Stranica 39 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 12:39 pm
od Alex85
Moguće da je do svećica. Pre neku dan mi je majstor menjao, i stavio neke od oko 190 din. po komadu. Očigledno je omašio, sad se ne uzda u njega nego da ja nađem i kupim. Može li pomoć, koje da kupim, a da ne budu paprene cene? Model, dakle 146 box 1,6 benzin motor.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 3:39 pm
od Flavio
https://www.ngk.de/nc/en/product-finder ... /BP6ES/84/

Evo ali pre kupovine, ipak prvo proveri koje sada imaš. Možda je problem i do nečeg drugog :)
Inače su ove svećice nešto oko 300 din komad, a rok upotrebe 20-25k km.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 6:03 pm
od Alex85
Hvala Flavio na savetima i info :)
Danas sam malo po netu tragao, i naletim www.eoro07.rs, i oni mi kžau idu 4 svećice, 2+2. Ponudili su mi neke GNK od oko 2k po komadu. E sad, interesuje me te što mi ti predlažeš, jel te 4 da kupim (buni me to što mi oni rekoše 2+2)?
Možda nije do svećica, ali kako sam ih zamenio, počeo da se alarm sam pali, ventilator na hladnjaku poceo da se gasi, svetla sama počela da se enjaju po visini, nije hteo da pali.... Majstor me odšlepao, raskačio alarm i taj automat za svetla, nekako skarabudžio da mogu da upalim i to je... Posle toga auto pali ali sad taj problem sa gašenjem, pa ima li da je ostalo nešto na ovom autu a da me nije zezalo posle tih svećica :rolleyes:
P.S. Valjda shvatite šta sam napisao :lol:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 6:15 pm
od Shanirani
Ngk svecice..
Da nije tebi akomulator pri kraju?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 6:58 pm
od Alex85
Akumulator menjao u novembru...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 7:10 pm
od Flavio
Što se tiče EURO07,
viewtopic.php?f=85&t=58812#p1576574

E sad, nešto ste vi niste razumeli izgleda ... svećice 2+2 ne idu ni na jednu Alfu. Idu 4+4, i u toj kombinaciji već, svećica stvarno košta oko 2.000 RSD po komadu. To su isto NGK (ne GKN) svećice. Ali, to su svećice za Twin Spark motor - kod tebe je Boxer, ne idu te.
I dalje stoji da proveriš šta tren imaš na autu, pre kupovine novih ;)

Nego ... čitam ponovo šta si pisao, i to da imaš (skoro) nov akumulator. Sad već imam utisak da je tebi neko prčkao po elektro instalaciji (ili nekome pre tebe) pa napravio neki "kurcšlus", blago rečeno pa, moguće lako da i nije problem do svećica uopšte ...

