Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1282 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
  Štampa

Re: Novi pocetak (modeli)
Autoru Poruka
PostPoslato: Čet Mar 29, 2018 1:14 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1372
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Mislim da vi celu stvar posmatrate vrlo plitko i jednodimenzionalno. Jeste li čuli za termin "kreativno knjigovotstvo".

Verujem da jako mali broj ljudi i u samom FCA zapravo zna šta im donosi a šta gubi pare. Drugo, ti se parametri konstantno menjaju tokom vremena pa je o tome raspravljati malo jalovo. Treće, različite stvari im donose profit iz različitih razloga. Četvrto, uvek se nađe način da u papirima prikažeš ono što ti u tom trenutku odgovara, pa jednu priču pričaš poreskoj upravi a drugu potencijalnim investitorima, treću dobavljačima a četvrtu kupcima. Što bi vi jedini slepo verovali u sve brojke koje FCA prate?

Činjenica je da je Fiat kupio Chrysler a ne Chrysler Fiat, pa se na osnovu toga može zaključiti da je ipak fića kupio džip a ne džip fiću :)

A ako su pare i stigle iz Južne Amerike, stigle su od tehnologije koja je prethodnu deceniju izraubovana u Evropi, pa se opet može zaključiti da sve ipak potiče iz Evrope. Nisu ni Uno ni Palio pali s marsa. Jedan je u Evropi potrošen pa preseljen, a drugi je i nastao od raznih otpadaka sa idejom da se upotrebe za "siromašna tržišta u razvoju".

Saberi-oduzmi, koliko god se oni ložili da su globalni igrači, Fiat je ipak italijanska firma čiji svi uspesi i krahovi na kraju balade ipak potiču iz Italije i iz italijanskog načina razmišljanja.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Čet Mar 29, 2018 1:57 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 317
Garaža: -
Lokacija: HRV
DejanGT je napisao:
Mislim da vi celu stvar posmatrate vrlo plitko i jednodimenzionalno. Jeste li čuli za termin "kreativno knjigovotstvo".


Ide li to baš tako jednostavno? Da, R&D se može prikazati na jednu diviziju, a da plodove uživa neka treća. Mnogi Amerikanci misle da je radi toga Maserati u plusu. Ali eto u tom primjeru su u krivu, to je provučeno preko Maseratia.

Da ne govorim kako u Americi ima SEC koji jedva čeka regirati na bilo kakve nepravilnosti. Da, i njima se dogode sranja.

DejanGT je napisao:
Saberi-oduzmi, koliko god se oni ložili da su globalni igrači, Fiat je ipak italijanska firma čiji svi uspesi i krahovi na kraju balade ipak potiču iz Italije i iz italijanskog načina razmišljanja.


Marchionne je Kanađanin. Odrastao i školovao se tamo, prve poslove ima tamo. Čini mi se da sa talijanskom firmom nije imao doticaja prije svoga 50. i nekog rođendana.
Operacije vode Nijemci, Britanci, Kanađani, Amerikanci. Talijani su manjina. Nema Talijana na čeku nekog branda.
https://www.fcagroup.com/en-US/group/governance/management/Pages/default.aspx

No možemo reći da je Fiat, tada FGA, upala u govna radi Talijana.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Čet Apr 05, 2018 9:13 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 317
Garaža: -
Lokacija: HRV
Objavili planove o odvajanju Magneti Marellia.

https://www.fcagroup.com/en-us/media_center/fca_press_release/2018/april/pages/fca_announces_plans_to_separate_magneti_marelli.aspx


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pet Apr 06, 2018 10:05 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 125
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
2600 je napisao:

To mi ne deluje kao dobra vest?


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Maj 07, 2018 12:10 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 317
Garaža: -
Lokacija: HRV
Zadnjih dana su velike rotacije menadžment u FCA, tehnički dio je isto jako aktivan

Roberto Fedeli dosadašnji CTO Alfe i Maseratia je glavni u novom globalnom Odjelu za inovacije.
Fedeli je imao kratki boravak u BMW-u, a prije toga je radio za Ferrari.

