Stranica 2 od 3
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Jan 07, 2015 10:10 pm
od peruccy
Tako je! I've got something called "Stig flu"
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Jan 21, 2015 10:22 pm
od peruccy
Stigao filter HKS SPF Reloaded 200mm
Novi aku (sada je not 45AH...)
I svecice. Stock so BCPR6ES, koje imajo 0,8 gap. Ove pa imajo 1,1mm gap i nizjo toplotno vrednost. Po Sky forumih citam da do 400hp imajo najbolje rezultate sa ovimi svecicami.
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Jan 21, 2015 10:37 pm
od BobanR
Ovo postaje interesantan projekat...
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sub Jan 24, 2015 6:07 pm
od peruccy
Nadam se!
Uskoro ide u radionico, zato je vreme za tekocine... Motorno ulje i antifriz mi jos falita, imam pa Castrol 75W140 LSD za zadnji dif, Motul 75W90 za menjac (po Sky forumih svi predlagajo to ulje), i bremz ulje ATE Racing dot4 (koje bi naj zdrzalo 280°C)
Zunanji kais + senzor za pritisak ulja, temperaturo i stikalo za temperaturo
Jer bude kompletan auspuh novi, sam uzeo jos gumice. U originalu avto ima klimo, a nema filtra za kabino. Iskal po merah sta bi naj pasalo i nasel filter od Inifity, koji ce nadam se pasati
Povezovalne cevi za FMIC in blaaaaack
I jos razni spreji. Komplet podvozje ide u unterbodensuc
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Jan 28, 2015 5:19 pm
od peruccy
Ulje i antifriz
Metlice
Rostfraj sraufi za karter i pokrov ventilov
HEL rostfraj crevo za sklopko (naj bi eliminirala spongy filing)
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pet Jan 30, 2015 9:25 pm
od peruccy
Konacno docekao fraj radionico
9,5J zadaj i ide na milimeter med dvigalom. Sta bude sa 10,5J...
Dobio plocice. Za prvo silo bice. Naslednjo godino je plan komplet bremze upgrejtati sa EBC vrtanimi diskami i yellow stuff pads
Pa jos poslednji paket creva. Set silikonskih vakum creva za RB25DET, povezovalno crevo za izhod turboja (60mm - ostale so 63mm, neznam zasto) i filter ulja. Uskoro pozabio na filter nakon svih tih narocil
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pon Feb 02, 2015 7:45 pm
od peruccy
Dobio D1 Spec 19 row oil cooler i zraven pokrove ventilckov za darilo
i "crank collar". Original je nalezna povrsina koja poganja oljno pumpo samo 8mm, zato je toliko ribato Skyjev koji su navreti na 400hp+. Taj crank collar je zato, da bude sada nalezna povrsina 22mm
Danas bio produktivan dan
Massive FMIC
Prejsnji vlastnik mi nije lagao... I've got Yellow Jackets! Se vidi da so bile pred kratkim menjane, jer so ko nove. Ravnokar prisparao 400€...
Trenutno stanje. Izgubio voljo za danas, jer mi je netko pustio "darilo" u obliki potrganih šraufov za auspuh kolektor... Nece mi biti dugi cas
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Uto Feb 03, 2015 4:43 pm
od mali radojica
sad kreće najzanimljiviji deo.
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Uto Feb 03, 2015 8:48 pm
od peruccy
Novi dan, nova volja za sraufanje
Roko na srce, sada nisam imao namena uzet glavo dol. To bi drugi put kad bi sel na fazo 2. Ali jer so me "cekali" stirje potrgani sraufi za izpusni kolektor i jedan na izpusnem djelu turboja, drugace nije slo...
Fascinira me pa japaniz kvaliteta. Do sada jos jedne Alfe nisam vidjeo, da bi imala taksne lepe izlitke na glavi i sesalnom kolektoru
Port matching oupste nije potreban, jer je v originalu u nulo. Sta god bi radio, bi samo poslabsao...
Sesalni kolektor je iz dveh djelov i moram priznati, da je vrlo dobro napravljen. Nije cudno da do 600hp nema potrebe po veksoj loputi ili drugom kolektoru
Poleg toga da je sla glava dol, ide jos motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugacije gor napravit, a druge ni, kot glavno gred ven i zdrejat stari collar dol i novega gor spravit
I dokaz, zasto je drugi crank collar potreban. Nalezna povrsina gdje je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojom motoru samo 4mm i ne 8mm kako pisejo po forumih...
