Trzanje
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Trzanje
Sta moze biti uzrok kad prilikom voznje nekih 80 km/h( a i brze i sporije) nebitno koji stepen prenosa znaci stabilna voznja na otvorenom putu i kad na tren dodam gas ili ga oduzmem tad primetim trzanje,nije to toliko izrazeno ali nije bas ni neprimetno.Dakle kad prilikom mirne voznje secnem nakratko gas dal dodam ili oduzmem tad mi se pojavi to trzanje.imate li ideju sta moze biti uzrok i da li treba neka popravka ili ne.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trzanje
Moze svasta, ali moj savet, VALJANA dijgnostika, da se tupi ovako prko postova, osim ako neko nije imao isti problem, pa zna tacno, ali dijagnostika obavezno
Pozz
Pozz
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Trzanje
Drzac motora?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Trzanje
Ma i meni je to prvo palo na pamet ali pitam se da li bih se trzanje osetilo(ako je nosac) i kada bi auto u mestu stajalo, pa da recimo onda gas na kratko dodajem i oduzimam.erdeljan napisao:Drzac motora?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trzanje
nosac motora najvise mirise, provjeri onaj gornji levo se vidi poznat kao "koska" cimni ga rukom vidi da li ima lufta...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Trzanje
Naravno da sam mislio na nosac motora (Upraznjvam Svedski vise nego Srpski proteklih 15 godina)
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Trzanje
Ma mene nesto strah da nije zamajac,misljenja sam da bih i u mjestu kada auto radi i kad mu dodajem naglo gas osetilo se to trzanje ako je nosac a ovako u voznji nekako nemam dojam da je nosac.Bas se oseti kao da se zamajac zalece,mozda ima malo vise lufta, hoda ili sta znam cega,zanima me da li to zahteva bas hitno menjanje ako je zamajac?DjomlaN napisao:nosac motora najvise mirise, provjeri onaj gornji levo se vidi poznat kao "koska" cimni ga rukom vidi da li ima lufta...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trzanje
pogledaj ispod haube, ako je crkla koska to se vidi kad je malo zagledaš, ona guma u čauri bude iscepana i zgužvana.
kod mene je bio takav slučaj i na leru je bilo sve ok. na plinu se osećalo malo a na benzinu je baš trzalo na dodavanje-oduzimanje gasa.
kod mene je bio takav slučaj i na leru je bilo sve ok. na plinu se osećalo malo a na benzinu je baš trzalo na dodavanje-oduzimanje gasa.
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Trzanje
Meni je samo cudno to sto u mjestu kad auto radi i tada dodajem i oduzimam gas nema trzanja jer ako je nosac trebalo bi se i tad osetiti trzanje a ne samo u voznji,dok zamajac misljenja sam da on moze proizvodit ovakve simptome kao sto sam opisao u prvom postu jel
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trzanje
pa ne mora da se oseti kad stojis u mestu a zamajac mora da zatrese pri polasku ako je popustio...
to sto opisujes je u stvari normalno da kada vozis na recimo 2000 obratja 4. ili 5. brzina i dodas i oduzmes gas auto trzne malo, obrtni moment je veliki na dizelu i mora da malo trzne tako je i mod mene... e sad pitanje je koliko trzne, ali misljenja sam da ako ti ne trza pri polasku nije nikakav problem vec da si se natripovao i da je to trzanje pri mirnoj voznji u granicama normalnog...
to sto opisujes je u stvari normalno da kada vozis na recimo 2000 obratja 4. ili 5. brzina i dodas i oduzmes gas auto trzne malo, obrtni moment je veliki na dizelu i mora da malo trzne tako je i mod mene... e sad pitanje je koliko trzne, ali misljenja sam da ako ti ne trza pri polasku nije nikakav problem vec da si se natripovao i da je to trzanje pri mirnoj voznji u granicama normalnog...
- dovlax2
- Garaža: 156 2.4jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trzanje
kod mene isto tako bilo, zamenio kosku i sada samo prede
inace kada sam zamenio kosku kada palim i gasim auto uopšte se ne zatrese auto, ko benzinac
inace kada sam zamenio kosku kada palim i gasim auto uopšte se ne zatrese auto, ko benzinac
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Nego sad cu pokusat pitat jos nesto,pre par dana jedna osoba(zenska poznanica) usla u auto i pokusala da pokrene auto(bez mog znanja) ali nije uspjela nego je umesto gasa pritisla kocnicu(ima vozacku ) i tako naprasno ugasila auto ito dva puta dok ja nisam dosao pa pitam da li je usled toga otisao nosac ili se on vremenom potrosi i dodje mu kraj?
Re: Trzanje
DjomlaN druze i ja sam misljenja da sam malo natripovao ali mozda malo da je vise nego sto bi trebalo.Danas sam jos bio i kod jednog majstora pa je utvrdio da je u pitanju donji nosac,onaj gore(koska)kaze da nije a ja opet gledao kad je testirao(kocnicu pritisne i pokusa auto pokrenut) i vidim da i na tom gornjem nosacu ima malo lufta ali eto majstor kaze da je donji nosac.DjomlaN napisao:pa ne mora da se oseti kad stojis u mestu a zamajac mora da zatrese pri polasku ako je popustio...
to sto opisujes je u stvari normalno da kada vozis na recimo 2000 obratja 4. ili 5. brzina i dodas i oduzmes gas auto trzne malo, obrtni moment je veliki na dizelu i mora da malo trzne tako je i mod mene... e sad pitanje je koliko trzne, ali misljenja sam da ako ti ne trza pri polasku nije nikakav problem vec da si se natripovao i da je to trzanje pri mirnoj voznji u granicama normalnog...
Nego sad cu pokusat pitat jos nesto,pre par dana jedna osoba(zenska poznanica) usla u auto i pokusala da pokrene auto(bez mog znanja) ali nije uspjela nego je umesto gasa pritisla kocnicu(ima vozacku ) i tako naprasno ugasila auto ito dva puta dok ja nisam dosao pa pitam da li je usled toga otisao nosac ili se on vremenom potrosi i dodje mu kraj?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trzanje
pa ako je ispravan ne bi trebalo da ga to zezne, ali ako je vec bio nacet moguce da ga je dokrajcila... kazem ti pitanje je samo intenziteta tog trzanja ako je malo onda je normalno, preko neke granice vec treba traziti gdje je kvar... posto ne mozemo da probamo tvoje auto moras se pouzdati u majstorsku procjenu ili dodji na skup 20.5.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trzanje
Nema šanse da je nosač ubila dotična, nego ga je samo stigla godina proizvodnje. Nema JTD kome ne mora da se menja neki nosač. Kada potpuno crkne, ne možeš ni da zamisliš koji je užas - doživeo u jednom taxi Stilu.
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Trzanje
Hajde ako ti nije problem opisi malo taj uzas ,da znam dal da ga odma menjam ili malo kasnije,zasad mogu izbegavat to naglo ubrzanje i nece biti nekih problema,kazem zasad ali opet ne bih ni da mi se motor vuce po putu
- dukitza
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd
116 ks
2001 god. - Lokacija: Leskovac
- Lokacija: leskovac
Post
Re: Trzanje
pozdrav svima....jedno pitanje...
kad se menja koska,u kom polozaju treba da bude motor...jel treba biti opusten,ili ga ipak ubaciti u prvoj brzini i nategnuti i tada zategnuti kosku? hvala...
kad se menja koska,u kom polozaju treba da bude motor...jel treba biti opusten,ili ga ipak ubaciti u prvoj brzini i nategnuti i tada zategnuti kosku? hvala...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trzanje
ja sam samo namontirao, i zategao. nikakva natezanja i sl. kod montaže je bitno kako okreneš silen blok u čauri. pošto silen nije "pun" onda te praznine treba da se poklapaju sa pravcem naprezanja. aako me razumeš.
- dukitza
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd
116 ks
2001 god. - Lokacija: Leskovac
- Lokacija: leskovac
Post
Re: Trzanje
oces reci da koska moze da se okrene i da se stavi i sa druge strane...mali radojica napisao:ja sam samo namontirao, i zategao. nikakva natezanja i sl. kod montaže je bitno kako okreneš silen blok u čauri. pošto silen nije "pun" onda te praznine treba da se poklapaju sa pravcem naprezanja. aako me razumeš.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trzanje
jok, nego silen blok u samom držaču motora (u velikoj čauri) trba da se postavi-okrene na određen način.
ne znam kako da ti objasnim, silent se sastoji iz velike spoljne čaure i unutrašnje koja je ulicena u gumu, ali nije ulivena cela već se drži u dve tačke. evo slike.
e pravac naprezanja treba da se poklapa sa ove dve "rupe".
ne znam kako da ti objasnim, silent se sastoji iz velike spoljne čaure i unutrašnje koja je ulicena u gumu, ali nije ulivena cela već se drži u dve tačke. evo slike.
e pravac naprezanja treba da se poklapa sa ove dve "rupe".
- dukitza
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd
116 ks
2001 god. - Lokacija: Leskovac
- Lokacija: leskovac
Post
Re: Trzanje
ok...sad razumeo i skapirao...sutra cu pogledati to po danu... jer sam zamenio kosku,ali mi i dalje ima trzanje pri polasku,a u rikverc kad idem nema,polazi kao benzinac u rikvercu...a nemam nikakvih lupanja i ostalih cimanja da bih pomislio da je plivajuci...
hvala jos jednom
hvala jos jednom
Poslednja izmena od sErGiO u Čet Dec 27, 2012 8:36 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Ne citiraj prethodni post
Rezlog: Ne citiraj prethodni post
- chefsale
- Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9jtdm
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trzanje
Vezano za trzanje prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, cak i pri manjim brzinama, jeste li imali iskustva da se to desavalo cak kad je motor zagrejan a ne desava kada je hladan?
