Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

CD, radio, ozvučenje, navigacija itd... Sve o elektrouređajima u našim Alfama.
Korisnikov avatar
losdokosti
Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
Lokacija: sabac
Lokacija: sabac - monfalcone
Postovi: 338
Pridružio se: Ned Jul 17, 2011 5:03 pm

Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Uto Nov 06, 2012 4:39 am

drugari da li neko zna koja je razlika u kompovima i da li je ima za 164 v6 t u
originalna kombinacija je

1. ML 0 261 203 362
2. EZK 0 227 400 228

e sad kako se to slaze kada se ubaci drugi komp naprimer EZK 0 227 400 187

:wave: :arflag
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Sub Nov 10, 2012 9:48 am

Da li je original ECU (tj. "Bosch" Motronic ML4.1) neupotrebljiv (ne može da se čita nekim softverom) ili samo nešto probaš?
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
losdokosti
Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
Lokacija: sabac
Lokacija: sabac - monfalcone
Postovi: 338
Pridružio se: Ned Jul 17, 2011 5:03 pm

Re: Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Sub Nov 10, 2012 11:03 am

moze on da se cita cita ga jedino examiner (videcu kad se vratim da iscitam i jedan i drugi pa da uporedim sa nekim softverom za "cipovanje")
ovo je orginalna kombinacija kod mene
1. ML 0 261 203 362
2. EZK 0 227 400 228

medjutim crkao mi je ovaj drugi i dali su mi zamenu (EZK 0 227 400 187)
isto tako mi nude i zamenu (ezk 0 227 400 587) pa me interesuje da li postoje neke softverske ili mozda hardverske razlicitosti koje bi mogle da uzrokuju neke problemcice ili nesto slicno.

svaki od ovih zamena sto su mi dali orginalno idu u paru sa drugim modelom motronika ML odnosno prvog kompa pod brojem 1.

e sad ja sam misljenja da cim ima vise parova ovih kompova sa razlicitim oznakama mora da imaju i neke razlike barem softverske (ne mora da zanci da sam u pravu ali ono kao nekom logikom)

na dijagnostici mi posle zamene protokomera (stavio nov) izbacuje gresku za senzor temperature motora navodno nije konektovan proverio senzor iste omske vrednosti ima i kada sam ga uzeo tada je radio proverio kablove obe zice ispravne skroz do kompa nisu u prekidu
na obe zice koje idu do senzora dobijam po 5 volti kada ih spojim preko unimera motor podigne obrtaje kada raskacim obrtaji padnu bas kao sto bi trebalo da radi i sa senzorom medjutim nece svaki put poceo sam da sumnjam na elektrolite da su se mozda isusili sto mi je malo cudno sa obzirom na to da su korisceni kvalitetni elektroliti koji imaju dugacak radni vek.

na zalost sada nemam vremena vise za bilo sta tek za mesec dana kada se vratim pa cu nastaviti sve ovo radim zbog plina koji nameravam da stavim pa sam hteo da dovedem benzin da radi do savrsenstva
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Sub Nov 10, 2012 1:50 pm

Ako možeš da "reprogramiraš" taj koji ti nude (sadržaj originalnog ECUa nađeš na netu, ako ne može da se čita ovaj koji je crkao) i rešio si problem...
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
peruccy
Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
Lokacija: Slovenija
Postovi: 206
Pridružio se: Ned Avg 29, 2010 11:29 am

Re: Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Čet Dec 06, 2012 6:43 am

Imas dvije varianti ecuja pri ML4.1 u 164ki v6tb. Jedna je za stari tip (AR64101 - brez kat), jedna za novi tip motora (AR64102). Kombiniranje jednog sa drugim (motronic i ezk), nije priporocljivo, jer imajo drugacnije mape i parametre. Poleg toga, da su dvije kombinacije obeh ecujev, imas tu jos drugacnije cipove, u ecujima...
Motronic ti je glavan za skoraj cijelo djelovanje motora (od vbrizga do iskre), EZK radi samo jedno - krmili turbo. Ako ides u chip tuning, onda ti predlazem da uzmes manual boost controller, blindiras pierburg ventil za regulaciju boosta (pustis ga priklopljenog, blindiras samo vakum cjevi)) i pusti priklopljenog EZK-ja. Onda trebas samo drugi chip za motronic, i to je to. Ali pazi, da stavis u ecu isti cip, se pravi sa istim karakretistikama, jer imas razlicne cipove, koji razlicno hitro citajo/radijo, i mozes imat problema...
Korisnikov avatar
losdokosti
Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
Lokacija: sabac
Lokacija: sabac - monfalcone
Postovi: 338
Pridružio se: Ned Jul 17, 2011 5:03 pm

Re: Razlika u ECU-ovima 164 v6t ???

Čet Dec 06, 2012 11:29 am

hvala peruccy i predpostavio sam da ima razlike :good:

Povratak na “In Elettronica Alfa”