Šta raditi ??
Imam utisak da je cirkus napravio onaj ko je poslednji radio :D Ili plinadžija ili onaj ko je ugrađivao alaram. Zavisno od toga, krenuo bih dalje ;)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 7:40 pm
od Alex85
Da, NGK sam hteo napisati ali ispade drugačije :lol:
Kad sam kupio auto u oktobru, ništa mu nije falilo od te elektronike (mada kad sam stavio nov akumulator izvukao ga je za jednu noć, i tad je majstor rekao da je radio verovatno izvukao struju i povezao ga sa kontaktom iako je aparat pokazao da nigde ne odvlači struju), i sve je bilo ok dok se ne zameniše svećice, posle kuršlus :) . Ništa, teram u novi servis pa da vidimo šta kažu majstori (valjda ovaj put bude više sreće)... :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 19, 2016 7:52 pm
od Flavio
Alex85 napisao: sve je bilo ok dok se ne zameniše svećice, posle kuršlus :)
Ko je menjao svceće nešto je zabrljao. Dal je negde nešto otkačeno, razlabavljeno slučajno, nešto nije vraćeno na mesto, ... oko struje.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Jul 20, 2016 7:54 pm
od Alex85
Evo danas normalno gasi (ništa niko dirao nije), a danima nije... Zbunjuje me ovaj auto svojim ponašanjem :hmm:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Jul 21, 2016 8:19 am
od Flavio
Razlog vise u prilog tvrdnje da negde nesto gubi kontakt ...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Okt 21, 2016 12:25 pm
od icemilos
Od samom početka imam problema sa komponentama plina.
Naime cicija koja je ugrađivala plin je mnogo kemijao da bi prošao što jeftinije. Prvo sam mjenjao rasplinjač jer je od samog starta curkao. Ali majstor ko majstor mi nije rekao da je i taj novi rasplinjač AT09 tomaseto i da je za aute manje snage (<114kW koliko ima moje auto). Dalje mijenjao sam i dizne, ali to je normalno poslije 60 000km. E sad da li je i taj novi rasplinjač pred kraj, možda. Auto ide dobro dok je hladno ali kad se zagrije neće da poteže na plin. Kao da nema dovoljno plina u sistemu. Ili nema pritiska u usisu. Kao da ima knedlu, kad malo stisnem hoće da na momenat potegne ali to je jako kratko, oko sekunde. Sve u svemu auto ide očajno na plin. Kad je hladan ide dobro i na plin. Doduše ne čepam ga dok je hladan ali mi se čini da ide ljepše. Na benzinu je sve OK.
Moje pitanje je:
1.Da li mogu staviti veći rasplinjač, onaj koji bi pokrio raspon snage mog auto?
2.Ako može rasplinjač većeg kapaciteta, trebaju li kakve intervencije na ostatku sistema?
3.Koji promjer trebaju imati rupe u onim "nozzle"? kod mene je mislim 1.5mm
Slika
Hvala!

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Okt 21, 2016 1:57 pm
od Shanirani
Bas i nije normalno da se dizne menjaju na 60 000km... Ja sam presao i vise od toga i sve je uredu sa njima, a moj drugar koji je isti uredjaj ugradio u njegov bmw presao je 110 000, a osim servisa nista nije menjao.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Okt 21, 2016 3:36 pm
od Sule
To za dizne se dlazem sa Shaniranim, ja sam prešao 80 000 do sada a plin je bio ugradjen, ne znam koliko je kolega pre mene prešao. Mislim da i komp ide prema kilovatima nije za svaki auto isto.

Poslato: Pet Okt 21, 2016 4:59 pm
od flojd
Ako menjas isparivac nine potrebno menjati nista drugo samo je potrebno podesiti pritisak i ponovo kalibrisati sistem.Sto se tice promera dizne 1,5 je jako malo treba poceti sa 2mm pa isprobati ako je malo lako se moze povecati promer

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Nov 06, 2016 4:38 pm
od icemilos
Gdje je najljepse i najbolje da se uzme vakum sa usisa. Vakum za rasplinjac. Meni je na takvom mjestu da ni selnu ne mogu skinuti, mijenjanje je posao gdje moram skidati klapnu usisa. Radi se o twin spark motoru. Hvala!

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Nov 07, 2016 5:04 pm
od icemilos
Ima li neko da mi uslika mjesto odakle mu je uzet pritisak usisa za reduktor lpg. Kod mene je iza "throttle body" ali na takvom mjestu da ne mogu staviti selnu,a zamjena je sra** tesko. Na slici ono crno crijevo sa bijelim papirom,a ispod throttle body je to.
Slika

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Nov 07, 2016 11:10 pm
od flojd
Ako je 2.0Ts motor u pitanju mozes uzeti vakum sa creva za akutator varijabilnog usisa

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Nov 10, 2016 6:48 am
od Antonijo
icemilos napisao:Ima li neko da mi uslika mjesto odakle mu je uzet pritisak usisa za reduktor lpg. Kod mene je iza "throttle body" ali na takvom mjestu da ne mogu staviti selnu,a zamjena je sra** tesko. Na slici ono crno crijevo sa bijelim papirom,a ispod throttle body je to.
Slika

Ista situacija kod mene, morao sam skidati throttle body da bi mogao promjeniti crijevo reduktora od lpg-a.