Joe Grace novi šef razvoja za Alfu i Maserati. On je do sada bio glavni odgovorni za globalne arhitekture u FCA.

Njegovo mjesto je preuzeo Tom Cowing.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sre Maj 09, 2018 3:15 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 317
Garaža: -
Lokacija: HRV
Čitam upravo.

Nakon 33 godine zamjena za FIRE u Europi.

FCA je na Motor Symposium u Beču pokazala nove GSE motore. GSE T3(1.0) sa maksimalnom snagom 120 Ks uz 190 Nm, odnosno GSE T4 (1.33 sa maksimalnom snagom 180 KS uz 270 Nm. Oba imaju GDI na 200 bara, 4 ventila po cilindru, i MultiAir 2. generacije. Masa za manji je 91 kg, a za veći 110 kg.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sre Maj 16, 2018 1:00 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 317
Garaža: -
Lokacija: HRV
Čitali ste ovih dana Ilo Sole 24 Ore ili Autocar. Priču o novim modelima. Na dobrom su tragu. No nije sve točno. Ne koliko ja znam. Naravno vidjet ćemo 1.6. sve službeno. I što je bilo pogrešno i što točno.

Mislim da sam postavio jednu slikicu ima već neko vrijeme:
Slika

Prvo o budućim motorima. Alfa-Maserati R&D prije svega radi na P2 mild hybrid i BEV (Alfieri ?) rješenjima. Naravno mogu koristiti i druge tehnologije kao što su PHEV i P0 mild hybrid.
No V6 sa 650 KS i 2.0 350 KS motori bi koliko znam trebali imati e-turbo i biti P2 mild hybridi. Za drugog vjerujem da su mijenjali tehnologije tokom razvoja.

Kompaktni crossover. Izgleda da su se na koncu odlučili za Giorgio platformu. I to je sada unikat u segmentu što se tiče stražnjeg pogona. Ali moje je mišljenje da ne smiju pogriješiti sa ponudom prostora na stražnjoj klupi i sa kapacitetom prtljažnika. To je jako bitno u ovoj klasi kod europskog kupca. Ipak je trend da premium SUV/crossover C segmenta sve češće mijenja karavan iz premium D segmenta.

Za 6C... Primam konfliktne informacije. Biti će Giulia Coupe, biti će 6C, biti će oba. U ovo zadnje iskreno ne vjerujem. Svakako je plan da ima motor sa 650 KS. Doduše dio plana ovisi i o Maserati Alfieriu. Je li Alfieri isključivo BEV ili će biti verzija sa ICE?

E-SUV. Ovo je vrlo jednostavno. Jedna stvar je jako interesantna. Izaći će u slično vrijeme kao sljedeći Grand Cherokee. Jesu li direktno povezani? Ne znam. Ali nije sa 7 sjedala, sigurno ne pravih komodnih 7 sjedala. Zapravo "izvor" je rekao za priču o 7 sjedala "sranje". Neki mediju guraju priču o konkurentu Audiu Q7, zato ovo o 7 sjedala.

Za limuzinu/coupe sa 5 vrata. To je vrlo vjerojatno model E segmenta. Nije prioritet kao ovi gore. I to bi trebalo napokon zamijeniti Alfu 166.
"Izvor" kaže da je veličina između A5 Sportback i Panamere. A5 Sportback sada ima 4.75 (ranije 4.71) metara, a Panamera 5.05 metara.
Znamo da je Giorgio platforma efikasno pakiranje za RWD i znamo da V8 nije u planu tako da će to pomoći sa aspekta pakiranja.

B-SUV je u nekim planovima. Giulietta nema zeleno svjetlo, još ne.

Sada samo čekamo 1.6. da vidimo što je službeno, a što ne.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1282 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 48, 49, 50, 51, 52

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO