Stranica 24 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:02 pm
od BobanR
Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.

Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm

i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:08 pm
od alonso14
Da li je zamena za ovaj set kupiti kabl sa switch-om?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:12 pm
od BobanR
Switch ne radi...bar meni nikad nije radio

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:15 pm
od milosnbgd
Znaci, uzmem onaj kabl od 2000din i zuti konektor, koji ide u taj kabl. I posle toga palim multiecuscan?
Koja je najsvezija verzija MES-a? Verujem da cu naci krekovan :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:21 pm
od BobanR
Proveri još jednom sa prodavcem da li je žuti adapter kompatibilan sa tim kablom, mada bi trebalo da jeste.
Što se software-a tiče, ne mogu da ti pomognem, ja sam iz te industrije, pa sam mišljenja da treba podržati programere. Pogotovo što ovo nije u pitanju velika software-ska kompanija koja dere narod.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 4:24 pm
od milosnbgd
Vazi, hvala puno na informacijama.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 7:33 pm
od Macola
Ja sam uzeo VAG sa svičem i radi sve kako treba. Namučio sam se dok nisam shvatio da problem pravi FES koji je "ispao iz kamiona". Sa legalnom free verzijom sve radi.
Kad kažem sve mislim na sve ono što vag i free verzija FES-a mogu. Za neke stvari mora ELM.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 7:35 pm
od alonso14
I meni Switch sljaka, malopre probao.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 9:10 pm
od Pittatore
Ljubicasti adapter kabl je za sibere.
Ima na netu da se skine mes3.1 cak sta vise cuo sam da se pojavila 3.5 verzija ali nema potrebe to juriti jer se updati uglavnom rade za najnovija kola.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 9:19 pm
od milosnbgd
Sutra cu da kupim to, znaci ljubicasti nema potrebe. Uzecu ova 3 ostala onda. Hvala na ing

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Jul 01, 2017 4:30 pm
od Puzo81
Pittatore napisao:Samo ako prsne elektronika u egr onda hoce da prijavi gresku, tada se gasi i dtc kod greske i raskacinje dzek sa njega za sva vremena.

Opet se palila greška kada se alfa kilavi po gradu pa se sama obrise. Potvrdjeno da je crkla elektronika egr-a iakl su se cudli otkud na edc15 posle stavljanja plocice da se pali.
Posle mora idem na remap i egr off.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Jul 01, 2017 5:01 pm
od Zika
BobanR napisao:Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.

Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm

i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm

Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.
Isti slučaj i sa ELM (sa adapterima).
Logove ili fajlove sa očitanim podacima FES / MES čuve u LOG folderu ili drugde gde odrediš.

Evo šta koji od adaptera pristupa

http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 05, 2017 1:19 pm
od freedom
Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana) :scratch:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 05, 2017 1:27 pm
od milosnbgd
Nije milion posto sigurno, ali svakako dobra provera....Uz jos dosta parametara koje mozes ocitati

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 05, 2017 1:58 pm
od Sauriann
freedom napisao:Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana) :scratch:
Vraćanje kilometraže se ne može provaliti iz mes-a...Provereno.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 05, 2017 7:43 pm
od freedom
Kako može, ako može?
I može li ova "hobi" dijagnostika da pomogne pri kupovini automobila, generalno?

Poslato: Uto Sep 05, 2017 9:53 pm
od Sauriann
moze ako spusti kilometrazu a zaboravi da smanji broj zamena ulja ili broj regeracija dpf-a ali i to moze pa retko ko od prevaranata to zaboravi. Pogledaj to u mesu da li se poklapa...

Sent from my XT1650 using Tapatalk

Poslato: Uto Sep 05, 2017 11:09 pm
od Rik
Moze da ti pomogne itekako. Videces povratne informacije iz voznje, kakvi su zeljeni i dobijeni parametri, gorivo... Time proveravas dobar broj komponenti vitalne za rad motora i automobila generalno.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Sep 06, 2017 8:13 am
od milosnbgd
Danas mi izbaci gresku p2111 mothorised throttle

https://s26.postimg.org/lylp7t87d/IMG_2 ... 090631.jpg

(Morao sam ovako da slikam, laptop me nesto zeza nece da se prikaci na net)

Guglao sam malo i nisam bas razumeo o cemu se radi...Neki pominju klapne na usisnoj a ja njih nemam jer je 8v...Zna li neko o cemu je rec? Na kontrolnoj tabli ne izbacuje nista, niti ja bilo sta primecujem u voznji...

Drugo pitanje, zbog kojeg sam i kacio dijagnostiku jutros, je dpf. Svakako planiram uskoro da ga skidam ali me zanima nesto. Koliki je normalan interval regeneracije i koliki je normalan procenat zapusenosti nakon sto odradi regeneraciju. Meni radi na nekih 350km, i oko 20% je zapusen kad se regenerise.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Sep 06, 2017 9:24 am
od Sauriann
Meni je na zadnjoj proveri 436km avg poslednjih 5 regeneracija (prema AlfaOBD apk.). Svakako leti napolje asap.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 26, 2017 10:35 pm
od mladenke
to sto pise da je 20%, ne znaci da je stvarno 20% zapusen. Moze biti i da je u realnosti i 80%. Mes pravi proracun na osnovu nekih parametara. Znam slucajeva gde je danas bilo 30% a za nedelju dana 100%, a auto presao za tih nedelju dana 50km. Ako previse cesto pravi regeneraciju onda je za menjanje, ili se povecala potrosnja, ili mu se gubi snaga...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 26, 2017 10:36 pm
od milosnbgd
Kad se obavi regeneracija pise 20-25%, a obicno na nekih 300-350km opet radi, sad ja ne znam da li je to ucestalo ili nije

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Sep 26, 2017 10:45 pm
od alonso14
Meni je pre vadjenja bila prosecna na 498 km, i smesna neka zapusenost :)
Al sam ipak izvadio..

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 24, 2018 12:15 pm
od freedom
Zika napisao: KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.
...

Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
https://www.kupujemprodajem.com/VagCom- ... -oglas.htm
https://www.kupujemprodajem.com/MultiEC ... -oglas.htm
VAG KKL 2000 + Adapteri 3000 = 5000
VAG KKL sa switchem = 3000

Ako VAGcom KKL + switch radi što i VAGcom KKL + 4 adaptera? :scratch:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Apr 27, 2018 9:02 pm
od Ntop
Zamolio bih nekog ko se razume da pogleda sta ovde nije uredu. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 16V 103KW. EGR nije zatvoren, MAF i MAP ocisceni. Nema dobro ubrzanje kao sto je imao i ima dima i na manjim obrtajima. Ne trosi ulje, turbina nema lufta...
Koliko vidim Intake air quantity mi je manji od zadatog kad ubrzavam, ali je ok na nizim obrtajima. Da li to znaci da vuce negde falsh posle protokomera kad je vakuum veci ili tako treba kad postoji EGR?
Da li neko ima ideju sta da pogledam dalje?

Slika