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Trzanje
Ja sam imao slične simptome - trzanje prilikom polaska unapred, a posebno dodavanja i oduzimanja gasa, nerviralo me prilično. Kod kretanja u rikverc nije bilo tako izraženo.
U leru je bilo vrlo malo vibracija, sasvim podnošljivo, "mereno" rukom na volanu i tabli. Nisam osećao značajnije vibracije sedišta i slično, prilično je sve uglađeno radilo. Međutim, kod dodavanja gasa je postojao trzaj i kao da je trebalo par stotinki da kola počnu da "sustižu" motor. Kod oduzimanja obrnuto, bio je "udar u bubrege", kako motor "dočeka" kola. I ručica menjača je reagovala napred nazad. Ispostavilo se da je nosač, donji, veliki kod menjača.
Promenio sam ga pre par dana i sad opisanih efekata nema. Osećaj je da je auto jedna celina sa motorom, deluje sve čvršće i zdravije. Međutim, pojačale su se vibracije na leru. Ne velike, ali neprijatne, prilično učestale - kada stojim, kao da sam u masažnoj fotelji (ili vibratoru) od 85kW
Utisak je da je zamenom nosača poremećeno oscilovanje celog sistema, tako da se neke preterane oscilacije na nekom drugom neispravnom nosaču sada više ne kompenzuju većim, slobodnijim hodom tog donjeg nosača i samim tim se osete. Sumnjam na kosku, vidljive su pukotine u silenu koji se šrafi na motor. Osim toga, kada posmatram motor u leru (tačnije poklopac), vidljivo je da vibrira po uzdužnoj osi vozila, napred -nazad. Sasvim samu fazonu da zamenim kosku, ali malo me buni to što dva različita majstora takav nosač (i preostala dva) smatraju ispravnim. Mada, liči mi da su od onih "ne menjaj dok ne crkne potpuno, normalno je da dizel trese..." i tako te gluposti.
U leru je bilo vrlo malo vibracija, sasvim podnošljivo, "mereno" rukom na volanu i tabli. Nisam osećao značajnije vibracije sedišta i slično, prilično je sve uglađeno radilo. Međutim, kod dodavanja gasa je postojao trzaj i kao da je trebalo par stotinki da kola počnu da "sustižu" motor. Kod oduzimanja obrnuto, bio je "udar u bubrege", kako motor "dočeka" kola. I ručica menjača je reagovala napred nazad. Ispostavilo se da je nosač, donji, veliki kod menjača.
Promenio sam ga pre par dana i sad opisanih efekata nema. Osećaj je da je auto jedna celina sa motorom, deluje sve čvršće i zdravije. Međutim, pojačale su se vibracije na leru. Ne velike, ali neprijatne, prilično učestale - kada stojim, kao da sam u masažnoj fotelji (ili vibratoru) od 85kW
Utisak je da je zamenom nosača poremećeno oscilovanje celog sistema, tako da se neke preterane oscilacije na nekom drugom neispravnom nosaču sada više ne kompenzuju većim, slobodnijim hodom tog donjeg nosača i samim tim se osete. Sumnjam na kosku, vidljive su pukotine u silenu koji se šrafi na motor. Osim toga, kada posmatram motor u leru (tačnije poklopac), vidljivo je da vibrira po uzdužnoj osi vozila, napred -nazad. Sasvim samu fazonu da zamenim kosku, ali malo me buni to što dva različita majstora takav nosač (i preostala dva) smatraju ispravnim. Mada, liči mi da su od onih "ne menjaj dok ne crkne potpuno, normalno je da dizel trese..." i tako te gluposti.
- chefsale
- Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9jtdm
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trzanje
Hvala ne iscrpnom odgovoru. Sindromu jesu ti kao da je motor kasnio za autom, samo sto nije bilo izrazeno vibracijama da bubrege pomeraju. Ono sto mi je jos cudnije je sto se deavalo kada je motor zagrejan (upali lepo bez ikakvih cimanja) tj termostat baci na 70 ili 90C. Pomisao mi je da je nosac riknuo.
A jel bilo pojava prilikom kretanja u prvoj i drugoj brzini, da neka plastika skripuce, kao kad se drlja plastika, malte ne kao taljige da skripe?!
A jel bilo pojava prilikom kretanja u prvoj i drugoj brzini, da neka plastika skripuce, kao kad se drlja plastika, malte ne kao taljige da skripe?!
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Trzanje
Nije možda najpreciznija formulacija "pomeranje bubrega", ali osetilo se sedište, odnosno bočna / lumbalna potpora kako pritiska leđa u predelu bubrega kad oduzmem gas.
Nisam stručnjak za materijale, ali nije daleko od logike da kada se zagreje motor, zagreje si i guma u nosaču, postane mekša, pa se više primeti kretanje.
Škripanja sam slušao / slušam razna, ali ništa što bi odgovaralo tvom opisu
Nisam stručnjak za materijale, ali nije daleko od logike da kada se zagreje motor, zagreje si i guma u nosaču, postane mekša, pa se više primeti kretanje.
Škripanja sam slušao / slušam razna, ali ništa što bi odgovaralo tvom opisu