Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Ako planiras duzi put, menjaj ako ces po lokalu, vozi pa prati.
Moj ti je savet da vidis sa majstorom koji moze da vraca delove, odakle uzme, da skinete menjac, i vidite o cemu se radi i da se na licu mesta odluci, sta i kako, i ako vec budes nesto ili sve menjao, dobre delove zadrzi, mozda prodas, mozda zatreba nekada kasnije.
Moj ti je savet da vidis sa majstorom koji moze da vraca delove, odakle uzme, da skinete menjac, i vidite o cemu se radi i da se na licu mesta odluci, sta i kako, i ako vec budes nesto ili sve menjao, dobre delove zadrzi, mozda prodas, mozda zatreba nekada kasnije.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Moj je 8v.
Mislim da cu krajem meseca se nakaniti da oteram kod majstora. Mislio sam da li je hitno da to resavam u roku od par dana. Imacu mozda u toku ovog meseca 2 puta od po 500-600km, ali imam onu karticu za pomoc na putu, ako me bas sreca ne posluzi.
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Zar ceo set kvacila nije isti i za 16v i za 8v?Falcon037 napisao:A jel tvoj jtd 8v ili 16v ? Pretpostavljam da je 8v cim imas taj zvuk.
Moj je 8v.
Mislim da cu krajem meseca se nakaniti da oteram kod majstora. Mislio sam da li je hitno da to resavam u roku od par dana. Imacu mozda u toku ovog meseca 2 puta od po 500-600km, ali imam onu karticu za pomoc na putu, ako me bas sreca ne posluzi.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Nije isti čak ni sličan. Mada zavisi i od generacije. Kod 8v je klasična korpa sa hidro-druk ležajem, dok je kod 16v kontra potezna korpa i ima mehanički ležaj koji je potezni preko viljuške koju gura cilindar sa spoljne strane menjača.
Što će reći totalno drugačiji sklop.
Ako sumnjaš na druk ležaj svakako skidaš menjač radi provere.
Što će reći totalno drugačiji sklop.
Ako sumnjaš na druk ležaj svakako skidaš menjač radi provere.
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Mislio sam da su isti, posto obicno u cenovnicima stoji da je npr. set kvacila i za 85kW i za 110kW (bar tako stoji npr. na setkvacila.rs).
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Uglavnom su isti ali kažem prve serije sa 8v su imale ovaj tip sa hidro-druk ležajem. Najbolje proveriti u servisu kakva je situacija.
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Pa ova moja je 2005. Buduci da medju zadnjim serijama sto su pravili, verujem da je onda u pitanju ovaj noviji tip. Sem ako i u Alfi nisu sklapali kao i u Zastavi, sa delovima koje imaju pri ruci ili su im ostali od starih modela.
- Baki156
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
- Lokacija: Centa
Post
Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Eto moja je 2001 godište 8v, i isto je potezna korpa.
Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Tako je od euro3 pa na gore. Za one starije jtd, euro 2 ne znam.
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Druze Falcone isti je set fizicki. Komsa na svoju 147 16v 150 konja stavio set kao i ja na moju 156 8v od 115konja.Falcon037 napisao:Nije isti čak ni sličan. Mada zavisi i od generacije. Kod 8v je klasična korpa sa hidro-druk ležajem, dok je kod 16v kontra potezna korpa i ima mehanički ležaj koji je potezni preko viljuške koju gura cilindar sa spoljne strane menjača.
Što će reći totalno drugačiji sklop.
Ako sumnjaš na druk ležaj svakako skidaš menjač radi provere.
Tako je od euro3 pa na gore. Za one starije jtd, euro 2 ne znam.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
... a možda sam i ja nešto pobrkao batalio sam se dizela pa sam ispao iz fazona
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
A ljudima govoris neistine na forumu, sram te bilo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Meni je 8v, 2002. godište, ne znam šta je potezno, ali znam da mi majstor rekao da mi je nešto kontra nego "normalno"
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- ChobbyJTD
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Detelinara Novi Sad
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Stigle godine priznajFalcon037 napisao:... a možda sam i ja nešto pobrkao batalio sam se dizela pa sam ispao iz fazona
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Jutros krenuo do majstora, i ne cuje se nista. I odustao, nisam ni otisao do njega, rekao bi mi covek da sam lud. Jos sam se vozio do posla, vrteo se i trazio parking, zagrejao se auto na radnu, opet se nista ne cuje.
Ono se culo posle duzeg puta, sad verovatno se tada sve zagreje, pa se onda pojavi zvuk. Sad je problem da idem da vozim 100km, pa da idem da pokazem majstoru o kakvom se zvuku radi.
Ono se culo posle duzeg puta, sad verovatno se tada sve zagreje, pa se onda pojavi zvuk. Sad je problem da idem da vozim 100km, pa da idem da pokazem majstoru o kakvom se zvuku radi.
