Problem na 3000 RPM
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Problem na 3000 RPM
Pozdrav,
Imam problem sa mojoj Alfom 156 SW 2.4 JTD 103 KWh 2001 god, kada je u toku voznje prvi puta dignem preko 3000 RPM upali se lampica za check engine i onda se za 1 do 2 sekunde ugasi nakon toga joj mogu raditi sta mi je volja i vise se ta lampica ne pali i nikako ne mogu dokuciti sta to prouzrokuje?
Na autu je uradjen veliki servis, zamijenjen je set kvacila, nova turbina GT2256V, bilo je puknuto crijevo od intercoolera do usisne grane pa sam stavio od inoxa. Na dijagnostici nema nijednu gresku ali opet ponekad pokaze tu gresku u toku voznje, pa ako neko ima neku ideju sta bi mogao da bude uzrok bio bih veoma zahvalan.
I jos jedna sitnica me muci, a to je kada je motor hladan malo teze ubacuje u 1 i 2 brzinu, dok su sve ostale OK, a kada se malo zagrije motor taj se problem vise ne javlja? Nije do ulja u mjenjacu jer je mijenjano kod zamjene seta kvacila.
Unaprijed zahvalan
Imam problem sa mojoj Alfom 156 SW 2.4 JTD 103 KWh 2001 god, kada je u toku voznje prvi puta dignem preko 3000 RPM upali se lampica za check engine i onda se za 1 do 2 sekunde ugasi nakon toga joj mogu raditi sta mi je volja i vise se ta lampica ne pali i nikako ne mogu dokuciti sta to prouzrokuje?
Na autu je uradjen veliki servis, zamijenjen je set kvacila, nova turbina GT2256V, bilo je puknuto crijevo od intercoolera do usisne grane pa sam stavio od inoxa. Na dijagnostici nema nijednu gresku ali opet ponekad pokaze tu gresku u toku voznje, pa ako neko ima neku ideju sta bi mogao da bude uzrok bio bih veoma zahvalan.
I jos jedna sitnica me muci, a to je kada je motor hladan malo teze ubacuje u 1 i 2 brzinu, dok su sve ostale OK, a kada se malo zagrije motor taj se problem vise ne javlja? Nije do ulja u mjenjacu jer je mijenjano kod zamjene seta kvacila.
Unaprijed zahvalan
- dovlax2
- Garaža: 156 2.4jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
bilo je već reči o ovome na forumu, potraži malo da bi se detaljnije informisao.
ovako na brzinu da te utešim nije ništa jako strašno
ima tri razloga zašto se to dešava:
1. prljava ti krilca od promenjive geometrije na turbini
2. ne ispravan onaj pirburg ventil( nalazi se na gore na veznom limu)
3. zaboravi sam jbg.
zaboravih da ti kažem da očitaš na dijagnostici koji kod piše
p.s. to se dešava kada prepunjava turbina
ovako na brzinu da te utešim nije ništa jako strašno
ima tri razloga zašto se to dešava:
1. prljava ti krilca od promenjive geometrije na turbini
2. ne ispravan onaj pirburg ventil( nalazi se na gore na veznom limu)
3. zaboravi sam jbg.
zaboravih da ti kažem da očitaš na dijagnostici koji kod piše
p.s. to se dešava kada prepunjava turbina
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
pa s obzirom da je turbina nova moguce je da je neki od ventila/senzora - MAF,MAP,Pierburg.
sto se tice menjaca to se i kod mene po nekada desava dok je hladno auto, kontam da je to jednostavno od habanja zupcanika i sklopova u samom mjenjacu i da se sa time treba pomiriti.
btw kako si nabavio turbinu? cisto ako nekad zatreba da znam
sto se tice menjaca to se i kod mene po nekada desava dok je hladno auto, kontam da je to jednostavno od habanja zupcanika i sklopova u samom mjenjacu i da se sa time treba pomiriti.
btw kako si nabavio turbinu? cisto ako nekad zatreba da znam
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Turbina je nova,a dijagnostika nista ne izbacuje, u servisu mi kaze prijatelj da je to zbog crijeva koje ide sa intercoolera do motora koje sam ja napravio od inox-a, jer mi je gumeno puklo.Pa navodno vise nema duvanja crijeva koje je se desavalo kod gumenog, u svakom slucaju kazu da nije nista strasno.dovlax2 napisao:bilo je već reči o ovome na forumu, potraži malo da bi se detaljnije informisao.
ovako na brzinu da te utešim nije ništa jako strašno
ima tri razloga zašto se to dešava:
1. prljava ti krilca od promenjive geometrije na turbini
2. ne ispravan onaj pirburg ventil( nalazi se na gore na veznom limu)
3. zaboravi sam jbg.
zaboravih da ti kažem da očitaš na dijagnostici koji kod piše
p.s. to se dešava kada prepunjava turbina
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Turbo servis u Sarajevu, ljudi narucili iz Svedske i za 24 sata je isporucena, cijena 1000 €DjomlaN napisao:pa s obzirom da je turbina nova moguce je da je neki od ventila/senzora - MAF,MAP,Pierburg.
sto se tice menjaca to se i kod mene po nekada desava dok je hladno auto, kontam da je to jednostavno od habanja zupcanika i sklopova u samom mjenjacu i da se sa time treba pomiriti.
btw kako si nabavio turbinu? cisto ako nekad zatreba da znam
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Meni se pali dizna na 3500 kada posle jedno minut dva drzim konstantno na tim ili vecim obrtajima ali ne primecujem nikakve promene u toku voznje...ugasi se kad se ohladi motor....(dizne ciscene)
- Minketa
- Garaža: 156 SportWagon 1.9JTD 2004.
