Maserati Ghibli Nuova
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Imao sam prilike da vozim GranTurismo S i stvarno sam se odusevio. Ghibli ima dosta normalniju cenu i kao polovnak od 2-3 godine bice prava kupovina. Pocicnjem da stedim.
[youtube]uz9wxgBfWLY[/youtube]
[youtube]uz9wxgBfWLY[/youtube]
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Maserati Ghibli facelift - MY2018
Ove godine bi Maserati trebao predstaviti facelift trenutne generacije Ghiblia. To bi trebao biti MY2018. Uz neke izmjene kod vanjskog dizajna uključujući dolazak Full LED svjetala trebale bi se dogoditi i neke promjene ispod haube.
Kao što znamo za MY2017 su unaprijedili infotainment sustav koji je dobio ekran veće rezolucije kao i podršku za Apple CarPlay i Android Auto. Naravno dodali su tada i neke pomagala u vožnji. Sada bi mogli očekivati nešto više ako će prijeći na električni servo.
Neke fotografije koje smo vidjeli u talijanskom Quattroruoteu:
Kao što sam rekao trebali bi vidjeti neke promjene pod haubom.
Trenutni 410 KS V6 60° koji je opisan od strane Alfa talibana kao američki bi trebao biti zamijenjen sve-talijanskim 450 KS V6 90°. To je nešto što sam čuo još tamo u jesen 2014. Ovo je u potpunosti u skladu sa planovima.
Napokon bi mogli vidjeti i V8 sa najmanje 560 KS.
Ovdje je plan iz 2014:
Alfieri bi trebao biti na Giorgiu i kao što znamo tu su ograničenja sa pakiranjem da se stavi unutra bi-turbo Pentastar ili motor sa modificiranim Pentastar blokom što u stvari Ferrari F160 motor u Maseratiu i jest.
http://blog.dnevnik.hr/fcagrupa/2017/04 ... y2018.html
Ove godine bi Maserati trebao predstaviti facelift trenutne generacije Ghiblia. To bi trebao biti MY2018. Uz neke izmjene kod vanjskog dizajna uključujući dolazak Full LED svjetala trebale bi se dogoditi i neke promjene ispod haube.
Kao što znamo za MY2017 su unaprijedili infotainment sustav koji je dobio ekran veće rezolucije kao i podršku za Apple CarPlay i Android Auto. Naravno dodali su tada i neke pomagala u vožnji. Sada bi mogli očekivati nešto više ako će prijeći na električni servo.
Neke fotografije koje smo vidjeli u talijanskom Quattroruoteu:
Kao što sam rekao trebali bi vidjeti neke promjene pod haubom.
Trenutni 410 KS V6 60° koji je opisan od strane Alfa talibana kao američki bi trebao biti zamijenjen sve-talijanskim 450 KS V6 90°. To je nešto što sam čuo još tamo u jesen 2014. Ovo je u potpunosti u skladu sa planovima.
Napokon bi mogli vidjeti i V8 sa najmanje 560 KS.
Ovdje je plan iz 2014:
Alfieri bi trebao biti na Giorgiu i kao što znamo tu su ograničenja sa pakiranjem da se stavi unutra bi-turbo Pentastar ili motor sa modificiranim Pentastar blokom što u stvari Ferrari F160 motor u Maseratiu i jest.
http://blog.dnevnik.hr/fcagrupa/2017/04 ... y2018.html
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Jeste antipatican, ali i ovo nije Maserati kakav treba da bude.
Meni se ne svidja ni trenutka, nazalost.
A trozubac je imao lepih modela i bio prica za sebe.
Ghibli je promasaj, pre svega dizajnerski nakon toga od svega pomalo smara.
Meni se ne svidja ni trenutka, nazalost.
A trozubac je imao lepih modela i bio prica za sebe.
Ghibli je promasaj, pre svega dizajnerski nakon toga od svega pomalo smara.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Ovaj lik je nahvalio Giuliju QV i rekao da vredi svaki dolar.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Jedan moj raniji komentar, s drugog foruma, apropo ovog lika. Ništa se nije promenilo...
