Pozdrav drugari. Treba mi pomoć. Skoro sam prešao na alfu sa dizel motorom i nemam pojma ništa o mehanici pa mi valja nećete zameriti što opisujem problem kao da sam pao sa Marsa.
Pre par dana je počeo da mi se "guši" auto kad je hladan motor.
Naime, kada ga upalim, skroz hladnog, lagano ide do nekih 1700-1800 obrtaja i onda kao da počne da klone.... ako nastavim da dodajem gas postepeno, tačno se oseća da se guši i počinje da trese (blago)... Ukoliko dodam jak gas povuče bez problema ali primetno je da nešto nije OK... Čim se zagreje opet sve radi bez problema, i ima postepeno nesmetano ubrzanje od 800 do 5000 obrtaja kako i treba da bude..
Bio sam u mom "servisu", kačili su ga na dijagnostiku, nema grešaka i sve ok, pokušali sa zamenom nekog filtera/ventila koji stoji odmah ispod haube sa gronje desne strane motora, i zamenom nekog valjda isto filtera/ventila koji je skroz ispod motora i ništa.
Majstor nema pojma šta može da bude uzrok i nije mi čak ni dao nikakav predlog šta dalje da radim.
Ako je neko rešio sličan problem ili zna kako da rešim ovo bio bi veoma zahvalan.
Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
- Mihail23
- Garaža: AR 147 1.9 jtdm 16V
- Lokacija: Zemun
- daliboborsd
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: smederevo
Post
Re: Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
pokusaj da zatvoris erg ventil mozda on ne zatvara ako je prljav pa ti se auto gusi ali nemora da znaci u svakom slucaju auto ce bolje da ti radi a nece da steti motoru
- Mihail23
- Garaža: AR 147 1.9 jtdm 16V
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
Proveravao je egr... Nije on uzrok.. Nosi se mišljenju da bi mogla da bude turbina, ali ja nebi ea se on igra prckajuci malo ovo malo ono dok nenedje uzrok...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
Koje su delove menjali? Možeš da slikaš izvađene ventile?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Mihail23
- Garaža: AR 147 1.9 jtdm 16V
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
Ne baš... Kao što sam napisao jako se slabo razumem u mehaniku... Za jedan od ta dva mi se čini da je rekao da je egr... Nalazi se (kad podigne haubu) kod dajleg desnog ćoška zastitne plastike koja pokriva motor.... To je otvarao, nešto kao čistio ili šta već... A drugi deo koji je menjao (stavljao nov za probu) je ispod motora, tačno negde u ravni sa ovim. Tako da ne migu da slikam a da mi auto nije na kanalu... :-(
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Gušenje na 1700-1800 obrtaja kad je hladan motor
cudno je da nema gresaka, treba da odes kod majstora koji pozaje dijagnostiku i zna da je radi u voznji, da isprati parametre pritiska i kolicine vazduha, isto to ali goriva, zatim ventil turbina i potenciometar gasa da provjeri kako se ponasaju... tu bi se morao pokazati uzrok gledajuci parametre i onda se moze usmeriti na pravilno resavanje problema...