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Probaj da pitanje postaviš na Hrvatskom forumu, Sebastijanu. Ima svoj thread, "Pitajte Seba".
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Problem na 3000 RPM
sigurno ti brljavi neki senzor zato lepo na dijagnostiku zakaci je i kreni da vozis (znaci dijagnostika u voznji) i kad tvoj ECU izbaci gresku pojavice se i na dijagnostici
prosto. da li ste gledali egr ventil i pripadajuci senzor
prosto. da li ste gledali egr ventil i pripadajuci senzor
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Ako je turbina nova, krilca su čista i lako rotiraju, pa nema zaglavljivanja.
A zašto je menjana turbina?
Overboost ventil je verovatniji uzrok, jer greška se ne pojavljuje posle nekog vremena, kad se on "razradi" (zagreje). To se i meni dešavalo (posebno u hladnim danima i na početku vožnje), pa sam promenio ventil i rešio problem.
Mogao bi majstor da pogleda i MAP senzor u usisnoj grani koja je verovatno prljava, jer je Alfa iz 2001.
A zašto je menjana turbina?
Overboost ventil je verovatniji uzrok, jer greška se ne pojavljuje posle nekog vremena, kad se on "razradi" (zagreje). To se i meni dešavalo (posebno u hladnim danima i na početku vožnje), pa sam promenio ventil i rešio problem.
Mogao bi majstor da pogleda i MAP senzor u usisnoj grani koja je verovatno prljava, jer je Alfa iz 2001.
Alfa je stil... ostalo je status...
- dovlax2
- Garaža: 156 2.4jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Ventili i senzori ispitani sve OK.
Uzrok je metalna cijev umjesto gumene (rucni rad), ali to nije nista uznemiravajuce nema nikakvih gubitaka performansi u toku voznje. Samo sto mene iritira kada se nesto bespotrebno upali.
Re: Problem na 3000 RPM
Hvala na prijedlogu.losdokosti napisao:sigurno ti brljavi neki senzor zato lepo na dijagnostiku zakaci je i kreni da vozis (znaci dijagnostika u voznji) i kad tvoj ECU izbaci gresku pojavice se i na dijagnostici
prosto. da li ste gledali egr ventil i pripadajuci senzor
Ventili i senzori ispitani sve OK.
Uzrok je metalna cijev umjesto gumene (rucni rad), ali to nije nista uznemiravajuce nema nikakvih gubitaka performansi u toku voznje. Samo sto mene iritira kada se nesto bespotrebno upali.
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Svi su mi senzori OK.
Najvjerovatniji uzrok metalna cijev od intercoolera do usisa.
Re: Problem na 3000 RPM
Stara se turbina raspala u toku voznje, pa sam je morao zamijeniti.dusan147 napisao:Ako je turbina nova, krilca su čista i lako rotiraju, pa nema zaglavljivanja.
A zašto je menjana turbina?
Overboost ventil je verovatniji uzrok, jer greška se ne pojavljuje posle nekog vremena, kad se on "razradi" (zagreje). To se i meni dešavalo (posebno u hladnim danima i na početku vožnje), pa sam promenio ventil i rešio problem.
Mogao bi majstor da pogleda i MAP senzor u usisnoj grani koja je verovatno prljava, jer je Alfa iz 2001.
Svi su mi senzori OK.
Najvjerovatniji uzrok metalna cijev od intercoolera do usisa.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
to gornje crijevo uopste nije skupo, pogledaj ovde viewtopic.php?f=64&t=51566, jedino oko isporuke za BiH kontam da je cimanje... mislim da za tu cijenu nema svrhe zezat se sa pravljenjem crijeva od inoxa...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Zašto?Xtc23H napisao:Najvjerovatniji uzrok metalna cijev od intercoolera do usisa.
Alfa je stil... ostalo je status...
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Problem na 3000 RPM
ubacivanjem metalnih cevi samo mozes da poboljsas odziv auta na gas nikako da ti izbacuje greske (ako si sve lepo stegao-nemas fals vazduh), sto su cevi tvrdje to je njihovo naduvavanje manje i odziv "turba" brzi
i dalje imas neki kvar resenje je dijagnostika u pokretu veruj mi znam o cemu govorim
i dalje imas neki kvar resenje je dijagnostika u pokretu veruj mi znam o cemu govorim
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Imas li neki prijedlog koji interfejs da nabavim za dijagnostiku ( da imam za licnu upotrebu, tj koji je se najbolje pokazao)losdokosti napisao:ubacivanjem metalnih cevi samo mozes da poboljsas odziv auta na gas nikako da ti izbacuje greske (ako si sve lepo stegao-nemas fals vazduh), sto su cevi tvrdje to je njihovo naduvavanje manje i odziv "turba" brzi
i dalje imas neki kvar resenje je dijagnostika u pokretu veruj mi znam o cemu govorim
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
I to mi je trajno rijesenje.