Odmicne so stock. Sam imao nado, da je nekdo pred mano dal not kaksne bolj hude
Pa jos slika izpusne strani. Dva sraufa sta ze takoj falila, dva sam pa samo ven uzeo, bez da bi sta sraufal
I jos potrgan srauf na turboju
Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)
Izpusni kolektor nije bas "direct fit". Zgornji sraufi na glavi so malo predugi i zato se dotikajo kolektora, tako da bude potrebno rezanje. Drugace pa lepo pase na rupe
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Feb 04, 2015 10:52 pm
od peruccy
Rabljen Blitz electronic boost controller bo zamenjao novi Greddy. Usput sam uzeo i blindo za BOV. Dugo studirao ako naj imam stock recirc dump valve ili Blitz supersound blow off. Blitz je pobjedio
Motor zunaj
Spodnji del motora je u odlicnom stanju
Opet so me japaniz fascinirali
Mostovi za glavne lagere so iz fakkin masivnog gusa. Pa sedam jih je. Alfa jih ima samo cetiri, pa jos ti so iz aluminija. Nije cudno da taj motor zdrzi 500hp sa stock ojnicami i batami, za Alfin sestak je pa vise nego 350hp vec igranje na sreco...
Potrgan srauf na turboju je popravljen. Odlocio se, da bude imeo sada sveh sest herz sraufov i zategovalo se bude sa matico. Novi sraufi so rostfraj, tako da mora biti sada mir
Poceo i sa "cleananjem" motornog prostora. Nece biti showcar look, samo toliko malo da osvezim motorni prostor. Spot the difference L vs. R
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Čet Feb 05, 2015 10:58 am
od mali radojica
što se tiče kvaliteta materijala japanci su čudo.
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Čet Feb 05, 2015 4:45 pm
od peruccy
Istina je!
Pozabio narucit dihtungo kartera. Novega vise ne mozes naruciti, tako da sam morao naročit iz US of A po hitroj posti, jer so edini imali staro zalogo. Postnina + carina me je vise kostalo, kot bi tri dihtunge kupio...
Glavna gred pripravljena na crank collar
Zmontirano. Sada bice nalezna povrsina za gnanje oljne pumpe x4 nego prije. Ima da sada zdrzi revlimit!
Popravljeni so i gvinti u glavi za izpusni kolektor
Zdrejali so se jos nastavki za univerzalan filter za gorivo, jer mi originalni niso odgovarali
Cleananje zavrseno i na drugoj strani
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Ned Feb 15, 2015 10:47 pm
od peruccy
Taj tedan je bilo manje vremena za sraufanje, a svejedno se je nesto malega napravilo...
Diski so jos dobri, tako da se jih je samo malo zdrejalo
Blok se je finisirao
ARP sraufi - Istinsko kvalitetno napravleni. Niti malo mi nije zao da sam jih nabavio
Blok nazaj na svojom mjestu
Zamenjan polomljen srauf u zadnjom pestu i ob jednom nastelana rocna
Glava zbrusena
Obnovljen alnaser
Obnovljen alternator
Obnovljena servo pumpa (alu jermenica ne pase na servo pumpo - vjerovatno je za GTRa)
Dobio rostfraj cev za izhod turboja (bice svasana na stock cev - kad bude tako dalec bice slika)
Sa tezkim srcom morao naruciti oba zarometa, jer so polomljeni steleri na obeh mojih luceh. Tezko je najti dobro ohranjene luci za Skyja. Kad pa nadzes, je pa cena temu primerna. Sprsim se i narucim i sta dobim sa dvotjedensko zamudo? Levi zaromet polomljen na treh mestih. Sada moram iz mojega prebekslat sve stvari, da budem imao dva dobra zarometa. Sva se pa zmenila sa prodajalcom da mi nesto novaca da nazaj...
Nove letne gume Nexen N6000 215/40R17 - za burnoute bice dobre
Ob jednom so se jos felne zravnale
Najdeno mesto za hladnjak ulja. Mogu ga jos fiksno zasraufati i creva dati smanjsati, jer su daleko preduge
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pon Feb 23, 2015 10:44 pm
od peruccy
Nesto se dogadza...
Hladnjak ulja fiksiran, creva na mero napravlene i sve prisraufano
Onda "popravek" za drugimi. To je rupa, kojo je nesto pred mano napravio za crevo za FMIC
Sada izgleda tako
Oil filter relocator na svojom mjestu. Sam pa morao zamenjati filter ulja. Originalan vise ne pase, jer je presirok i gvint nije isti ko u relocatoru
Filter goriva zmontiran. Jedna creva so vec zamenjana sa rostfraj
I kod kolektora vazduha
Kolektor i loputa spucana. Vzmeti za loputo namazani. Menjana sva tesnila i svi kabli uredzeni. Creva pod kolektorom zamenjana sa silikonskimi
Rostfraj auspuh kolektor i turbo isto zmontirana. Placa med kolektorom i pokrovom ventilov je vrlo malo
Vodna pumpa, oljna pumpa i alternator. BTW... oranzna tesnilna masa je original. Drzi ko beton. Za staro maso mi trebalo 4 sati da sam spucao sa kartera...
