Labava pedala kvacila
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Labava pedala kvacila
Ljudim imam problem sa kvacilom. U zadnjih 2 nedelje sam primetio da mi pedala kvacila labavija nego sto je bila odnosno da sam morao da stisnem papucu vise nego uobicajno da bi promenio brzinu. Papuca je padala sve nize i nize dok skroz nije postala labava, sada fakticki ne mogu da promenim brzinu ni kad stisnem do patosa, nekad se zaglavi pa pusti, u principu je skroz labava. Sad ono sto me zanima da li je otisao cilindar ili moram da menjam ceo set, pa pitam Vas za misljenje da me ne bi mehanicari odrali. Pozdrav svima i hvala unapred na pomoci..
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
Imas dva cilindra kvacila. Jedan je na pedali kvacila,a drugi je na menjacu(odnosno u menjacu kod verzija gde je druk lezaj i cilindar u jednom) . Ukoliko su cilindri ok,set kvacila je za zamenu.
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
Proveri kocionu tecnost, verovatno ti je propisao neki cilindar, ako imas srece to je onaj kod pedale i on se lako menja, cena oko 2500, dok ovaj u menjacu bar kod mene (TS) je tu je oko 6000din i mora da se skida menjac. Msm da je kod JTD na menjacu i da se samo skine sediste akumulatora i da se lako menja.
- smarko
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Oba se relativno lako menjaju. Ovaj u kabini lakse, doduse, i on je oko 2.5-3000, dok je cilindar u menjacu kad sam ja menjao bio od 3 do 6000 dinara, ako se dobro secam.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Labava pedala kvacila
Cim ostaje pedala na dno propisao/rikavela ti je onaj na/u mjenjac.....pogledaj ispod pedale kvacila jeli masno od ulja i rijesi nedoumicu
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
nema pravila, meni na 145 i na 156 ostajala pedala zaglavljena a riknuo onaj na pedali dok je na 155ici sa istim simptomima crkao onaj na menjacu tako da moraju se oba proveriti. takodje ne mora da gubi ulje ili da curi, moze samo da popuste gumice unutra ili cilindar dobije neki ris pa da preliva, to je konkretno bilo na 156ici dok je na 155 i 145 curkao.
na 156ici sam zamenio oba jer se u principu menjaju u paru posto kad stavis ovaj nov vrlo lako i brzo moze onaj stari koji nisi menjao da strada (to mi se desilo na 155ici, kad sam zamenio onaj na menjacu stradao je onaj u kabini koji sam doduse sredio samo novim gumicama).
kod mene na 156 nije U nego NA menjacu ispod akumulatora i to je jeftnijija varijanta, ja sam ga platio 1500din a ovaj na pedali 3000, pocetkom godine, oba meteli.
nije na svim verzijama 147ice U menjacu
na 156ici sam zamenio oba jer se u principu menjaju u paru posto kad stavis ovaj nov vrlo lako i brzo moze onaj stari koji nisi menjao da strada (to mi se desilo na 155ici, kad sam zamenio onaj na menjacu stradao je onaj u kabini koji sam doduse sredio samo novim gumicama).
kod mene na 156 nije U nego NA menjacu ispod akumulatora i to je jeftnijija varijanta, ja sam ga platio 1500din a ovaj na pedali 3000, pocetkom godine, oba meteli.
nije na svim verzijama 147ice U menjacu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
U princulu je kod JTD donji cilnadar NA menjacu a kod TS U menjacu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Labava pedala kvacila
Na 147 Jtd postoji cilindar koji je u menjacu. Dakle druk i cilindar idu zajedno.
Kada se desava da se ne gubi UK ulje znaci nema curenja, problem je u cilindru.
Kada se desava da se ne gubi UK ulje znaci nema curenja, problem je u cilindru.
busso trsi Sline
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Jel znate nekog dobrog majstoraa a da me ne odere u Beogradu , Karaburma,Zvezdara,Mirijevo i tome slicno??