"Ima materijala da se kaže za AMG GT da je underrated (mislim da je još malo rano za takav sud, ali miriše na to), ali nažalost Doug Demuro je još jednom pokazao da nema pojma i kao bloger u suštini, a ne auto novinar, on krene sa zapaljivom tezom koja treba da poveća broj komentara i klikova (jer je njemu to cilj, a ne da prikaže auto) i onda uopšte ne zna da se bavi tom temom nego napravi običan, čak relativno slab test auta u kome sebe ističe sa kreveljenjem i nekim na silu duhovitim opaskama, umesto da istakne auto. Imao je par teza na raspolaganju koje je mogao da spomene zašto bi se za AMG GT moglo reći da je underrated, a nije spomenuo nijednu. On je potekao s Jalopnika koji uvek ume da pronađe atraktivne teme koja te nateraju da ih čitaš, a onda se vidi da su to uglavnom površno obrađene teme, a vrlo često i gluposti."
"Ima materijala da se kaže za AMG GT da je underrated (mislim da je još malo rano za takav sud, ali miriše na to), ali nažalost Doug Demuro je još jednom pokazao da nema pojma i kao bloger u suštini, a ne auto novinar, on krene sa zapaljivom tezom koja treba da poveća broj komentara i klikova (jer je njemu to cilj, a ne da prikaže auto) i onda uopšte ne zna da se bavi tom temom nego napravi običan, čak relativno slab test auta u kome sebe ističe sa kreveljenjem i nekim na silu duhovitim opaskama, umesto da istakne auto. Imao je par teza na raspolaganju koje je mogao da spomene zašto bi se za AMG GT moglo reći da je underrated, a nije spomenuo nijednu. On je potekao s Jalopnika koji uvek ume da pronađe atraktivne teme koja te nateraju da ih čitaš, a onda se vidi da su to uglavnom površno obrađene teme, a vrlo često i gluposti."
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Ovaj se unezvereni mahač rukama u svakom svom filmu uvek nepogrešivo hvata potpuno perifernih i nebitnih gluposti i detalja i njima se bavi do besvesti, kreveljeći se i skrećući pažnju na sebe s onoga o čemu priča, i po pravilu mu uvek izmakne srž i suština.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Dobro, covek je u pravu, americki delovi su smece
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Maserati Ghibli Nuova
Doug je zabavljač, nikako pravi review-er automobila.
Chris je po meni najbolje opisao Juliju, zajedno sa Merzom i Bmw.
Sent from my iPad using Tapatalk
Chris je po meni najbolje opisao Juliju, zajedno sa Merzom i Bmw.
Sent from my iPad using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Sve više izbegavam da čitam bilo kakve testove automobila, a pogotovo pravu poplavu kvazistručnih, a navalentnih blogera, Youtubera i sličnih zabavljača. Malo je toga u maniru ozbiljnog novinarstva i stavljanja u prvi plan automobila i svojih čitalaca i gledalaca. Ali kakva publika i kupci, tako su valjda evoluirali i "novinari". Ne želim ni da pokušavam da gledam takav klip o Ghibliju koji je po meni vrlo poželjan automobil.
Skrećem sa teme, ali pročitah pre par dana američki članak u Giuliji QV. Mrzi me da kopam izvor, pa mi verujte na reč. Eto, po njima za malo pa savršen automobil, ali zbog toga "za malo" proriče se propast revitalizacije brenda Alfa Romeo sa novom generacijom modela. Čovek se naravno upeca da pročita šta je to tako Alfa zabrljala i propustila da uradi kako bi bila perfektna i u skladu sa misijom, kad ono rukovanje radio aparatom nije dovoljno "in" i sedišta se podešavaju manuelno!!!?? Da, sve je to lepo, motor je opasan, Alfa leži i služi kao sat, ali kako je to neoprostivo što radio nije in i što nema još 20 elektromotora da se sve pokreće strujom (možda i telepatijom) i da siroti kupci ne moraju da se smaraju na starinski način!
Ko zna, možda to i jeste neoprostivo i možda su elektproprekidači zaista postali suština automobilskog iskustva, a shodno tome i novinarstva...
Skrećem sa teme, ali pročitah pre par dana američki članak u Giuliji QV. Mrzi me da kopam izvor, pa mi verujte na reč. Eto, po njima za malo pa savršen automobil, ali zbog toga "za malo" proriče se propast revitalizacije brenda Alfa Romeo sa novom generacijom modela. Čovek se naravno upeca da pročita šta je to tako Alfa zabrljala i propustila da uradi kako bi bila perfektna i u skladu sa misijom, kad ono rukovanje radio aparatom nije dovoljno "in" i sedišta se podešavaju manuelno!!!?? Da, sve je to lepo, motor je opasan, Alfa leži i služi kao sat, ali kako je to neoprostivo što radio nije in i što nema još 20 elektromotora da se sve pokreće strujom (možda i telepatijom) i da siroti kupci ne moraju da se smaraju na starinski način!
