Stranica 27 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 7:40 am
od alonso14
Isto i u d modu?? 4 -5 sec lag? To nesto ne sljaka bas..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 9:40 am
od edin
DPF, EGR napolje, i mapa sve resava

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 12:07 pm
od sinisa
Samo zbog neizvesne regulative pametnije je DPF ceo skinuti i sačuvati, a na njegovo mesto staviti downpipe (iako kod 2.0JTDm nema previše benefita od downpipe-a na tom mestu).

Ne znam kakva je Giulietta 2.0JTDm sa mapom potenciometra pedale gasa, tj. ne znam da li je ista kao na 159. Ukoliko jeste, toplo savetujem promenu, razlika je ogromna.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 12:58 pm
od alonso14
Ne znam sta je, ali nije kilava ni u n modu.. a tu je D mod gde je potenciometar dosta osetljiviji.. tako da tu ne bih preporucio neko bespotrebno igranje.
Dpf off obavezno kao sto rekose kolege.. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 5:19 pm
od buntovnik
U D modu je bolje dosta, samo D mod moram rucno svaki put da palim, nece da ga zapamti. Takodje Start & Stop mi ozbiljno ide na K i takodje moram rucno svaki put da ga gasim. To isto ako bi moglo da se namesti da pamti bilo bi super.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 5:40 pm
od Zex
De ste chiperi nisam vas prepoznao :coolguy:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 6:50 pm
od Falcon037
Start stop malo teže da se ugasi permanentrno. Mene živcira opasno po gužvama.

Nije mi jasno samo šta je bio problem da se napravi memorija da pamti setup. Na glupom fiatu 500L pamti podešavanja, a na alfi im bilo teško da to naprave.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 7:08 pm
od yorda
Malo ovako off-topic.

Zašto postoji start/stop? Iz ekoloških razloga, manja potrošnja, čuvanje motora?
Često vozim burazerov Bmw i moram reći da odma pre nego što stavim pojas, ugasim to sr*nje!

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 7:49 pm
od BobanR
Da, ekologija. Dobra stvar po gradu, ali može da bude smrt za turboako se ugasi posle malo oštrije vožnje

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 8:13 pm
od Falcon037
Gde dobra za po gradu kad ti se ugasi na pola raskrsnice na bulevaru zato jer si pustio kvačilo ili vožnja preko gazele u 5 popodne ... kreneš, staneš, ugasi se, posle dve sekunde kreneš opet 5m staneš, ugasi se i tako jedno 50 puta.

Mislim ok je malo štedi na gorivu ali opet za špic po gradu jako nervira.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 8:22 pm
od BobanR
Pa ne gasi se baš tako. "Prepoznaje" kreni/stani situacije. Iako smo mi iz provincije ređe suočeni sa istima, na graničnom prelazu, na primer, se ne gasi stalno.
Inače, može da se ugasi iz MES-a

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 8:25 pm
od milosnbgd
Ne prepoznaje na svakom automobilu isto, npr na novoj Skodi Superb je katastrofa teska, imao sam i situaciju gde sam sebe izlozio riziku zbog start-stopa....Uvek ga gasim, vise moze da odmogne nego pomogne.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 8:42 pm
od Falcon037
BobanR napisao: Inače, može da se ugasi iz MES-a
Jesi probao ? Mislim da posle deaktivacije nećeš ni upaliti auto.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 9:02 pm
od BobanR
Pali svako jutro :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 9:12 pm
od Falcon037
... gde sad ostavih kablove od dijagnostike thinkof:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 9:22 pm
od Pittatore
Mislim da to zavisi od modela do modela, nema kod svakoga ta opcija.
Kao sto kod 2.0mjet nema SOI i Duracija da se snima npr.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 04, 2018 9:27 pm
od BobanR
Ovako, generalno ne bi trebalo da može, ali evo kako sam ja to uradio...
Prvo sam probao standardno, auto nije hteo da upali. Nakon toga sam ga uključio ponovo, auto je upalio normalno.
Posle toga sam ponovo ugasio u MES-u i odmah upalio, bez startovanja auta. Od tad start/stop ne radi, a auto pali normalno

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 11, 2018 8:59 am
od singer994
Alfa romeo gt 1.9 110kw 2006 neki remap?
Generalno je sve novo na.autu od dizni turbine zamajca veliki mali servis sve...iskustva koliko nm konja?
Ne bih vadio egr, pogotovo me dpf...ide ovaj zakon sacuvaj me boze!

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Maj 11, 2018 10:10 am
od COYG
Ide ide. Za 20 godina.

I tu će verovatno neka eco taksa za prekoračenje emisije izduvnih gasova i doviđenja.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 05, 2018 3:56 pm
od buntovnik
Da li je neko imao problema na tehnickom pregledu zbog cip tuninga? Za 3 godine bi trebalo da pocnu da mere emisije stetnih gasova, barem tako su najavili, da li neko zna hoce biti problem tad da se prodje tehnicki ako je auto cipovan?

Ja sam zainteresovan da cipujem moju giuliettu, samo me brine tehnicki. Ne bih vadio dpf i zatvarao egr, ostavio bih sve fabricki.

Poslato: Pon Nov 05, 2018 6:08 pm
od ChobbyJTD
Jedino ako je neki madafaka tehnički koji ima dyno za merenje snage :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 05, 2018 6:16 pm
od Zex
Ne moz dpf i chip zajedno...tjst moze,ali extra kratkog roka,pogotovo ako dpf ima 200k km u sebi...vise puta dokazano u praksi.. Sa dobrom mapom i izvadjenim dof-om prolazis tehnicki

Re:

Poslato: Pon Nov 05, 2018 6:59 pm
od COYG
ChobbyJTD napisao:Jedino ako je neki madafaka tehnički koji ima dyno za merenje snage :D
Što reče neko, otkačiš crevo vakuma i tražiš nižu taksu za registraciju. :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 05, 2018 7:29 pm
od Rudy5
Zex QV napisao:Ne moz dpf i chip zajedno...tjst moze,ali extra kratkog roka,pogotovo ako dpf ima 200k km u sebi...vise puta dokazano u praksi.. Sa dobrom mapom i izvadjenim dof-om prolazis tehnicki
Tražiće da DPF bude na autu, moraće da slikaju taj deo lonca koji je od prohroma valjda, i kao far ima neki kod na sebi, iz pouzdanih izvora info.

Poslato: Pon Nov 05, 2018 8:01 pm
od ChobbyJTD
Treba sačuvati samo prazan lonac za to slikanje i napraviti neku plug and play varijantu da se montira pred tehnički :)