Alfa 75 1.6 lupanje motara

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pet Jul 26, 2013 2:05 pm

moze od lade ali kratko traju a ima da se kupe novi i cene su od 3500-4500din
ko na nas krene iz mesta je naje&o
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pet Jul 26, 2013 5:32 pm

Pasuje i od Alfe na primer!
Korisnikov avatar
acid
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 75 1.6
Lokacija: Bor
Lokacija: bor
Postovi: 15
Pridružio se: Sre Jul 17, 2013 7:27 pm

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pet Jul 26, 2013 6:36 pm

2200 prednji alfin uzeo
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pet Jul 26, 2013 8:53 pm

kilson napisao:Pasuje i od Alfe na primer!
Cuo sam da ti traju jos krace od ladinih... :scratch:
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pet Jul 26, 2013 10:33 pm

kad se sve lepo namesti u centar i ne poteze iz mesta kao na drag race,mogu i da traju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
Oxoblu
Garaža: 156 - 1,9 JTD - 2005.
Lokacija: Nis
Lokacija: Nis
Postovi: 119
Pridružio se: Sre Feb 02, 2011 10:23 pm

Re: Alfa 75 1.6 lupanje motara

Pon Jul 29, 2013 9:22 pm

Za slučaj da ti treba još instrukcija za štelovanje karburatora, evo jedan word dokument preko ovog linka http://www.4shared.com/office/an-Du11C/ ... _DHLA.html - prevod sam ja napravio. Nije komplikovano. Postupak sinhronizacije je na petoj strani, ostale slike na drugim stranama zanemari sem da pronađeš gde se nalazi koji deo karburatora. Ako nemaš četvorokanalni vakumetar možeš sa jednim bilo kakvim ali moraš njime meriti za svako grlo posebno.

EDIT: Ako nešto neće sa ovim linkom gore evo teksta:

C Sinhronizacija dva karburatora sa podešavanjem smeše i ler gasa

Pre sinhronizacije i podešavanja karburatora, potrebno je biti siguran da su sledeći uslovi zadovoljeni:
- mehanizam/opruga za vraćanje leptira funkcioniše korektno,
- nivoi plovaka u karburatorima su kako je propisano,
- motor ima propisani ugao pretpaljenja za ler gas,
- nema nepotrebnog uvlačenja falš-vazduha,
- nema grešaka na elektrici paljenja,
- da su tokom rada zatvoreni ventili sauga.

Procedura:

1. Raskačiti sajlu gasa sa poluge osovine leptira na zadnjem karburatoru.

2. Odviti šraf-graničnik ler gasa, da ne bude u kontaktu sa polugom.

3. Odvijanjem šrafa balans-poluge učiniti da leptiri oba karburatora budu potpuno
zatvoreni. Da su leptiri zatvoreni proveriti laganim pritiskom na polugu osovine
leptira. Dok se održava pritisak na polugu osovine leptira, zaviti šraf
balans-poluge do njegovog kontakta sa jezičkom poluge osovine leptira.

4. Zaviti zavrtanj ler gasa za 1 krug više od kontakta sa polugom osovine leptira.

5. Odviti svaki od 4 šrafa za podešavanje smeše, 5 krugova od pozicije zatvorenog.

6. Ponovo zakačiti sajlu gasa za polugu osovine leptira.

7. Startovati motor i ostaviti da postigne normalnu radnu temperaturu. Kada motor
postigne radnu temperaturu, podesiti šrafom-graničnikom preporučeni broj obrtaja
za ler gas.

8. Proveriti da su 'idle air bypass' šrafovi potpuno zatvoreni.

9. Vakuum-priključke svakog grla povezati sa meračem vakuuma
(najpodesniji je četvorokolonski živin manometar).

10. Izjednačiti nivoe vakuuma: vakuum onog grla prednjeg karburatora na kome je niži
sa nižim vakuumom grla zadnjeg karburatora. Podešavanje se vrši na sledeći način:
ako je usisavanje vazduha na grlu zadnjeg karburatora niže od usisavanja na grlu
prednjeg, okretati šraf balans-poluge u smeru kazaljke sata do ujednačavanja i
obrnuto.

11. Ako je potrebno, podesiti nivoe vakuuma drugih dvaju grla odvijanjem
'idle air bypass' šrafova na tim grlima do potrebnog nivoa.

12. Za svaki cilindar podesiti smešu odvijanjem ili zavijanjem šrafova za podešavanje
smeše. Kod svakog podešavanja potrebno je dobiti najviši sabilan r.p.m. Treba
znati da se odvijanjem šrafa stvara bogatija smeša i obrnuto. Kod ovog
podešavanja, okretanje šrafa vršiti za po četvrt kruga, a zatim dati motoru
5-10 sekundi da se prilagodi promeni. Pratiti da li se povećava ili smanjuje
r.p.m. motora. Ako se r.p.m. povećava, nastaviti okretanje u istom smeru,
na isti način. Posle onog okretanja, kada r.p.m. počne da pada vratiti šraf za
četvrt kruga.

13. Na kraju, ako je potrebno, prepodesiti preporučeni broj obrtaja za ler gas.



Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”