Ko zna, možda to i jeste neoprostivo i možda su elektproprekidači zaista postali suština automobilskog iskustva, a shodno tome i novinarstva...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Dovoljno je da čuješ šta ovaj klipan sve navodi da BMW ima a da Maserati nema i momentalno ti je jasno da su to sve nekakve gluposti koje samo pale onaj najprimitivniji sloj potrošačkog društva, a iskreno mislim da ni kupci BMW-a a pogotovo Maseratija uopšte ne spadaju u tu kategoriju, ČAK ni u USA.
Kada u USA želiš da kupiš automobil koji košta $50.000+, dobiješ jedan na nedelju dana da ga voziš, da dobro proveriš da li ti odgovara. Pa ako se neko posle takve probe i odluči da iskešira te pare za takav auto, ne vidim nikakvu poentu u tome da ga neki indijanac naknadno obavesti i isproziva da ne zna ni šta je kupio. Zapravo vidim poentu pokušaja indijanca da postane popularan jer je popljuvao nešto što se generalno smatra za dobro, kvalitetno i skupo, ali slabo šta više od toga.
Najzabavnija je demonstracija sa tubom paste za zube, a i najbolje pokazuje plitkost pameti autora. Da je dizajnom predviđeno da prorez između vrata i stuba bude 2 mm, a on tubom pokazao da je prorez zapravo 3 cm, time bi pokazao loš kvalitet izrade. Ali ako je dizajnom predviđeno da prorez bude 3 cm a on je pokazao tubom da prorez i jeste 3 cm time je samo dokazao da je tražio dlaku u jajetu, i da zapravo nije pokazao ništa. Drugo je pitanje zašto su dizajneri predvideli da prorez bude 3 cm, ali svakako oni koji dizajniraju Maserati imaju bar zrnce više kredita i autoriteta od nekog lokalnog pacijenta koji ne ume ni da se obuče pristojno. Ne bih ni trošio reči o tome gde je zavukao kameru da bi taj prorez uopšte pokazao, ali je potpuno falš tvrdnja da ćeš videti boju karoserije kroz taj prorez sedeći u autu. Siguran sam da bi podjednako glup kadar mogao da napraviš i u BMW-u ili bilo kom drugom autu, samo ako bi hteo.
Jbg, postoji kriza u automobilskom novinarstvu od kako je interneta, jer zapravo internet svima pruža mogućnost da do informacija dođu i sami bez novinara. Kad na to dodaš da se mnogi krevelje ispred kamere u borbi za klikove, jer od toga pokušavaju da žive, ostane ti da se o automobilima obaveštavaš jedino na forumima poput ovog, gde autentični vlasnici automobila koji su istovarili svoj novac za iste, najčešće vrlo iskreno iznose zapažanja, iskustva i utiske o njima. Te informacije su mnogo čistije i dragocenije od onih koje pružaju novinari koje je neki proizvođač automobila častio izletom na Ibicu ili im kupio novi laptop. Takvi ti sigurno ništa pametno neće reći, kao ni ovaj željan sopstvene promocije i senzacije.
Kada u USA želiš da kupiš automobil koji košta $50.000+, dobiješ jedan na nedelju dana da ga voziš, da dobro proveriš da li ti odgovara. Pa ako se neko posle takve probe i odluči da iskešira te pare za takav auto, ne vidim nikakvu poentu u tome da ga neki indijanac naknadno obavesti i isproziva da ne zna ni šta je kupio. Zapravo vidim poentu pokušaja indijanca da postane popularan jer je popljuvao nešto što se generalno smatra za dobro, kvalitetno i skupo, ali slabo šta više od toga.
Najzabavnija je demonstracija sa tubom paste za zube, a i najbolje pokazuje plitkost pameti autora. Da je dizajnom predviđeno da prorez između vrata i stuba bude 2 mm, a on tubom pokazao da je prorez zapravo 3 cm, time bi pokazao loš kvalitet izrade. Ali ako je dizajnom predviđeno da prorez bude 3 cm a on je pokazao tubom da prorez i jeste 3 cm time je samo dokazao da je tražio dlaku u jajetu, i da zapravo nije pokazao ništa. Drugo je pitanje zašto su dizajneri predvideli da prorez bude 3 cm, ali svakako oni koji dizajniraju Maserati imaju bar zrnce više kredita i autoriteta od nekog lokalnog pacijenta koji ne ume ni da se obuče pristojno. Ne bih ni trošio reči o tome gde je zavukao kameru da bi taj prorez uopšte pokazao, ali je potpuno falš tvrdnja da ćeš videti boju karoserije kroz taj prorez sedeći u autu. Siguran sam da bi podjednako glup kadar mogao da napraviš i u BMW-u ili bilo kom drugom autu, samo ako bi hteo.
