Fiat Punto 1.2 8v
Poslato: Čet Sep 20, 2012 12:53 pm
Sredinom marta 2011, iz Italije od prvog vlasnika stigao je moj ljubimac kog sam odmah kaparisao i pre nego što je ocarinjen, da ne bi otišao u pogrešne ruke, pošto nisam hteo da propustim dobru i jedinstvenu priliku...
Prvog aprila je već bio ocarinjen i registrovan i odvezen na jedno generalno pranje
Iste nedelje dobio je presvlake, muziku i navigaciju, pa je auto već dobio dosta drugačiji i lepši izgled unutrašnjosti
Posle dve nedelje vožnje i pređenih 2.000km, ugradjen je "Lovato" plinski uredjaj i atestiran, i odmah uradjen veliki servis, promenjeni svi filteri, kaiševi, svećice, ulje, vodena pumpa...
Posle nekih mesec dana u mom vlasništvu poručeni su Abarth pragovi i kačket, pa pošto je morala da se pravi boja za njih, iskoristio sam to da otklonim ulubljenje na haubi i poskidam sve oznake...
Sledeće je bilo tamnjenje stakala 25% svih osim šajbne
Pa pošto sam za prvih 3 meseca dosta para uložio u auto, rešio sam da alu felne malo pričekaju, tako da sam naleteo na lepe radkapne koje će na autu da stoje do kraja zime i posluže kao zimski setup i kupio mu zimske gume
Na red je došlo da malo pojačam ozvučenje, ništa preterano, tačnije, ubacio sam mu sportingov aktivni vufer od 100w, tako da mi je za sada to sasvim dovoljno, i zbog plinske boce u gepeku, nemam baš dosta mesta za neki bolji vufer, pojačalo i td.
Kasnije su na red došli neki neki detalji čisto da se nešto radi oko auta:
Osvetljenje u gepeku
Kutija za alat koja mi je napravila red u gepeku
I daljinsko zaključavanje i abarth stikeri na ključevima
Na red su došli ksenoni 4300K i skidan branik da bih ubacio farove sa maglenkama, pošto su stari farovi nisu bili u nekom zavidnom stanju...
Preko zime sam naleteo za male pare na alu felne 15", 7J ET32, solidno izgrebane i bez čepova
I odmah je usledilo sredjivanje felni, napravljena je boja, izgitovane, ošmirglane i spremne za farbanje
Rezultat je bio sledeći
Pa je stigla karbon folija, pa sam rešio da se malo njom poigram na felnama i B stubovima
Pa je pala i obuća za njih, 195/50 r15 Good Year Exellence
Tako da je auto kada su felne legle izgledao ovako
A onda nešto što me je malo razočaralo i ubilo mi želju da dalje radim na stajlingu auta, a to je da je odredjen novi zakon o saobraćaju i folije na staklima napred nisu mogla da prodju atest jer auto fabrički ima 27% zatamnjenja, tako da je usledilo skidanje folija
Auto trenutno izgleda tako, ostalo je da se stave čepovi na felne koji su napravljeni, i možda da se srede branici, pošto se na njima vide ogrebotine nastale nepažnjom prethodnog vlasnika..
Prvog aprila je već bio ocarinjen i registrovan i odvezen na jedno generalno pranje
Iste nedelje dobio je presvlake, muziku i navigaciju, pa je auto već dobio dosta drugačiji i lepši izgled unutrašnjosti
Posle dve nedelje vožnje i pređenih 2.000km, ugradjen je "Lovato" plinski uredjaj i atestiran, i odmah uradjen veliki servis, promenjeni svi filteri, kaiševi, svećice, ulje, vodena pumpa...
Posle nekih mesec dana u mom vlasništvu poručeni su Abarth pragovi i kačket, pa pošto je morala da se pravi boja za njih, iskoristio sam to da otklonim ulubljenje na haubi i poskidam sve oznake...
Sledeće je bilo tamnjenje stakala 25% svih osim šajbne
Pa pošto sam za prvih 3 meseca dosta para uložio u auto, rešio sam da alu felne malo pričekaju, tako da sam naleteo na lepe radkapne koje će na autu da stoje do kraja zime i posluže kao zimski setup i kupio mu zimske gume
Na red je došlo da malo pojačam ozvučenje, ništa preterano, tačnije, ubacio sam mu sportingov aktivni vufer od 100w, tako da mi je za sada to sasvim dovoljno, i zbog plinske boce u gepeku, nemam baš dosta mesta za neki bolji vufer, pojačalo i td.
Kasnije su na red došli neki neki detalji čisto da se nešto radi oko auta:
Osvetljenje u gepeku
Kutija za alat koja mi je napravila red u gepeku
I daljinsko zaključavanje i abarth stikeri na ključevima
Na red su došli ksenoni 4300K i skidan branik da bih ubacio farove sa maglenkama, pošto su stari farovi nisu bili u nekom zavidnom stanju...
Preko zime sam naleteo za male pare na alu felne 15", 7J ET32, solidno izgrebane i bez čepova
I odmah je usledilo sredjivanje felni, napravljena je boja, izgitovane, ošmirglane i spremne za farbanje
Rezultat je bio sledeći
Pa je stigla karbon folija, pa sam rešio da se malo njom poigram na felnama i B stubovima
Pa je pala i obuća za njih, 195/50 r15 Good Year Exellence
Tako da je auto kada su felne legle izgledao ovako
A onda nešto što me je malo razočaralo i ubilo mi želju da dalje radim na stajlingu auta, a to je da je odredjen novi zakon o saobraćaju i folije na staklima napred nisu mogla da prodju atest jer auto fabrički ima 27% zatamnjenja, tako da je usledilo skidanje folija
Auto trenutno izgleda tako, ostalo je da se stave čepovi na felne koji su napravljeni, i možda da se srede branici, pošto se na njima vide ogrebotine nastale nepažnjom prethodnog vlasnika..