kod tvog motora 2.0 je sto ima neprirodno veliki hod klipa za Alfe (92mm) i tu imas dovoljno momenta da bi to uopste radilo, a to sto si stavio "kraci" menjac je postavilo stvari taman kako treba. mala napomena - izgubio si maksimalnu brzinu koja ti je sad oko 190, a bila je 230. da si to sa varijatorom uradio na 1.8 udavio bi ga na leru skroz, i bili bi mrtvi ispod 1800rpm. ovako? vozi malo pa gledaj i performanse i potrosnju... meni cakce na leru i cuje se kao dizel, ali se ukljucuje na 1800 i utisa, pa ga ne diram. obicno ljudi ne rade to sto si ti, vec nameste usisnu bregastu na neki polozaj izmedju i zavare varijator. koliko sam citao o varijatoru, niko se nije usrecio sto ga je namestio fiksirano u neki polozaj, na bilo koji nacin sem fabricki.
skoro sve o varijatoru, imas i kod nas na forumu:
viewtopic.php?f=15&t=54715
balansere za motor, odnosno dvostruko nazubljeni kais mnogi izbacuju tako da tu nisi nista lose uradio.
Poslednja izmena od dekideki u Pon Jan 11, 2016 9:04 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Pa za varijator sto sam ga spojio da je stalno ukljucen nisam nista izgubio, ima odlican ler, drzi na 800-900 rpm i kazem ti ima odlicno dno za voznju po gradu, da je drugacije vratio bih odmah na fabricku varijantu, a potrosnja plina, imam ac stag 4 plus i po gradu je 13l, a otvoreno 9l.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
A sa menjacem sa puno dobio, nikad je nisam vozio preko 140, tako da me krajnja brzina i ne interesuje, nekako mi ovaj motor i nije za vece brzine, ne znam, valjda sam se navikao na ovu 3.0 buso sto imam u 166, pa mi ova i nije interesantna za cepanje.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Za varenje varijatora znam, vario sam ih nekoliko, jer nece ljudi da ulazu, a ni da slusaju taj zvuk, ja sam kod mene stavio set za reparaciju i gotovo da se ne cuje na leru, tj cujem je ja, ali neko drugi to ne bi ni cuo.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
znas sta me jedino malo buni, kako ti radi motor preko 4000rpm a varijator ostao ukljucen... verujem da je tvoj osecaj u voznji dobar ali nisam siguran da ti je sad mapa ECU preko 4000rpm najblaze receno odgovarajuca.
samo iz najbolje namere pisem, molim te tako i razumi. nisam majstor, ne pisem samo na osnovu foruma vec i malo sto sam pohvatao od majstora...
samo iz najbolje namere pisem, molim te tako i razumi. nisam majstor, ne pisem samo na osnovu foruma vec i malo sto sam pohvatao od majstora...
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Ma opusteno, nema ljutnje taman posla, covek se uci dok je ziv, tu smo da podelimo iskustva, ne saltam je preko 5000rpm nikada i to je retkost, ali kad joj dam pun gas, ubrzava konstantno do tih 5000-5500rpm dok je ne presaltam, nema nikakvu rupu u ubrzanju, niti gubitak snage, mogu da ti napravim snimak, pa da ga postavim.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Inace ova Alfa 155 mi sluzi za slepanje, posto imam slep prikolicu i sa njom vucem, zato sam i stavio kraci prenos, a i isprobao ovo sa varijatorom, za sada se sve to pokazalo vrlo dobro.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
nema potrebe. ima dobra stvar za taj motor a to je varijabilni usis na istom motoru 156 i 147 druge generacije, a koji preko 5.500rpm skracuje put vazduha i dodaje u tom rezimu 5.500-7.000rpm 5KS
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
ako ovu 155 koristis za slepanje prvenstveno i dobro ti radi sa svim tim prepravkama taj posao, nema vise rasprave
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Pa da, slepam vec nepunih godinu dana sa njom, prezadovoljan sam, kada sam je kupio motor je zakovao, okrenula lezajeve na radilici, zamenio sam radilicu i nasao drugu na standardu i zamenio sam dve klipnjace, spakovao sve i od tada samo ulje i ono sto spada u redovan servis, ne cepam je nikad, cak sta vise ne prelazim preko 3500-4000rpm sa njom, nema ni potrebe za moj posao.Naidje mi ponekad da je zgazim do 5000-5500 rpm, ali to je retkost.
Poslednja izmena od Cvejo u Pon Jan 11, 2016 9:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Cvejo
- Garaža: AR 156 GTA
- Lokacija: Kraljevo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Naucice valjda neko nesto iz njih poucno
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
E to vidis nisam znao, znaci dobre su ove tvoje i moje diskusijedekideki napisao:nema potrebe. ima dobra stvar za taj motor a to je varijabilni usis na istom motoru 156 i 147 druge generacije, a koji preko 5.500rpm skracuje put vazduha i dodaje u tom rezimu 5.500-7.000rpm 5KS
Naucice valjda neko nesto iz njih poucno
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 155 2,0 16v Super
Deki dje ih ima za 80e?To svih 8?dekideki napisao:ngk premium platinum 80e a ne gledas ih 100.000km. one skinute s motora nisam bacio, kao nove su.
necu da trazim jeftiniju varijantu i da ih menjam pet puta za istu kilometrazu. meni je originalna preporuka bolja.
za kablove svaka cast, gde ima za te pare?
inace nisam ih nikad menjao, lika sistem, 120.000km
Sent from my iPhone using Tapatalk
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Alfa 155, Episode 2 : New hope
Da se pribiljezim, 164 i 155 sve je to isto
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!