.
Je li neko još od vas imao problem sa ozračivanjem kvačila ili sam ja jedini nesrećnik.
Sistem je prost: PREDNJI KLIP - METALNA CEV KA ZADNJEM KLIPU - GUMENO CREVO - ZADNJI KLIP.
Ja sam juče stavio novi prednji klip (kupljen u euro07), a zadnji klip je menjan prošle godine.
Ozračujem ga ono standardno: neko druka papuču par puta i drži je stisnutu, ja otpustim i zatvorim sisicu kratko i sve ovo u krug. Medjutim, nikako da dobijem pritisak!! Gde grešim?
Na prednji klip ne sumnjam - nov je totalno, na zadnji ne sumnjam mnogo i on je noviji.
Sada sumnjam na crevo ispred zadnjeg cilindra, da nije 'zadulo' pa ne pusta ulje unazad?
Ili je to ili ja nešto debelo grešim!!
Da li je neko još od vas imao probleme kod ozračivanja kvačila?
.
Problemi kod ozračivanja kvačila!?
- Oxoblu
- Garaža: 156 - 1,9 JTD - 2005.
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problemi kod ozračivanja kvačila!?
Pomeraj rukom cilindar na menjacu i mora da povuce. Videces mehurice u boci. Onda sledi postupak koji si radio. Ja sam tako uspeo na Hondi.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problemi kod ozračivanja kvačila!?
Cilindar na menjacu skini sa nosaca.
Okrenes da stoji vertikalno a ventil ti pokazuje na gore.
Odvrnes ventil i i kad pocne da curi ulje zavrni ventil, montiraj na nosac.
ako i ostane koji milimetar praznog hoda pedele preko noci ce da nestane i to.
Okrenes da stoji vertikalno a ventil ti pokazuje na gore.
Odvrnes ventil i i kad pocne da curi ulje zavrni ventil, montiraj na nosac.
ako i ostane koji milimetar praznog hoda pedele preko noci ce da nestane i to.
- Oxoblu
- Garaža: 156 - 1,9 JTD - 2005.
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Ja sam (ne skidajići cilindar sa mesta) odvijao odzračni ventil i skroz ga sklonio ne bi li ulje gravitacijom popunilo čitav sistem. Ulje je kapalo po jedna kap na 2-3 sekunde, je li to OK?
.
Re: Problemi kod ozračivanja kvačila!?
Sećaš li se kojom brzinom ulje treba da curi?Masinac napisao:... kad pocne da curi ulje zavrni ventil, montiraj na nosac. ...
ako i ostane koji milimetar praznog hoda pedele preko noci ce da nestane i to.
Ja sam (ne skidajići cilindar sa mesta) odvijao odzračni ventil i skroz ga sklonio ne bi li ulje gravitacijom popunilo čitav sistem. Ulje je kapalo po jedna kap na 2-3 sekunde, je li to OK?
.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Problemi kod ozračivanja kvačila!?
To kapljanje nije merodavno,zavisi od hvaliteta ulja i hladnoce
Nego probaj na cilindru na menjacu da odvijes siscu za ozracivanje i rukom stisnes polugu,zatvoris sisicu da opruga u cilindru gura klip i vakumom povuce ulje iz posude,i to ponovis par puta,100% mora da povuce,ja tako radim godinama i na drugom autu i cas posla se ozraci
Nego probaj na cilindru na menjacu da odvijes siscu za ozracivanje i rukom stisnes polugu,zatvoris sisicu da opruga u cilindru gura klip i vakumom povuce ulje iz posude,i to ponovis par puta,100% mora da povuce,ja tako radim godinama i na drugom autu i cas posla se ozraci
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Oxoblu
- Garaža: 156 - 1,9 JTD - 2005.
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problemi kod ozračivanja kvačila!?
Evo sada se vraćam iz radionice gde mi je auto. Problem je, nećete verovati, nov a neispravan cilindar pod pedalom. Juče se osećam kao budala: nikoliko ne sumnjam u nov deo a s druge strane vidim nešto se ne uklapa u nikakvu logiku.
Hteo sam da ga vratim prodavnici al' brat nije mogao a da ga ne rasklopi: sem jedne gumice na klipu koja je bila na dobrom mestu imaju još dve koje bi trebalo da budu ispred i iza opruge, medjutim, bile su jedna do druge.
Dakle sada bi taj cilindar trebao da je uredu, ali nisam
sve povezivao i ozračivao večeras, jer nameravam da zamenim i crevo ispred zadnjeg cilindra kad ga već skinuh.
Hteo sam da ga vratim prodavnici al' brat nije mogao a da ga ne rasklopi: sem jedne gumice na klipu koja je bila na dobrom mestu imaju još dve koje bi trebalo da budu ispred i iza opruge, medjutim, bile su jedna do druge.
Dakle sada bi taj cilindar trebao da je uredu, ali nisam
sve povezivao i ozračivao večeras, jer nameravam da zamenim i crevo ispred zadnjeg cilindra kad ga već skinuh.