- andronik
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Nisam htreo da otvaram novu temu, ako nije mesto neka admin prebaci
U pitanju je 147 8v jtdm. Nov je set kvačila i plivajući. Auto ne trese na leru radi sve kao novo, nikakav problem nema, osim što kad u rikverc krenem na uzbrdici blago trese i druga stvar oseti se miris kao na prženje neko kunem se ne smrdi klasično na gumu.Svačije mišljenje dobrodolo
U pitanju je 147 8v jtdm. Nov je set kvačila i plivajući. Auto ne trese na leru radi sve kao novo, nikakav problem nema, osim što kad u rikverc krenem na uzbrdici blago trese i druga stvar oseti se miris kao na prženje neko kunem se ne smrdi klasično na gumu.Svačije mišljenje dobrodolo
- mito147
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm 88kw
- Lokacija: Bec
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Deluje kao da ti lamela gori pa se oseti taj smrad. I meni se to desavalo
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Ako si jači gas dao na rikvercu pošto si na uzbrdici malo si je zapalio, a verovatno nije još ni nalegla obloga lamele na zamajac kako treba.
- BobanV
- Garaža: 156 SW JTD 8v '05
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Da se nadovežem na postojeću temu,
nakon zamene seta kvačila i plivajućeg zamajca vibracije i treskanje prilikom kretanja iz mesta nisu nestali. Pedala je mekana, ali bukvalno moram kao početnik da puštam kvačilo da ne zatrese. Zamajac je ''originalan'' FPT by Valeo (Made in Italy?), a set je LUK, klasična žuta kutija. Hteo sam po svaku cenu da izbegnem turski Valeo, ali sam izgleda napravio još gori potez. Sam set je drugačiji od onih koji su ranije pakovani (opšte poznato da je Valeo lamela i u Valeo, Sachs ili LUK kutiji). Srce lamele je drugačije odrađeno, a proizvođač seta je što je vrlo zanimljivo AP driveline, firma iz UK koja radi set za konverziju na fiksni zamajac. Korpa koja dolazi u LUK i Sachs kutiji je identicna korpi iz tog seta. Sve ovo je dokumentovano slikama, pa bih voleo da čujem mišljenja o ovoj da je tako nazovem muljavini i da li je još neko ugradio ovaj ''novi'' tip seta i eventualno da li ima simptome krive korpe kao ja.
AP set za fiksni zamajac, koji se razlikuje samo po lameli:
Korpa i lamela koje sam ja dobio u LUK kutiji, kupljeno u Srbiji:
Sachs set kupljen u Nemačkoj:
I na kraju potvrda na Sachs sajtu, da su prešli sa prepakivanja Valeo licence na setove ovog blago rečeno anonimus brenda AP driveline:
nakon zamene seta kvačila i plivajućeg zamajca vibracije i treskanje prilikom kretanja iz mesta nisu nestali. Pedala je mekana, ali bukvalno moram kao početnik da puštam kvačilo da ne zatrese. Zamajac je ''originalan'' FPT by Valeo (Made in Italy?), a set je LUK, klasična žuta kutija. Hteo sam po svaku cenu da izbegnem turski Valeo, ali sam izgleda napravio još gori potez. Sam set je drugačiji od onih koji su ranije pakovani (opšte poznato da je Valeo lamela i u Valeo, Sachs ili LUK kutiji). Srce lamele je drugačije odrađeno, a proizvođač seta je što je vrlo zanimljivo AP driveline, firma iz UK koja radi set za konverziju na fiksni zamajac. Korpa koja dolazi u LUK i Sachs kutiji je identicna korpi iz tog seta. Sve ovo je dokumentovano slikama, pa bih voleo da čujem mišljenja o ovoj da je tako nazovem muljavini i da li je još neko ugradio ovaj ''novi'' tip seta i eventualno da li ima simptome krive korpe kao ja.
AP set za fiksni zamajac, koji se razlikuje samo po lameli:
Korpa i lamela koje sam ja dobio u LUK kutiji, kupljeno u Srbiji:
Sachs set kupljen u Nemačkoj:
I na kraju potvrda na Sachs sajtu, da su prešli sa prepakivanja Valeo licence na setove ovog blago rečeno anonimus brenda AP driveline:
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
ugradio ja pre 15 dana, presao oko 250km do sad, isti taj AP set kvacila u plavoj Sachs kutiji i LUK by Valeo plivajuci zamajac. Simptomi su bili - treslo mi u polasku i otpustanju kvacila pri saltanju, lamela bila prilicno istrosena i druk poceo da ostavlja tragove na korpi, zamajac imao mali radijalni ali poveliki aksijalni luft pa sam i njega menjao... Posle zamene sve ok, nema tresenja, pedala mekana za sada sve ok ...
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
- BobanV
- Garaža: 156 SW JTD 8v '05
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Ja sam zamajac platio 33.600 u jednoj radnji na Novom Beogradu. Sasvim slučajno naleteo na njega, Valeo u Fiat kutiji.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Neka preporuka za kvacilo? Luk, Valeo, Sachs, nesto cetvrto... 147 1.9 16v jtdm.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plivajuci zamajac i set kvacila za 156 1.9jtd 16v 2003
Sachs!
Alfa Romeo - The car inside the driver.