Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
Poslato: Sub Jul 12, 2014 2:55 pm
Malo sam ceprkao po netu na ovu temu jer je ipak korisna informacija u nekim slucajevima. Nabasao sam na temu gde je lik stavio bregaste od 2.0 u 1.6 i time kako kaze dobio na snazi u visim obrtajima. To mi nije bas preterano potrebno ali sam razmisljao o sledecem: S obzirom da cu u nekoj blizoj buducnosti menjati varijator, a imam kompletan 2.0 motor pa sam mislio da umesto odvajanja varijatora od bregaste i stavljanja na ovu trenutnu, da stavim kompletne bregaste od 2.0 u 1.6. Kako kazu, to ce raditi bez potrebe za nekim modifikacijama.
To takodje poteze pitanje, jel postoje neke druge razlike u glavama 1.6, 1.8 i 2.0 TS ? Procitao sam da ima razlike u debljini glava izmedju EURO2 i EURO3 cak i iste kubikaze, ali nisam nasao razlike izmedju razlicitih kubikaza istog EURO standarda..
Jos jedna stvar me interesuje, prilikom zupcenja motora u slucaju zamenjenih bregastih, da li se koriste blokatori od 1.6 ili 2.0 ?
To takodje poteze pitanje, jel postoje neke druge razlike u glavama 1.6, 1.8 i 2.0 TS ? Procitao sam da ima razlike u debljini glava izmedju EURO2 i EURO3 cak i iste kubikaze, ali nisam nasao razlike izmedju razlicitih kubikaza istog EURO standarda..
Jos jedna stvar me interesuje, prilikom zupcenja motora u slucaju zamenjenih bregastih, da li se koriste blokatori od 1.6 ili 2.0 ?