Jbg, postoji kriza u automobilskom novinarstvu od kako je interneta, jer zapravo internet svima pruža mogućnost da do informacija dođu i sami bez novinara. Kad na to dodaš da se mnogi krevelje ispred kamere u borbi za klikove, jer od toga pokušavaju da žive, ostane ti da se o automobilima obaveštavaš jedino na forumima poput ovog, gde autentični vlasnici automobila koji su istovarili svoj novac za iste, najčešće vrlo iskreno iznose zapažanja, iskustva i utiske o njima. Te informacije su mnogo čistije i dragocenije od onih koje pružaju novinari koje je neki proizvođač automobila častio izletom na Ibicu ili im kupio novi laptop. Takvi ti sigurno ništa pametno neće reći, kao ni ovaj željan sopstvene promocije i senzacije.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Upravo tako. A što se Maseratija tiče, njihove fabrike, proizvodnje i kontrole kvaliteta, video sam dovoljno neutralnih emisija sa pedigreom da sam mogu da izvučem poentu. Onog dana kada spadnem na to da merim neki zazor na karoseriji, da osluškujem najmanjeg cvrčka i da mi primarna stvar u razgovoru o automobilu bude multimedija, tog dana ću figurativno rečeno okačiti kopačke o klin i pustiti da me voze drugi ili javni prevoz.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Aalfanatic, potpuno ispravno rečeno. Još možda nedostaje naklapanje oko pada vrednosti prilikom prodaje polovnjaka... Poznajem ljude kojima je to veoma bitno.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Maserati Ghibli Nuova
Kao sto je kod mobilnih telefona sada najmanje bitno koliko je lako uspostaviti poziv (jacina signala) i lakoca kucanja poruke, tako je i za vozila sada najmanje bitno kako se on zaista vozi i da li poseduje "nesto vise" od komada metala. Najbitnije su stvari koje koristis 10 puta u zivotu auta i to pola od toga dok se hvalis prijateljima kad je nov auta "sta moze"...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
• Ghibli, Ghibli GranLusso, Ghibli GranSport
• Ghibli S, Ghibli S GranLusso, Ghibli S GranSport
• Ghibli SQ4, Ghibli SQ4 GranLusso, Ghibli SQ4 GranSport
New standard equipment:
• Engine Power Upgrade on all S Models – 404hp to 424 HP
• Premium Package (Blind Spot Assist, F/R parking sensors, remote start) now standard on all models
• GranLusso and GranSport Models for all HP levels
• New Front/Rear Bumpers
• GranLusso and GranSport models include specific bumpers
• New front grill with chrome ribs
• Electric Power Steering
• Electrically-lockable glove box
New Optional Equipment:
• Soft Close Doors
• Fully Adaptive Matrix LED Headlights
• New Driver Assistance Features available in Driver Assistance Package:
• Active Blind Spot
• Active Lane Keeping Assist
• Highway Assist
• Traffic Sign Assist
• Black Package
Re: Maserati Ghibli Nuova
MY18 Ghibli Lineup:Shanirani napisao:[video][/video]
• Ghibli, Ghibli GranLusso, Ghibli GranSport
• Ghibli S, Ghibli S GranLusso, Ghibli S GranSport
• Ghibli SQ4, Ghibli SQ4 GranLusso, Ghibli SQ4 GranSport
New standard equipment:
• Engine Power Upgrade on all S Models – 404hp to 424 HP
• Premium Package (Blind Spot Assist, F/R parking sensors, remote start) now standard on all models
• GranLusso and GranSport Models for all HP levels
• New Front/Rear Bumpers
• GranLusso and GranSport models include specific bumpers
• New front grill with chrome ribs
• Electric Power Steering
• Electrically-lockable glove box
New Optional Equipment:
• Soft Close Doors
• Fully Adaptive Matrix LED Headlights
• New Driver Assistance Features available in Driver Assistance Package:
• Active Blind Spot
• Active Lane Keeping Assist
• Highway Assist
• Traffic Sign Assist
• Black Package
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV