Stranica 21 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 15, 2016 1:10 pm
od MWDP
Evo jel' može ovako?

Slika

Ovo je nakon čipovanja i sa normalnom (ne bapskom) vožnjom 90% otvorenog puta.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 15, 2016 1:48 pm
od Flavio
Dakle, ipak sam bio u pravu :D
Kad se noga podveže hahaha onda i potrošnja pada :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 15, 2016 6:07 pm
od jerotije
E sad mene zanima jesu li oni inzenjeri u fabrikama tolike neznalice pa ne znaju da naprave dobru mapu sa vise konja i manjom potrosnjom ili je fazon u necemu drugom?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 15, 2016 7:27 pm
od G0XY
Pa to je na tebi da odlucis,koja prica ti je ubedljivija :) .
Mada dok ne udjes u klub turbo-fun,to ti mnogo i nije bitno.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 15, 2016 11:13 pm
od jerotije
Pa dobro, ali pre nego sto odlucim, voleo bih da cujem neke argumente za i protiv mapiranja. Sta se gubi a sta dobija.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 7:02 am
od G0XY
Ono sto ti je 100% zagarantovano,je da ces da gubis pare hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, savet

Poslato: Pet Dec 16, 2016 7:39 am
od BobanR
mladenke napisao: A kako to da auto bolje ubrzava ako je chipovan i treba mu manje vremena? Tako sto ima vise goriva. Pa kako onda manje trosi ako ide vise goriva? :D

Cipovanje od 50e postoji, bas za konkretno taj motor. Da dignem sa 115 na oko 140hp treba mi 10ak minuta u Winolsu. Oces da kazes da treba da uzmem 150e? Moze. :D

Kad se ugasi egr, obicno pritisak turbine poraste za 50+ mbara. Kako kod kog automobila. A ako imas veci pritisak onda imas i vece ocitavanje na maf senzoru, a samim tim i mogucnost za vise goriva u bas istom rezimu voznje sa upaljenim egr-om. :D

E sad da se vratimo na pitanje manje potrosnje i vece konjaze. Fabrika mora da zadovolji brojne rigorozne kontrole i norme, sto se tice same potrosnje, emisije izduvnih gasova, buke motora... Pa u 90% nesto trpi zarad neceg. :) Ako znamo da jedan stepen unapred pomereno ubrizgavanje dovodi do porasta PCP-a u cilindru, onda mozemo da zakljucimo da dolazi i do vece snage sa istim mm3 gorivom. Znaci dobili smo vecu snagu, gorivo je ostalo isto, a emisija stetnih gasova se malo povecala, ali opet ostaje u granicama tehnickog pregleda. Takodje se i buka motora malo povecala. :D

Onda dolazi i pilot ubrizgavanje, koje laicki receno priprema cilindre za glavno ubrizgavanje, sto znaci da utice na pcp, temperaturu u cilindrima, itd...

Druga stvar smanjenja potrosnje jeste sama turbina. Ma koliko imao otvoren izduv, sama turbina pravi povratni pritisak motoru, pa ga sammim tim i gusi. :) Otvorimo malo krilca na krstarecim brzinama i eto vece snage, sa istim gorivom, ili iste snage sa manjim gorivom. Znaci potrosnja ide dole. ;)

I jos mnogo toga da ne duzim. ;)

Za povecanje ks, jasno je da dobijas onoliko ks koliko ubrizgas vise mm3 goriva. Glupo je i da objasnjavam. :D
...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 8:10 am
od Flavio
:hello:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 5:20 pm
od jerotije
Aha, znaci povecanje snage ide uglavnom na stetu izduvnih gasova, ako sam dobro razumeo?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 7:17 pm
od EasyRider
I na nerve, jetru i pankreas vozacima koje pretices, uglavnom vagenovcima :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 7:24 pm
od Flavio
hahaha hahaha hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 7:37 pm
od MWDP
jerotije napisao:Aha, znaci povecanje snage ide uglavnom na stetu izduvnih gasova, ako sam dobro razumeo?
Ako voziš normalno, da. Međutim, kad čipuješ auto, kanda dođe želja da stisneš pedalu jače pa znaju da odu zamajac, kvačilo, turbina i ostalo pre vremena. Ali ako znaš da se kontrolišeš, jedina šteta od čipovanja je po okolinu i po novčanik za koju šušku za novu mapu.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Dec 16, 2016 8:01 pm
od Sauriann
jerotije napisao:Aha, znaci povecanje snage ide uglavnom na stetu izduvnih gasova, ako sam dobro razumeo?
i na mnoge komponente ako je los remap narocito na fabricke komponente. Hibrid, neki sortski kit za lamelu/kvacilo ili protocnije dizne je vec ozbiljnije ulaganje da to bude dugotrajno...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Dec 17, 2016 8:45 pm
od alfabg
50k km i 2,5 god.posle cipovanja nisam primetio manju potrosnju(iskreno ni nevozim stedljivo niti mogu da kazem tacno koliko trosi).Bitno je da sve i dalje funkcionise,set zamenjen tek sad(pre nedelju dana).Zadovoljstvo nema cenu :arflag :headbang2:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Dec 17, 2016 11:49 pm
od mladenke
Kad se sve uradi kako treba nece nista da mu fali. 4 god je bio kod mene na 8v remap na nekih 150hp. Stedelo se nije po gasu, i kad treba i kad ne treba. Posle tri godine otiso set kvacila. Potrosnja ulja 0g na 10.000km.
Set ojacan kod malinica i uz put stavljena jaca turbina i menjano svasta nesto oko usisa i izduva. Motor i dalje nepipnut za nepune 5 god koliko je kod mene pod remapom.
Jedina posledica remapa je oduzimanje dozvole zbog prekoracenja brzine u naseljenom mestu za duplo vise od ogranicene. Eto to mogu da stavim na negativnu stranu remapa. :D

Poslato: Uto Dec 20, 2016 8:15 am
od Sauriann
kakv ti je druk lager na toj malinicevoj ojacanoj korpi? Hoce da spadne ili je stavljen neki sa jacim kacenjem...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 10:00 am
od Zex
Fabricki,ne moze drugaciji

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 12:32 pm
od Sauriann
Ja na korpi iz rezerve koja je ojačana nemam druk lager. Neko mi pomenu da druk hoće da sleti (što se meni desilo na običnom setu) naročito na napregnutim tj. pojačanim korpama koje su preko npr. 20bara. Da li ja uopšte mogu sad na ovu pojačanu korpu koju imam da namontiram neki druk lager koji je kvaliteniji?

ili moram baš stok koji je bio (ali je skinut).

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 2:48 pm
od Dragon
I druk može da uništi plivajući (što se meni desilo) pre nekoliko godina.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 7:25 pm
od alfabg
alfabg napisao:50k km i 2,5 god.posle cipovanja nisam primetio manju potrosnju(iskreno ni nevozim stedljivo niti mogu da kazem tacno koliko trosi).Bitno je da sve i dalje funkcionise,set zamenjen tek sad(pre nedelju dana).
Evo prvi put izmerih potrosnju.Samo po bgd,guzva...nema dima,ostra voznja,ultra dizel,dosta rada u mestu,napunio do cepa pa posle 200km dopunio 20 l,znaci 10l/100 km.Presao 100 km isti uslovi pa opet napunio i stalo 9,5 l/Na bordu uredno pise da je prosecna potrosnja 6.6 l/100km.Mala napomena kad kazem gradska voznja to je stvarno gradska voznja(zivim u centru grada)

Re:

Poslato: Uto Dec 20, 2016 8:42 pm
od mladenke
Sauriann napisao:kakv ti je druk lager na toj malinicevoj ojacanoj korpi? Hoce da spadne ili je stavljen neki sa jacim kacenjem...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Fabricki druk i to jos polovan neki. :) To sa izletanjem druka nema veze sa samim druk lagerom vec sa onim osiguracem koji ne daje da se druk odvoji od korpe. Ako je on popustio iskocice i na obicnoj korpi.

Poslato: Uto Dec 20, 2016 8:57 pm
od Sauriann
moze li taj osigurac da se pojaca ili obezbedi da su manje sanse da se to desi. Ne bih da placam ruke 3 puta :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 10:04 pm
od edin
alfabg napisao:
alfabg napisao:50k km i 2,5 god.posle cipovanja nisam primetio manju potrosnju(iskreno ni nevozim stedljivo niti mogu da kazem tacno koliko trosi).Bitno je da sve i dalje funkcionise,set zamenjen tek sad(pre nedelju dana).
Evo prvi put izmerih potrosnju.Samo po bgd,guzva...nema dima,ostra voznja,ultra dizel,dosta rada u mestu,napunio do cepa pa posle 200km dopunio 20 l,znaci 10l/100 km.Presao 100 km isti uslovi pa opet napunio i stalo 9,5 l/Na bordu uredno pise da je prosecna potrosnja 6.6 l/100km.Mala napomena kad kazem gradska voznja to je stvarno gradska voznja(zivim u centru grada)
Svima je skocila potrosnja sad zimi, i meni je otišla na desetku

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 20, 2016 10:29 pm
od Zex
Nema greske kad malinic uradi korpu...meni je drzalo 526Nm korpa i lamela,27 bari...2godine minimum Izivljavanja!druk je bio stock...e sad mozda ima razlike u kvalitetu,ja sam uzeo valeo ali bas u francuskoj,komplet

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Dec 21, 2016 6:55 am
od G0XY
Da,da u Bordou :D