Opel Astra H 1.9cdTI
Poslato: Pon Mar 03, 2014 11:37 am
Pozdrav svima na forumu,
evo da vam predstavim moju Astru sa 1.9cdti motorom i 150ks. Kupljena je sa 135.000km na satu, sada ima 147.000. Auto kada je uzet uradjen je odmah mali servis i zamenjena remenica alternatora, PK kais sa spanerom i svim rolerima kao i akumulator. Do sada jedini veci problem koji sam imao sa njom to je problem sa leptirima na usisnoj grani, koja je morala da se menja na oko 143.000km i koja nije ni malo jeftina.
Paket opreme koji poseduje je cosmo/sport, odnosno ima polu-kozna sedista,cd30 mp3, GID ekran,''Parrot" blotooth, aux input, fabrcki zatamljena zadnja stakla, piano black boju instrument table, polu automatsku klimu, naslon za ruku, parking senzori, maglenke, dugme za sportski rezim, ali najvaznija stvar od svega, poseduje Opelov sistem IDS+ , odnosno sistem aktivnog vesanja koje se paljenjem sportskog rezima ukrucuje i povecava stabilnost, a drzanjem sport dugmeta se takodje isto desava ali se i gase sistem (esp,..) tako da fakticki ima tri rezima, normalan, sportski i taj '' super sportski''. Felne su 17' odnosno 225/45 R17. Evo stavicu koju sliku. Od stvari koje sam do sada uradio to su farbanje kocionih celjusti u crveno i ugradnja parking senzora.
Autom sam generalno zadovoljan, posle zamene usisne grane si i potrosnja koja je pre toga bila 9-10L spustila na 7-8L.
Auto je kupljen u vama svima dobro poznatoj Auto kuci Petrovic u Pancevu odnosno kod Saleta kog mogu samo da preporucim buducim kupcima.
evo da vam predstavim moju Astru sa 1.9cdti motorom i 150ks. Kupljena je sa 135.000km na satu, sada ima 147.000. Auto kada je uzet uradjen je odmah mali servis i zamenjena remenica alternatora, PK kais sa spanerom i svim rolerima kao i akumulator. Do sada jedini veci problem koji sam imao sa njom to je problem sa leptirima na usisnoj grani, koja je morala da se menja na oko 143.000km i koja nije ni malo jeftina.
Paket opreme koji poseduje je cosmo/sport, odnosno ima polu-kozna sedista,cd30 mp3, GID ekran,''Parrot" blotooth, aux input, fabrcki zatamljena zadnja stakla, piano black boju instrument table, polu automatsku klimu, naslon za ruku, parking senzori, maglenke, dugme za sportski rezim, ali najvaznija stvar od svega, poseduje Opelov sistem IDS+ , odnosno sistem aktivnog vesanja koje se paljenjem sportskog rezima ukrucuje i povecava stabilnost, a drzanjem sport dugmeta se takodje isto desava ali se i gase sistem (esp,..) tako da fakticki ima tri rezima, normalan, sportski i taj '' super sportski''. Felne su 17' odnosno 225/45 R17. Evo stavicu koju sliku. Od stvari koje sam do sada uradio to su farbanje kocionih celjusti u crveno i ugradnja parking senzora.
Autom sam generalno zadovoljan, posle zamene usisne grane si i potrosnja koja je pre toga bila 9-10L spustila na 7-8L.
Auto je kupljen u vama svima dobro poznatoj Auto kuci Petrovic u Pancevu odnosno kod Saleta kog mogu samo da preporucim buducim kupcima.