Stranica 40 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 05, 2016 10:53 am
od veljko1
ja ugradih pre oko 2 godine, samo servis i malo je (valjda) pobrljavio mapu do prvog servisa, upalio lampicu... auto radi, pali, ide... poneses pare i nista ne savetuj :) .

Ugradnja plina 2.0 TS savet

Poslato: Sre Dec 07, 2016 9:18 am
od DrJox
Postovani, razmisljam da ugradim plin u alfu 156 2.0 TS. Potreban mi je savet gde je to najbolje ugraditi plin u Beogradu ili okolini. Hvala.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 07, 2016 9:30 am
od Flavio
Recimo OVDE :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Dec 20, 2016 7:27 am
od icemilos
Prije par dana me pita čovjek da li znam nekoga ko ima dijagnostiku za "Romano" autogas.
Da li neko zna nešto o tom sistemu? Valjda ima problema sa prebacivanjem na plin. Čovjek je iz Petrovca (u Bosni, tačnije Krajina).

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 12:28 pm
od Fittipaldi
Posle koje kilometraže se preporučuje remont (zamena membrana i td.) isparivača na sekvent gasnim uređajima? Prešao sam oko 65000km od ugradnje. Da li raditi remont preventivno ili kada se pojave neki problemi u radu? Kakva su isustva sa tim remontom (da li to vredi?) i da li je bolje staviti nov isparivač, cenim da nije mnogo skuplje? :)(Za remont mi traže oko 6000 a toliko košta isparivač za motor 110KW, na to treba dodati "ruke").

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 1:41 pm
od Flavio
Mislim da vreme za to zavisi od proizvođača uređaja mada, uglavnom se to radi kad počnu problemi. Ja sam to radio na obe Alfe :) Na 156 ove godine, koliko se sećam, ceh je bio 3 ili 4k RSD (delovi i ruke). Takođe, mislim da je reduktor (Zavoli Zeta N) imao 100-120.000 radnih sati (oko 90.000 km po nekoj mojoj računici) u trenutku remonta.
Ako menjaš rediktor, a hoćeš da si po P.S., računaj i novi reatest ;)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 1:52 pm
od Fittipaldi
Hvala na odgovoru! :) Bitno je da remont uspeva i da nema nakon toga problema. Ja sam mišljenja da ako plin ne pravi probleme, ne treba ga dirati. U svakom slučaju preventivni remont neću raditi pre proleća osim ako ne moram. :wave:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 2:05 pm
od Flavio
Slažem se. Ako radi, ne diraj. Jedino menjaj/čisti filtere plina redovno (10-20k km, zavisno marka model).

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 5:00 pm
od TheWickerMan
Nešo, kod mene je bilo 110 k km na plinu, dva puta zamenjen filter tečne faze i jednom začepio se klip koji propušta plin ( Lovato Smart ) i membrane su bile u super stanju, otvarao sa drugarom plinadžijom bivšim pa gledali. Ako nemaš problema,kao što napisa Flavio, ne diraj ništa.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 11:36 pm
od Fittipaldi
Najpre, hvala na odgovorima. :) Zabunu je napravio jedan majstor za plin koji mi je to predložio, a ja odmah uzeo to u razmatranje. Kod mene je prisutan oprez od mogućnosti da mi motor radi u režimu siromašne smeše, pa sam naročito odgovoran kada je održavanje plinske instalacije u pitanju.Sada sam kopao po dokumentaciji i vidim da je za taj Tomasseto AT09 remont preporučen nakon 80000km, što znači da ima vremena do toga. :wave:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 26, 2016 11:39 pm
od Flavio
I da dođe do pojave siromašne smeše, obavestiće te o tome MIL lampica (a.k.a. Chek Engine) :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 04, 2017 5:28 pm
od veljko1
gas ugradjen pre dve godine, pre godinu dana uradjen servis. sledeci je do aprila na redu. danas, umesto da prebaci na gas, on pisti kao da nema gasa. gasa ima, jucer napunjen pun. NIS pumpa kod BIG-a, veoma frekventna pumpa (po mom misljenju) .
zatim ja par puta pokusavam da prebacima na gas (upalim ugasim na dugme) u voznji, da bi na kraju prebacio i ostao na gasu. tako danas 2-3 puta. zvao sam dora servis i rece mi da je mooozda map senzor ili isparivac... nista konkretno, nego kroz pricu telefonom...
moj majstor mi rece da je imao problem sa zapusenim dovodom gasa, valjda su cevcice pune "smeca" kako sam shvatio...
mozda ovo prestane samo od sebe, al ko zna, cisto sumnjam...

nekakva ideja?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 04, 2017 6:24 pm
od TheWickerMan
Lovato? Ako jeste, imam rešenje :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 05, 2017 5:15 pm
od veljko1
tomasetto

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 05, 2017 8:39 pm
od TheWickerMan
Na Lovatu se zapuši klip koji propušta plin ispod špulne, meni se to desilo. Prebacivao je tek kad postigne 80+ C. Skinuo, našao pola kg mulja i smeća, očistio i nikad više problem.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 05, 2017 10:19 pm
od veljko1
Bas danas na SAT-u govorili o nekakvom "gelu" u delovima za gas. Valjda kvalitet gasa...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Feb 07, 2017 4:51 pm
od Shanirani
Ako neko ima problem sa plinom, ne bi bilo lose ovo da provere.
[video][/video]

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Feb 07, 2017 6:08 pm
od veljko1
moj se auto sam popravio... :) , pratim stanje ...
al imam dobar razlog da odradim servis cim pre.

Atest/re-atest plinskog uredjaja na 156

Poslato: Uto Apr 04, 2017 10:49 am
od Sjelena
Pozdrav svima,
vozim AR 156 2.0 TS 1999. godiste
i stiglo je vreme za menjanje boce, creva, re-atest (i sta se sve radi na 10 godina) plinskog uredjaja
koga je ugradio i odrzavao Ranko iz Zemuna (zavoli uredjaj).
Medjutim, Ranko vise nije u zemlji i ja sad trazim servis u kome bih nastavila odrzavanje.

Imate li nekih preporuka?
Hvala!!

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Apr 22, 2017 12:16 pm
od Fittipaldi
Od pre nedelju dana imam problem nakon jutarnjeg paljenja pri tom prvom prebacivanju sa benzina na plin.(Tomasetto/Stag/prebacuje na 40 stepeni). Naime, pri prebacivanju motor se na leru zatrese, po nekad i ugasi, a nakon paljenja i nakon svih paljenja kasnije u toku dana prebacuje potpuno neprimetno. Motor na plin radi mirno, lepo vuče, ne pali greške ne pravi druge probleme. Koji senzor upravlja prebacivanjem na plin? Probao bih da proverim žice jer sam imao problema sa kontaktima na plinskoj instalaciji. Da li je neko imao sličan problem i kako ga je rešavao? :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Apr 22, 2017 12:21 pm
od alonso14
Imao sam isti problem na Stag, doduse nije Alfa. Uvek se desavalo kad se razidju mape, odlaskom na dijagnostiku i podesavanje plinske mape sve se vrati u normalu.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Apr 22, 2017 1:23 pm
od Fittipaldi
Išao sam na dijagnostiku i uradio redovan servis pre vremena jer sam sumnjao na filtere. Plinska i benzinska mapa se preklapaju do nekih 4.5-5 k. obrtaja posle motor dobija nešto više plina jer sam tako zahtevao da bih izbegao loše efekte moguće siromašne smeše. Tako sam do sada uvek vozio i nisam imao ovaj problem. Sumnjam na neki loš kontakt jer sam u dva navrata imao ozbiljnijih problema sa plinskom instalacijom sve zbog aljkave ugradnje. Pokušavam da lociram problem, ako ne uspem idem kod nekog da mi ovo sve prepakuje ili dižem ruke od vožnje na plin.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Apr 22, 2017 1:56 pm
od alonso14
Fittipaldi napisao:Sumnjam na neki loš kontakt jer sam u dva navrata imao ozbiljnijih problema sa plinskom instalacijom sve zbog aljkave ugradnje. Pokušavam da lociram problem, ako ne uspem idem kod nekog da mi ovo sve prepakuje ili dižem ruke od vožnje na plin.
Bio sam u slicnoj situaciji. Uredjaj je bio fenomenalan ali aljkavo ugradjen. Sve sto ti treba je PEDANTAN plinadzija sa znanjem. To se resi za 3-4h.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Apr 23, 2017 6:55 pm
od ForestGump
Fittipaldi napisao:Od pre nedelju dana imam problem nakon jutarnjeg paljenja pri tom prvom prebacivanju sa benzina na plin.(Tomasetto/Stag/prebacuje na 40 stepeni). Naime, pri prebacivanju motor se na leru zatrese, po nekad i ugasi, a nakon paljenja i nakon svih paljenja kasnije u toku dana prebacuje potpuno neprimetno. Motor na plin radi mirno, lepo vuče, ne pali greške ne pravi druge probleme. Koji senzor upravlja prebacivanjem na plin? Probao bih da proverim žice jer sam imao problema sa kontaktima na plinskoj instalaciji. Da li je neko imao sličan problem i kako ga je rešavao? :)
Od septembra prošle godine u plinu se pojavljuje u ogromnim količinama nečistoća u vidu smola i nekih lepljivih naslaga. Siguran sam da je to uzrok problema kod tebe. Treba skinuti i oprati Wurth-ovim karburator-sprejem ventil na isparivaču. On se nalazi ispod onog elektromagneta plave boje, odvija se ključem 17. Fora je u tome da se klip zalepi u ventilu i kada kompjuter pusti struju da ga otvori-on ostane zatvoren.Kad jednom odlepi, otpusti- posle radi normalno. Isto važi i za dizne. Ako su reparabilne (na Stag-u većina jesu), treba ih otvoriti, oprati klipove, sklopiti, kalibrisati(ako se kalibrišu) i vratiti na motor.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Apr 23, 2017 8:12 pm
od alonso14
Super napomena kolega. Hvala.
Samo ko sipa na MOL nema ovih problema.