Lambda varalica

Poslato: Čet Dec 01, 2016 2:45 pm
od remblender
Alfa 156, 18TS,
plin, neki NX Force, sekvent
Od kako sam servisirao plin (samo zamjenjene dizne i filter jer majstor nema pojma o NX plinu niti ima interfejs za njega) vozio sam bez problema nekih 3-4 mjeseca
Auto mi povremeno trza i gubi snagu... diagnostika je prijavila da lambda sonda povremeno neradi....
ecu od plina navodno nema neki kabal koji ide na labda sondu da uradi nesto... sta nemam pojma niti sam majstora razumio pola od stvari sta mi je napricao....
predhodni vlasnik je potvrdio da je mjenjao sondu 3-4 puta ida je ugasio plin radi toga....

Da li kupiti novu?
Da li kupiti polovnu?
Da li uzeti neku zamjensku?
Kakva je situacija sa varalicama, negdje sam citao da se i to ugradjuje?

Ustvari kako rijesiti problem da mi lambda ne crkava tako cesto...
UF ja se raspisah, ali sve u nadi da cu vjerodostojnije objasniti problem i dilemu...

Hvala na odgovorima i savjetima

Re: Lambda varalica

Poslato: Sub Dec 03, 2016 11:31 am
od remblender
:( niko iskustva sa plinom i Alfom :(

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Dec 04, 2016 8:50 am
od Flavio
Nisi pisao na pravom mestu :D

Po tvom pisanju, meni izgleda kao da imas neki prekid u kablu neke od sondi ... Povremeni prekidi u radu kazes ...
Dakle, utvrdi prvo da li je problem bas do sonde ili ... :)

Drugo, tzv varalice se stavljaju kad se izbace katalizatori. Mislim da to ne bi bilo pravo resenje tvog problema ;)

Re: Lambda varalica

Poslato: Ned Dec 04, 2016 11:14 am
od Fittipaldi
remblender napisao::( niko iskustva sa plinom i Alfom :(
Vožnja na plin se isplati samo ako je moguće redovno održavanje plinske instalacije i ako vozač donekle prilagodi stil vožnje plinu kao pogonskom gorivu. U svim drugim slučajevima štete koje nastaju anuliraju uštedu a često dolazi i do ozbiljnih havarija. Mislim da je po motor opasno voziti sa plinskom mapom koja se značajno razilazi u odnosu na benzinsku (sjučajevi presiromašne i prebogate smeše). Ako sonda otkazuje kada se vozi na plin a ne otkazuje kada se koristi samo benzin, onda se treba baviti plinskom instalacijom. Ja bih u ovom slučaju probao da nađem u široj okolini plinadžiju koji ima dijagnostiku i delove za ozbiljan remont tog plinskog uređaja, ako ne, dogradio bih tu instalaciju komponentama za koje ima delova i ušteda u ceni goriva bi uskoro vratila uloženo. U varijanti malih godišnjuh kilometraža koje ne opravdavaju investicije u plin, treba se voziti na benzin. :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Dec 04, 2016 6:56 pm
od veljko1
u varijanti kad automobil trosi preko 10 litara goriva, gas se uvek isplati, bitno je samo da majstor namesti auto. najefektinije resenje je izmenjati ceo sistem sa poznatim, i to za majstora koji ti radi plin. ako ceo komplet set sa ugradnjom kosta 450 evra, prepravka bi trebala biti jeftinija. bar ce manje boleti glava ;)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Dec 04, 2016 9:18 pm
od Drejk
Gde ugraditi plin u Novom Sadu? Kod Dore?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Dec 05, 2016 9:15 am
od Flavio
Naravno. Što experimentisati kad imamo tamo našeg igrača :D