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Ljudi zasto je u rikambiju dosta jefitniji cilindar nego u ap sportu?? I jel znate negde gde imaju da se kupuju cilindri kvacila i koja je cena??
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Labava pedala kvacila
Ima ih u prakticno svakoj radnji koja prodaje delove za Fiat... Cena zavisi od kvaliteta, meni je ovaj na pedali izdrzao 2.5god ne secam se marke jbg, sad godinu dana imam Metteli pa videcemo koliko ce trajati
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: Labava pedala kvacila
Stavi bilo koji sto se nudi po radnjama, sve je to mala privreda i svaki ce izdrzati u proseku bar 3 godine, a kvalitetan cilindar kosta.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
ta razlika u ceni npr. kod metelija je zbog razlike u proizvodjacu, italijanski je skuplji od kineza a o kvalitetu da ne pricamo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Da li je neko možda kupovao original cilindre kvačila, odnosno da li zna koja je cena za 1.9 JTDm 8v?
If it ain't broke, don't fix it.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
koji su to originalni cilindri?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
koliko sam video po netu originali su od 60-100e ali i meteli ili sl. brend od 30e isto zavrsava posao, bitno samo da nije kinez i sl. kopije
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
4,200 rsd u Fiat Bogunoviću gornji cilindar kvačila za 147 JTDm.
If it ain't broke, don't fix it.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
pa to je dzabe onda jer meteli kosta 3000-3500
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Pa nije džabe, 4200 je
Elem tu mojim mukama nije kraj. Oba cilindra kvačila nova, set kvačila nov, ulje novo i posle 200km pedala kvačila ima luft. Za 45k km sam menjao 2 puta oba cilindra kvačila, različiti proizvođači kod različitih mehaničara tako da to isključujem kao opciju. Sada zamenim set kvačila i po treći put menjam nesretne cilindre.
Da li neko ima ideju šta može da bude? Ili zna nekoga ko zna nekoga ko je imao sličan problem?
Elem tu mojim mukama nije kraj. Oba cilindra kvačila nova, set kvačila nov, ulje novo i posle 200km pedala kvačila ima luft. Za 45k km sam menjao 2 puta oba cilindra kvačila, različiti proizvođači kod različitih mehaničara tako da to isključujem kao opciju. Sada zamenim set kvačila i po treći put menjam nesretne cilindre.
Da li neko ima ideju šta može da bude? Ili zna nekoga ko zna nekoga ko je imao sličan problem?
If it ain't broke, don't fix it.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Labava pedala kvacila
prvi put cujem za tako nesto vrv postoji neki problem ali koji...???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Labava pedala kvacila
Ima lufta bas kvacilo ili ti samo pedala labava pri vrhu? Ako je ovo drugo onda imas problem sa oprugom za vracanje pedale ili segerom koji spaja pedalu i klip iz cilindra... Cesti problemi, opruga oce da pukne a seger ispadne iz lezista, u oba slucaja pedala je labava pri vrhu...
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Labava pedala kvacila
Labava pedala pri vrhu, baš tako. Kada je ugašen motor pedala labava, šaltanje normalno. Upaljen motor, pedala labava, neće u rikverc. Cenim da uskoro neće ni u ostale brzine, imao sam već taj događaj. Nadrukam sto puta pedalu kvačila i hoće u rikverc. Donji cilindar stavljen nov kada je set kvačila menjan. Posle 200km labava pedala pri vrhu. Nisu procureli cilindri. Zamenimo gornji, 200km ok i opet labavo pri vrhu.
Vraćam sutra auto mom mehaničaru natrag na projektovanje. Počinjem da kontam zašto sAudijci kače krst oko retrovizora, da i ja osveštam auto možda me prođe cela ta zajebancija
Ako neko ima ideju šta može da bude... malo brainstorminga nije loše
Vraćam sutra auto mom mehaničaru natrag na projektovanje. Počinjem da kontam zašto sAudijci kače krst oko retrovizora, da i ja osveštam auto možda me prođe cela ta zajebancija
Ako neko ima ideju šta može da bude... malo brainstorminga nije loše
If it ain't broke, don't fix it.