Malo sam ceprkao po netu na ovu temu jer je ipak korisna informacija u nekim slucajevima. Nabasao sam na temu gde je lik stavio bregaste od 2.0 u 1.6 i time kako kaze dobio na snazi u visim obrtajima. To mi nije bas preterano potrebno ali sam razmisljao o sledecem: S obzirom da cu u nekoj blizoj buducnosti menjati varijator, a imam kompletan 2.0 motor pa sam mislio da umesto odvajanja varijatora od bregaste i stavljanja na ovu trenutnu, da stavim kompletne bregaste od 2.0 u 1.6. Kako kazu, to ce raditi bez potrebe za nekim modifikacijama.
To takodje poteze pitanje, jel postoje neke druge razlike u glavama 1.6, 1.8 i 2.0 TS ? Procitao sam da ima razlike u debljini glava izmedju EURO2 i EURO3 cak i iste kubikaze, ali nisam nasao razlike izmedju razlicitih kubikaza istog EURO standarda..
Jos jedna stvar me interesuje, prilikom zupcenja motora u slucaju zamenjenih bregastih, da li se koriste blokatori od 1.6 ili 2.0 ?
Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
Ono sto ja znam da je na 1.8 i 2.0 ista glava.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- djn125
- Garaža: Alfa romeo 147 TS 120KS
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
A sto ti je problem da odvijes varijator od bregaste i stavis nov? Bregaste od 2.0 imaju malo vece bregove. Meni su slucajno poslali izduvnu bregastu od 2.0 ,stavio sam je na 1.6 i nisam mogao lepo da stavim blokator preko nje i zamenio sam je. Dal ce da radi ne znam.
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
@darko Da, iste su 1.8 i 2.0 kompletno sa bregastim. Trebalo bi da su iste i 1.4 i 1.6. U mom slucaju bi mi trebalo 2.0 na 1.6.
@djn125 Nije frka za blokator, imam i za 2.0 blokatore. Po recima ljudi sa stranih foruma, to radi bez problema ali radi boljeg potezanja u nizim obrtajima preporucuju remap. Ne znam koliko je lako odvojiti varijator od bregaste, plasim se da ne ostetim bregove.
@djn125 Nije frka za blokator, imam i za 2.0 blokatore. Po recima ljudi sa stranih foruma, to radi bez problema ali radi boljeg potezanja u nizim obrtajima preporucuju remap. Ne znam koliko je lako odvojiti varijator od bregaste, plasim se da ne ostetim bregove.
Nema gorih ljudi od alfista.
- moth3
- Garaža: d(-_-)b
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
Evo koga interesuje, identicne glave su izmedju:
1.6 TS 120ks E2 (bregaste se razlikuju od druga dva)
1.8 TS 144ks E2
2.0 TS 155ks E2
Bregaste mogu sa 1.8/2.0 da se stave na 1.6 ali je pozeljan remap.
1.6 TS 120ks E2 (bregaste se razlikuju od druga dva)
1.8 TS 144ks E2
2.0 TS 155ks E2
Bregaste mogu sa 1.8/2.0 da se stave na 1.6 ali je pozeljan remap.
Nema gorih ljudi od alfista.
- Sasapro95
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Sombor
Post
Re: Glava motora, razlike - 1.6, 1.8, 2.0 TS
Imam jedno pitanje, alfa 156 ts 1.6 88kw presla pravih 120000 e sad pomesala je vodu i ulje i dimi plavi dim i lupka nesto ali kad se da gas na preko 2500obrtaja prestaje zvuk cini mi se da je varijator.. E sad me zanima da li moze da se stavi glava od 77kw bez varijatora?