Onda se je jos napravilo... creva za vodo i mazanje turboja, zubcasti kais, creva za gorivo i jos nesto sitnosti
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pon Feb 23, 2015 11:55 pm
od Zvrle
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pet Feb 27, 2015 4:43 pm
od peruccy
Creva za notranje gretje su malo preblizu novemu kolektoru, zato sam jih povil sa titanium wrap. Moram pa jos creva na kompresorskem delu turboja
Uskoro, uskoro
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Sre Mar 04, 2015 2:15 am
od peruccy
Polako napreduje. Sada sam u toj fazi, gdje sve sta uzmem u ruke, svaki nosac, kabel ili konektor, moram prvo spucati, namazati in/ali preveriti gdje ide sa pomocjo prirocnika. U toj fazi se nakon jednog sata nista ne pozna...
Povio sem jos cev turboja, jer je vrlo blizu izpusnom kolektoru
...i vstopno cev za turbo. BTW... prva cev iz turboja je original, samo barvo sam ji odstranio, jer izgleda sada bolje tako nego u crnoj barvi. Nasvasalo se je na nju jos 90° koleno, da bude sve manje silikonskih creva
Trenutno stanje pa izgleda nekako tako
Ako bude sreca, bice taj vikend paljotka...
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Ned Mar 08, 2015 10:32 pm
od peruccy
Filter vazduha i LMM zmontirana
Pozabio pokazati sliko ECUja - faza 1 od RB-Rebuild UK
Danas bio odlocen da bude paljotka... Bila je! Ali nemam posnetka, zal. Kad bude auto zunaj budem snemao, jer mece ogenj nazaj i ne upam ga u radionici previse laufati. Za autojem je puno vnetljivih snova...
Sada pa porihtati komplet notranjost, oba zarometa, einluftat kuplungo i bremze, haubo gor, boost controller i stevce zvezati, i jos kojo sitnost tu i tam. Onda pa uskoro, uskoro bice berajt za tehnicnog.
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Ned Mar 22, 2015 11:49 pm
od peruccy
Auto je prije nekoliko dana bio registriran. Za nazaj nisam uspeo nista slikat, samo dve sliki imam...
Greddy ebc zmontiran
Motorni prostor jedan dan prije tehnicnog
Trenutno se zajebavam sa nastavitvijo ebc-ja i komplet gepek imam jos za porihtat. Pridejo slike (kvalitetnejse) uskoro.
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pon Mar 23, 2015 12:02 am
od Ognjen_HN
Covjece pusti se slika, daj neki video ubrzanja
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Ned Mar 29, 2015 6:55 pm
od peruccy
Evo nesto obljubljenih slik bolje kvalitete...
Ja, moram jos poveksati rupo za salter zadnje meglenke
Blitz BOV sam zamenjao za stock DV. Imao sam blindo, a je svejedno avto crkoval na kriziscu. Pa se preglasan je bio. Svi so se obracali i me gledali...
... i jedan poskus 0-100km/h. Boost je nastavljen na 0,80bar. Moram jos spilit launch, da nece biti toliko wheelspina u prvov i onda jos jednom posnemati. Ja, i turbo timer nije jos fiksno mountani
[youtube]woxOtFSWG0A[/youtube]
And enjoying the fruits of my labour
[youtube]r4VUcvXsaHA[/youtube]
'talla
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Pon Mar 30, 2015 7:15 pm
od vojaalfa
Jedino što mi bode oči na ovakvom stroju je štof na sedištima, izgleda kao na Renaultu espace (da bude zanimljivo). Točkovi su mu malo mali (stvar ukusa). Ono što je najvažnije je perfektno a to je moteur.
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Uto Mar 31, 2015 7:47 pm
od peruccy
Felge pridejo drugacnije kad nasparam novac. Gledam jedne JDM 18x10. Sta se pa tice zicov... vrlo so neudobni. Proper agony range
Gledam od OMP bucket zic, za kojog ne trebam 4-tockovni pas. 300€ je po komadu i neznam ili bi uzeo, ili ne... Nije malo novaca...
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Uto Mar 31, 2015 7:50 pm
od MiloshBg
Prelep auto, svaka cast!
Re: Moj novi daily driver
Poslato: Uto Mar 31, 2015 8:05 pm
od vojaalfa
Što se tiče sedala sve zavisi u kakvim uslovima ćeš voziti auto a imaš mnogo dobrih sedala od Alfe- alcantara za jeftine novce a udobna su i lepo izgledaju