Hvala za link.
Re: Problem na 3000 RPM
Pa mene je opet ovo od inox-a izaslo jeftinije nekih 20 eura.DjomlaN napisao:to gornje crijevo uopste nije skupo, pogledaj ovde viewtopic.php?f=64&t=51566" onclick="window.open(this.href);return false;, jedino oko isporuke za BiH kontam da je cimanje... mislim da za tu cijenu nema svrhe zezat se sa pravljenjem crijeva od inoxa...
I to mi je trajno rijesenje.
Hvala za link.
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
bilo je ovde na forumu reci vec o interfejsima mislim da neko sa foruma i prodaje komplet dijagnostiku ja sam mislio za sebe da nabavim neki sa ELM 327-USB.... mislim da je to sasvim ok ali haj bolje da pretrazis bilo je bas puno diskusije koja dijagnostika, koja cena, mogucnosti....
Re: Problem na 3000 RPM
Xtc23H napisao:Imas li neki prijedlog koji interfejs da nabavim za dijagnostiku ( da imam za licnu upotrebu, tj koji je se najbolje pokazao)losdokosti napisao:ubacivanjem metalnih cevi samo mozes da poboljsas odziv auta na gas nikako da ti izbacuje greske (ako si sve lepo stegao-nemas fals vazduh), sto su cevi tvrdje to je njihovo naduvavanje manje i odziv "turba" brzi
i dalje imas neki kvar resenje je dijagnostika u pokretu veruj mi znam o cemu govorim
bilo je ovde na forumu reci vec o interfejsima mislim da neko sa foruma i prodaje komplet dijagnostiku ja sam mislio za sebe da nabavim neki sa ELM 327-USB.... mislim da je to sasvim ok ali haj bolje da pretrazis bilo je bas puno diskusije koja dijagnostika, koja cena, mogucnosti....
- Xtc23H
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HP
- Lokacija: Doboj
Post
Vise ne javlja gresku.
Re: Problem na 3000 RPM
Hvala na sugestiji, ipak je bio problem sa Pierburg ventil.losdokosti napisao:ubacivanjem metalnih cevi samo mozes da poboljsas odziv auta na gas nikako da ti izbacuje greske (ako si sve lepo stegao-nemas fals vazduh), sto su cevi tvrdje to je njihovo naduvavanje manje i odziv "turba" brzi
i dalje imas neki kvar resenje je dijagnostika u pokretu veruj mi znam o cemu govorim
Vise ne javlja gresku.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Da sve bude gore iscimao sam Deshu jer žurim na put da mi to na brzinu reši ali nisam mogao da čekam...Jedino šta znam da je taj na veznom limu ispravan. Problem je što sam i crevo interkulera krpio ali ono ne pišti. To mi sve otežava dijagnostiku ali ću videti da to prekopam polako za vikend pa ako ništa onda kod majstora da ostavim auto...
Re: Problem na 3000 RPM
Sa istim problemom se borim od jutros. Još nisam rešio problem a kapiram da je jedan od dva senzora. Overboost ventilsenzor na veznom limu je sigurno ispravan (stavili nov i sa njim mi se isto pali greška kad se potpoi do daske) i nekim mali senzor blizu EGR-u koji je očišćen ali opet se upalila greška.Xtc23H napisao: Hvala na sugestiji, ipak je bio problem sa Pierburg ventil.
Vise ne javlja gresku.
Da sve bude gore iscimao sam Deshu jer žurim na put da mi to na brzinu reši ali nisam mogao da čekam...Jedino šta znam da je taj na veznom limu ispravan. Problem je što sam i crevo interkulera krpio ali ono ne pišti. To mi sve otežava dijagnostiku ali ću videti da to prekopam polako za vikend pa ako ništa onda kod majstora da ostavim auto...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
to kod EGR-a je MAP senzor (manifold air pressure), nije skup - oko 2000din sam platio pre 2 god i mozes ga sam zameniti ima konektor i jedan sraf samo... unutra ima osetljiva membrana koja moze da se osteti kad se cisti, tako da mislim da je najbolja varijanta da kupis nov i zamenis...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Proveri i "paštetu". Ako je malo korodirala (jer si pokupio sneg idući unazad) i zaglavljuje u položaju za mali broj obrtaja, kod remapovanih motora javlja grešku...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Problem na 3000 RPM
Isprati crevo vakuuma dolazno na pierburg vent do vakuum rezervoara. Imas na njemu jedan konektor pa pogledaj da nije on u pitanju. Mozda popusti vakuum pa brljave i krilca. Kreni od pocetka da pregledas.